0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
,..να είσαι βέβαιος συνάδελφε ότι υπάρχει ένας τουλάχιστον πληροφορικής μόνιμος σε κάθε σχολείο από 1 σεπτεμβριου και θα ετοιμάσει το εργαστήριο....δες πόσοι περισσεύουν..,..
ΜΑ είναι δυνατόν να λες τέτοιες ανακρίβειες;ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΕΝΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΌΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ, ΑΠΟ 1 ΣΕΠΤΕΜ
Καλησπέρα παιδιά.Ονομάζομαι Θωμάς και είμαι απόφοιτος Πληροφορικής.Πρώτη φορά έκανα τα χαρτιά μου για τις θέσεις αναπληρωτή-ωρομισθίου.Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος τον αριθμό των ΑΚΩ,ΑΜΩ και ωρομισθίων που προσλήφθηκαν την χρονιά 2010-2011 στον κλάδο ΠΕ19.Επίσης, πιστεύτε ότι έχω μία στο εκατομμύριο ελπίδα να με πάρουν?(κτήση πτυχίου 2011)Ευχαριστώ πολύ.
26/09/2016Θέμα: Απαξίωση των αναπληρωτών καθηγητών Πληροφορικής Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ΠΕ19/20 καταγγέλλουν την προσπάθεια απαξίωσης των εκπαιδευτικών ΠΕ19/20 και υποβάθμισης της παρεχόμενης Πληροφορικής Παιδείας, που επιχειρείται από το ΥΠ.Π.Ε.Θ. με σκοπό τη διάλυση της Πληροφορικής και οδηγώντας εκατοντάδες αναπληρωτές στην ανεργία. Με τις ελάχιστες προσλήψεις αναπληρωτών πληροφορικής δεν καλύπτει ούτε το 30% των πραγματικών αναγκών της εκπαίδευσης, την ίδια ώρα που με την Α φάση προσλήψεων άλλων ειδικοτήτων καλύπτει πάνω απο 50% των αντίστοιχων κενών, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις (ΠΕ70) το ποσοστό αυτό φτάνει το 80%. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στην πρωτοβάθμια ο νομός Έβρου δηλώνει 14 κενά πληροφορικών και δεν έγινε καμία πρόσληψη, ο νομός Λασιθίου 13 κενά και έγιναν 3 προσλήψεις, Ό νομός Δωδεκανήσου 21 κενά 5 προσλήψεις και ούτω καθεξής. Αξίζει να αναφέρουμε πως ο φετινός μειωμένος αριθμός προσλήψεων αποτελεί επακόλουθο της πολιτικής του Υπουργείου και των συμβούλων στα πλαίσια υποβάθμισης της Πληροφορικής στα σχολεία, κόντρα στις απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνίας (Κοινωνία της πληροφορίας και του ψηφιακού αλφαβητισμού). Η πολιτική του Υπουργείου είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση των ωρών διδασκαλίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, την κατάργηση της τρίωρης εργαστηριακής απασχόλησης, την κατάργηση τετράωρης στήριξης από τους καθηγητές Πληροφορικής του λυκείου των ομάδων των διαφορετικών ερευνητικών θεμάτων στην αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. Επίσης, ο Υπουργός και οι σύμβουλοί του έδωσαν το δικαίωμα ανάθεσης του μαθήματος της πληροφορικής σε εκπαιδευτικούς ΠΕ 70 (δάσκαλοι) οι οποίοι έχουν απλά και μόνο πιστοποίηση
Καλοπροαίρετα, έχεις εργαστεί ως Πληροφορικός σε δημοτικό ΕΑΕΠ; Δε νομίζω ότι υπήρξαν πολλοί Πληροφορικοί που να ήταν υπεύθυνοι σε παραπάνω από 1 εργαστήρια στα δημοτικά ΕΑΕΠ. Εγώ εγάστηκα και τις 6 χρονιές και πάντοτε 1 εργαστήριο είχα να συντηρώ. Αμφιβάλεις ότι υπάρχουν πολλοί στον κλάδο μας που περισσεύουν; Δε λέω ότι έχουν καλυφθεί όλα τα κενά αλλά οι υπεράριθμοι είναι 100άδες. Η 3ωρη απαλλαγή και τα 4ωρα για project προφανώς δόθηκαν τις καλές εποχές (λεφτά υπάρχουν και δε συμμαζεύεται). Για το 3ωρο μπορεί απλά να σου πει ότι το εργασιακό σου ωράριο είναι 8-2, να φροντίσεις στα κενά σου να συντηρείς το εργαστήιριο. Όσο για το ότι δεν είμαστε τεχνικοί που αναφέρεις, αυτό είναι το μόνο μας όπλο για να εδρεώσουμε τη θέση μας σε ένα δημοτικό σχολείο. Όλα τα υπόλοιπα τα κάνουν πλέον και οι δάσκαλοι, λίγο word λίγο powerpoint, ιστολόγια , movie maker, κτλ κτλ. Το πιο ισχυρό μας όπλο και ίσως το μοναδικό πλέον αντί να το εκμεταλευτούμε κοιτάμε να το αχριστεύσουμε και αυτό. Πάντα καλοπροαίερετα.
this is how it's doneαπλό, συλλογικό, κατανοητό από τους γονείςhttp://www.e-mesara.gr/index.php/2014-01-29-19-20-37/24494-ypomnima-diamartyrias-anapliroton-eidikotiton-oxi-s-ena-sxoleio-tis-ftinias-kai-tis-proxeirotitas
Φυσικά και δεν είμαστε τεχνικοί!!! Σε παρακαλώ να κοιτάξεις το καθηκοντολογιό σου ως υπάλληλος πριν αρχίσεις να λες τέτοια πράγματα!!! Είμαστε εκπαιδευτικοί, για αυτό το ρόλο μας έχουν προσλάβει!!! Και φυσικά δεν διδάσκουμε μόνο office suites και άλλα ΤΠΕ, διδάσκουμε και ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΌ (δηλαδή κλάδο των μαθηματικών) .Πάντα καλοπροαίρετα, το να αναλαμβάνουμε 3 και 4 εργαστήρια συμβαίνει κατά κόρο, και απορώ πως δεν το έχεις πάρει είδηση!!!! Δες λίγο στις πρωτοβάθμιες πόσα σχολεία έχει ο καθένας φέτος και θα καταλάβεις.ΑΝΤΙ ΝΑ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟ ΨΙΛΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ, ΠΑΡΤΕ ΜΟΛΥ
Άσχετο με το θέμα, αλλά από πότε ο Προγραμματισμός έγινε κλάδος των Μαθηματικών???
Αυτό είναι το κείμενο που θα επισυνάψει η ΠΕΚΑΠ μαζί με το δικό της και θα το αποδώσει σήμερα στο Υπουργείο. Το έχει συντάξει η ομάδα αναπληρωτών πληροφορικής. Τώρα εμεις εδώ ωραία τα λέμε από τις πολυθρόνες μας, αλλά έτσι δουλειά δεν κάνουμε. Χρειάζεται αγώνας. Κακώς μαλώνετε εδω μέσα μεταξύ σας χωρίς κανένα λόγο. Παρεπιπτόντως πέρσι εγώ είχα τρία εργαστήρια