0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
έχω μία απορία κι ας μου τη λύσει κάποιος:όταν το φθινόπωρο του 2008 η σεπτή μας υπουργός διατεινότανε ότι με το νέο σύστημα δεν θα θιγούν όσοι πληρούν προ'υ'ποθέσεις διορισμού παλαιού συστήματος,τι ακριβώς εννοούσε το κορίτσι;
Παράθεση από: jak_13 στις Αυγούστου 22, 2011, 10:36:00 amΠαράθεση από: Green στις Αυγούστου 22, 2011, 10:27:21 amΕξαρτάται προς τα που και για τι πιέζεις. Ξαναλέω ότι η ύπαρξη πολλών πινάκων, δηλαδή πολλών παραθύρων, ήταν επιθυμία των εκπαιδευτικών, μόνο που τελικά τους γύρισε μπούμεράνγκ, αφού έγιναν πολλές αδικίες εις βάρος πολλών. Μακροπρόθεσμα και εκ του αποτελέσματος ήταν λάθος η πίεση προς αυτή την κατεύθυνση. Καλά, άστο γιατί θα εκτεθείς περισσότερο. Και τις αδικίες κάποιοι τις έκαναν, αυτοί ίσως που θεωρείς άμοιρους ευθυνών. Οι πιέσεις που δεν έγιναν, έφταιγαν και για τις αδικίες;Γιατί να εκτεθώ ρε φίλε; Τι λέω λάθος; Συγκεκριμένες ομάδες εκπαιδευτικών κάθε φορά πίεζαν προς την εφαρμογή ενός κατ'εξαιρεση τρόπου διορισμού ανάλογα με τα προσόντα που οι ίδιοι είχαν (βλέπε πχ 30μηνο). Για εμένα ήταν λάθος τελικά, αφενός αυτό διευκόλυνε μόνο συγκκεριμένους εκπαιδευτικούς σε συγκεκριμένς χρονικές στιγμές, αφετέρου οι πολλοί πίνακες με τα διαφορετικά κριτήρια άνοιξαν και παράθυρα για να βολευτεί κόσμος με πλάγιους τρόπους. Ένας κοινός πίνακας για όλους θα ήταν πολύ πιο αξιοκρατικός τρόπος διορισμού. Φυσικά και η απόφαση είναι του Υπουργείου, αυτοί που πίεζαν ανάλογα με το τι τους βόλευε για να διοριστούν οι ίδιοι σε εκείνη τη φάση αδιαφορώντας για τους επόμενους, δεν έχουν ευθύνη;
Παράθεση από: Green στις Αυγούστου 22, 2011, 10:27:21 amΕξαρτάται προς τα που και για τι πιέζεις. Ξαναλέω ότι η ύπαρξη πολλών πινάκων, δηλαδή πολλών παραθύρων, ήταν επιθυμία των εκπαιδευτικών, μόνο που τελικά τους γύρισε μπούμεράνγκ, αφού έγιναν πολλές αδικίες εις βάρος πολλών. Μακροπρόθεσμα και εκ του αποτελέσματος ήταν λάθος η πίεση προς αυτή την κατεύθυνση. Καλά, άστο γιατί θα εκτεθείς περισσότερο. Και τις αδικίες κάποιοι τις έκαναν, αυτοί ίσως που θεωρείς άμοιρους ευθυνών. Οι πιέσεις που δεν έγιναν, έφταιγαν και για τις αδικίες;
Εξαρτάται προς τα που και για τι πιέζεις. Ξαναλέω ότι η ύπαρξη πολλών πινάκων, δηλαδή πολλών παραθύρων, ήταν επιθυμία των εκπαιδευτικών, μόνο που τελικά τους γύρισε μπούμεράνγκ, αφού έγιναν πολλές αδικίες εις βάρος πολλών. Μακροπρόθεσμα και εκ του αποτελέσματος ήταν λάθος η πίεση προς αυτή την κατεύθυνση.
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ.Κάπως πρέπει να καταφέρουμε να βρούμε αυτά που ενώνουν την πλειοψηφία των αδιόριστων -με ή χωρίς προϋπηρεσία- και να προσπαθήσουμε να τα υλοποιήσουμε πέρα από τα ιδιαίτερα συμφέροντα που έχει ο καθένας μας ανάλογα και με τις προσωπικές δυνατότητες /ικανότητες και προσόντα.Πέρυσι εστίαζα σε ένα όριο που οφείλουμε να θέσουμε στην ελαστική εργασία (αναπλήρωση ή ωρομισθία), αλλά και στην προϋπόθεση: 1 τουλάχιστον επιτυχία στον διαγωνισμό.Συνέχεια πρότεινα τον στόχο: 3 χρόνια ΑΚΩ ή ΑΜΩ +επιτυχία στον ΑΣΕΠ ---->μόνιμος διορισμόςΚαι οι δύο προϋποθέσεις που έθετα θα μπορούσαν να ενώσουν την πλειοψηφία των αδιόριστων και να αναγκάσουν την πολιτεία στον περιορισμό της ελαστικής εργασίας. Θα αναγκάζεται έτσι η πολιτεία να κάνει περισσότερους μόνιμους διορισμούς. Επιλέγω αντί του 24μηνου το «3 χρόνια ΑΚΩ» για να μην βρεθούν και πάλι παράξενες προϋπηρεσίες στο μέλλον να διεκδικούν κάποιες αναγνωρίσεις εκ’ των υστέρων…Η προϋπόθεση: «1 τουλάχιστον επιτυχία στον διαγωνισμό» ικανοποιεί σε κάποιο βαθμό –όχι απόλυτα- το περί δικαίου αίσθημα όλων αυτών που χρόνια τώρα έβλεπαν να βολεύονται συνάδελφοι με διάφορα παραθυράκια προϋπηρεσίας…Το αίτημα αυτό είναι συμβατό με το νέο σύστημα πρόσληψης, γιατί ικανοποιεί και τις μελλοντικές ανάγκες των νεότερων, αφού αναγκαστικά περιορίζει την ελαστική εργασία και τον κίνδυνο να βρεθούν οι ίδιοι σε ανάλογες συνθήκες στο μέλλον όπως και δημιουργεί μια ουσιαστική μεταβατική περίοδο για τους παλαιότερους και ιδιαίτερα αυτούς του 24μηνου…Οι μόνοι που θα νομίσουν πως θίγονται με μια πρώτη ματιά από αυτή την ρύθμιση είναι αυτοί που έχουν μεγάλες προϋπηρεσίες χωρίς επιτυχίες στον διαγωνισμό και περιμένουν κάτι καλύτερο που είναι αμφίβολο αν έρθει. Θα πρέπει όμως και αυτοί να αναλογιστούν πως είναι πολύ πιο εύκολο να πιάσουν την βάση σε κάποιον επερχόμενο διαγωνισμό από το να αριστεύσουν με τα πιτσιρίκια για να διατηρήσουν το δικαίωμα στην αναπλήρωση… Είναι ο ελάχιστος συμβιβασμός που πρέπει να προσφέρουν και αυτοί για να υπάρξει μια ενιαία πρόταση προς το συμφέρον όλων των αδιόριστων.
Παράθεση από: Green στις Αυγούστου 22, 2011, 11:06:16 amΤο θέμα των διορισμών έκλεισε για φέτος με αυτούς του λίγους, το ζητούμενο πλέον είναι τι θα γίνει με τους αναπληρωτές. Το μνημόνιο λέει μείωση των συμβασιούχων κατά 50% για το 2011 και το Υπουργείο έδειξε με τους διορισμούς ότι είναι πολύ τυπικό με τις αναλογίες. Εν τω μεταξύ είναι δυστυχώς αυτή την περίοδο στην Αθήνα και οι ελεγκτες της Τρόικας για να δουν πόσο αποκλείνουμε από τα προβλεπόμενα προκειμένου να πάρουμε την 6η δόση, και ακριβώς αυτή την περίοδο υποθέτω ότι το Υπουργείο θα καταλήξει στον αριθμό των αναπληρωτών.Μία εύκολη λύση βέβαια είναι να πάρει το 50% από τον κρατικό προυπολογισμό και το άλλο 50% μέσω ΕΣΠΑ που είναι ευρωπαικό χρήμα και δεν απασχολεί την Τρόικα.Kαλά, και πως θα ανοίξουν τα σχολεία αν δεν υπάρχουν καθηγητές και δεν μπορούν να προσλάβουν πάνω από το 50% των αναπληρωτών. Τι γίνεται δηλαδή σε αυτή την περίπτωση. Κάποια λύση θα υπάρχει. Ίσως να πάρει περισσότερες πιστώσεις.
Το θέμα των διορισμών έκλεισε για φέτος με αυτούς του λίγους, το ζητούμενο πλέον είναι τι θα γίνει με τους αναπληρωτές. Το μνημόνιο λέει μείωση των συμβασιούχων κατά 50% για το 2011 και το Υπουργείο έδειξε με τους διορισμούς ότι είναι πολύ τυπικό με τις αναλογίες. Εν τω μεταξύ είναι δυστυχώς αυτή την περίοδο στην Αθήνα και οι ελεγκτες της Τρόικας για να δουν πόσο αποκλείνουμε από τα προβλεπόμενα προκειμένου να πάρουμε την 6η δόση, και ακριβώς αυτή την περίοδο υποθέτω ότι το Υπουργείο θα καταλήξει στον αριθμό των αναπληρωτών.Μία εύκολη λύση βέβαια είναι να πάρει το 50% από τον κρατικό προυπολογισμό και το άλλο 50% μέσω ΕΣΠΑ που είναι ευρωπαικό χρήμα και δεν απασχολεί την Τρόικα.
Ενδέχεται και σήμερα το απόγευμα να ανακοινωθούν οι διορισμοί εκπαιδευτικών.Διαφορετικά μου είπαν αύριο οπωσδήποτε.
Μια άλλη παρατήρηση το θέμα με τους πανεπιστημιακούς που έκρυβαν εισοδήματα απο ερευνητικά προγράμματα είναι γνωστό από καιρό απλά βγήκε τώρα για να περάσει το νόμο πλαίσιο...τους είπαν δηλαδή για καθήστε καλά γιατί θα βγάλουμε πολλά... και όλα προχώρησαν ομαλά.Η ΑΔ τώρα απειλεί τους Προισταμένους των διευθύνσεων με το Ρακιντζή για έλεγχο στη διαχείρηση του προσωπικού... ξέρετε πόσα κενά θα εξαφανιστούν; Δεν ξέρανε όλοι ότι υπήρχε κακή διαχείρηση του προσωπικού στις διευθύνσεις .... αν δείτε τον αριθμό αυτών που έχουν δικαίωμα ψήφου στις εκλογές των ΕΛΜΕ και μετρήσετε πόσοι είναι στα σχολεία θα καταλάβετε τη διαφορά. Γιατί απειλούν να τα βγάλουν τώρα...απλά γιατί δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά... δυστυχώς έρχονται δύσκολα χρόνια μπροστά μας για να μην πω δεκαετίες.....
Παράθεση από: Green στις Αυγούστου 22, 2011, 08:20:18 amΠαράθεση από: jak_13 στις Αυγούστου 22, 2011, 03:00:13 amΠαράθεση από: Green στις Αυγούστου 21, 2011, 12:58:25 pmΑς αφήσουμε λοιπόν την κυβέρνηση και ας δούμε πρώτα εμείς ως εκπαιδευτική κοινότητα τι θέλουμε και τι ζητάμε. Γιατί είμαστε κατακερματισμένοι σε 500 πίνακες με άλλες προοπτικές διορισμού και άλλα συμφέροντα. Όταν καταλήξουμε εμείς στο τι θέλουμε, τότε θα μπορέσουμε και να το διεκδικήδουμε. Ως τότε απλά θα προσφέρουμε ένα αστείο θέαμα.Μήπως αυτό τον κατακερματισμό σε τόσους πίνακες τον κάνουν αυτοί που λες να αφήσουμε για να ασχολούμαστε με άλλα και όχι με αυτούς; Λέω μήπως.Τα 30μηνα, τα 24μηνα, τα 40% και οι ειδικές κατηγορίες, κατόπιν πιέσεων της εκπαιδευτικής κοινότητας προέκυψαν. Το αρχικό χέδιο από το 1998 ήταν 100% προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ.Διαφωνώ μαζί σου. Αυτά που γράφεις, όπως παλαιότερα και το 16μηνο ήταν αποφάσεις των κυβερνώντων. Ακόμα και να πίεζε η εκπαιδευτική κοινότητα δεν θα ήταν σε θέση να επιβάλει αποφάσεις, όπως γίνεται και με τη διατήρηση τους.
Παράθεση από: jak_13 στις Αυγούστου 22, 2011, 03:00:13 amΠαράθεση από: Green στις Αυγούστου 21, 2011, 12:58:25 pmΑς αφήσουμε λοιπόν την κυβέρνηση και ας δούμε πρώτα εμείς ως εκπαιδευτική κοινότητα τι θέλουμε και τι ζητάμε. Γιατί είμαστε κατακερματισμένοι σε 500 πίνακες με άλλες προοπτικές διορισμού και άλλα συμφέροντα. Όταν καταλήξουμε εμείς στο τι θέλουμε, τότε θα μπορέσουμε και να το διεκδικήδουμε. Ως τότε απλά θα προσφέρουμε ένα αστείο θέαμα.Μήπως αυτό τον κατακερματισμό σε τόσους πίνακες τον κάνουν αυτοί που λες να αφήσουμε για να ασχολούμαστε με άλλα και όχι με αυτούς; Λέω μήπως.Τα 30μηνα, τα 24μηνα, τα 40% και οι ειδικές κατηγορίες, κατόπιν πιέσεων της εκπαιδευτικής κοινότητας προέκυψαν. Το αρχικό χέδιο από το 1998 ήταν 100% προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ.
Παράθεση από: Green στις Αυγούστου 21, 2011, 12:58:25 pmΑς αφήσουμε λοιπόν την κυβέρνηση και ας δούμε πρώτα εμείς ως εκπαιδευτική κοινότητα τι θέλουμε και τι ζητάμε. Γιατί είμαστε κατακερματισμένοι σε 500 πίνακες με άλλες προοπτικές διορισμού και άλλα συμφέροντα. Όταν καταλήξουμε εμείς στο τι θέλουμε, τότε θα μπορέσουμε και να το διεκδικήδουμε. Ως τότε απλά θα προσφέρουμε ένα αστείο θέαμα.Μήπως αυτό τον κατακερματισμό σε τόσους πίνακες τον κάνουν αυτοί που λες να αφήσουμε για να ασχολούμαστε με άλλα και όχι με αυτούς; Λέω μήπως.
Ας αφήσουμε λοιπόν την κυβέρνηση και ας δούμε πρώτα εμείς ως εκπαιδευτική κοινότητα τι θέλουμε και τι ζητάμε. Γιατί είμαστε κατακερματισμένοι σε 500 πίνακες με άλλες προοπτικές διορισμού και άλλα συμφέροντα. Όταν καταλήξουμε εμείς στο τι θέλουμε, τότε θα μπορέσουμε και να το διεκδικήδουμε. Ως τότε απλά θα προσφέρουμε ένα αστείο θέαμα.