*

Αποστολέας Θέμα: Ιδιωτικά σχολεία  (Αναγνώστηκε 14990 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος delan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 183
  • Carpe diem
    • Προφίλ
Ιδιωτικά σχολεία
« στις: Ιούλιος 23, 2011, 01:07:38 πμ »
Καλημέρα σε όλους. Συγχωρέστε που ανοίγω νέο θέμα για τα ιδιωτικά σχολεία, γιατί σίγουρα θα έχετε αναφερθεί αρκετές φορές σ΄αυτά. Δε βρίσκω όμως τις αντίστοιχες αναφορές. Έχω μερικές απορίες και θέλω τα φώτα σας.
1) Σύμφωνα με το νόμο προσλαμβάνονται στα ιδιωτικά δημοτικά καθηγητές ΠΕ 01-07 με μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά. Σωστά; Αυτοί δηλώνονται στην πρωτοβάθμια; Τα μόρια της προυπηρεσίας τους υπολογίζονται κανονικά και για ποια βαθμίδα εκπαίδευσης; Π.χ. αν εγώ που είμαι καθηγητής προσληφθώ σε ιδιωτικό δημοτικό, θα πάρω μόρια από την προυπηρεσία μου και πόσα; Όσα παίρνει κι ο αναπληρωτής;
2) Τα μόρια υπολογίζονται από τον 1ο χρόνο εργασίας ή χρειάζεται κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διλαστημα, π.χ,τα 2 χρόχια;
3) Ο μισθός από την 1η χρονιά κυμαίνεται στη μισθολογική κλίμακα του αναπληρωτή;
4) Έχει εργαστεί κανείς σε δημοτικό χωρίς μεταπτυχιακό; Αν ναι, με ποια ιδιότητα προσελήφθη και μέτρησαν τα μόρια του;
5) Επειδή, όπως καταλαβαίνεται, είμαι άσχετος με τα εργασιακά, υπάρχει κάτι διαφορετικό στο νέο νόμο του Υπουργείου για τα ιδιωτικά από, τι ίσχυε πριν;
ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΕ ΜΕ!!!!  :)  :)  :)
Μην αφήνεις τίποτα ανείπωτο... :-)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιδιωτικά σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:37:22 »

Αποσυνδεδεμένος delan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 183
  • Carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Ιδιωτικά σχολεία
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 23, 2011, 04:12:39 μμ »
Πολλή συναδερφικότητα διακρίνω βρε παιδιά! Τόσοι το διαβάσατε, ένας δεν ξέρει να απαντήσει; >:( Τουλάχιστον, υποδείξτε μου σχετικό topic...
Μην αφήνεις τίποτα ανείπωτο... :-)