0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: sec στις Αύγουστος 01, 2011, 03:58:37 μμοι γρίφοι που καλούμαστε να λύσουμε.. μήπως αναγονται τελικά στον κώδικα Ντα Βίντσι; Όχι!!! Θα πρέπει να βρούμε τη διακρίνουσα (ποιοι δηλαδή είναι τα βόδια στο τετράγωνο και ποιες οι 4 αγελάδες) και αν είναι <0, δεν θα έχουμε πραγματικούς διορισμούς, αλλά διορισμούς στον χώρο των μηγαδικών αριθμών.Τώρα, για τα βόδια υποπτεύομαι ότι είναι όσοι έχουν ελπίδα διορισμού. Για τις αγελάδες... μόνο 2 με 3 βρήκα.
οι γρίφοι που καλούμαστε να λύσουμε.. μήπως αναγονται τελικά στον κώδικα Ντα Βίντσι;
Παράθεση από: tama στις Αύγουστος 01, 2011, 03:49:08 μμΠαράθεση από: sec στις Αύγουστος 01, 2011, 03:46:19 μμΠαράθεση από: tama στις Αύγουστος 01, 2011, 03:43:32 μμΠαράθεση από: ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ στις Αύγουστος 01, 2011, 03:35:26 μμτελικά και για τους ιδιωτικής προϋπηρεσίας ισχύει μέχρι 31/06/2011;μα αυτό δεν αλλάζει τη σειρά ακόμη και στον πίνακα αναπληρωτών; ναι θα προστεθούν και άλλοι στους πίνακες και θα αλλάξει η σειρά.....δυστυχώς.....Αν μετρά η προυπηρεσία από 1 Σεπτέμβρη για τους ιδιοτικούς γιατί να μην ισχύει και για εμάς που μας φώναξε στη β' φάση; Αφού είναι διαφορετικοί πίνακες ο ενιαίος διορισμών και ο αναπληρωτών.. πώς η πρόσθεση προϋπ. στον 1ο θα αλλάξει τη σειρά στον 2ο;οταν βγήκε η εγκύκλιος για αναπληρωτές τους έδωσε το δικαίωμα να κάνουν τα χαρτιά τους ...άρα θα αλλάξουν και οι δύο πίνακες, εκτός και αν δεν καταλαβαίνω κάτι...Συνάδελφοι για τους ιδιωτικούς κάνετε λάθος.Απάντηση της Υφυπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, κ. Π. Χριστοφιλοπούλου,στην Ερώτηση του κ. Σπύρου Ταλιαδούρου Η Υφυπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, κ. Π. Χριστοφιλοπούλου, απαντώντας στην Ερώτηση του Βουλευτή και τ. Υφυπουργού Παιδείας, κ. Σπύρου Ταλιαδούρου, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, σχετικά με την πρόθεση της κυβέρνησης για ένταξη στον ενιαίο πίνακα μόνιμων διορισμών των ιδιωτικών αυτών εκπαιδευτικών, που φέτος συμπληρώνουν 20 μήνες δημόσιας προϋπηρεσίας, κατ΄ εξαίρεση του Ν.3848/2010 επισημαίνει ότι οι εγγεγραμμένοι στον πίνακα αναπληρωτών – ωρομισθίων ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που δεν έχουν συμπληρώσει τα δύο πλήρη διδακτικά έτη στη δημόσια εκπαίδευση, δεν δύναται να διορισθούν σε θέσεις μόνιμων εκπαιδευτικών αφού οι πίνακες παύουν να τροφοδοτούνται με νέα στοιχεία προυπηρεσίας από το σχολικό έτος 2010-11Ειδικότερα, η απάντηση της Υφυπουργού Παιδείας, κ. Π. Χριστοφιλοπούλου είναι η εξής:«Στις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 9 του νόμου 3391/2005 (ΦΕΚ 240/τ.Α/4-10-2005) ορίζεται ότι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί, που απολύονται αποκλειστικά κα μόνο για κατάργηση των ιδιωτικών σχολικών μονάδων, τάξεων ή τμημάτων ή με καταγγελία της σύμβασης εργασίας, εφόσον συμπληρώνουν στην ίδια σχολική μονάδα κατά την ημέρα της απόλυσης συνεχή υπηρεσία τουλάχιστον δύο σχολικών ετών με πλήρες εβδομαδιαίο ωράριο ή με αναγωγή αυτού στο υποχρεωτικό και με σειρά που εξαρτάται από το χρόνο αυτής της υπηρεσίας, εγγράφονται στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών των παρ. 2 και 5 του άρθρου 6 του Ν. 3255/2004, ήτοι στους πίνακες με πραγματική προϋπηρεσία για μόνιμο διορισμό και στους πίνακες για πρόσληψη αναπληρωτών. Δεν προσμετράται για την εγγραφή τους στους πίνακες αυτούς τυχόν προϋπηρεσία τους στη δημόσια εκπαίδευση, προηγούμενη της ιδιωτικής, με οποιαδήποτε σχέση και αν παρασχέθηκε.Επιπλέον, σύμφωνα με την αρ. 331/2004 γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους η προϋπηρεσία από τα ιδιωτικά σχολεία δεν προσμετράται με την προϋπηρεσία από τη δημόσια εκπαίδευση αλλά παρέχεται το δικαίωμα στον ενδιαφερόμενο να επιλέξει με ποια από τις δύο προϋπηρεσίες επιθυμεί να εγγραφεί στον πίνακα αναπληρωτών του οικείου κλάδου.Επισημαίνεται ότι όσοι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί εγγράφονται στον πίνακα αναπληρωτών δεν μπορούν να διορισθούν σε θέσεις μόνιμων εκπαιδευτικών κατά τις διατάξεις της παρ.2 του άρθρου 6 του Ν.3255/2004 (40%) πριν συμπληρώσουν υπηρεσία αναπληρωτή ή ωρομισθίου σε δημόσια σχολεία επί δύο τουλάχιστον πλήρη διδακτικά έτη από την εγγραφή τους στον πίνακα.Επιπλέον, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.1,2 του άρθρου 9 του ν. 3848/2010, κατά την περίοδο έως και το σχολικό έτος 2011-2012 οι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση γίνονται σε ποσοστό 60% από τους ισχύοντες πίνακες διοριστέων εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π. και σε ποσοστό 40% από τους κατά την παράγραφο 2 ενιαίους πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών με πραγματική προϋπηρεσία. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύεται στη Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, μπορεί να παρατείνεται η μεταβατική περίοδος του προηγούμενου εδαφίου έως τη διενέργεια του πρώτου διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. κατά τις διατάξεις του παρόντος νόμου. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών που ισχύουν κατά τη δημοσίευση του νόμου αυτού στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως παύουν να τροφοδοτούνται με νέα στοιχεία προϋπηρεσίας από την 1η Ιουλίου 2010 και ισχύουν μέχρι την κατάρτιση των πινάκων που προβλέπονται στο άρθρο 3.Συνεπώς, οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που είναι εγγεγραμμένοι στον πίνακα αναπληρωτών – ωρομισθίων του κλάδου τους με την ιδιωτική τους προϋπηρεσία αλλά δεν έχουν συμπληρώσει τα δύο πλήρη διδακτικά έτη στη δημόσια εκπαίδευση, δεν δύναται να διορισθούν σε θέσεις μόνιμων εκπαιδευτικών κατά τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 6 του Ν. 3255/2004 σε συνδυασμό με την παρ.1 του άρθρου 9 του Ν. 3848/2010, διότι οι πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων παύουν να τροφοδοτούνται με νέα στοιχεία προυπηρεσίας από το σχολικό έτος 2010-2011 και εξής.Όσον αφορά την προσμέτρηση της προυπηρεσίας για την 1η και 2η Σεπτεμβρίου 2009 σε ορισμένους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι εντάχθηκαν στον πίνακα αναπληρωτών με την ιδιωτική τους προϋπηρεσία, προκειμένου να συμπληρώσουν τα δύο πλήρη διδακτικά έτη δημόσιας προυπηρεσίας για να ενταχθούν στον πίνακα διορισμών του κλάδου τους για το σχολικό έτος 2010 -2011, η ενέργεια αυτή στηρίχθηκε στο υπ’ αριθ.1935/3-8-2010 γνωμοδοτικό έγγραφο του Νομικού Συμβούλου του Κράτους στο Υπουργεί Παιδείας, Δ.Β.Μ.Θ., το οποίο έγινε δεκτό από την Υπουργό Παιδείας, Δ.Β.Μ.Θ..Το ανωτέρω γνωμοδοτικό έγγραφο αναφέρεται αυστηρώς στις περιπτώσεις εκείνες των εκπαιδευτικών που προσλήφθηκαν ως αναπληρωτές την 1η Σεπτεμβρίου 2009, κλήθηκαν όμως να αναλάβουν υπηρεσία από 2 έως 4 Σεπτεμβρίου και συνεπώς η μη ανάληψη υπηρεσίας την 1η ή 2 Σεπτεμβρίου δεν οφείλεται σε δική τους υπαιτιότητα.»
Παράθεση από: sec στις Αύγουστος 01, 2011, 03:46:19 μμΠαράθεση από: tama στις Αύγουστος 01, 2011, 03:43:32 μμΠαράθεση από: ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ στις Αύγουστος 01, 2011, 03:35:26 μμτελικά και για τους ιδιωτικής προϋπηρεσίας ισχύει μέχρι 31/06/2011;μα αυτό δεν αλλάζει τη σειρά ακόμη και στον πίνακα αναπληρωτών; ναι θα προστεθούν και άλλοι στους πίνακες και θα αλλάξει η σειρά.....δυστυχώς.....Αν μετρά η προυπηρεσία από 1 Σεπτέμβρη για τους ιδιοτικούς γιατί να μην ισχύει και για εμάς που μας φώναξε στη β' φάση; Αφού είναι διαφορετικοί πίνακες ο ενιαίος διορισμών και ο αναπληρωτών.. πώς η πρόσθεση προϋπ. στον 1ο θα αλλάξει τη σειρά στον 2ο;οταν βγήκε η εγκύκλιος για αναπληρωτές τους έδωσε το δικαίωμα να κάνουν τα χαρτιά τους ...άρα θα αλλάξουν και οι δύο πίνακες, εκτός και αν δεν καταλαβαίνω κάτι...
Παράθεση από: tama στις Αύγουστος 01, 2011, 03:43:32 μμΠαράθεση από: ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ στις Αύγουστος 01, 2011, 03:35:26 μμτελικά και για τους ιδιωτικής προϋπηρεσίας ισχύει μέχρι 31/06/2011;μα αυτό δεν αλλάζει τη σειρά ακόμη και στον πίνακα αναπληρωτών; ναι θα προστεθούν και άλλοι στους πίνακες και θα αλλάξει η σειρά.....δυστυχώς.....Αν μετρά η προυπηρεσία από 1 Σεπτέμβρη για τους ιδιοτικούς γιατί να μην ισχύει και για εμάς που μας φώναξε στη β' φάση; Αφού είναι διαφορετικοί πίνακες ο ενιαίος διορισμών και ο αναπληρωτών.. πώς η πρόσθεση προϋπ. στον 1ο θα αλλάξει τη σειρά στον 2ο;
Παράθεση από: ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ στις Αύγουστος 01, 2011, 03:35:26 μμτελικά και για τους ιδιωτικής προϋπηρεσίας ισχύει μέχρι 31/06/2011;μα αυτό δεν αλλάζει τη σειρά ακόμη και στον πίνακα αναπληρωτών; ναι θα προστεθούν και άλλοι στους πίνακες και θα αλλάξει η σειρά.....δυστυχώς.....
τελικά και για τους ιδιωτικής προϋπηρεσίας ισχύει μέχρι 31/06/2011;μα αυτό δεν αλλάζει τη σειρά ακόμη και στον πίνακα αναπληρωτών;
Εγώ δεν έχω καταλάβει ακόμα... Τι είναι το δημόσιο; Φιλανθρωπικό ίδρυμα να προσλαμβάνει όλους τους αναξιοπαθούντες και να αφήνει τους "φυσιολογικούς νευρωτικούς" εκτός;
Θα στο εξηγήσω πολύ πολιτισμένα και ελπίζω να γίνω κατανοητή.Οι ιδιοκτήτες ιδιωτικών σχολείων λύνουν και δένουν στην κυβέρνηση είναι αυτό που λέμε η αφρόκρεμα της υψηλής κοινωνίας! Έτσι λοιπόν τα κριτήρια της πρόσληψης εκεί ασφαλώς και δεν υπόκεινται στους κανόνες των αφανών πολιτών β (ή και γ) κατηγορίες που είμαστε οι πολλοί αυτού του κράτους. Οι προσλήψεις γίνονται λοιπόν με τους γνωστούς αξιοκρατικούς μηχανισμούς αλλά το πράγμα δεν σταματά εκεί...Επειδή εδώ είναι Ellada και όλοι για μια θέση στο δημόσιο ζούμε, οι εκάστοτε υπάλληλοι αυτών των οργανισμών προωθούνται σε θέσεις στο δημόσιο κατά προτεραιότητα! Έτσι εχουν και το τυράκι να είναι υπάκουοι και παραγωγικοί όσα χρόνια δουλεύουν στα ιδιωτικά σχολεία των οποίων η δεξαμενή κάθε τόσο αδειάζει και ξαναγεμίζει από διψασμένους για διορισμό υπάκουους, δουλευταράδες καθηγητές.Έτσι λοιπόν, στη σχολή Μωραϊτη και στα λοιπά εκπ. ιδρύματα οι καθηγητές ξεσκίζονται για μια θέση στον ήλιο της εκπαίδευσης και κάνουν μούγκα στη στρούγκα (με τα ντουβάρια, βλαστάρια της υψηλής κοινωνίας) με αντάλλαγμα το σίγουρο διορισμό τους στο δημόσιο!Ελπίζω να ήμουν κατατοπιστική και αρκούντως πολιτισμένη
Παράθεση από: sec στις Αύγουστος 01, 2011, 05:49:47 μμΘα στο εξηγήσω πολύ πολιτισμένα και ελπίζω να γίνω κατανοητή.Οι ιδιοκτήτες ιδιωτικών σχολείων λύνουν και δένουν στην κυβέρνηση είναι αυτό που λέμε η αφρόκρεμα της υψηλής κοινωνίας! Έτσι λοιπόν τα κριτήρια της πρόσληψης εκεί ασφαλώς και δεν υπόκεινται στους κανόνες των αφανών πολιτών β (ή και γ) κατηγορίες που είμαστε οι πολλοί αυτού του κράτους. Οι προσλήψεις γίνονται λοιπόν με τους γνωστούς αξιοκρατικούς μηχανισμούς αλλά το πράγμα δεν σταματά εκεί...Επειδή εδώ είναι Ellada και όλοι για μια θέση στο δημόσιο ζούμε, οι εκάστοτε υπάλληλοι αυτών των οργανισμών προωθούνται σε θέσεις στο δημόσιο κατά προτεραιότητα! Έτσι εχουν και το τυράκι να είναι υπάκουοι και παραγωγικοί όσα χρόνια δουλεύουν στα ιδιωτικά σχολεία των οποίων η δεξαμενή κάθε τόσο αδειάζει και ξαναγεμίζει από διψασμένους για διορισμό υπάκουους, δουλευταράδες καθηγητές.Έτσι λοιπόν, στη σχολή Μωραϊτη και στα λοιπά εκπ. ιδρύματα οι καθηγητές ξεσκίζονται για μια θέση στον ήλιο της εκπαίδευσης και κάνουν μούγκα στη στρούγκα (με τα ντουβάρια, βλαστάρια της υψηλής κοινωνίας) με αντάλλαγμα το σίγουρο διορισμό τους στο δημόσιο!Ελπίζω να ήμουν κατατοπιστική και αρκούντως πολιτισμένη Ήσουν σαφής και προκλητικά ειλικρινής. Όποιος όμως σ' αυτή την χώρα έρχεται σε αντίθεση με τα συμφέροντα κάποιων "κατηγοριών", βρίσκει τον μπελά του! Αρχίζω να κατανοώ όσο περνάει ο καιρός και τη θέση των Υπουργών μπροστά στα συμφέροντα των "συνδικαλιστών". Και για να τα πούμε έξω απ' τα δόντια: γιατί να επιβαρύνει τον κρατικό προυπολογισμό κάποιος που ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ φιλούσε κατουρημένες ποδιές για να τον απολύσουν από το ιδιωτικό σχολείο που δούλευε (με μέσον προφανώς) μόλις συμπλήρωνε 6ετία; Και μετά, πλακωνόμαστε μεταξύ μας οι ασεπίτες με τους 24μηνίτες, 30μηνίτες κ.ο.κ.. Αυτό είναι το ΑΙΣΧΟΣ που επικρατούσε μέχρι σήμερα! Ευτυχώς και αυτό έχει ένα ΤΕΛΟΣ!!!
Υ.Γ.Πήγαινε για μπάνιο απέναντι στα Πράσα και στα Μαυροσπήλια. Αξίζει!!!
Συγνώμη αν προσέβαλα κάποιον. Απλά, έχω το θάρρος να λέω τη γνώμη μου, αλλά και το δικαίωμα, όπως άλλωστε και κάθε έλληνας πολίτης. Και ξέρω ότι δεν θέλω να δουλέψω με παιδάκια με ειδικές ανάγκες για να απαντήσω στον ή στην συνάδελφο, γιατί στενοχωριέμαι πολύ. Την επίθεση την περίμενα, αλλά απευθύνομαι κυρίως στους συναδέλφους που απολύονται από τα ιδιωτικά σχολεία και όχι σε όσους διορίζονται λόγω ειδικών αναγκών. Σε ποια άλλη εργασία στον ιδιωτικό τομέα είναι υποχρεωμένο το δημόσιο να προσλαμβάνει απολυμένους; Σε ποιο Υπουργείο; Το Υπουργείο Οικονομικών προσλαμβάνει έναν λογιστή για παράδειγμα, χωρίς προηγουμένως να τον έχει αξιολογήσει, επειδή τον έδιωξαν ή επειδή έκλεισε η επιχείρηση που δούλευε; Απλώς δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό και έχω εργαστεί αρκετά χρόνια στον ιδιωτικό και στον δημόσιο τομέα. Ας μου εξηγήσει πολιτισμένα κάποιος το σκεπτικό. Υ.Γ. Η επιθετικότητα του προλαλήσαντα συναδέλφου μάλλον δείχνει έλλειψη καταλληλότητας στη διδασκαλία και στον χειρισμό του λόγου.
Παράθεση από: ran στις Αύγουστος 01, 2011, 01:05:02 πμΗ παράταση της μεταβατικής είναι μονόδρομος για όλους μας.Αsepito υπάρχουν πολλοί που κρατούν καλό βαθμό ασεπ και έχουν και έχουν δουλέψει και θα δουλεύουν ως αναπληρωτές ,άρα θα είναι πολύ ψηλά στους πίνακες.Η διεξαγωγη του διαγωνισμου τώρα και χωρίς να καθορίζεται ο αριθμός των διοριστέων συμφέρει μόνο την ''ακατανόμαστη'' και τις πολιτικες της φιλοδοξίες. Η δημόσια εκπαίδευση έχει ανάγκη και από τις κομμωτριες για να στελεχώσουν τις σχολές κομμωτικής των ΕΠΑΣ , εκει δηλαδη ποιός θα κάνει μάθημα ; ειδικός τριχολόγος με διδακτορικό την Σορβόνη ;Ολοι οι παραπανω απεκτησαν την προσβαση στην αναπληρωση μεσω ΑΣΕΠ.Δηλαδη τους δοθηκε η ευκαιρια για ΑΣΕΠ.Κατι ομως που δεν επιθυμεις για τους νεωτερους προφανως.
Η παράταση της μεταβατικής είναι μονόδρομος για όλους μας.Αsepito υπάρχουν πολλοί που κρατούν καλό βαθμό ασεπ και έχουν και έχουν δουλέψει και θα δουλεύουν ως αναπληρωτές ,άρα θα είναι πολύ ψηλά στους πίνακες.Η διεξαγωγη του διαγωνισμου τώρα και χωρίς να καθορίζεται ο αριθμός των διοριστέων συμφέρει μόνο την ''ακατανόμαστη'' και τις πολιτικες της φιλοδοξίες. Η δημόσια εκπαίδευση έχει ανάγκη και από τις κομμωτριες για να στελεχώσουν τις σχολές κομμωτικής των ΕΠΑΣ , εκει δηλαδη ποιός θα κάνει μάθημα ; ειδικός τριχολόγος με διδακτορικό την Σορβόνη ;
Λυπάμαι αλλά θα διαφωνήσω! Η ταξική διαστρωμάτωση θα υπάρχει πάντα δεν είναι κάτι που πρόκειται να μας τελειώσει! Ειδικά στην Ελλάδα ήταν είναι και θα ειναι ο κινητήριος μοχλός του κράτους! Όσοι μασούν το τυράκι της αξιοκρατίας και του ασεπ ήδη έχουν άσχημη γευση στο στόμα
Παράθεση από: dinateacher στις Ιούλιος 31, 2011, 08:35:10 μμΥ.Γ.Πήγαινε για μπάνιο απέναντι στα Πράσα και στα Μαυροσπήλια. Αξίζει!!!ουτε να το ξερες ρε θηριο, απο χθες το χαμε κανονισει, πηγαμε στα πρασσα, απιστευτη παραλιαμηπως ξερεις και ποτε θα γινει ασεπ για φυσικους;