*

Ψηφοφορία

Τί προτείνετε ως αντίδραση σε όσα δρομολογούνται από το ΥΠΔ

Απεργία διαρκείας
16 (20.8%)
Ενημέρωση των γονέων
8 (10.4%)
Ενημέρωση της κοινωνίας και απεργία
27 (35.1%)
"Λευκή" Απεργία-Άρνηση άσκησης καθηκόντων
11 (14.3%)
Τίποτα.Δυστυχώς, δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι
7 (9.1%)
Ενημέρωση της κονωνίας και λευκή απεργία
8 (10.4%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 75

Αποστολέας Θέμα: Σχολεία υπό διάλυση-Προτάσεις Αντίδρασης  (Αναγνώστηκε 15358 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Σχολεία υπό διάλυση-Προτάσεις Αντίδρασης
« Απάντηση #28 στις: Αυγούστου 06, 2011, 01:36:12 pm »
Νομίζω ότι μια πρόταση από το.. υπουργείο οικονομικών είναι αυτή που θα σώσει τα σχολεία και τη χώρα!
Περιλαμβάνεται μεταξύ των αλλαγών στη φορολογική διοίκηση που ανακοινώθηκε πρόσφατα και είναι η εξής:

Παράθεση
Εισαγωγή προγραμμάτων διαμόρφωσης φορολογικής συνείδησης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Τα προβλήματα λύθηκαν!
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σχολεία υπό διάλυση-Προτάσεις Αντίδρασης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:30:29 »

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σχολεία υπό διάλυση-Προτάσεις Αντίδρασης
« Απάντηση #29 στις: Αυγούστου 06, 2011, 02:14:34 pm »
Στο γυμνάσιο που δούλεψα φέτος ( τώρα είμαι άνεργη) ήθελαν να αφήσουν μαθητή για 4 φορά στην Α γυμνασίου , έγραψε λέει στα γαλλικά 2 ..... ε πόσο θες να γράψει αφού δεν ξέρει ουτε ελληνικά ; κατα τα άλλα το έπιπεδο των Ελλήνων μαθητων γυμνασιου είναι πολύ ανεβασμένο αφου πια έχουμε πολλους μαθητές που βγάζουν 20καθαρό.Κοροιδία......

Τι νόημα έχει να πάει αυτός ο μαθητής στην
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 06, 2011, 02:26:18 pm από Lucinda »

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 575
    • Προφίλ
Απ: Σχολεία υπό διάλυση-Προτάσεις Αντίδρασης
« Απάντηση #30 στις: Αυγούστου 06, 2011, 03:06:50 pm »
Φυσικά και πιστεύω οτι είναι σημαντική η συνεργασία εκπαιδευτικού και γονέα και αν έπεφτε στον ΑΣΕΠ ναι θα το έλεγα. Το έχω δει άλλωστε και στην πράξη. π.χ. για ένα παιδί που εγώ θα του έβαζα πολύ χαμηλό βαθμό μιας και έβλεπα οτι δεν κάνει τιποτα στην τάξη και συνεχώς μου δημιουργεί πρόβλημα μετά απο συζητηση με τους γονείς του έμαθα οτι είχε ελαφρά δυσλεξία και αποσπαση προσοχής οπότε με μια αλλαγή στο μπροστά θρανίο και λίγη παρότρυνση παραπάνω έγιναν θαύματα. Για κάτι τέτοιο είναι απαραίτητη η συνεργασία εκπαιδευτικού και γονέα. Τώρα θα μου πεις υπάρχουν και αυτοί που δεν ενδιαφέρονται. Φέτος μίλησα π.χ. με μια μητέρα γιατί αν και εγώ δεν μπορούσα να διαγνώσω φυσικά τι είδους μαθησιακή δυσκολία αντιμετώπιζε το παιδί ήταν σίγουρο ότι κάτι το δυσκόλευε και το κρατούσε πίσω. Η μητέρα δεν ενδιαφέρθηκε και το πράγμα έμεινε εκει. Δεν μπορώ εγώ σαν καθηγητής να πάρω το παιδί και να το πάω σε έναν λογοθεραπευτή για διάγνωση αυτό μόνο ο γονέας μπορεί να το κάνει. Αν και έκανα φιλότιμες προσπάθειες να το βοηθήσω πιστεύω οτι ήμουν ανεπαρκής σαν καθηγήτρια γιατί δεν ήξερα τι υλικό ακριβώς να του δώσω και σε τι να επιμείνω.
Επίσης, το να μείνει κάποιος στα γαλλικά σημαίνει οτι υπάρχει και προβληματική συμπεριφορά στην τάξη και όχι απλα έλλειψη γνώσεων. Γιατί υπολογίζονται και οι βαθμοί του τριμήνου, δεν είναι μόνο η τελική βαθμολογία στις εξετάσεις. Οι γονείς μπορούν να δώσουν πολύτιμες πληροφορίες στους καθηγητές για τις ιδιαιτερότητες και για τα ενδιαφέροντα του παιδιού τους. Με αυτές τις γνώσεις ο εκπαιδευτικός μπορεί να κάνει πιο ελκυστικό το μαθημά του. Άλλωστε και μόνο το ενδιαφέρον των γονιών για την γνώση που παίρνει το παιδί τους απο το σχολείο (είτε είναι γαλλικά είτε οτιδήποτε άλλο) επηρεάζει κατα πολύ τον τρόπο που βλέπει ο μαθητής τον σχολείο και κατα συνέπεια την απόδοση του. 
Και για το ότι ανέφερες οτι είναι απο ξένη χώρα και δεν ξέρει καλά ελληνικά μιλάμε για ξένη γλώσσα οπότε αυτο στις πρώτες τάξεις των γαλλικών δεν αποτελεί πρόβλημα αφού ο μαθητής μαθαίνει λεξλόγιο που μπορεί να αναπαρασταθεί με εικόνες. Όσο για το πως κλείνονται τα ρήματα όσο δύσκολο είναι για έναν έλληνα να τα μάθει είναι και για έναν ξένο. Διάβασμα θέλει και ναι θέλει και απο τον μαθητή να σηκώνει χέρι και να πει αυτό δεν το καταλαβαίνω ώστε ο καθηγητής να επιμείνει και να αντιληφθεί που χρειάζεται βοηθητικό υλικό.   

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σχολεία υπό διάλυση-Προτάσεις Αντίδρασης
« Απάντηση #31 στις: Αυγούστου 06, 2011, 03:36:01 pm »
Φυσικά και πιστεύω οτι είναι σημαντική η συνεργασία εκπαιδευτικού και γονέα και αν έπεφτε στον ΑΣΕΠ ναι θα το έλεγα. Το έχω δει άλλωστε και στην πράξη. π.χ. για ένα παιδί που εγώ θα του έβαζα πολύ χαμηλό βαθμό μιας και έβλεπα οτι δεν κάνει τιποτα στην τάξη και συνεχώς μου δημιουργεί πρόβλημα μετά απο συζητηση με τους γονείς του έμαθα οτι είχε ελαφρά δυσλεξία και αποσπαση προσοχής οπότε με μια αλλαγή στο μπροστά θρανίο και λίγη παρότρυνση παραπάνω έγιναν θαύματα. Για κάτι τέτοιο είναι απαραίτητη η συνεργασία εκπαιδευτικού και γονέα. Τώρα θα μου πεις υπάρχουν και αυτοί που δεν ενδιαφέρονται.

Είναι σημαντική, αλλά δεν είναι αυτή που θα καθορίσει το μέλλον του μαθητή. Δηλαδή αν δεν ήξερες από το γονέα ότι το παιδί έχει δυσλεξία, δεν θα είχες καταλάβει ότι χρειάζεται άλλη αντιμετώπιση. Επειδή σου το είπαν αποφάσισες να ενθαρρύνεις το μαθητή σου; Σε διαφορετική περίπτωση θα τον άφηνες στο έλεος; Δε χρειάζεται να είσαι της Ειδικής Αγωγής για να κάνεις πέντε στοιχειώδη πράγματα, όπως να δώσεις λίγη παραπάνω προσοχή ή να ενθαρρύνεις. Κι όπως μόνη σου διαπιστώνεις υπάρχουν και οι γονείς που δεν ενδιαφέρονται, οπότε κατά το σκεπτικό σου, εσύ είσαι ΟΚ, αφού είσαι εκεί διαθέσιμη (φαντάζομαι σε συγκεκριμένες ώρες και μέρες της εβδομάδας) για να σε ενημερώσουν. Αλήθεια έχεις διαβάσει ποτέ σου, περιπτώσεις μελέτης μαθητών; Ή νομίζεις ότι όλοι οι μαθητές τα καταφέρνουν όπως θα περίμενες ή μήπως νομίζεις ότι αυτοί που δεν τα καταφέρνουν πρέπει να πάνε σε ειδικό σχολείο;

Φέτος μίλησα π.χ. με μια μητέρα γιατί αν και εγώ δεν μπορούσα να διαγνώσω φυσικά τι είδους μαθησιακή δυσκολία αντιμετώπιζε το παιδί ήταν σίγουρο ότι κάτι το δυσκόλευε και το κρατούσε πίσω. Η μητέρα δεν ενδιαφέρθηκε και το πράγμα έμεινε εκει. Δεν μπορώ εγώ σαν καθηγητής να πάρω το παιδί και να το πάω σε έναν λογοθεραπευτή για διάγνωση αυτό μόνο ο γονέας μπορεί να το κάνει. 

Δεν σου είπε κανείς να πάρεις το παιδί και να το πας για διάγνωση, που σημειωτέον αυτή δεν την κάνει ο λογοθεραπευτής. Επίσης, "το πράγμα έμεινε πίσω";;; Από ποιον, από σένα που θεώρησες καλό να μην ασχοληθείς περαιτέρω;

Αν και έκανα φιλότιμες προσπάθειες να το βοηθήσω πιστεύω οτι ήμουν ανεπαρκής σαν καθηγήτρια γιατί δεν ήξερα τι υλικό ακριβώς να του δώσω και σε τι να επιμείνω.
 

Δεν φάνηκε πουθενά στα προηγούμενα μηνύματά σου ότι έκανες φιλότιμες προσπάθειες. Αντιθέτως ανέφερες ότι σε ανάλογη περίπτωση όταν η μητέρα δεν ενδιαφέρθηκε περισσότερο "το πράγμα έμεινε πίσω". Όσο για την ανεπάρκεια που αναφέρεις, πρέπει να αποφασίσεις αν είσαι ή όχι τελικά ανεπαρκής. Τη μια λες ότι με λίγη προσοχή και ενθάρρυνση (και φυσικά τη συνεργασία του γονέα) το παιδί έκανε θαύματα και την άλλη ότι ήσουν ανεπαρκής για να βοηθήσεις έναν άλλο που η μητέρα του δεν ερχόταν τακτικά.

Επίσης, το να μείνει κάποιος στα γαλλικά σημαίνει οτι υπάρχει και προβληματική συμπεριφορά στην τάξη και όχι απλα έλλειψη γνώσεων. Γιατί υπολογίζονται και οι βαθμοί του τριμήνου, δεν είναι μόνο η τελική βαθμολογία στις εξετάσεις.   

Γι' αυτό γίνονται οι συνεδριάσεις τριμήνου, έτσι ώστε όλοι οι καθηγητές να είναι ενήμεροι και να συμφωνήσουν τι μπορούν να κάνουν για τους μαθητές, ειδικά αυτούς που το έχουν περισσότερο ανάγκη. Αλλά άλλη μία νοοτροπία συλλόγου καθηγητών, που δεν ασχολείται.


Και για το ότι ανέφερες οτι είναι απο ξένη χώρα και δεν ξέρει καλά ελληνικά μιλάμε για ξένη γλώσσα οπότε αυτο στις πρώτες τάξεις των γαλλικών δεν αποτελεί πρόβλημα αφού ο μαθητής μαθαίνει λεξλόγιο που μπορεί να αναπαρασταθεί με εικόνες.

Αναφέρθηκε κάτι τέτοιο; Πού;

Και για να τελειώνουμε, το θέμα είναι τα σχολεία υπό διάλυση. Μπήκα στη διαδικασία να σου απαντήσω γιατί εμμέσως νομίζω έχει μία κάποια σχέση η περίπτωση με την παιδεία που διαλύεται.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 06, 2011, 03:42:07 pm από Lucinda »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σχολεία υπό διάλυση-Προτάσεις Αντίδρασης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:30:29 »

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 575
    • Προφίλ
Απ: Σχολεία υπό διάλυση-Προτάσεις Αντίδρασης
« Απάντηση #32 στις: Αυγούστου 06, 2011, 04:11:58 pm »
Ανέφερες οτι το παιδί δεν ξέρει καλα καλά ελληνικά, οπότε θεώρησα οτι μιλάμε για παιδί που τα ελληνικά δεν είναι η μητρική του γλώσσα.
Όσο για το τι προσπάθειες έκανα εγώ με διαφοροποιημένο υλικό που έδινα στο παιδί δεν το γνωρίζεις αλλά βλέπω οτι αμέσως κρίνεις (είναι εύκολο άλλωστε να κρίνουμε τους άλλους). Ανέφερα μόνο τις προσπάθιες επικοινωνίας με τους γονείς γιατί η επικοινωνία καθητηγή και γονέα ήταν αυτό που ανέφερα πιο πριν.
Δεν θεωρώ ότι το ότι έχω διαβάσει κάποιες μελετες περίπτωσης και γενικά πράγματα για την δυσλεξία, τον αυτισμό ή την υπερκινητικότητα μου δίνει την δυνατότητα να βγάλω και διάγνωση για τις δυσκολίες που βλέπω να αντιμετωπίζει ένας μαθητής και να προσφέρω το πιο κατάλληλο υλικό. Για αυτό είναι οι ειδικοί. Εγώ το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να προσπαθήσω με διάφορους τρόπους διδασκαλίας, με υλικό που απευθύνεται σε διαφοτικά στυλ μάθησης και να δω αν πέτυχε κάτι απο αυτά που δοκίμασα.
Το ότι έγραψα λογοθεραπευτή και όχι ΚΔΑΥ δεν νομίζω οτι αλλάζει αυτό που ήθελα να πω.
Επίσης είπα οτι το πράγμα έμεινε εκεί γιατί δεν μπόρεσε το υλικό μου να είναι πιο στοχευμένο στις ανάγκες και στις δυνατότητες του μαθητή. Είμαι σίγουρη οτι θα μπορούσε να βοηθηθεί περισσότερο αν ξέραμε ποιοι είναι οι επιτεύξιμοι στόχοι και τους τρόπους που θα ήταν οι πιο κατάλληλοι για την επίτευξή τους.
Όσο για την ενθάρρυνση που αναφέρεις για τον μαθητή με την δυσλεξία. Όταν δεν ξέρεις αν κάτι το ξέρει ο μαθητής τον παροτρύνεις μία τον παροτρύνεις δυο βλέπεις δεν γράφει τιποτα, λες μάλλον δεν θα το διάβασε. Δεν θέλεις και να τον φέρεις σε δύσκολη θέση μέσα στην τάξη. Όταν ξέρεις οτι το έχει μάθει μπορείς να τον πιέσεις να το γράψει ωστέ μετά να μπορεί να νοιώσει οτι τα καταφέρνει στο μάθημα και τα πάει καλά. Ξέροντας οτι το ξέρει τον παρότρυνα να το γράψει μέχρι που το έγραφε. Δεν είχα ενδιασμούς του τύπου μήπως και δεν το ξέρει.


Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 575
    • Προφίλ
Απ: Σχολεία υπό διάλυση-Προτάσεις Αντίδρασης
« Απάντηση #33 στις: Αυγούστου 06, 2011, 04:24:06 pm »
Το αρχικό μήνυμα απ ότι βλέπω είναι του/ της run οπότε εκεί αναφέρθηκε το οτι το παιδί που δεν περνάει τα γαλλικά για 4 χρόνια δεν μιλάει ελληνικά.

Αποσυνδεδεμένος Sun

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1433
  • Φύλο: Άντρας
  • αιτία ελομένου ' θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Απ: Σχολεία υπό διάλυση-Προτάσεις Αντίδρασης
« Απάντηση #34 στις: Αυγούστου 07, 2011, 09:54:32 am »
Το ωράριο (και όχι μόνο) των εκπαιδευτικών στο στόχαστρο του Υπουργείου Παιδείας
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=41561

Να λοιπόν, που σιγα-σιγά η προπαγάνδα των τελευταίων χρόνων αρχίζει να αποδίδει καρπούς. Αρχίσαμε να συζητάμε το ωράριο των εκπαιδευτικών , λες και είναι το ίδιο να δουλέυεις 8 ώρες σε ένα γραφείο δημόσιας υπηρεσίας με το να δουλεύεις με 25 παιδιά κατά μέσο όρο 8 ώρες στην τάξη. Οι αδαείς θα υποστηρίξουν ότι είναι το ίδιο.
Λοιπόν, εάν εμένα που είμαι φιλόλογος και διορθώνω εκατοντάδες ή και χιλιάδες εκθέσεις και γραπτά κάθε χρόνο , μου παραχωρήσουν δικό μου κλειστό γραφείο στο σχολείο μου και μια βιβλιοθήκη με όλα τα απαιτούμενα βιβλία που χρειάζομαι καθημερινά για την προετοιμασία των μαθημάτων μου, δέχομαι την αύξηση του ωραρίου μου. Διαφορετικά, η κουβέντα στοχεύει και πάλι στη συνειδητή πλέον υποβάθμιση της εκπάιδευσης.

Αποσυνδεδεμένος Sun

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1433
  • Φύλο: Άντρας
  • αιτία ελομένου ' θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Απ: Σχολεία υπό διάλυση-Προτάσεις Αντίδρασης
« Απάντηση #35 στις: Αυγούστου 09, 2011, 09:34:01 am »
Νέο «κύμα» συγχωνεύσεων στα σχολεία

Οι συμβασιούχοι θα είναι μειωμένοι 50% συγκριτικά με πέρυσι
Για «θερμό» φθινόπωρο στην Παιδεία έκανε λόγο η Εύη Χριστοφιλοπούλου
Για «θερμό» φθινόπωρο στην Παιδεία έκανε λόγο η Εύη Χριστοφιλοπούλου

Νέο "σαρωτικό κύμα" συγχωνεύσεων στα δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια αναμένεται από τη νέα σχολική χρονιά, σύμφωνα με την υφυπουργό Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου.

"Ετοιμαζόμαστε να έχουμε μια καινούργια χρονιά με πολύ περισσότερες συνενώσεις σχολείων και αυτό είναι ένα στοίχημα, μία πρόκληση", τόνισε με δηλώσεις της στον ραδιοφωνικό σταθμό "ΣΚΑΪ".

Υπενθυμίζεται ότι πριν από λίγους μήνες, το υπουργείο Παιδείας είχε ανακοινώσει τη συγχώνευση 1.933 σχολικών μονάδων σε 877 για το νέο σχολικό έτος.

Το νέο κύμα συγχωνεύσεων που θα γίνει την ερχόμενη σχολική χρονιά, έχει σχέση και με τον μειωμένο αριθμό προσλήψεων που θα κάνει το υπουργείο Παιδείας φέτος αλλά -όπως δείχνουν τα πράγματα- και την επόμενη χρονιά.

Η υφυπουργός, στις χθεσινές της δηλώσεις, δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στον λιγοστό αριθμό των διορισμών που θα γίνουν τις επόμενες ημέρες.

"Πέρυσι έγιναν 2.500 διορισμοί, ενώ υπήρξαν 11.000 συνταξιοδοτήσεις και τα βγάλαμε πέρα παλικαρίσια" είπε, για να προσθέσει ότι φέτος αναμένεται να γίνουν 600 διορισμοί μονίμων, ενώ οι συμβασιούχοι θα είναι μειωμένοι κατά 50% συγκριτικά με πέρυσι.

Μάλιστα, προέβλεψε ότι το φθινόπωρο θα είναι πάρα πολύ "θερμό", γι΄ αυτό κάλεσε τα κόμματα να υπάρξει ένα μίνιμουμ συναίνεσης, με αρχή τα θέματα Παιδείας.

Πηγή : "Έθνος"

Και μη χειρότερα ! Στο τέλος τα σχολεία θα θυμίζουν στρατόπεδα συγκέντρωσης ,καθώς θα στοιβάζονται σ'αυτά 400 και 500 παιδιά.

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Απ: Σχολεία υπό διάλυση-Προτάσεις Αντίδρασης
« Απάντηση #36 στις: Αυγούστου 09, 2011, 09:47:10 am »
Κατά τ' άλλα πρώτα ο μαθητής έλεγε η διαμάντω.Χρειάζονται αγώνες από Σεπτέμβριο,αλλιώς δε μας βλέπω καλά.
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

Αποσυνδεδεμένος Sun

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1433
  • Φύλο: Άντρας
  • αιτία ελομένου ' θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Απ: Σχολεία υπό διάλυση-Προτάσεις Αντίδρασης
« Απάντηση #37 στις: Αυγούστου 09, 2011, 09:51:38 am »
Κατά τ' άλλα πρώτα ο μαθητής έλεγε η διαμάντω.Χρειάζονται αγώνες από Σεπτέμβριο,αλλιώς δε μας βλέπω καλά.
Αγώνες με έργα ,γιατί τα λόγια τελείωσαν. Ας σταματήσουμε επιτέλους να λέμε ότι βρέχει, όταν μας φτύνουν !

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Σχολεία υπό διάλυση-Προτάσεις Αντίδρασης
« Απάντηση #38 στις: Αυγούστου 09, 2011, 10:24:26 am »

Για την ανιατη περιπτωση Χριστοφιλοπουλου συστηνεται γιαουρτοθεραπεια οπως:



Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Απ: Σχολεία υπό διάλυση-Προτάσεις Αντίδρασης
« Απάντηση #39 στις: Αυγούστου 09, 2011, 11:15:37 am »
Αγώνες με έργα Sun ,αυτό λέω .Τα γιαούρτια δεν είναι λύση και εμείς τουλάχιστον ως μορφωμένοι άνθρωποι έχουμε ένα επίπεδο.Τι θα κάνουμε όμως ;Με μια και δυο μέρες απεργία που θα προτείνει ως είθισται η ΟΛΜΕ δε λύνεται το πρόβλημα.Θέλει συντονισμένες κινήσεις με μαθητές ,γονείς και συλλόγους.Στο σχολείο που ήμουν πέρυσι απεργούσαμε πάντα 4 άτομα.Όλοι οι άλλοι στον κόσμο τους μη χάσουν 50 ευρώ.
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

Αποσυνδεδεμένος Sun

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1433
  • Φύλο: Άντρας
  • αιτία ελομένου ' θεός αναίτιος
    • Προφίλ
Απ: Σχολεία υπό διάλυση-Προτάσεις Αντίδρασης
« Απάντηση #40 στις: Αυγούστου 09, 2011, 11:36:13 am »
Αγώνες με έργα Sun ,αυτό λέω .Τα γιαούρτια δεν είναι λύση και εμείς τουλάχιστον ως μορφωμένοι άνθρωποι έχουμε ένα επίπεδο.Τι θα κάνουμε όμως ;Με μια και δυο μέρες απεργία που θα προτείνει ως είθισται η ΟΛΜΕ δε λύνεται το πρόβλημα.Θέλει συντονισμένες κινήσεις με μαθητές ,γονείς και συλλόγους.Στο σχολείο που ήμουν πέρυσι απεργούσαμε πάντα 4 άτομα.Όλοι οι άλλοι στον κόσμο τους μη χάσουν 50 ευρώ.
Συμφωνώ.

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: Σχολεία υπό διάλυση-Προτάσεις Αντίδρασης
« Απάντηση #41 στις: Αυγούστου 09, 2011, 11:45:53 am »
Αγώνες με έργα Sun ,αυτό λέω .Τα γιαούρτια δεν είναι λύση και εμείς τουλάχιστον ως μορφωμένοι άνθρωποι έχουμε ένα επίπεδο.Τι θα κάνουμε όμως ;Με μια και δυο μέρες απεργία που θα προτείνει ως είθισται η ΟΛΜΕ δε λύνεται το πρόβλημα.Θέλει συντονισμένες κινήσεις με μαθητές ,γονείς και συλλόγους.Στο σχολείο που ήμουν πέρυσι απεργούσαμε πάντα 4 άτομα.Όλοι οι άλλοι στον κόσμο τους μη χάσουν 50 ευρώ.

Το οικονομικό είναι σεβαστό. Τι γίνεται για τις περιπτώσεις που επειδή είχαν την ημέρα της απεργίας 3ωρο ΔΕΝ έκαναν, αλλά επέλεγαν εκείνη την ημέρα που μπορεί να είχαν 5ωρο;
Ή εάν η απεργία αντί για Τετάρτη προγραμματιζόταν για Πεμπτη, κόλλαγαν μια αιμοδοτική και έφευγαν για καλό 3ήμερο;
Και φυσικά η παρανομία να μεταβάλλεται το πρόγραμμα την ημέρα της απεργίας για να μην κάνουν κενά τα παιδιά, είχε σαν συνέπεια από την προηγούμενη κιόλας να κλείνονται τα ραντεβού για καφεδάκια στην πλατεία του χωριού.
Αυτό όμως το λύσαμε. Από το Φλεβάρη και μετά, με αυστηρό έγγραφο ζητήσαμε από τη δ/νση του σχολείου να μην προβαίνει σε τροποποίηση του προγράμματος, αλλά το σχολείο να λειτουργεί με προσωπικό ασφαλείας, δηλαδή με τους εκπ/κους που δεν απεργούν, είναι όμως παράλληλα υποχρεωμένοι να είναι στις θέσεις τους από τις 08 το πρωί έως και τη λήξη του ωραρίου, με αυξημένη την ευθύνη εφημερίας.
Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182574
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 636
Σύνολο: 652

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.