0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πάντως, όσοι συνάδελφοι διαφωνούν με το νέο σύστημα, καταλαβαίνοντας ότι εξαπατήθηκαν με τον όρο "μεταβατική περίοδος", και προφανώς δε θέλουν να ξαναδώσουν ασεπ ζητώντας παράτασή της πρέπει να σκεφτούν και το εξής:Αν το σύστημα διορισμών έμενε όπως ήταν, θα έπρεπε να είχε γίνει ασεπ αρχές του 2011 (υποθέτοντας ότι οι διορισμοί γίνονταν κανονικά σε δύο φουρνιές).Δε θα πήγαιναν να (ξανα)δώσουν, ώστε να διατηρηθούν ψηλά στον πίνακα αναπληρωτών, άρα να ανεβούν και στον ενιαίο μέχρι να διοριστούν;Εγώ στον τρίτο ασεπ που έδωσα έτσι σκέφτηκα και έτσι προσπέρασα κάτι άτομα που διορίζονταν με 13 μόρια, όλα από ΠΔΣ 7-8 χρόνων.
ελευθερία,η γαύδος έχει γυμνάσιο αλλά το θέμα είναι το κατά πόσο θα δουλέψει δηλαδή εάν θα έχει μαθητές. Η επικοινωνία με το νησί είναι χάλια ειδικά το χειμώνα που μπορεί να αποκλειστεί το νησί για καμιά εβδομάδα.
Αν εφαρμοζόταν οι νόμοι που ψηφίζονται σήμερα οι διορισμοί θα ήταν 100% ΑΣΕΠ οπότε σήμερα δεν θα διαμαρτυρόταν κανένας. Μια βασική αιτία που έφτασε η Ελλάδα στην κατάσταση που είναι σήμερα είναι η μη εφαρμογή των νόμων....και σήμερα ζητάμε ξανά να μη εφαρμοστεί ο νόμος.Υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο γενικό (αντικειμενικό ή δημόσιο) και στο προσωπικό ( υποκειμενικό ή βόλεμα) συμφέρον.Γενικά αυτό που πρέπει να ισχύει είναι ένας και μοναδικός πίνακας διορισμών ανεξάρτητα ποιος θα είναι για καλύτερο έλεγχο κλπΑυτό όμως που βλέπω είναι ότι όλοι κοιτάνε το κάδρο με τη φωτογραφία και προσπαθούν να βάλουν τον εαυτό τους μέσα κοινώς να .....τρουπώσουν. Όλοι παραδέχονται ότι πρέπει να γίνουν αλλαγές αρκρί να αφορά άλλους ....έτσι δεν πάμε πουθενά ούτε ως κλάδος ούτε ως κοινωνία ούτε ως χώρα.
Παράθεση από: dimmag στις Αυγούστου 21, 2011, 02:36:16 pmΑν εφαρμοζόταν οι νόμοι που ψηφίζονται σήμερα οι διορισμοί θα ήταν 100% ΑΣΕΠ οπότε σήμερα δεν θα διαμαρτυρόταν κανένας. Μια βασική αιτία που έφτασε η Ελλάδα στην κατάσταση που είναι σήμερα είναι η μη εφαρμογή των νόμων....και σήμερα ζητάμε ξανά να μη εφαρμοστεί ο νόμος.Υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο γενικό (αντικειμενικό ή δημόσιο) και στο προσωπικό ( υποκειμενικό ή βόλεμα) συμφέρον.Γενικά αυτό που πρέπει να ισχύει είναι ένας και μοναδικός πίνακας διορισμών ανεξάρτητα ποιος θα είναι για καλύτερο έλεγχο κλπΑυτό όμως που βλέπω είναι ότι όλοι κοιτάνε το κάδρο με τη φωτογραφία και προσπαθούν να βάλουν τον εαυτό τους μέσα κοινώς να .....τρουπώσουν. Όλοι παραδέχονται ότι πρέπει να γίνουν αλλαγές αρκρί να αφορά άλλους ....έτσι δεν πάμε πουθενά ούτε ως κλάδος ούτε ως κοινωνία ούτε ως χώρα.Επειδή ακριβώς αυτά είναι τα λόγια που έχει χρησιμοποιήσει και η Διαμαντοπούλου ( ίσως συμπτωματικά επαναλαμβάνονται) και μου είχαν κάνει κάκιστη εντύπωση αφού είναι clopyright απo ξύλινο εκκλησιαστικό κήρυγμα… αναρωτιέμαι για μερικούς τι ακριβώς επιδιώκουν; Υπάρχουν κάποιοι που έχουν κάποια χρόνια απασχολούμενοι στην δημόσια εκπαίδευση. Γίνεται μια μεταρρύθμιση( τι πρωτότυπο στην εκπαίδευση;) και προνοείται όπως γίνεται σε μια φυσιολογική κοινωνία μια περίοδος προσαρμογής. Εν τω μεταξύ ενσκήπτει η χρεοκοπία ,ουδόλως αναμενόμενη, προκύπτει αναστάτωση ή καλύτερα πανικός και όλος ο προγραμματισμός ανατρέπεται… Και πάνω σε όλο αυτό τον χαμό ακούγονται φωνές πλιατσικολόγων που κατά τα άλλα θέλουν να μπουν και να διδάξουν ή να διευθύνουν την εκπαίδευση ( λέμε τώρα…) Αυτό είναι το εκπαιδευτικό πνεύμα; Ναι ζητούμε να εφαρμοστεί ο νόμος αλλά κατ' ουσία. Ναι να γίνουν αλλαγές που να αφορούν επίσης την ουσία και όχι να γίνεται σπέκουλα με αυτές.
Παράθεση από: joap στις Αυγούστου 21, 2011, 03:42:43 pmΠαράθεση από: dimmag στις Αυγούστου 21, 2011, 02:36:16 pmΑν εφαρμοζόταν οι νόμοι που ψηφίζονται σήμερα οι διορισμοί θα ήταν 100% ΑΣΕΠ οπότε σήμερα δεν θα διαμαρτυρόταν κανένας. Μια βασική αιτία που έφτασε η Ελλάδα στην κατάσταση που είναι σήμερα είναι η μη εφαρμογή των νόμων....και σήμερα ζητάμε ξανά να μη εφαρμοστεί ο νόμος.Υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο γενικό (αντικειμενικό ή δημόσιο) και στο προσωπικό ( υποκειμενικό ή βόλεμα) συμφέρον.Γενικά αυτό που πρέπει να ισχύει είναι ένας και μοναδικός πίνακας διορισμών ανεξάρτητα ποιος θα είναι για καλύτερο έλεγχο κλπΑυτό όμως που βλέπω είναι ότι όλοι κοιτάνε το κάδρο με τη φωτογραφία και προσπαθούν να βάλουν τον εαυτό τους μέσα κοινώς να .....τρουπώσουν. Όλοι παραδέχονται ότι πρέπει να γίνουν αλλαγές αρκρί να αφορά άλλους ....έτσι δεν πάμε πουθενά ούτε ως κλάδος ούτε ως κοινωνία ούτε ως χώρα.Επειδή ακριβώς αυτά είναι τα λόγια που έχει χρησιμοποιήσει και η Διαμαντοπούλου ( ίσως συμπτωματικά επαναλαμβάνονται) και μου είχαν κάνει κάκιστη εντύπωση αφού είναι clopyright απo ξύλινο εκκλησιαστικό κήρυγμα… αναρωτιέμαι για μερικούς τι ακριβώς επιδιώκουν; Υπάρχουν κάποιοι που έχουν κάποια χρόνια απασχολούμενοι στην δημόσια εκπαίδευση. Γίνεται μια μεταρρύθμιση( τι πρωτότυπο στην εκπαίδευση;) και προνοείται όπως γίνεται σε μια φυσιολογική κοινωνία μια περίοδος προσαρμογής. Εν τω μεταξύ ενσκήπτει η χρεοκοπία ,ουδόλως αναμενόμενη, προκύπτει αναστάτωση ή καλύτερα πανικός και όλος ο προγραμματισμός ανατρέπεται… Και πάνω σε όλο αυτό τον χαμό ακούγονται φωνές πλιατσικολόγων που κατά τα άλλα θέλουν να μπουν και να διδάξουν ή να διευθύνουν την εκπαίδευση ( λέμε τώρα…) Αυτό είναι το εκπαιδευτικό πνεύμα; Ναι ζητούμε να εφαρμοστεί ο νόμος αλλά κατ' ουσία. Ναι να γίνουν αλλαγές που να αφορούν επίσης την ουσία και όχι να γίνεται σπέκουλα με αυτές.Φτάσαμε σε σημείο να κατακρίνουμε όποιον θέλει να εφαρμοστεί ο νόμος και να ζητάμε επιλεκτικές ρυθμίσεις για τον εαυτό μας χωρίς κανέναν ενδοιασμό και δημόσια μέσω ενός φόρουμ και όλα αυτά γιατί βολεύτηκε κάποιος άλλος με επιλεκτικές ρυθμίσεις και όχι εγώ... Κατάντια...
Παράθεση από: λιθοσφαιριστής στις Αυγούστου 21, 2011, 01:51:30 pmΠάντως, όσοι συνάδελφοι διαφωνούν με το νέο σύστημα, καταλαβαίνοντας ότι εξαπατήθηκαν με τον όρο "μεταβατική περίοδος", και προφανώς δε θέλουν να ξαναδώσουν ασεπ ζητώντας παράτασή της πρέπει να σκεφτούν και το εξής:Αν το σύστημα διορισμών έμενε όπως ήταν, θα έπρεπε να είχε γίνει ασεπ αρχές του 2011 (υποθέτοντας ότι οι διορισμοί γίνονταν κανονικά σε δύο φουρνιές).Δε θα πήγαιναν να (ξανα)δώσουν, ώστε να διατηρηθούν ψηλά στον πίνακα αναπληρωτών, άρα να ανεβούν και στον ενιαίο μέχρι να διοριστούν;Εγώ στον τρίτο ασεπ που έδωσα έτσι σκέφτηκα και έτσι προσπέρασα κάτι άτομα που διορίζονταν με 13 μόρια, όλα από ΠΔΣ 7-8 χρόνων.Αν οι διορισμοί γίνονταν κανονικά τότε θα είχαμε διοριστεί.
Παράθεση από: vantonis στις Αυγούστου 21, 2011, 04:23:14 pmΠαράθεση από: joap στις Αυγούστου 21, 2011, 03:42:43 pmΠαράθεση από: dimmag στις Αυγούστου 21, 2011, 02:36:16 pmΑν εφαρμοζόταν οι νόμοι που ψηφίζονται σήμερα οι διορισμοί θα ήταν 100% ΑΣΕΠ οπότε σήμερα δεν θα διαμαρτυρόταν κανένας. Μια βασική αιτία που έφτασε η Ελλάδα στην κατάσταση που είναι σήμερα είναι η μη εφαρμογή των νόμων....και σήμερα ζητάμε ξανά να μη εφαρμοστεί ο νόμος.Υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο γενικό (αντικειμενικό ή δημόσιο) και στο προσωπικό ( υποκειμενικό ή βόλεμα) συμφέρον.Γενικά αυτό που πρέπει να ισχύει είναι ένας και μοναδικός πίνακας διορισμών ανεξάρτητα ποιος θα είναι για καλύτερο έλεγχο κλπΑυτό όμως που βλέπω είναι ότι όλοι κοιτάνε το κάδρο με τη φωτογραφία και προσπαθούν να βάλουν τον εαυτό τους μέσα κοινώς να .....τρουπώσουν. Όλοι παραδέχονται ότι πρέπει να γίνουν αλλαγές αρκρί να αφορά άλλους ....έτσι δεν πάμε πουθενά ούτε ως κλάδος ούτε ως κοινωνία ούτε ως χώρα.Επειδή ακριβώς αυτά είναι τα λόγια που έχει χρησιμοποιήσει και η Διαμαντοπούλου ( ίσως συμπτωματικά επαναλαμβάνονται) και μου είχαν κάνει κάκιστη εντύπωση αφού είναι clopyright απo ξύλινο εκκλησιαστικό κήρυγμα… αναρωτιέμαι για μερικούς τι ακριβώς επιδιώκουν; Υπάρχουν κάποιοι που έχουν κάποια χρόνια απασχολούμενοι στην δημόσια εκπαίδευση. Γίνεται μια μεταρρύθμιση( τι πρωτότυπο στην εκπαίδευση;) και προνοείται όπως γίνεται σε μια φυσιολογική κοινωνία μια περίοδος προσαρμογής. Εν τω μεταξύ ενσκήπτει η χρεοκοπία ,ουδόλως αναμενόμενη, προκύπτει αναστάτωση ή καλύτερα πανικός και όλος ο προγραμματισμός ανατρέπεται… Και πάνω σε όλο αυτό τον χαμό ακούγονται φωνές πλιατσικολόγων που κατά τα άλλα θέλουν να μπουν και να διδάξουν ή να διευθύνουν την εκπαίδευση ( λέμε τώρα…) Αυτό είναι το εκπαιδευτικό πνεύμα; Ναι ζητούμε να εφαρμοστεί ο νόμος αλλά κατ' ουσία. Ναι να γίνουν αλλαγές που να αφορούν επίσης την ουσία και όχι να γίνεται σπέκουλα με αυτές.Φτάσαμε σε σημείο να κατακρίνουμε όποιον θέλει να εφαρμοστεί ο νόμος και να ζητάμε επιλεκτικές ρυθμίσεις για τον εαυτό μας χωρίς κανέναν ενδοιασμό και δημόσια μέσω ενός φόρουμ και όλα αυτά γιατί βολεύτηκε κάποιος άλλος με επιλεκτικές ρυθμίσεις και όχι εγώ... Κατάντια...Εύκολη κριτική για ανθρώπους που και το νόμο εφάρμοζαν δίνοντας και ξαναδίνοντας ασεπ και πλήρωσαν από την τσέπη τους για την προϋπηρεσία μια και σαν ωρομίσθιοι έπαιρναν ψίχουλα. Το κυριότερο όμως, πράγμα που δεν μπορείς να καταλάβεις όπως φαίνεται λόγω ηλικίας είναι ο χρόνος που επένδυσαν με βάση τους υφιστάμενους τότε νόμους, λιγότερο ή περισσότερο δίκαιους, μπροστά στην προοπτική του διορισμού παίρνοντας σημαντικές αποφάσεις τόσο για την προσωπική τους ζωή όσο και για την επαγγελματική. Εκεί πραγματικά εξαπατήθηκαν. Προσωπικά εγώ θα τους πετούσα στα μούτρα την προϋπηρεσία και τα χρήματα που κέρδισα δουλεύοντας στη δημόσια εκπαίδευση αρκεί να μπορούσαν να μου επιστρέψουν το χρόνο που επένδυσα για αυτή και το στέρησα από τον εαυτό μου , την οικογένεια μου , τους φίλους μου και να μου ξανανοίξουν τις επαγγελματικές ευκαιρίες που απέρριψα προκειμένου να μπω στη δημόσια εκπαίδευση.Κανένας δεν με ανάγκασε θα πω για να προλάβω πιθανή ερώτηση. Όμως πορεύτηκα με βάση αυτό που ίσχυε, έκανα κάτι παράνομο;