*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 244076 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 954
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #14 στις: Ιουλίου 14, 2011, 12:04:38 am »
Νομίζω ότι όταν φεύγει ένας βιολόγος από μια περιοχή, σημαίνει ότι δεν αφήνει πίσω του κενά, ενώ εκεί που πάει καλύπτει 1. Έτσι έλεγαν ότι θα το κάνουν. οπότε από εκεί που φύγαν δεν θα υπάρχουν κενά ενώ εκεί που πήγαν μπορεί να υπάρχουν και άλλα. Δεν ξέρω όμως αν πραγματικά ισχύει κάτι τέτοιο γιατί αυτά κρατούνται μυστικά.
Και πάλι βέβαια αυτά είναι οργανικά κενά.

Αυτό ισχύει για τις αποσπάσεις (ότι δεν αφήνει πίσω του κενό), όχι για τις μεταθέσεις. Αυτός που φεύγει με μετάθεση μπορεί να αφήνει κενό, μπορεί και όχι (αν έχουν γίνει συγχωνεύσεις, μείωση τμημάτων κτλ). Σίγουρα όμως πηγαίνει σε κενό (λειτουργικό ή οργανικό).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:19:14 »

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #15 στις: Ιουλίου 14, 2011, 12:54:26 am »
Υπάρχει τρόπος να μάθουμε πέρα από τις περιοχές μετάθεσης και τις περιοχές που άφησαν οι βιολόγοι;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 14, 2011, 09:06:00 am από sec »

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #16 στις: Ιουλίου 14, 2011, 01:16:22 am »
;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 14, 2011, 09:06:31 am από sec »

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #17 στις: Ιουλίου 14, 2011, 11:35:15 am »
Τις  προηγούμενες  χρονιές  υπήρχε  στις  μεταθέσεις  και  η  στήλη  με  την  περιοχή  της  παλιάς  οργανικής. Φέτος  όχι. Δεν  μπορώ  να  σκεφτώ  με  ποιο  τρόπο  μπορούμε  να  μάθουμε  τις  περιοχές  των  παλιών  οργανικών. Σε  κάποιες  περιπτώσεις  οι  αιρετοί  ανακοινώνουν  πίνακες  στους  οποίους  φαίνεται  ο  αριθμός  ανα  ειδικότητα  που  πήραν  μετάθεση  από  και  προς  τις  περιοχές  του  νομού. Ο  άλλος  τρόπος , που  όμως  είναι  χρονοβόρος , είναι  να  δούμε   από  το  site  της  ΔΔΕ (Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης)  που  μας  ενδιαφέρει  τα  οργανικά  κενά  που  ανακοινώθηκαν (υπάρχουν  αναρτημένα  στα  site  αλλά  ψάξτε  σε  παλιότερες  σελίδες  μια  που  ανακοινώθηκαν  το  τελευταίο  δεκαήμερο  του  Μαΐου  περίπου)  και  στη  συνέχεια  το  συγκρίνουμε  με  τις  βελτιώσεις  τοποθετήσεις (πάλι  από  το  site)  στις  οποίες  φαίνονται  και  οι  περιοχές-σχολεία  αυτών  που  πήραν  βελτίωση-τοποθέτηση. Εξακολουθούμε  όμως  να  αγνοούμε  αυτούς  που  έφυγαν  από  τη  ΔΔΕ  με  μετάθεση  για  άλλη  περιοχή. Από  τα  μόρια  αυτών  που  ζήτησαν  βελτίωση-τοποθέτηση(πάλι  από  το  site) μπορούμε  να  δούμε  πόσοι  είναι  αυτοί. Όλα  αυτά  όμως  αφορούν  οργανικά  κενά , και  όπως  εξήγησα  και  σε  προηγούμενο  μήνυμα  δε  μας  λέει  τίποτα  για  τα  λειτουργικά  κενά , τα  οποία (θεωρητικά)  καλύπτουν  οι  αναπληρωτές. Επίσης  κάτι  σημαντικό  είναι  ότι  τη  χρονιά  που  κάποιος  βγαίνει  σύνταξη , το  κενό  που  αφήνει  δίνεται  λειτουργικό , ενώ  την  επόμενη  δίνεται  ως  οργανικό (με  τους  περιορισμούς  που  ανέφερα  σε  προηγούμενο  μνμ). Άρα  κάποιοι  από  αυτούς  που  πήραν  μετάθεση  κάλυψαν περσινά κενά  από  συνταξιοδοτήσεις  που  πέρισυ  δόθηκαν  λειτουργικά (άρα  καλύφθηκαν  με  αναπληρωτές-κύρια -  και  αποσπασμένους δευτερευόντως) τα οποία  φέτος  δόθηκαν  οργανικά.
Ο  φυσιογνώστης  δε  δίνει  απαραίτητα  κενό  βιολόγου. Έτσι  κι  αλλιώς  το  φυσιογνωστικό  χωρίστηκε  σε  βιολογικό  και  γεωλογικό , και  στο  Γυμνάσιο  οι  ώρες 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:19:14 »

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #18 στις: Ιουλίου 14, 2011, 12:24:58 pm »
Σημασία  είχε  τι  μαθήματα  έκανε , π.χ.  αν  έκανε  Χημεία (Γυμνάσιο)  οι  ώρες  που  μένουν...ακάλυπτες (με  την  προϋπόθεση  ότι  δεν  καλύπτονται  από  άλλον ΠΕ04  που  δε  συμπληρώνει  ωράριο)  αφορούν  Χημικό. Το  ίδιο  ισχύει  και  για  Φυσικό  που  έκανε 

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #19 στις: Ιουλίου 14, 2011, 12:30:30 pm »
Αν  έχεις  όρεξη  να  ψάξεις  μπες  στη  ΔΔΕ  που  σε  ενδιαφέρει  και  στις  τοποθετήσεις-βελτιώσεις  φαίνεται  από  που  προέρχεται  ο  καθένας (όπως  ήδη  έχω  πει).

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #20 στις: Ιουλίου 14, 2011, 01:46:34 pm »
Αν  έχεις  όρεξη  να  ψάξεις  μπες  στη  ΔΔΕ  που  σε  ενδιαφέρει  και  στις  τοποθετήσεις-βελτιώσεις  φαίνεται  από  που  προέρχεται  ο  καθένας (όπως  ήδη  έχω  πει).

Στις περισσότερες περιπτώσεις φέτος (τουλάχιστο στον κλάδο μας στην Αττική) φαίνονται οι οργανικές μόνο όσων δεν πήραν μετάθεση!! Όσοι πήραν μετάθεση άγνωστο τι οργανική είχαν...
πχ εδώ: http://dide-a-ath.att.sch.gr/dioik_data/or-top_velt_top-apo-met_29-6-11.xls
(βάλε φίλτρο για τους 0404 να διαπιστώσεις του λόγου το αληθές:)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 14, 2011, 01:58:19 pm από sec »

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #21 στις: Ιουλίου 23, 2011, 11:20:05 am »
Σημασία  είχε  τι  μαθήματα  έκανε , π.χ.  αν  έκανε  Χημεία (Γυμνάσιο)  οι  ώρες  που  μένουν...ακάλυπτες (με  την  προϋπόθεση  ότι  δεν  καλύπτονται  από  άλλον ΠΕ04  που  δε  συμπληρώνει  ωράριο)  αφορούν  Χημικό. Το  ίδιο  ισχύει  και  για  Φυσικό  που  έκανε 

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #22 στις: Ιουλίου 23, 2011, 12:13:39 pm »
Αυτό που γράφεις είχα διαπιστώσει κι εγώ τα χρόνια που έκανα πδσ σε όλα σχεδόν τα σχολεία που πήγαινα! Ζήτημα να υπήρχε 1 σχολείο που να δίδασκε βιολογία γπ βιολόγος! Πάντα την έκανε ο φυσικός και την κατεύθυνση (με ζόρι μεγάλο) ο χημικός. Και φυσικά τα παιδιά έρχονταν στην πδσ κατά δεκάδες όχι για να λύσουν απορίες αλλά για να τους κάνεις κανονικά το μάθημα από την αρχή! Δε θυμάμαι ούτε μια φορά να μου έφτασε το υποτιθέμενο δίωρο για να καλύψω ύλη + απαντήσεις στις ερωτήσεις + ασκήσεις... Με 2 λόγια στο μάθημά μας η πδσ κάλυπτε τρύπες! Δεν έδιναν βέβαια ποτέ πδσ σε άλλη ειδικότητα εκτός βιολόγου λέγοντας στα παιδιά που διαμαρτύρονταν "θα σας φέρουμε πδσ βιολόγο" τα υπόλοιπα στα φροντιστήρια... Ντροπή τους, αυτό μόνο έχω να πω. Μια χρονιά έτυχε η σημαιοφόρος του σχολείου (από χαμηλού εισοδήματος οικογένεια) να πηγαίνει για ιατρική. Τους ανάγκασε να φτιάξουν εικονικό τμήμα κατεύθυνσης (για ένα άτομο ουσιαστικά) και τους έβγαλε το λάδι αφού αρχικά της έδωσαν για την πδσ ένα βύσμα φυσικό που τον έδιωξε κατευθείαν και ένα 2ο βύσμα βιολόγο (!) που τον έδιωξε στο 3ο μάθημα. Εγώ ήμουν το "βύσμα" που έκανε μάθημα ;D (στις 2 ώρες άλλες 2 δωρεάν).

Πάντως φέτος που ήμουν αναπληρώτρια ο φυσικός προσπάθησε να διεκδικήσει (μέσω μυνημάτων στην υποδιευθύντρια) τη βιολογία γπ αλλά τα παιδιά κοντέψανε να τον πάρουν με τις πέτρες οπότε υποχώρησε :)

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #23 στις: Ιουλίου 23, 2011, 12:54:40 pm »
Στο  Λύκειο  δεν  έχω  συναντήσει  τέτοια  περιστατικά. Σε  όποιο  Λύκειο  κι  αν  ήμουν ,

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #24 στις: Ιουλίου 23, 2011, 02:24:10 pm »
κι όμως, μιλάω για αττική... :P
Έτσι εξηγείται εν μέρει και η δυσάρεστη εξέλιξη της τύχης του μαθήματος στο λύκειο...
Επίσης, να σου πω ότι στο εξεταστικό κέντρο που ήμουν φέτος ικανός αριθμός διορθωτών ήταν φυσικοί & (ναι) χημικοί!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 23, 2011, 02:26:30 pm από sec »

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #25 στις: Ιουλίου 23, 2011, 02:28:55 pm »
Να προσθέσω επίσης ότι έχω κάνει πδσ χημεία και φυσική σε λύκειο που ο καθηγητής ήταν διατροφολόγος τει... >:( απίστευτα πράγματα ακούγαν τα αυτάκια μου καθε φορά! Και πάλι έπρεπε να παράδώσω όλο το μάθημα κι όχι απλά να λύσω τις ασκήσεις...

Αποσυνδεδεμένος oparin

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 175
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #26 στις: Ιουλίου 23, 2011, 03:26:20 pm »
Αυτές οι στάσεις και οι αντιλήψεις αυτού του είδους εκπαιδευτικών είναι που καταδίκασαν και υποβάθμισαν σε μεγάλο βαθμό την παιδεία στη χώρα μας. Θεωρώ αδιανόητο να υπάρχει εκπαιδευτικός της αντίστοιχης ειδικότητας και να μην αναλαμβάνει τη διδασκαλία του μαθήματός του, επειδή έχουν βολευτεί οι παλιοί ή επειδή ο διευθυντής είναι στην κοσμάρα του.

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #27 στις: Ιουλίου 23, 2011, 10:36:56 pm »
Αυτές οι στάσεις και οι αντιλήψεις αυτού του είδους εκπαιδευτικών είναι που καταδίκασαν και υποβάθμισαν σε μεγάλο βαθμό την παιδεία στη χώρα μας. Θεωρώ αδιανόητο να υπάρχει εκπαιδευτικός της αντίστοιχης ειδικότητας και να μην αναλαμβάνει τη διδασκαλία του μαθήματός του, επειδή έχουν βολευτεί οι παλιοί ή επειδή ο διευθυντής είναι στην κοσμάρα του.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 23, 2011, 10:42:39 pm από sec »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182526
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 606
Σύνολο: 616

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.