0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
όσοι πέρσι ήταν στους πίνακες braille με επάρκεια φέτος πρέπει να τους ξαναπάνε τη βεβαίωση?
Καλημέρα σε όλους!Βγήκε η εγκύκλιος........!!!!!!!!!!!!!!!
Παράθεση από: daskalitsa στις Ιούλιος 18, 2011, 06:13:49 μμΠαράθεση από: mitsy στις Ιούλιος 18, 2011, 06:09:26 μμΠαράθεση από: daskalitsa στις Ιούλιος 18, 2011, 06:07:04 μμΠαράθεση από: mitsy στις Ιούλιος 18, 2011, 05:58:40 μμΠαράθεση από: gregmam στις Ιούλιος 18, 2011, 05:57:09 μμΠαράθεση από: daskalitsa στις Ιούλιος 18, 2011, 05:54:47 μμΒγήκε η εγκύκλιος! Θεωρώ απαράδεκτο να δέχονται υποψήφιους σε σχολεία κωφών μόνο άτομα με επάρκεια στην νοηματική, με τον μηδενισμό τους στους πίνακες όλων όσων έχουν κάνει κάποια έτη αλλά δεν έχουν επάρκεια!!!! Είναι καλύτερο δηλαδή να βάλεις σε σχολείο κωφών έναν καθηγητή που δεν ξέρει πώς είναι το "καλημέρα", από κάποιον που κάνει 4 χρόνια νοηματική?? Απαράδεκτο!!!! Μπορεί κάποιος να εχει επάρκεια στην νοηματική και να μη ξέρει πως ειναι η "καλημέρα"Εγω θεωρώ σωστή αυτή την αλλαγη... αυτό θα έγραφα ακριβώς;;πώς γίνεται να μη ξέρει πως είναι το καλημέρα αφού σε σχολείο κωφών θα εργαστεί συνάδελφος με επάρκεια νοηματικής και μόνο!!!!!Διότι από τον πίνακα υποψηφίων για σχολεία κωφών, διαγράφονται όσοι έχουν κάτι λιγότερο από επάρκεια!!! Δηλ. αν εξαντληθούν για παράδειγμα αυτοί που έχουν επάρκεια, τότε η διαμάντω προτιμά να προσληφθεί κάποιος από το γενικό πίνακα (που δεν ξέρει νοηματική καθόλου...!!!), κι όχι κάποιος ο οποίος είναι τεταρτοετής νοηματικής!!!!!!! Και για ειδικότητες όπως η Πληροφορική που οι έχοντες επάεκεια είναι λίγοι, θα έχουμε παρατράγουδα!!!!!!!γενικώς οι έχοντες επάρκεια είναι λίγοι,όχι μόνο στη νοηματική αλλά και στη Braille(σαφώς περισσότεροι βέβαια)λες να σημαίνει ότι θα πάρει από τον πίνακα γενικής αγωγής;δε λέει κάτι τέτοιοούτε λέει ότι για παράλληλη ποια προσόντα απαιτούνται!Μακάρι να κατάλαβα λάθος! Ωστόσο, από τη στιγμή που εξαντληθούν οι έχοντες επάρκεια, χωρίς πίνακα τεταρτοετών, τριτοετών κ.ο.κ, στάνταρ θα πάρει άτομα που δεν έχουν ιδέα από νοηματική. Αυτό εγώ το θεωρώ απλά απαράδεκτο!δεν παίρνει πολλά άτομα κάθε χρόνο με νοηματική ή μπράιγ
Παράθεση από: mitsy στις Ιούλιος 18, 2011, 06:09:26 μμΠαράθεση από: daskalitsa στις Ιούλιος 18, 2011, 06:07:04 μμΠαράθεση από: mitsy στις Ιούλιος 18, 2011, 05:58:40 μμΠαράθεση από: gregmam στις Ιούλιος 18, 2011, 05:57:09 μμΠαράθεση από: daskalitsa στις Ιούλιος 18, 2011, 05:54:47 μμΒγήκε η εγκύκλιος! Θεωρώ απαράδεκτο να δέχονται υποψήφιους σε σχολεία κωφών μόνο άτομα με επάρκεια στην νοηματική, με τον μηδενισμό τους στους πίνακες όλων όσων έχουν κάνει κάποια έτη αλλά δεν έχουν επάρκεια!!!! Είναι καλύτερο δηλαδή να βάλεις σε σχολείο κωφών έναν καθηγητή που δεν ξέρει πώς είναι το "καλημέρα", από κάποιον που κάνει 4 χρόνια νοηματική?? Απαράδεκτο!!!! Μπορεί κάποιος να εχει επάρκεια στην νοηματική και να μη ξέρει πως ειναι η "καλημέρα"Εγω θεωρώ σωστή αυτή την αλλαγη... αυτό θα έγραφα ακριβώς;;πώς γίνεται να μη ξέρει πως είναι το καλημέρα αφού σε σχολείο κωφών θα εργαστεί συνάδελφος με επάρκεια νοηματικής και μόνο!!!!!Διότι από τον πίνακα υποψηφίων για σχολεία κωφών, διαγράφονται όσοι έχουν κάτι λιγότερο από επάρκεια!!! Δηλ. αν εξαντληθούν για παράδειγμα αυτοί που έχουν επάρκεια, τότε η διαμάντω προτιμά να προσληφθεί κάποιος από το γενικό πίνακα (που δεν ξέρει νοηματική καθόλου...!!!), κι όχι κάποιος ο οποίος είναι τεταρτοετής νοηματικής!!!!!!! Και για ειδικότητες όπως η Πληροφορική που οι έχοντες επάεκεια είναι λίγοι, θα έχουμε παρατράγουδα!!!!!!!γενικώς οι έχοντες επάρκεια είναι λίγοι,όχι μόνο στη νοηματική αλλά και στη Braille(σαφώς περισσότεροι βέβαια)λες να σημαίνει ότι θα πάρει από τον πίνακα γενικής αγωγής;δε λέει κάτι τέτοιοούτε λέει ότι για παράλληλη ποια προσόντα απαιτούνται!Μακάρι να κατάλαβα λάθος! Ωστόσο, από τη στιγμή που εξαντληθούν οι έχοντες επάρκεια, χωρίς πίνακα τεταρτοετών, τριτοετών κ.ο.κ, στάνταρ θα πάρει άτομα που δεν έχουν ιδέα από νοηματική. Αυτό εγώ το θεωρώ απλά απαράδεκτο!
Παράθεση από: daskalitsa στις Ιούλιος 18, 2011, 06:07:04 μμΠαράθεση από: mitsy στις Ιούλιος 18, 2011, 05:58:40 μμΠαράθεση από: gregmam στις Ιούλιος 18, 2011, 05:57:09 μμΠαράθεση από: daskalitsa στις Ιούλιος 18, 2011, 05:54:47 μμΒγήκε η εγκύκλιος! Θεωρώ απαράδεκτο να δέχονται υποψήφιους σε σχολεία κωφών μόνο άτομα με επάρκεια στην νοηματική, με τον μηδενισμό τους στους πίνακες όλων όσων έχουν κάνει κάποια έτη αλλά δεν έχουν επάρκεια!!!! Είναι καλύτερο δηλαδή να βάλεις σε σχολείο κωφών έναν καθηγητή που δεν ξέρει πώς είναι το "καλημέρα", από κάποιον που κάνει 4 χρόνια νοηματική?? Απαράδεκτο!!!! Μπορεί κάποιος να εχει επάρκεια στην νοηματική και να μη ξέρει πως ειναι η "καλημέρα"Εγω θεωρώ σωστή αυτή την αλλαγη... αυτό θα έγραφα ακριβώς;;πώς γίνεται να μη ξέρει πως είναι το καλημέρα αφού σε σχολείο κωφών θα εργαστεί συνάδελφος με επάρκεια νοηματικής και μόνο!!!!!Διότι από τον πίνακα υποψηφίων για σχολεία κωφών, διαγράφονται όσοι έχουν κάτι λιγότερο από επάρκεια!!! Δηλ. αν εξαντληθούν για παράδειγμα αυτοί που έχουν επάρκεια, τότε η διαμάντω προτιμά να προσληφθεί κάποιος από το γενικό πίνακα (που δεν ξέρει νοηματική καθόλου...!!!), κι όχι κάποιος ο οποίος είναι τεταρτοετής νοηματικής!!!!!!! Και για ειδικότητες όπως η Πληροφορική που οι έχοντες επάεκεια είναι λίγοι, θα έχουμε παρατράγουδα!!!!!!!γενικώς οι έχοντες επάρκεια είναι λίγοι,όχι μόνο στη νοηματική αλλά και στη Braille(σαφώς περισσότεροι βέβαια)λες να σημαίνει ότι θα πάρει από τον πίνακα γενικής αγωγής;δε λέει κάτι τέτοιοούτε λέει ότι για παράλληλη ποια προσόντα απαιτούνται!
Παράθεση από: mitsy στις Ιούλιος 18, 2011, 05:58:40 μμΠαράθεση από: gregmam στις Ιούλιος 18, 2011, 05:57:09 μμΠαράθεση από: daskalitsa στις Ιούλιος 18, 2011, 05:54:47 μμΒγήκε η εγκύκλιος! Θεωρώ απαράδεκτο να δέχονται υποψήφιους σε σχολεία κωφών μόνο άτομα με επάρκεια στην νοηματική, με τον μηδενισμό τους στους πίνακες όλων όσων έχουν κάνει κάποια έτη αλλά δεν έχουν επάρκεια!!!! Είναι καλύτερο δηλαδή να βάλεις σε σχολείο κωφών έναν καθηγητή που δεν ξέρει πώς είναι το "καλημέρα", από κάποιον που κάνει 4 χρόνια νοηματική?? Απαράδεκτο!!!! Μπορεί κάποιος να εχει επάρκεια στην νοηματική και να μη ξέρει πως ειναι η "καλημέρα"Εγω θεωρώ σωστή αυτή την αλλαγη... αυτό θα έγραφα ακριβώς;;πώς γίνεται να μη ξέρει πως είναι το καλημέρα αφού σε σχολείο κωφών θα εργαστεί συνάδελφος με επάρκεια νοηματικής και μόνο!!!!!Διότι από τον πίνακα υποψηφίων για σχολεία κωφών, διαγράφονται όσοι έχουν κάτι λιγότερο από επάρκεια!!! Δηλ. αν εξαντληθούν για παράδειγμα αυτοί που έχουν επάρκεια, τότε η διαμάντω προτιμά να προσληφθεί κάποιος από το γενικό πίνακα (που δεν ξέρει νοηματική καθόλου...!!!), κι όχι κάποιος ο οποίος είναι τεταρτοετής νοηματικής!!!!!!! Και για ειδικότητες όπως η Πληροφορική που οι έχοντες επάεκεια είναι λίγοι, θα έχουμε παρατράγουδα!!!!!!!
Παράθεση από: gregmam στις Ιούλιος 18, 2011, 05:57:09 μμΠαράθεση από: daskalitsa στις Ιούλιος 18, 2011, 05:54:47 μμΒγήκε η εγκύκλιος! Θεωρώ απαράδεκτο να δέχονται υποψήφιους σε σχολεία κωφών μόνο άτομα με επάρκεια στην νοηματική, με τον μηδενισμό τους στους πίνακες όλων όσων έχουν κάνει κάποια έτη αλλά δεν έχουν επάρκεια!!!! Είναι καλύτερο δηλαδή να βάλεις σε σχολείο κωφών έναν καθηγητή που δεν ξέρει πώς είναι το "καλημέρα", από κάποιον που κάνει 4 χρόνια νοηματική?? Απαράδεκτο!!!! Μπορεί κάποιος να εχει επάρκεια στην νοηματική και να μη ξέρει πως ειναι η "καλημέρα"Εγω θεωρώ σωστή αυτή την αλλαγη... αυτό θα έγραφα ακριβώς;;πώς γίνεται να μη ξέρει πως είναι το καλημέρα αφού σε σχολείο κωφών θα εργαστεί συνάδελφος με επάρκεια νοηματικής και μόνο!!!!!
Παράθεση από: daskalitsa στις Ιούλιος 18, 2011, 05:54:47 μμΒγήκε η εγκύκλιος! Θεωρώ απαράδεκτο να δέχονται υποψήφιους σε σχολεία κωφών μόνο άτομα με επάρκεια στην νοηματική, με τον μηδενισμό τους στους πίνακες όλων όσων έχουν κάνει κάποια έτη αλλά δεν έχουν επάρκεια!!!! Είναι καλύτερο δηλαδή να βάλεις σε σχολείο κωφών έναν καθηγητή που δεν ξέρει πώς είναι το "καλημέρα", από κάποιον που κάνει 4 χρόνια νοηματική?? Απαράδεκτο!!!! Μπορεί κάποιος να εχει επάρκεια στην νοηματική και να μη ξέρει πως ειναι η "καλημέρα"Εγω θεωρώ σωστή αυτή την αλλαγη...
Βγήκε η εγκύκλιος! Θεωρώ απαράδεκτο να δέχονται υποψήφιους σε σχολεία κωφών μόνο άτομα με επάρκεια στην νοηματική, με τον μηδενισμό τους στους πίνακες όλων όσων έχουν κάνει κάποια έτη αλλά δεν έχουν επάρκεια!!!! Είναι καλύτερο δηλαδή να βάλεις σε σχολείο κωφών έναν καθηγητή που δεν ξέρει πώς είναι το "καλημέρα", από κάποιον που κάνει 4 χρόνια νοηματική?? Απαράδεκτο!!!!
ΣΕΛ 15 #2"Για τους ήδη εγγεγραμμένους υποψηφίους στους πίνακες, οι οποίοι μέχρι την καταληκτικήημερομηνία υποβολής των αιτήσεων απέκτησαν επιπλέον τυπικά προσόντα στην ΕιδικήΑγωγή και Εκπαίδευση (Διδακτορικό, Μεταπτυχιακό, πιστοποιητικά παρακολούθησηςετήσιων σεμιναρίων που αποκτήθηκαν μέχρι και 31.8.2010, επάρκεια γνώσης ΕΝΓ και Braille)ή πιστοποιητικό που αποδεικνύει αναπηρία σε ποσοστό τουλάχιστον 67% για τους ίδιους ήτο τέκνο τους, όπως περιγράφονται παρακάτω στη Β περίπτωση (υποψηφίων πουεγγράφονται για πρώτη φορά) - και μόνο για αυτούς τους ήδη εγγεγραμμένους, θαυποβληθούν τα αντίστοιχα δικαιολογητικά όπως περιγράφονται παρακάτω στην περίπτωση Βκαι θα αποσταλούν στη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής-Τμήμα Α΄ του Υπ.Π.Δ.Β.Μ.Θ."η περιπτωση Β Οι ενδιαφερόμενοι που εγγράφονται για πρώτη φορά θα υποβάλουν...ΔΗΛ εγώ που θελω να καταθεσω νεο δικαιολογητικο, αυτο της Επάρκειας, πρεπει να καταθεσω εκ νεου ολα τα χαρτια, όπως καποιος που κανει τα χαρτια του για πρωτη φορα;