0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η γνώμη μου: Νέος ΑΣΕΠ και νέο σύστημα για όλους (μακάρι, με βελτιώσεις, ως προς τη μοριοδότηση άσχετων με τη διδακτική πράξη προσόντων), με πρόταξη του 60-40 εκεί που δεν ολοκληρώθηκε φέτος.Παράλληλα, απορρόφηση 24μηνιτών, παλιών και νέων, σε κάποιο ποσοστό (για π.χ. 20 ή 30%) (πραγματική, δηλ. μεταβατική ...)Τη συνέχιση της 2ετούς μεταβατικής, που ουσιαστικά δεν ήταν μεταβατική, τη θεωρώ, απλώς, συνέχιση ενός σαθρού συστήματος, με πλήθος αδικίες ...Ο αυξημένος - ανάλογος με τις ανάγκες αριθμός διορισμών είναι αυτονόητος (για το ρημαδοϋπουργείο μας, βεβαίως ...!)
Σε αυτό το θέμα προτείνω να συζητήσουμε για το θέμα της μεταβατικής περιόδου στις προσλήψεις εκπαιδευτικών, πριν και μετά την εφαρμογή του νέου νόμου 3848/2010. Αν και θα ήταν χρήσιμη και μια συζήτηση για την αλλαγή αυτού του νόμου, αυτό θα μπορεί να γίνει σε άλλο θέμα, ώστε εδώ να επικεντρωθούμε στο τι μπορεί να γίνει με τη μεταβατική περίοδο, με δεδομένη την ισχύουσα νομοθεσία.Παρακάτω θα αναφέρω κάποια βασικά σημεία ως αφετηρία για τη συζήτηση, με τελικό στόχο τη συνδιαμόρφωση μιας αντικειμενικής και σοβαρής πρότασης προς το υπουργείο για μια ρεαλιστική μεταβατική περίοδο, η οποία και θα λαμβάνει υπόψη τους κόπους χρόνων πολλών συναδέλφων και δεν θα θίγει το αίσθημα δικαίου.Η πρότασή μου, για την ακρίβεια πρώτες σκέψεις (που φυσικά χωράει αλλαγές και βελτιώσεις), έχει ως εξής:Πριν τη διεξαγωγή του νέου διαγωνισμού ΑΣΕΠ:1) Στη μεταβατική περίοδο να συνεχίζουν να γίνονται διορισμοί με βάση το προηγούμενο πλαίσιο, δηλαδή 60% (επιτυχόντες τελευταίου ΑΣΕΠ) + 40% (από τον κλειδωμένο ενιαίο πίνακα διορισμών) + 24μηνίτες (μέχρι να εξαντληθούν οι πίνακες) + 30μηνο (όπου υπάρχει ακόμα).2) Στο παραπάνω 40% να συμπεριλαμβάνονται ΜΟΝΟ όσοι έχουν προϋπηρεσία σε σχολεία του υπουργείου παιδείας και να μην προσμετράται καμία άλλη προϋπηρεσία.Μετά τη διεξαγωγή του νέου διαγωνισμού ΑΣΕΠ:1) Οι διορισμοί να γίνονται αποκλειστικά από το νέο ενιαίο πίνακα που θα προκύπτει, με ορισμένες πιθανές εξαιρέσεις που αναφέρονται παρακάτω.2) Να συνεχιστούν οι διορισμοί της κατηγορίας 24μηνου (του κλειδωμένου πίνακα) σε όσες ειδικότητες δεν απορροφήθηκαν όλοι πριν τη διεξαγωγή του νέου διαγωνισμού ΑΣΕΠ, με ειδική ποσόστωση.3) Να συνεχιστούν οι διορισμοί της κατηγορίας "40%" για 2-3 χρόνια με ειδική ποσόστωση, ώστε να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα όσοι έχουν μεγάλη προϋπηρεσία (παρ' όλο που προβλέπεται στο νόμο 3848/2010 η μοριοδότησή τους στον νέο ενιαίο πίνακα) με όρο να έχουν έστω μία επιτυχία σε οποιονδήποτε προηγούμενο διαγωνισμό ΑΣΕΠ.4) Όσοι διορισμοί γίνουν εκτός του νέου ενιαίου πίνακα (περιπτώσεις 2. και 3.), για ορισμένο χρονικό διάστημα, να μην υπερβαίνουν το 20%, ώστε οι διορισμοί από τον νέο ενιαίο πίνακα που θα προκύψει από τον νέο διαγωνισμό ΑΣΕΠ να είναι τουλάχιστον σε ποσοστό 80%.Περιμένω σχόλια και προτάσεις.Υ.Γ. Είναι δεδομένο ότι παράλληλα πρέπει να απαιτηθεί αυξανόμενος αριθμός διορισμών εκπαιδευτικών, ώστε να καλύπτονται οι πραγματικές ανάγκες και τα τεράστια κενά.
Πιστευες πως θα βγαλεις ακρη?... ή οτι η υπουργος μας θα κατσει να ασχοληθει με τη περιπτωση της υποπεριπτωσης?παντως συμφωνω με την προταση σου.
@evants: η λογική της μεταβατικής περιόδου έχει 2 σκέλη:1) μέχρι να γίνει ο νέος διαγωνισμός (και σε περίπτωση που καθυστερήσει αρκετά), θα έπρεπε από κάπου να γίνουν διορισμοί (τους οποίους πρέπει να απαιτήσουμε βέβαια...)2) να υπάρχει ένα εύλογο χρονικό διάστημα, ώστε να προσαρμοστούν με τα νέα δεδομένα όσοι βρίσκονταν λίγο πριν το διορισμό με το παλιό σύστημα.Προσωπική μου άποψη για το 2ο σκέλος είναι ότι ίσως δεν θα έπρεπε να υπάρχει και να είναι όλοι από έναν πίνακα και τέλος. Αλλά υπάρχουν και οριακές περιπτώσεις που ήταν στα όρια διορισμού πριν τη ψήφιση του νέου νόμου, για τους οποίους θα ήταν καλό να προβλεφθεί κάτι (με συγκεκριμένους χρονικούς περιορισμούς και περιορισμούς στην ποσόστωση, ώστε να μην θίγεται το αυξημένο ποσοστό όσων θα διορίζονται μετά το νέο διαγωνισμό ΑΣΕΠ, και τελικά να είναι 100% μόνο από ΑΣΕΠ).