0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σωστα τα λες φιλε μου!Μηπως επειδη ειμαστε επιστημη που εξελίσσεται μερα παρα μερα θεωρουν περριτο το βιβλιο!!!!
Το μέλλον είναι, εδώ και καιρο, το λιγότερο αβέβαιο. Και αφέθηκε, σε ένα βαθμό, να είναι έτσι και από εμάς και από τις διάφορες ενώσεις που υποτίθεται μας εκπροσωπουν..μόνιμους, αναπληρωτές, αλλά και την ιδια την επιστημη της πληροφορικης και τη θέση αυτης στο εκπαιδευτικό μας συστημα. Το γιατί φτάσαμε εδώ που φτάσαμε είναι ένα καλό ερώτημα που ενδεχομενως βρισκει απαντήσεις στα όσα γνωστά, σωστα η μη, λέγονται κατά καιρούς με την οποία εσωστρεφεια αυτες επιφερουν. Το θέμα, νομίζω, είναι πως θα διασφαλισουμε, μιας που δεν εχω καταλαβει αν υπαρχει διαυλος επικοινωνιας μεταξύ αναπληρωτων και πεκαπ/επε, οτι σε επικειμενες συναντησεις των ενώσεων αυτών με φορεις του υπουργειου θα συζητηθουν πιο διεξοδικά και επιτακτικά θέματα που άπτονται όχι μόνο, φυσικά, των αναπληρωτων, κάτι που δεν πιστεύω ότι μέχρι τώρα γίνεται, αλλά και της γενικότερης αντιμετώπισης που τυγχάνει ή πληροφορική παιδεία στις μέρες μας και πως αυτή μπορεί να εξορθολογιστει, οπου χρειαζεται, συνολικά. Π.χ. είναι δυνατόν, τόσα χρόνια, να μην υπάρχει ένα βιβλίο Πληροφορικής για τα ΕΑΕΠ σχολεία?
Αλλά παρόλα αυτά έκριναν πως θα πρέπει να διδάσκεται, έστω μέχρι προπερσι, αλλα για τοσα χρονια, το πλέον αναχρονιστικό βιβλιο που έχει υπάρξει, βλέπε Τεχνολογία Επικοινωνιων..φυσικα υπαρχουν πιο σημαντικα θεματα απο το παραδειγμα που εδωσα..Από που να τα πιασεις βασικά..
Χα το εχω "διδαξει" . Φυσικα οταν ανελαβα υπηρεσια Νοεμβρη μηνα ,τα παιδια μεχρι τοτε με την μονιμη πληροφορικο το πηγαιναν κατα γραμμα το βιβλιο κ τα ειχε πεθανει στο γραψιμο. Εγω ηθελα να τους πω να το πεταξουν αλλα... Ασε που μου επεσε απο το ραφι κ μου εσπασε το πληκτρολογιο
anneta καλησπερα....εχουν γινει 360 προσληψεις μεχρι σημερα...ενας συναδελφος απο αυτους δεν βρεθηκε να πας πει καποιο νεο απο την περιοχη του...ευχαριστο -δυσαρεστο τελος παντων...κριμα .....
Μη θεωρείτε δεδομένο ότι και όλοι οι άλλοι γνωρίζουν και ενημερώνονται από το forum. Όπως επίσης και το ότι έχουν κάποια εικόνα από το τι γίνεται στη βθμια που παρουσιάστηκαν. Στη Βοιωτία, μετά την α φάση είχε μείνει ένα κενό στο ΕΠΑΛ Θήβας, στη β φάση δεν πήρε η Βοιωτία. Τώρα, αν το κενό παραμένει ή καλύφθηκε... θα φανεί.
Μακρια απο βθμια βοιωτιας....Anneta, μονο γουατσαπ!!!Καμια προβλεψη για 3η φαση αθμια εχουμε?? Ειχα ξαναγραψει, πως ανησυχω μηπως αρχίσουν τα μειωμενου....
Γ' Κυκλάδων 3 κενάΔ' Κυκλάδων 3 κενάΜετά τις χθεσινές τοποθετήσεις...
ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, αν είναι να μην πάτε, απενεργοποιήστε την αίτησή σας, κρίμα θα είναι να μην είστε του χρόνου, καθώς ισχύει η ποινή για το τρέχον έτος 2015-16 και το επόμενο 2016-17.
Δικαιούμαστε 30+30 προτιμήσεις, πλήρους και μειωμένου ωραρίου μαζί. Δε φτάνουν σε πολλούς για να δηλώσουν όλες τις περιοχές που είναι διατεθειμένοι να πάνε. Έτσι βάζουν το κουτάκι. Το κουτάκι σημαίνει "όλες οι υπόλοιπες περιοχές", αλλά δε σημαίνει ότι είναι διατεθειμένοι να πάνε σε όλες τις υπόλοιπες περιοχές. Ρισκάρουν και ελπίζουν πως αν τους πιάσει το κουτάκι, θα είναι σε μια περιοχή που είναι διατεθειμένοι να πάνε. Αν δεν είναι, δεν παρουσιάζονται. Δηλαδή κουτάκι για κάποιον μπορεί να είναι Γ' Κυκλάδων και Δ' Δωδεκανήσου. Στις Κυκλάδες μπορεί να είναι διατεθειμένος να πάει, στα Δωδεκάνησα όχι. Δε χωράνε όμως οι Κυκλάδες για να μπουν στις προτιμήσεις, οπότε πηγαίνουν στο κουτάκι.