*

Αποστολέας Θέμα: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;  (Αναγνώστηκε 1782454 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος grobari

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6440 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 05:06:02 μμ »
-Μείωση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος των ΤΠΕ στα δημοτικά σχολεία (Φ12/657/70691/Δ1)
-Ανάθεση του μαθήματος των ΤΠΕ σε δασκάλους (Φ12/657/70691/Δ1)
-Κατάργηση της τρίωρης  απασχόλησης των καθηγητών πληροφορικής  ως υπεύθυνος εργαστηρίου(Νόμος 4386/2016)
-Αφαίρεση της 4ωρης στήριξης των ερευνητικών εργασιών (project) από τους καθηγητές πληροφορικής.  (Υ.Α. 152929/Δ2/19-9-2016)

Τώρα αν όλες αυτές οι μειώσεις δικαιολογούνται από τα πορίσματα και τις διαπιστώσεις από τον εθνικό διάλογο για την Παιδεία, το υπουργείο αντιλαμβάνεται τα πράγματα πολύ διαφορετικά.

Διαπιστώσεις προτάσεις και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης (Από τον εθνικό διάλογο για την παιδεία).
 Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει για βραχυπρόθεσμη(!!!!) Υλοποίηση :
Διδακτική/Μαθησιακή διαδικασία
1)Πλήρης αναβάθμιση σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης της δημιουργικής χρήσης των νέων τεχνολογιών (κόβεται το project και το 3ωρο ΣΕΠΕΗΥ)
Βραχυπρόθεσμες Υλοποιήσεις :
2)Εφαρμογή του ενιαίου Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής (και όχι ΤΠΕ!!!) από τις πρώτες τάξεις του
Δημοτικού μέχρι και την τελευταία τάξη του Λυκείου.
3)Πιστοποίηση βασικών γνώσεων Πληροφορικής στο σχολείο (Κρατικό πιστοποιητικό βασικής πληροφορικής) (όταν το μάθημα της πληροφορικής διδάσκεται 1 ώρα στο γυμνάσιο(με τις οποιεσδήποτε δυσκολίες συνεπάγεται αυτό).

Το αρχείο με τα πορίσματα μου το έχει στείλει σύμβουλος πληροφορικής , όποιος θέλει να το δει ολόκληρο μπορώ να του το στείλω με mail.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2016, 05:08:27 μμ από grobari »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:17:28 »

Συνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3995
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6441 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 05:23:50 μμ »
-Μείωση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος των ΤΠΕ στα δημοτικά σχολεία (Φ12/657/70691/Δ1)
-Ανάθεση του μαθήματος των ΤΠΕ σε δασκάλους (Φ12/657/70691/Δ1)
-Κατάργηση της τρίωρης  απασχόλησης των καθηγητών πληροφορικής  ως υπεύθυνος εργαστηρίου(Νόμος 4386/2016)
-Αφαίρεση της 4ωρης στήριξης των ερευνητικών εργασιών (project) από τους καθηγητές πληροφορικής.  (Υ.Α. 152929/Δ2/19-9-2016)

Τώρα αν όλες αυτές οι μειώσεις δικαιολογούνται από τα πορίσματα και τις διαπιστώσεις από τον εθνικό διάλογο για την Παιδεία, το υπουργείο αντιλαμβάνεται τα πράγματα πολύ διαφορετικά.

Διαπιστώσεις προτάσεις και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης (Από τον εθνικό διάλογο για την παιδεία).
 Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει για βραχυπρόθεσμη(!!!!) Υλοποίηση :
Διδακτική/Μαθησιακή διαδικασία
1)Πλήρης αναβάθμιση σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης της δημιουργικής χρήσης των νέων τεχνολογιών (κόβεται το project και το 3ωρο ΣΕΠΕΗΥ)
Βραχυπρόθεσμες Υλοποιήσεις :
2)Εφαρμογή του ενιαίου Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής (και όχι ΤΠΕ!!!) από τις πρώτες τάξεις του
Δημοτικού μέχρι και την τελευταία τάξη του Λυκείου.
3)Πιστοποίηση βασικών γνώσεων Πληροφορικής στο σχολείο (Κρατικό πιστοποιητικό βασικής πληροφορικής) (όταν το μάθημα της πληροφορικής διδάσκεται 1 ώρα στο γυμνάσιο(με τις οποιεσδήποτε δυσκολίες συνεπάγεται αυτό).

Το αρχείο με τα πορίσματα μου το έχει στείλει σύμβουλος πληροφορικής , όποιος θέλει να το δει ολόκληρο μπορώ να του το στείλω με mail.

Για το 3ωρο θα σου πει ότι καταργείται μεν, αλλά δεν έχεις πλέον άλλη εξωδιδακτική απασχόληση. Άλλος γράφει το πρακτικό, εσύ κάνεις αυτό.

Για το 4ωρο του project, θα σου πει ότι "πολλοί καθηγητές" (αυτό το αόριστο που λέει πάντα) είπαν ότι δε χρειάζονται βοήθεια. Ήταν για τις πρώτες 1-2 χρονιές εφαρμογής του project. Τώρα πλέον οι καθηγητές που αναλαμβάνουν το project και εμπειρία έχουν και πολλοί από αυτούς έχουν και πιστοποίηση ΤΠΕ Α' επιπέδου.

Για τη 1 ώρα στο γυμνάσιο θα σου πει "σε βάθος χρόνου" και θα σου πει ότι για παιδαγωγικούς λόγους πρέπει οι ώρες την εβδομάδα να είναι 32. Αν σου αυξήσει εσένα τις ώρες, πρέπει να κόψει από αλλού.

Περίπου το ίδιο θα σου πει και για το δημοτικό. Την καραμέλα που λέει για τα μη λειτουργικά κτήρια που κάνουν μόνο για 6ωρο. Θα σου πει από κάπου έπρεπε να κόψω. Δεν έκοψα μόνο από σένα.

Αυτά θα πει. Το θέμα είναι, έχουμε πειστικές απαντήσεις;

Αποσυνδεδεμένος ilith

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6442 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 05:30:47 μμ »
Ένα άλλο πολύ σημαντικό αίτημα είναι ότι πρέπει το υπουργείο να προσλαμβάνει και να τοποθετεί πρώτα τις εργαστηριακές ειδικότητες, για τον απλούστατο λόγο ότι για να διδάξουν χρειάζεται προτετοιμασία του εργαστηρίου (αν είσαι τυχερός και υπάρχει εργαστήριο βέβαια!), άρα τουλάχιστον 10 μέρες πριν το ξεκίνημα των μαθημάτων για να συμμαζευτεί.

Άρα πρέπει σε κάθε σχολείο να βρίσκεται ένας πληροφορικός να ετοιμάζει ( ή να φτιάχνει από το μηδέν  >:() εργαστήριο, αν είναι δυνατόν και από 1 Σεπτεμβρίου. Αν αυτό το απλό και αυτονόητο αίτημα γίνει δεκτό, αμέσως υπάρχει κάποιος σε κάθε σχολείο να ελέγχει το πρόγραμμα και να απαιτεί από τον σύλλογο διδασκόντων π.χ. στο ολοήμερο τουλάχιστον 1 ώρα την βδομάδα πληροφορική (αν όχι και παραπάνω), ώρες project για τους πληροφορικούς (λόγω παράδοσης σε αυτό το μάθημα που έχει ο κλάδος), κλπ κλπ. Αντιλαμβάνεστε βέβαια τι σημαίνει κάτι τέτοιο σε εξοικονόμηση ωρών (και άρα σε προσλήψεις αναπληρωτών).

Άρα πρέπει να πιέστει το υπουργείο να εκδόσει εγκύκλιο ώστε κάθε εργαστηριακός καθηγητής-δάσκαλος να βρίσκεται σε κάθε περίπτωση στο εργαστήριό 1 Σεπτεμβρίου. Αυτή η απλή κίνηση, αν γίνει αποδεκτη από το υπουργείο και γίνει νόμος ώστε να πιεστούν οι διοικητικοί να τον εφαρμόζουν, θα είναι κίνηση ματ τόσο για τα συμφέροντά των εργαστηριακών μαθημάτων, όσο και των εκπαιδευτικών που τα διδάσκουν, και φυσικά και των μαθητών βέβαια, που θα έχουν έτοιμο εργαστήριο από την αρχή της διδακτικής χρονιάς, και δεν θα υπάρχει αυτό το αίσχος (ειδικά αυτή την σχολική χρονιά) τα 2/3 των δημοτικών σχολείων να έχουν πληροφορική χωρίς υπολογιστές!!!!

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2016, 05:46:24 μμ από ilith »

Αποσυνδεδεμένος grobari

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6443 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 05:46:11 μμ »
Για το 3ωρο θα σου πει ότι καταργείται μεν, αλλά δεν έχεις πλέον άλλη εξωδιδακτική απασχόληση. Άλλος γράφει το πρακτικό, εσύ κάνεις αυτό.

Για το 4ωρο του project, θα σου πει ότι "πολλοί καθηγητές" (αυτό το αόριστο που λέει πάντα) είπαν ότι δε χρειάζονται βοήθεια. Ήταν για τις πρώτες 1-2 χρονιές εφαρμογής του project. Τώρα πλέον οι καθηγητές που αναλαμβάνουν το project και εμπειρία έχουν και πολλοί από αυτούς έχουν και πιστοποίηση ΤΠΕ Α' επιπέδου.

Για τη 1 ώρα στο γυμνάσιο θα σου πει "σε βάθος χρόνου" και θα σου πει ότι για παιδαγωγικούς λόγους πρέπει οι ώρες την εβδομάδα να είναι 32. Αν σου αυξήσει εσένα τις ώρες, πρέπει να κόψει από αλλού.

Περίπου το ίδιο θα σου πει και για το δημοτικό. Την καραμέλα που λέει για τα μη λειτουργικά κτήρια που κάνουν μόνο για 6ωρο. Θα σου πει από κάπου έπρεπε να κόψω. Δεν έκοψα μόνο από σένα.

Αυτά θα πει. Το θέμα είναι, έχουμε πειστικές απαντήσεις;

Για την ανάθεση ΤΠΕ θα του απαντήσεις απλά και ωραία ότι είναι αντιπαιδαγωγικό και ακαδημαϊκά λάθος να διδάσκουν προγραμματισμό οι δάσκαλοι στα παιδιά γιατί πολύ απλά δεν μπορούν.

Για το κρατικό πιστοποιητικό και την 1 ώρα στο γυμνάσιο θα του αναφέρεις ότι θα πρέπει να αφήνει τους μαθητές να επιλέγουν μία ώρα επιπλέον πληροφορικής (εις βάρος άλλου μαθήματος) με την προϋπόθεση ότι θα δώσουν εξετάσεις για το πιστοποιητικό και την καλύτερη προετοιμασία τους.

Για το ΣΕΠΕΗΥ αυτό που είπες δεν ισχύει. Διότι οι διευθυντές(σωστά ή λάθος) των σχολικών μονάδων το ερμηνεύουν διαφορετικά από ότι εσύ.  Η ερμηνεία που δίνουν είναι ότι δεν μπορεί να αναλάβει αυτή την εργασία άλλος εκτός από τον πληροφορικό χωρίς να αποσαφηνίζεται ότι θα είναι και η μοναδική εξωδιδακτική του ασχολία.


Εσύ θεωρείς ότι δεν μπορούμε να έχουμε προτάσεις ;

Ο εκάστοτε υπουργός παίζει με το κοινό αίσθημα και προσπαθεί να έχει την κοινή γνώμη υπέρ του. Χωρίς προφανώς αυτά που λέει να είναι ακαδημαϊκά ορθά.

Ας κάνουμε όλοι τις προτάσεις μας.... !!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:17:28 »

Αποσυνδεδεμένος ilith

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6444 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 05:50:26 μμ »
Για το ΣΕΠΕΗΥ αυτό που είπες δεν ισχύει. Διότι οι διευθυντές(σωστά ή λάθος) των σχολικών μονάδων το ερμηνεύουν διαφορετικά από ότι εσύ.  Η ερμηνεία που δίνουν είναι ότι δεν μπορεί να αναλάβει αυτή την εργασία άλλος εκτός από τον πληροφορικό χωρίς να αποσαφηνίζεται ότι θα είναι και η μοναδική εξωδιδακτική του ασχολία.

Σχεδόν κανένας διευθυντής δεν δίνει αυτή την ερμηνεία, παρά μονάχα ελάχιστοι αγράμματοι.
Όταν σαν γιατρός έχεις "αποκλειστική εργασία στο ΕΣΥ" , σημαίνει άραγε ότι σαν γιατρός μπορείς να εργάζεσαι και αλλού; Ή μήπως το υπουργείο είχε σκοπό να διευκρίνίσει ότι το εργαστήριο το παίρνει αποκλειστικά μόνο πληροφορικός από τον κίνδυνο μήπως το πάρει ο φιλόλογος; Είχε άραγε νόημα μια τέτοια διευκρίνιση για να ειπωθεί;

Είναι προφανές ότι όσοι λένε ότι οι πληροφορικοί έχουν και άλλες εξωδιδακτικές είναι αγράμματοι. Ας σοβαρευτούμε επιτέλους! Επειδή κάποιοι διευθυντές είναι καραγκιόζηδες και αγράμματοι, δεν πρέπει να το γενικεύουμε και να λέμε "οι διευθυντές ερμηνεύουν"
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2016, 05:54:52 μμ από ilith »

Συνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3995
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6445 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 05:53:36 μμ »
Για την ανάθεση ΤΠΕ θα του απαντήσεις απλά και ωραία ότι είναι αντιπαιδαγωγικό και ακαδημαϊκά λάθος να διδάσκουν προγραμματισμό οι δάσκαλοι στα παιδιά γιατί πολύ απλά δεν μπορούν.

Για το κρατικό πιστοποιητικό και την 1 ώρα στο γυμνάσιο θα του αναφέρεις ότι θα πρέπει να αφήνει τους μαθητές να επιλέγουν μία ώρα επιπλέον πληροφορικής (εις βάρος άλλου μαθήματος) με την προϋπόθεση ότι θα δώσουν εξετάσεις για το πιστοποιητικό και την καλύτερη προετοιμασία τους.

Για το ΣΕΠΕΗΥ αυτό που είπες δεν ισχύει. Διότι οι διευθυντές(σωστά ή λάθος) των σχολικών μονάδων το ερμηνεύουν διαφορετικά από ότι εσύ.  Η ερμηνεία που δίνουν είναι ότι δεν μπορεί να αναλάβει αυτή την εργασία άλλος εκτός από τον πληροφορικό χωρίς να αποσαφηνίζεται ότι θα είναι και η μοναδική εξωδιδακτική του ασχολία.


Εσύ θεωρείς ότι δεν μπορούμε να έχουμε προτάσεις ;

Ο εκάστοτε υπουργός παίζει με το κοινό αίσθημα και προσπαθεί να έχει την κοινή γνώμη υπέρ του. Χωρίς προφανώς αυτά που λέει να είναι ακαδημαϊκά ορθά.

Ας κάνουμε όλοι τις προτάσεις μας.... !!

Το θέμα δεν είναι αν έχουμε δίκιο ή όχι. Προφανώς έχουμε δίκιο. Το θέμα είναι αν μπορούμε να το υποστηρίξουμε με τέτοιο τρόπο που να μη μπορεί να κάνει την προπαγάνδα του ο υπουργός.

Για το 3ωρο, 1 περιφερειακός διευθυντής, αυτός της Ξάνθης το ερμήνευσε έτσι. Δεν έχω δει κάποιον άλλο συνάδελφο να λέει κάτι για αλλού.

Για τον προγραμματισμό, αν δεν κάνω λάθος, μόνο στην 6η δημοτικού διδάσκεται. Το πολύ πολύ να σου πει ότι δε θα αναλαμβάνει την πληροφορική της 6ης δάσκαλος ή ότι θα αφαιρέσει τον προγραμματισμό, γιατί είναι πολύ βαρύς για παιδιά τέτοιας ηλικίας.

Όποια αλλαγή κάνει, σε 2 πράγματα τη "στηρίζει": σε "παιδαγωγικά κριτήρια" και στο ΙΕΠ. Ανάλογα τί συμφέρει κάθε φορά.

Ξαναλέω, το θέμα δεν είναι αν έχουμε δίκιο ή όχι. Το θέμα είναι να μην πάμε απλά να φωνάξουμε απ'έξω και μετά βγάλει μια ανακοίνωση που θα λέει την προπαγάνδα του. Να προβλέψουμε τι θα μας απαντήσει και να διαμορφώσουμε έτσι τα αιτήματα μας, που να του μπλοκάρουμε εκ των προτέρων τις απαντήσεις.

Αποσυνδεδεμένος grobari

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6446 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 06:35:10 μμ »
Σχεδόν κανένας διευθυντής δεν δίνει αυτή την ερμηνεία, παρά μονάχα ελάχιστοι αγράμματοι.
Όταν έχεις "αποκλειστική εργασία στο ΕΣΥ" , σημαίνει άραγε ότι σαν γιατρός μπορείς να εργάζεσαι και αλλού;
Ή μήπως το υπουργείο είχει σκοπό να διευκρίνησει ότι το εργαστήριο το παίρνει μόνο πληροφορικός από τον κίνδυνο μήπως το πάρει ο φιλόλογος;
Ας σοβαρευτούμε επιτέλους! Επειδή κάποιοι διευθυντές είναι καραγκιόζηδες, δεν πρέπει να το γενικεύουμε και να λέμε "οι διευθυντές ερμηνεύουν"

Αν είσαι διευθύντρια/ντής πολύ καλά κάνεις και δεν δίνεις αυτή την ερμηνεία. Δεν ήταν γενίκευση αλλά αφουγκράστηκα αντιδράσεις από ομάδα στο FB από συναδέλφους οι οποίοι μιλούσαν για το συγκεκριμένο θέμα. Επίσης κάποιος (διευθυντής) έχει στείλει και σχετικό έγγραφο(https://xenesglosses.eu/2016/09/engrafo-titlo-anathesi-exodidaktikon-ergasion-prokali-antidrasis/). Ίσως τελικά έχω λανθασμένη εικόνα για το συγκεκριμένο θέμα, προφανώς και δεν έχω ενημέρωση από όλα τα σχολεία, αλλά κατά την διάρκεια της σχολικής χρονιάς θα δούμε τι θα ισχύσει στην πράξη.


Ειλικρινά θεωρώ ότι καλύτερα να κάνουμε προτάσεις παρά χαρακτηρισμούς !! Χάνουμε και το δίκαιο των αιτημάτων μας έτσι.




« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2016, 06:41:30 μμ από grobari »

xriana1

  • Επισκέπτης
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6447 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 06:46:18 μμ »
Ένα άλλο πολύ σημαντικό αίτημα είναι ότι πρέπει το υπουργείο να προσλαμβάνει και να τοποθετεί πρώτα τις εργαστηριακές ειδικότητες, για τον απλούστατο λόγο ότι για να διδάξουν χρειάζεται προτετοιμασία του εργαστηρίου (αν είσαι τυχερός και υπάρχει εργαστήριο βέβαια!), άρα τουλάχιστον 10 μέρες πριν το ξεκίνημα των μαθημάτων για να συμμαζευτεί.

Άρα πρέπει σε κάθε σχολείο να βρίσκεται ένας πληροφορικός να ετοιμάζει ( ή να φτιάχνει από το μηδέν  >:() εργαστήριο, αν είναι δυνατόν και από 1 Σεπτεμβρίου. Αν αυτό το απλό και αυτονόητο αίτημα γίνει δεκτό, αμέσως υπάρχει κάποιος σε κάθε σχολείο να ελέγχει το πρόγραμμα και να απαιτεί από τον σύλλογο διδασκόντων π.χ. στο ολοήμερο τουλάχιστον 1 ώρα την βδομάδα πληροφορική (αν όχι και παραπάνω), ώρες project για τους πληροφορικούς (λόγω παράδοσης σε αυτό το μάθημα που έχει ο κλάδος), κλπ κλπ. Αντιλαμβάνεστε βέβαια τι σημαίνει κάτι τέτοιο σε εξοικονόμηση ωρών (και άρα σε προσλήψεις αναπληρωτών).

Άρα πρέπει να πιέστει το υπουργείο να εκδόσει εγκύκλιο ώστε κάθε εργαστηριακός καθηγητής-δάσκαλος να βρίσκεται σε κάθε περίπτωση στο εργαστήριό 1 Σεπτεμβρίου. Αυτή η απλή κίνηση, αν γίνει αποδεκτη από το υπουργείο και γίνει νόμος ώστε να πιεστούν οι διοικητικοί να τον εφαρμόζουν, θα είναι κίνηση ματ τόσο για τα συμφέροντά των εργαστηριακών μαθημάτων, όσο και των εκπαιδευτικών που τα διδάσκουν, και φυσικά και των μαθητών βέβαια, που θα έχουν έτοιμο εργαστήριο από την αρχή της διδακτικής χρονιάς, και δεν θα υπάρχει αυτό το αίσχος (ειδικά αυτή την σχολική χρονιά) τα 2/3 των δημοτικών σχολείων να έχουν πληροφορική χωρίς υπολογιστές!!!!
,..να είσαι βέβαιος συνάδελφος ότι υπάρχει ένας τουλάχιστον πληροφορικής μόνιμος σε κάθε σχολείο από 1 σεπτεμβριου και θα ετοιμάσει το εργαστήριο....δες πόσοι περισσεύουν..,..

Αποσυνδεδεμένος Vivian1982

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6448 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 08:13:36 μμ »
Μόνο κάποια αλάνια με θράσος είναι έτοιμα να διεκδικήσουν ακόμα και το αδύνατο- ακατανόητο. Όλοι οι άλλοι ας βρούμε τρόπους για να βάλουμε εμπόδια. https://xenesglosses.eu/2016/09/protasi-gia-epipleon-daskalous-stis-prosfigikes-domes/

Αποσυνδεδεμένος tasnesto

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6449 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 09:30:12 μμ »
Τι ώρα αύριο θα μαζευτούμε στο υπουργείο αυριο για διαμαρτυρία;
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2016, 09:35:50 μμ από tasnesto »

Αποσυνδεδεμένος tasnesto

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6450 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 09:46:51 μμ »
Το βρήκα στη σελίδα της pekap
παράσταση διαμαρτυρίας στο ΥΠ.Π.Ε.Θ., τη Δευτέρα 26/9/2016 και ώρα 13:00, προκειμένου να σταματήσουμε όλοι μαζί τη διαλυτική για την Πληροφορική πολιτική, που ακολουθεί ο Υπουργός Παιδείας και οι σύμβουλοί του.     

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6451 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 09:57:25 μμ »
Καλό κουράγιο σε όσους πάνε αύριο στο Υπουργείο! Δυστυχώς δε θα μπορέσω να έρθω, γιατί θα είμαι την ίδια ώρα στο νοσοκομείο. Μακάρι να μαζευτεί αρκετός κόσμος και τουλάχιστον να ακουστεί κάπου και η δική μας φωνή...

Αποσυνδεδεμένος koupe19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6452 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 10:09:39 μμ »
Αύριο θα πρέπει τουλάχιστον 100 άτομα να είναι στο υπουργείο

Αποσυνδεδεμένος priest

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6453 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 10:51:35 μμ »
Αύριο θα πρέπει τουλάχιστον 100 άτομα να είναι στο υπουργείο

άντε να μας δω και να μας μετρήσω......έστω και ετεροχρονισμένα.....

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159584
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 386
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 333
Σύνολο: 350

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.