0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Green στις Αυγούστου 21, 2011, 12:58:25 pmΑς αφήσουμε λοιπόν την κυβέρνηση και ας δούμε πρώτα εμείς ως εκπαιδευτική κοινότητα τι θέλουμε και τι ζητάμε. Γιατί είμαστε κατακερματισμένοι σε 500 πίνακες με άλλες προοπτικές διορισμού και άλλα συμφέροντα. Όταν καταλήξουμε εμείς στο τι θέλουμε, τότε θα μπορέσουμε και να το διεκδικήδουμε. Ως τότε απλά θα προσφέρουμε ένα αστείο θέαμα.Μήπως αυτό τον κατακερματισμό σε τόσους πίνακες τον κάνουν αυτοί που λες να αφήσουμε για να ασχολούμαστε με άλλα και όχι με αυτούς; Λέω μήπως.
Ας αφήσουμε λοιπόν την κυβέρνηση και ας δούμε πρώτα εμείς ως εκπαιδευτική κοινότητα τι θέλουμε και τι ζητάμε. Γιατί είμαστε κατακερματισμένοι σε 500 πίνακες με άλλες προοπτικές διορισμού και άλλα συμφέροντα. Όταν καταλήξουμε εμείς στο τι θέλουμε, τότε θα μπορέσουμε και να το διεκδικήδουμε. Ως τότε απλά θα προσφέρουμε ένα αστείο θέαμα.
Παράθεση από: jak_13 στις Αυγούστου 22, 2011, 03:00:13 amΠαράθεση από: Green στις Αυγούστου 21, 2011, 12:58:25 pmΑς αφήσουμε λοιπόν την κυβέρνηση και ας δούμε πρώτα εμείς ως εκπαιδευτική κοινότητα τι θέλουμε και τι ζητάμε. Γιατί είμαστε κατακερματισμένοι σε 500 πίνακες με άλλες προοπτικές διορισμού και άλλα συμφέροντα. Όταν καταλήξουμε εμείς στο τι θέλουμε, τότε θα μπορέσουμε και να το διεκδικήδουμε. Ως τότε απλά θα προσφέρουμε ένα αστείο θέαμα.Μήπως αυτό τον κατακερματισμό σε τόσους πίνακες τον κάνουν αυτοί που λες να αφήσουμε για να ασχολούμαστε με άλλα και όχι με αυτούς; Λέω μήπως.Τα 30μηνα, τα 24μηνα, τα 40% και οι ειδικές κατηγορίες, κατόπιν πιέσεων της εκπαιδευτικής κοινότητας προέκυψαν. Το αρχικό χέδιο από το 1998 ήταν 100% προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ.
Παράθεση από: Green στις Αυγούστου 22, 2011, 08:20:18 amΠαράθεση από: jak_13 στις Αυγούστου 22, 2011, 03:00:13 amΠαράθεση από: Green στις Αυγούστου 21, 2011, 12:58:25 pmΑς αφήσουμε λοιπόν την κυβέρνηση και ας δούμε πρώτα εμείς ως εκπαιδευτική κοινότητα τι θέλουμε και τι ζητάμε. Γιατί είμαστε κατακερματισμένοι σε 500 πίνακες με άλλες προοπτικές διορισμού και άλλα συμφέροντα. Όταν καταλήξουμε εμείς στο τι θέλουμε, τότε θα μπορέσουμε και να το διεκδικήδουμε. Ως τότε απλά θα προσφέρουμε ένα αστείο θέαμα.Μήπως αυτό τον κατακερματισμό σε τόσους πίνακες τον κάνουν αυτοί που λες να αφήσουμε για να ασχολούμαστε με άλλα και όχι με αυτούς; Λέω μήπως.Τα 30μηνα, τα 24μηνα, τα 40% και οι ειδικές κατηγορίες, κατόπιν πιέσεων της εκπαιδευτικής κοινότητας προέκυψαν. Το αρχικό χέδιο από το 1998 ήταν 100% προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ.Διαφωνώ μαζί σου. Αυτά που γράφεις, όπως παλαιότερα και το 16μηνο ήταν αποφάσεις των κυβερνώντων. Ακόμα και να πίεζε η εκπαιδευτική κοινότητα δεν θα ήταν σε θέση να επιβάλει αποφάσεις, όπως γίνεται και με τη διατήρηση τους.
Παράθεση από: jak_13 στις Αυγούστου 22, 2011, 08:58:14 amΠαράθεση από: Green στις Αυγούστου 22, 2011, 08:20:18 amΠαράθεση από: jak_13 στις Αυγούστου 22, 2011, 03:00:13 amΠαράθεση από: Green στις Αυγούστου 21, 2011, 12:58:25 pmΑς αφήσουμε λοιπόν την κυβέρνηση και ας δούμε πρώτα εμείς ως εκπαιδευτική κοινότητα τι θέλουμε και τι ζητάμε. Γιατί είμαστε κατακερματισμένοι σε 500 πίνακες με άλλες προοπτικές διορισμού και άλλα συμφέροντα. Όταν καταλήξουμε εμείς στο τι θέλουμε, τότε θα μπορέσουμε και να το διεκδικήδουμε. Ως τότε απλά θα προσφέρουμε ένα αστείο θέαμα.Μήπως αυτό τον κατακερματισμό σε τόσους πίνακες τον κάνουν αυτοί που λες να αφήσουμε για να ασχολούμαστε με άλλα και όχι με αυτούς; Λέω μήπως.Τα 30μηνα, τα 24μηνα, τα 40% και οι ειδικές κατηγορίες, κατόπιν πιέσεων της εκπαιδευτικής κοινότητας προέκυψαν. Το αρχικό χέδιο από το 1998 ήταν 100% προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ.Διαφωνώ μαζί σου. Αυτά που γράφεις, όπως παλαιότερα και το 16μηνο ήταν αποφάσεις των κυβερνώντων. Ακόμα και να πίεζε η εκπαιδευτική κοινότητα δεν θα ήταν σε θέση να επιβάλει αποφάσεις, όπως γίνεται και με τη διατήρηση τους.Η εκπαιδευτική κοινότητα πίεζε και η κάθε κυβέρνηση ικανοποιούσε αιτήματα για ψηφοθηρικούς λόγους. Είναι γνωστό το παιχνίδι εδώ και δεκαετίες. Και σε κάθε περίπτωση οι τόσοι πίνακες και υποκατηγορίες διοριστέων ήταν ιδέα και επιθυμία της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Τους ξέρουμε τους αγώνες των εκαπιδευτικών. 24ωρες απεργιούλες μία φορά το 3μήνο για να πανικοβληθεί το σύστημα... Μόνο με απεργίες διαρκείας ασκείται πραγματική πίεση, αλλά δεν θα βρεθεί κανείς να θυσιασει τον μισθουλάκο του για 1 και 2μήνες. Καλή η επανάσταση, αλλά τα δανεία τρέχουν...
Εξαρτάται προς τα που και για τι πιέζεις. Ξαναλέω ότι η ύπαρξη πολλών πινάκων, δηλαδή πολλών παραθύρων, ήταν επιθυμία των εκπαιδευτικών, μόνο που τελικά τους γύρισε μπούμεράνγκ, αφού έγιναν πολλές αδικίες εις βάρος πολλών. Μακροπρόθεσμα και εκ του αποτελέσματος ήταν λάθος η πίεση προς αυτή την κατεύθυνση.
Παράθεση από: Green στις Αυγούστου 22, 2011, 10:27:21 amΕξαρτάται προς τα που και για τι πιέζεις. Ξαναλέω ότι η ύπαρξη πολλών πινάκων, δηλαδή πολλών παραθύρων, ήταν επιθυμία των εκπαιδευτικών, μόνο που τελικά τους γύρισε μπούμεράνγκ, αφού έγιναν πολλές αδικίες εις βάρος πολλών. Μακροπρόθεσμα και εκ του αποτελέσματος ήταν λάθος η πίεση προς αυτή την κατεύθυνση. Καλά, άστο γιατί θα εκτεθείς περισσότερο. Και τις αδικίες κάποιοι τις έκαναν, αυτοί ίσως που θεωρείς άμοιρους ευθυνών. Οι πιέσεις που δεν έγιναν, έφταιγαν και για τις αδικίες;
Συνάδελφοι , άλλο είναι το θέμα εδώ.Μπαίνω να μάθω νέα και διαβάζω 3 σελίδες για τη ΦΙΛΑΝΔΙΆ.Στείλτε π.μ, εμείς δε χρωστάμε τίποτα.Ανοίξτε άλλο τόπικ.
Το θέμα των διορισμών έκλεισε για φέτος με αυτούς του λίγους, το ζητούμενο πλέον είναι τι θα γίνει με τους αναπληρωτές. Το μνημόνιο λέει μείωση των συμβασιούχων κατά 50% για το 2011 και το Υπουργείο έδειξε με τους διορισμούς ότι είναι πολύ τυπικό με τις αναλογίες. Εν τω μεταξύ είναι δυστυχώς αυτή την περίοδο στην Αθήνα και οι ελεγκτες της Τρόικας για να δουν πόσο αποκλείνουμε από τα προβλεπόμενα προκειμένου να πάρουμε την 6η δόση, και ακριβώς αυτή την περίοδο υποθέτω ότι το Υπουργείο θα καταλήξει στον αριθμό των αναπληρωτών.Μία εύκολη λύση βέβαια είναι να πάρει το 50% από τον κρατικό προυπολογισμό και το άλλο 50% μέσω ΕΣΠΑ που είναι ευρωπαικό χρήμα και δεν απασχολεί την Τρόικα.