*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 484798 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ipponoh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
«Προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δεκαπέντε (15) ημερών στρογγυλοποιείται σε μήνα. Προϋπηρεσία μικρότερη των δεκαπέντε (15) ημερών δεν υπολογίζεται»
Με αυτό συμφωνείτε όλοι ή είναι τόσα τα θέματα που δεν προλαβαίνουμε?
Εγώ δε το καταλαβαίνω αυτό….Βαριούνται να κάνουν τις πράξεις και κάνουν στρογγυλοποιήσεις?? Αν κάποιος δηλαδή έχει 14 ημέρες και κάποιος άλλος 16 (μέσα στο μήνα) η πραγματική διαφορά τους θα είναι 2 ημέρες αλλά θα φαίνεται σα να είναι ένας μήνας. Αυτό μπορεί να στοιχίσει σε κάποιν θέσεις στον πίνακα. Δεν καταλαβαίνω τη χρησιμότητα της απόφασης αυτής.. 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ipponoh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Πάντως αν όντως ο Αρβανοτόπουλος και οι παρατρεχάμενοί του διαβάζουν τα σχόλια στη διαβούλευση θα γελάνε και τα τσιμέντα του υπουργείου…καμία κοινή γραμμή, ο καθένας λέει τον πόνο του (κι εγώ επίσης αφού δε συμφωνείτε μαζί μου  ;D ;D). Μας έπιασαν απροετοίμαστους ή μου φαίνεται?? Αν δε συμφωνήσουμε σε 5 βασικά σημεία όλοι μας πως θα κάνουμε τον όποιο διάλογο με το υπουργείο? Αδικημένοι θα υπάρξουν σίγουρα, εγώ, εσείς, ο παραπέρα αλλά κι αυτό το πράγμα που θυμίζει συνέλευση 15μελούς γυμνασίου δε μας εξυπηρετεί πουθενά. Ο χρόνος περνάει και δεν καταλήγουμε κάπου. Εφόσον έχουμε και τον καινούριο σύλλογο αναπληρωτών ειδικής μπορούμε να οργανωθούμε λίγο..τι λέτε??Ας ακούσουμε και λίγο του παλιότερους που έχουν πιο καθαρή εικόνα του τι συμβαίνει τα τελευταία χρόνια και ας κάνουμε μια παρέμβαση ουσιαστική χωρίς να κυνηγίομαστε μέσα από τη διαβούλευση..

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
το σεμινάριο, αν είναι να μετράει, πρέπει να μετράει το ίδιο είτε πρόκειται για 400 είτε για 520 και όσα έχουν γίνει μέχρι το 2010 όπως ίσχυε μέχρι τώρα. Με το να ανοίξει αυτή η ιστορία οι μόνοι κερδισμένοι είναι μόνιμοι που θα βρουν ευκαιρία να ξεφύγουν τις κινητικότητας πηγαίνοντας σε δομές ε.α.

Μιχάλη αν διαβάσεις προσεχτικά το σχέδιο νόμου το σεμινάριο δεν μετράει πουθενά αν είσαι μόνιμος. Οπότε και όσα λες πιο πάνω

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Συμφωνω μια οργανωμενη αντιδραση μεσω συλλογου θαειχε ισως καποιο αποτελεσμα. Αλλα δεν βλεπω τον τροπο υπαρχουν πολλες διαφωνιες και αλληλοσυγκρουομενα συμφεροντα για να καταληξουμε σε κατι που να διεκδικησουμε. Και απο την αλλη θα συμφωνησω με τον κινεγηρο απο οπου και να τον πιασεις αυτο το νομο μπαζει......ασαφιες λαθη προχειροτητα πρεπει να τον ξαναγραψουμε απο την αρχη. Kinegire και εγω τα ιδια σημεια εχω εντοπισει και αρκετα ακομη......... Θελετε να ξεκινησουμε μια προσπαθεια και να προτεινουμε κατι ολοκληρωμενο στο συλλογο;;;;; ο χρονος περναει.....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
Γιατι θα δουλεύουν μονο αυτοί; Πόσα άτομα έχεις την εντύπωση οτι είναι;
Το έργο το έχουμε δει και στους πίνακες γενικής.
Σου δίνω ένα παράδειγμα:
σε έναν κλάδο με 1000 υποψήφιους και 100 περίπου προσλήψεις το χρόνο το 20% ανεβαίνει σα φυσαλίδα και σε 5 χρόνια στην προϋπηρεσία θα έχουν μπει μπροστά

Αποσυνδεδεμένος physicos1976

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ηθελα να ρωτησω,η προϋπηρεσία στην ειδικη αγωγη θα εξακολουθησει να μετραει και στη γενικη?

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Απο οσο καταλαβαινω ναι, οταν οι πινακες ξεκλειδωσουν φυσικα

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μιχάλη αν διαβάσεις προσεχτικά το σχέδιο νόμου το σεμινάριο δεν μετράει πουθενά αν είσαι μόνιμος. Οπότε και όσα λες πιο πάνω

μου βάζεις την υπογραφή του αρβανιτόπουλου πάνω σε ένα χαρτί που θα λέει ότι δεν θα μπορούν να το εκμεταλλευτούν;

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
μου βάζεις την υπογραφή του αρβανιτόπουλου πάνω σε ένα χαρτί που θα λέει ότι δεν θα μπορούν να το εκμεταλλευτούν;


μιχάλη πραγματικά δεν σε καταλαβαίνω ώρες ώρες, μιλάμε για το σχέδιο νόμου, λες  για τα σεμινάρια ότι κάτι έγινε και θα το εκμεταλλευτούν οι μόνιμοι για κινητικότητα στην ε.α. και σου απαντώ ότι στο σχέδιο δεν υπάρχει καν ως προσόν για του μόνιμους και εσύ μου λες ότι θα το εκμεταλλευτούν ξανά? πως ? εκεί που το σεμινάριο ενός μόνιμου μετρούσε τώρα δεν μετράει, με άλλα λόγια οι μόνιμοι έχασαν ένα από τα τυπικά προσόντα που μπορεί να είχαν.

μιχάλη πρέπει να αφήσεις την "εμμονή" σου με τους μόνιμους στην άκρη και να επικεντρωθείς με την ομάδα σου σε άλλα πράγματα  τα οποία είπαν εδώ και άλλοι συνάδελφοι όπως και εγώ είπα κάποια.

για μένα τα σημαντικότερα είναι 1ο οι ΠΕ71 έξω από τα ΕΕΕΕΚ  2ο να ξεκαθαρίσει με ποιο τρόπο θα βγαίνουν οι πίνακες αναπληρωτών γιατί έτσι όπως είναι τώρα διατυπωμένο δεν το ξεκαθαρίζει με αποτέλεσμα αύριο να εμφανιστεί εντελώς διαφορετικό από αυτό που νομίζαμε.

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
kinegire δεν έχω κανένα κόλλημα με τους μόνιμους....απλά σίγουρα μια φορά την εβδομάδα θα μας γίνει μια αναφορά για κάποιον που χωρίς προσόντα έχει τοποθετηθεί σε τμήμα ένταξης...τυχαίνει να είναι μόνιμοι...τι να κάνω; να πω στους συναδέλφους που τρέχουν σε 3 σχολεία επειδή τις ώρες που μπορούσαν να έχουν σε 1 σχολείο τις έχει πάρει κάποιος χωρίς προσόντα, να το ξεπεράσουν;

Σε αυτά που παραθέτεις για το νομοσχέδιο συμφωνώ...Επίσης θέλω να υπάρξει πρόβλεψη για ειδικό γυμνάσιο και λύκειο σε κάθε νομό και μόνιμες προσλήψεις στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Δεν μπορεί η κρίση να είναι άλλοθι για την ομηρία μας. Του χρόνου μπορεί να βγάλουν νέα διάταξη και να μας στρέφουν σε άλλη επιμόρφωση ώστε να πάρουμε μόρια για να είμαστε σε καλή θέση για αναπληρωτές. Μόνιμες θέσεις μέσω της ίδρυσης δομών ε.α. σε κάθε νομό.
Υποχρεωτική επιμόρφωση για όλους τους εκπαιδευτικούς ε.α. σε επίπεδο σεμιναρίου που θα γίνεται κατα την διάρκεια της χρονιάς ώστε να μην αναγκαζόμαστε να κάνουμε σεμινάρια 400-500-636,4 ωρών... Για παράδειγμα γιατί τα ΠΕΚ να μην μοριοδοτούνται; ( :) )


Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Παρεμβάσεις ΠΕ: Για το νομοσχέδιο της Ειδικής Αγωγής
Comments
Πέμ, 24/04/2014 - 07:30 --
Ανακοινώσεις

Παρεμβάσεις ΠΕ
0
inShare

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ

Ο πολιτικός παρανομαστής του νομοσχεδίου της ειδικής αγωγής βάζει με μεγαλύτερη σφοδρότητα τις καπιταλιστικές αναδιαρθρώσεις στην ειδική εκπαίδευση και ακολουθεί την πιστή εφαρμογή των μνημονίων-ΕΕ-τρόικας. Σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες εφαρμογές σε επίπεδο κοινωνικής πολιτικής (αλλαγές των εργασιακών σχέσεων με εκπαιδευτικούς που «απασχολούνται επωφελούμενοι» με 5μηνες συμβάσεις και μισθούς πείνας, απουσία μόνιμων διορισμών, ψαλίδισμα των κοινωνικών παροχών σε θεραπείες μαθητών με αναπηρίες, ιατρικοποίηση του χώρου με όσα αυτό συνεπάγεται και επικράτηση δομών με εργασιακή ρευστότητα και θολές αρμοδιότητες), συνεχίζεται η πολυεπίπεδη αποδόμηση της ειδικής εκπαίδευσης. Η καπιταλιστική κρίση αγγίζει και την εκπαίδευση. Με υποχρηματοδότηση κοντά στο 2% του ΑΕΠ, με το κλείσιμο 2.000 σχολείων (και την προετοιμασία 1.700 ακόμη για φέτος), την κατάργηση ειδικοτήτων για 20.000 μαθητές, με την υποταγή της εκπαίδευσης στην αγορά και την Ευρωπαϊκή Ένωση, με το «νέο Λύκειο» τον ανυπέρβλητων ταξικών φραγμών, με την μαθητεία-τζάμπα εργασία της νέας γενιάς, με την υποστελέχωση και τα χιλιάδες κενά, την υπαγωγή των πανεπιστημίων στις επιχειρήσεις  φτιάχνουν ένα εφιαλτικό τοπίο για μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς. Το υπουργείο επιδιώκει να μεταθέσει τις ευθύνες του για την λειψή έως ανύπαρκτη ειδική αγωγή στις πλάτες των εκπαιδευτικών και προσπαθεί εκ παραλλήλου-ακροβατώντας επικίνδυνα- να «επιλύσει» τις επιπτώσεις πολιτικών επιλογών που χάρισαν χρήμα σε ημέτερους και μη κερδοσκόπους (προγράμματα 400 ωρών, «επιμορφώσεις» μέσω πολυδιαφημιζόμενων ΕΣΠΑ, κ.α.). Προσπαθεί να φέρει σε αντιπαράθεση τμήματα εργαζομένων στο χώρο της ειδικής εκπαίδευσης, εκμεταλλευόμενο την ανάγκη για εργασία, σε πολιτικό τοπίο απολύσεων και συρρίκνωσης του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, επιδιώκοντας να κρατήσει μια υποτιθέμενη διαβούλευση στα όρια ασφαλούς για το ίδιο αντιπαράθεσης.

Το νομοσχέδιο της ειδικής αγωγής φέρνει στην επιφάνεια τις πραγματικές αντιπαραθέσεις και τα επίδικα που αφορούν στην παραπέρα υποβάθμιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των ΑμΕΑ καθώς και τα εργασιακά δικαιώματα των εργαζομένων στο χώρο:

1.        Η αυθαίρετη μετονομασία των μονίμων εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε δομές ειδικής εκπαίδευσης με τον κωδικό ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 αποτελεί από τη μια δημιουργία δεξαμενής πιθανών μελλοντικών απολύσεων, από την άλλη μοχλό πίεσης για «μεταφορά προσωπικού» στη γενική εκπαίδευση υπό το φόβο μιας πιθανής απόλυσης, γεγονός που εξυπηρετεί την  κάλυψη εκπαιδευτικών κενών, λόγω μη διορισμών. Τα κενά της ειδικής εκπαίδευσης από μια τέτοια εξέλιξη θα διευρύνουν τον αριθμό των εργαζόμενων με ΕΣΠΑ, θα «κλείσουν» τμήματα ένταξης τυπικά (αν δεν έχουν λειτουργήσει για κάποια χρόνια λόγω μη στελέχωσής τους)  ή άτυπα (λόγω μη πρόσληψης αναπληρωτών) και θα διευκολύνουν τη μετατόπιση της εκπαίδευσης των μαθητών ΑμΕΑ στις γενικές τάξεις, προπαγανδίζοντας μια «ανάπηρη ενταξιακή πολιτική». Αυτό που στο τέλος θα μείνει είναι είτε η πιθανότητα ενός επερχόμενου «ξαφνικού θανάτου» των τμημάτων ένταξης, είτε η «χρέωση» της εκπαίδευσης των μαθητών ΑμΕΑ στις γενικές τάξεις με τις ελάχιστες των προϋποθέσεων, ακόμα και για τις ομάδες εκείνες των μαθητών που μπορούν να επωφεληθούν τα μέγιστα από το γενικό σχολείο.

Από την άλλη οι πολλαπλοί πίνακες αναπληρωτών με τα αυθαίρετα διαφορετικά κριτήρια προσλήψεων στοχεύουν στην αλλαγή των εργασιακών σχέσεων και ποντάρουν στη δημιουργία στεγανών και αντιπαραθέσεων ανάμεσα σε εργαζόμενους.

Οι εργαζόμενοι χρειάζεται να απαιτήσουμε ενιαία κριτήρια διορισμών, μεταθέσεων και αποσπάσεων σε όλη την εκπαίδευση, μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους, διορισμούς τώρα με βάση το χρόνο λήψης του πτυχίου, γενναία χρηματοδότηση σταθερών δομών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης μέσα από τον κρατικό προϋπολογισμό.

2.        Το νομοσχέδιο επιχειρεί να καλύψει νομοθετικά (και να παροπλιστεί απέναντι σε οικονομικές διεκδικήσεις από πλευράς των γονιών) την επί σειρά ετών part time παράλληλη στήριξη με ευφυολογήματα και οικονομικούς υπολογισμούς που αποβαίνουν σε βάρος των μαθητών. Όλες οι διατάξεις που αφορούν στην παράλληλη στήριξη, αποδεικνύουν τη ρευστότητα του θεσμού και στοχεύουν να λύσουν με «οικονομικό εξορθολογισμό» τις ανάγκες των μαθητών ΑμΕΑ που δικαιούνται την παράλληλη, λαμβάνοντας υπόψη ότι ο θεσμός αυτός έχει χρόνο λήξης μέχρι το 2015, που τελειώνουν τα κονδύλια του ΕΣΠΑ. Οι προϋποθέσεις έγκρισης σχετικά με τις δυνατότητες των μαθητών να μπορούν να παρακολουθούν το τυπικό και άτυπο πρόγραμμα του σχολείου τουλάχιστον κατά το ήμισυ, η προϋπόθεση να μην υπάρχει τμήμα ένταξης στο σχολείο που φοιτά ο μαθητής που δικαιούται, η ελαχιστοποίηση των εγκρίσεων ανά σχολείο (μόνο μια σε κάθε σχολείο) και η δικαιοδοσία του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης να ελέγχει και να ανακατανέμει τον αριθμό των παράλληλων στηρίξεων, πρακτικά σημαίνει υποβάθμιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών.

3.        Το σχέδιο νόμου εντείνει την αξιολόγηση μέσα ΚΑΙ από την υποβολή τρίμηνων εκθέσεων από τα ΚΕΔΔΥ στις περιφερειακές διευθύνσεις. Η αποτύπωση των στοιχείων της ΕΑΕ, το my school της ΕΑΕ στοχεύει στον ασφυκτικό έλεγχο, τη συνεχή αξιολόγηση των δομών, τη μετακίνηση εκπαιδευτικών και μαθητών και τον εύκολο προγραμματισμό για κλείσιμο δομών και σχολείων. Ιδιαίτερα σοβαρή θεωρείται η παράμετρος «μεταφοράς» ιατρικού εργαλείου στο χώρο της εκπαίδευσης για την κατηγοριοποίηση και την κατάρτιση προγραμμάτων εκπαίδευσης μαθητών ΑμΕΑ. Το ICF («χάρακας υγείας και αναπηρίας») είναι καθαρά ιατρικό εργαλείο ακατάλληλο για την ανάπτυξη κοινωνικής ή εκπαιδευτικής πολιτικής, το οποίο όμως προτείνεται να αποτελεί το βασικό εργαλείο (για το οποίο απαιτείται «εκπαίδευση», άρα νέα ΕΣΠΑ και νέο φαγοπότι) για τα ΚΕΔΔΥ και τα ιατροπαιδαγωγικά κέντρα. Η αποδοχή του στο χώρο της εκπαίδευσης από ενώσεις αναπήρων που πρόσκεινται στο υπάρχον πολιτικό σύστημα, η προκήρυξη διαγωνισμών για την υλοποίηση πλευρών χρήσης του ICF, ο προσανατολισμός εκπαιδευτικών ιδρυμάτων σε προγράμματα εκπαίδευσης που «επιθυμούν να αναλάβουν δράση» για την εκπαίδευση, αξιοποίηση και χρήση αυτού του «μοναδικού παιχνιδιού στην πόλη» δείχνουν ότι τα επόμενα χρόνια θα γίνει σοβαρή προσπάθεια να προχωρήσει ποσοτικά και ποιοτικά η ιατρικοποίηση του χώρου της ειδικής εκπαίδευσης. Το ICF θα λειτουργήσει ως «χάρακας υγείας και αναπηρίας» και να αφυδατώσει ακόμη περισσότερο την εκπαιδευτική διαδικασία. Σε συνδυασμό δε με τα υπόλοιπα μέτρα (υποχρηματοδότηση της εκπαίδευσης, ξήλωμα δομών ειδικής και γενικής παιδείας, ξήλωμα δημόσιων δομών υγείας, αυτοαξιολόγηση σχολείου και εκπαιδευτικών) υλοποιεί τους στόχους ΕΕ- κυβέρνησης και κεφαλαίου για να αποκτήσει το δημόσιο σχολείο χαρακτηριστικά της αγοράς.

 Στο σχέδιο νόμου δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στα αναλυτικά προγράμματα σπουδών στην ειδική εκπαίδευση και υιοθετείται σταθερά η αντίληψη πως τα αναλυτικά προγράμματα της γενικής εκπαίδευσης μπορούν μέσα από «διαφοροποιήσεις» να αποτελέσουν οδηγούς προγραμμάτων για τους μαθητές ΑμΕΑ, θεωρώντας πως τα προγράμματα σπουδών είναι εκείνα που παρουσιάζουν αναπηρίες και όχι οι μαθητές. Φυσικά αυτά τα αναλυτικά προγράμματα που εντείνουν τους ταξικούς φραγμούς στην εκπαίδευση, που περιθωριοποιούν τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και όχι μόνο, είναι γέννημα θρέμμα των ίδιων πολιτικών και ανθρώπων που ΣΗΜΕΡΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ανακαλύπτουν τη δυσλειτουργία τους και απαιτούν την τροποποίησή τους μέσω της αρχής της καθολικής σχεδίασης για τους μαθητές με ειδικές ανάγκες και αναπηρίες. Ωστόσο τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών απηχούν πολιτικές και κοινωνικές αντιλήψεις της εκάστοτε κυρίαρχης πολιτικής (εδώ του καπιταλισμού) και στη συγκεκριμένη φάση στόχος τους είναι ο φτηνός, ευέλικτος εργαζόμενος που θα αποκτά πολλές δεξιότητες, και ελάχιστες γνώσεις. Η μη αποδοχή της αναπηρίας ως πραγματικού γεγονότος, που δευτερογενώς επιβαρύνεται και από τους ταξικά προσδιορισμένους κοινωνικούς φραγμούς, οδηγεί στην υποβάθμιση της ανάγκης για κατάλληλα εκπαιδευτικά προγράμματα και πλαίσια και στοχεύει στην «εξεύρεση λύσης» για το μαθητικό αυτό πληθυσμό που θα είναι όσο το δυνατόν «φθηνότερη» για το κράτος. Η αντίληψη αυτή δεν υπερασπίζει τα εκπαιδευτικά δικαιώματα των μαθητών με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, αντίθετα οδηγεί στην περιθωριοποίησή τους και στην έξοδό τους από το σχολείο. Αλήθεια για ποιο Καθολικό Σχεδιασμό για Μάθηση μιλάνε όταν οι αλλαγές που εφαρμόζονται στο σύνολο της Π.Ε. και ιδιαίτερα στη Δ.Ε. μετατρέπουν το σχολείο σε ένα ατέλειωτο εξεταστικό κάτεργο; Η ευθύνη μετατοπίζεται από την πολιτεία και το κεντρικό κράτος στον εκπαιδευτικό. Αυτός θα επιλέξει, θα σχεδιάσει, θα υλοποιήσει το διαφοροποιημένο αναλυτικό πρόγραμμα, θα αξιολογήσει τον μαθητή και στο τέλος θα αξιολογηθεί και αυτός κατά πόσο πέτυχε τους στόχους που τέθηκαν.

5.                       Τέλος το υπουργείο «εξοφλεί γραμμάτια και υποχρεώσεις» σε ημέτερους και όχι μόνον:  Α) Στο άρθρο 31 αναγνωρίζει ως ισότιμη την φοίτηση παιδιών ηλικίας 4 έως 7 ετών στο πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης της ΕΛΕΠΑΠ με οποιαδήποτε μονάδα ειδικής προσχολικής αγωγής. Το πρόγραμμα αυτό χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ. Την ίδια ώρα η εταιρία αποσπά αίθουσες από το Ειδικό Σχολείο, θέτει συνεχώς εμπόδια και δημιουργεί προβλήματα στη λειτουργία του, ενώ παρέχει θεραπείες μόνο σε όσους μαθητές τις πληρώνουν. Β) Η συνάφεια των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών στην ειδική αγωγή μεταφέρεται από τα ΠΥΣΠΕ σε ειδική επιτροπή που συγκροτείται στο ΙΕΠ. Τα κριτήρια και οι προϋποθέσεις χορήγησης της συνάφειας θα καθοριστούν με υπουργική απόφαση…… Γ) Ο σχολικός χρόνος σε δομές δευτεροβάθμιας ορίζεται σε 40 λεπτά (!!!), ενώ στις υπόλοιπες δομές είναι 45λεπτά. Δ) Τα κριτήρια για τη στελέχωση των ειδικών σχολείων φωτογραφίζουν συγκεκριμένες κατηγορίες.

Απέναντι σε αυτό το σχέδιο νόμου έκτρωμα μια πρέπει να είναι η απαίτησή μας: ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ. Παράλληλα χρειάζεται να παλέψουμε για:

Αύξηση των δαπανών για την παιδεία στο 15% του τακτικού προϋπολογισμού.

Κανένα κλείσιμο- συγχώνευση σχολικής μονάδας. 20 μαθητές/τμήμα στα δημοτικά, 15 ανά τμήμα Α΄ και Β΄ δημοτικού και στα νηπιαγωγεία.

Αποκλειστικά δημόσια, δωρεάν και υποχρεωτική εκπαίδευση, επαγγελματική κατάρτιση και αποκατάσταση των ΑμΕΑ, σε σχολικές μονάδες του ΥΠΕΠΘ.

Διαχειριστικό έλεγχο ιδιωτικών μονάδων ειδικής εκπ/σης και μετατροπή τους σε δημόσιες.

Γενναία αύξηση των δαπανών για: Την έγκαιρη παρέμβαση, την ειδική εκπαίδευση, την ειδική επαγγελματική κατάρτιση, την αυτόνομη διαβίωση-την προστατευμένη εργασία. Η πολιτική της πρόληψης πρέπει να ξεκινά από τη γέννηση των παιδιών. Πλήρης ασφαλιστική κάλυψη της ειδικής εκπαίδευσης.

Έγκαιρη διάγνωση και καταγραφή των ατόμων με ειδικές ανάγκες. Ίδρυση δημόσιων ειδικών σχολείων όλων των βαθμίδων για να καλυφθούν οι ανάγκες όλων των ΑμΕΑ. Πλούσιος εξοπλισμός, εποπτικό υλικό στα υφιστάμενα και τα υπό ίδρυση ειδικά σχολεία.

Δημιουργία Τμημάτων Ένταξης σε κάθε σχολική μονάδα και βαθμίδα εκπαίδευσης. Στήριξή  με αναγκαία μέτρα με μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, επαναπροσδιορισμός περιεχομένου και μεθόδων διδασκαλίας, και μέσα (κατάλληλη υλικοτεχνική και κτιριακή υποδομή, πλούσιος εξοπλισμός, εκπαιδευτικό-εποπτικό υλικό, σύγχρονα μέσα τεχνολογίας-κατάλληλο εκπαιδευτικό λογισμικό, κ.α.).

Μαζικοί διορισμοί στην ειδική εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Καμία κατηγοριοποίηση, κατακερματισμό και διαχωρισμό των εκπαιδευτικών. Ενιαία κριτήρια μεταθέσεων, διορισμών σε όλη την εκπαίδευση. Διορισμοί με βάση το χρόνο λήψης του πτυχίου. Διορισμός όλων των αναπληρωτών και όσων έχουν υπογράψει έστω και μια σύμβαση στο δημόσιο σχολείο. Σταθερή και μόνιμη εργασία για όλους. Όχι στην ελαστική εργασία.  Κατάργηση της ωρομισθίας, της αναπλήρωσης με μειωμένο ωράριο και του θεσμού του αναπληρωτή από ΕΣΠΑ.

Στελέχωση των ειδικών σχολείων με απαραίτητες ειδικότητες (ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, εργοθεραπευτές, λογοθεραπευτές, βοηθητικό προσωπικό κ.ά.) με μόνιμη σχέση εργασίας.

Κατοχύρωση παιδαγωγικής εκπαιδευτικής κατεύθυνσης των ΚΕΔΔΥ, άμεση στελέχωση τους, μικρότερες περιοχές ευθύνης ανά δήμο, λιγότερες διοικητικές αρμοδιότητες, κινητές μονάδες που θα επισκέπτονται  τα σχολεία  και θα στηρίζουν εκπαιδευτικούς και μαθητές. Τα ΚΕΔΔΥ να υλοποιούν την υποστήριξη των μαθητών με ειδικές ανάγκες μέσα στα σχολεία. Διορισμοί εκπαιδευτικών σε όλα τα δημόσια ιατροπαιδαγωγικά κέντρα.

Αναβάθμιση των υπαρχόντων και ίδρυση νέων εκπαιδευτικών μονάδων δημόσιας και δωρεάν, ειδικής επαγγελματικής εκπαίδευσης (ΕΕΕΕΚ), διεύρυνση του ρόλου τους με μονάδες αυτόνομης διαβίωσης, προστατευμένα εργαστήρια, νομοθετική κατοχύρωση των αποφοίτων τους. Ειδική εκπαίδευση εφόρου ζωής για τα άτομα με βαριές, πολλαπλές αναπηρίες και ίδρυση κέντρων αυτόνομης διαβίωσης.

Επαναλειτουργία των διδασκαλείων, καθιέρωση του θεσμού της μετεκπαίδευσης σε θέματα ειδικής αγωγής και στη β/βάθμια εκπαίδευση, περιοδική ουσιαστική επιμόρφωση με τη χρηματοδότηση του υπουργείου του προσωπικού όλων των ΣΜΕΑ, αλλά και των εκπαιδευτικών της γενικής εκπαίδευσης σε θέματα ειδικής αγωγής.

Κατάργηση των ν.2817, ν.3194/2003, ν.3699/2008, ν.4115/2013 άρθρο 39 που εμπορευματοποιούν την ειδική αγωγή, προωθούν την ιατροποίηση, κατηγοριοποιούν τους εκπαιδευτικούς και ανατρέπουν εργασιακά δικαιώματα στο χώρο της ειδικής αγωγής.

Μόνιμη σταθερή, προστατευμένη - υποστηριζόμενη εργασία για τα άτομα με ειδικές ανάγκες στο Δημόσιο και στον Ιδιωτικό Τομέα.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B5%CE%BC%CE%B2%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%80%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%83%CF%87%CE%AD%CE%B4%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE%CF%82#ixzz2zomRrOow
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ


ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ SOS

Το υπουργείο έχει ετοιμάσει ένα νόμο για την ειδική αγωγή και πρέπει όλοι οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής να ενημερωθούν.

1) Όλοι οι εκπαιδευτικοί στην ειδική αγωγή  χαρακτηρίζονται ΠΕ 70.50 και 60.50 (διδασκαλείο, μεταπτυχιακό, διδακτορικό) και οι συνάδελφοι από το Πανεπιστήμιο του Βόλου Π.Ε 71 και Π.Ε. 61

Εμείς πλέον δεν είμαστε ούτε δάσκαλοι γενικής ούτε δάσκαλοι ειδικής. Είμαστε το μισό από το τίποτα. Είναι λογική αυτή μετά από 22 χρόνια μάχιμος εκπαιδευτικός μέσα στην τάξη (12 στην ειδική) .

Μήπως κάνουν σχέδια για άλλα πράγματα(διαθεσιμότητα, κάλυψη κενών στη γενική αγωγή;)

2) Όλες οι οργανικές θέσεις  στην ειδική αγωγή χαρακτηρίζονται σαν ΠΕ 71 και ΠΕ 61.

Εμείς δηλαδή είμαστε σε θέσεις που δεν μας ανήκουν; Τι να σχολιάσει κάποιος σε αυτό;

3)Σε μεταθέσεις, αποσπάσεις κ.α. πρώτα προηγούνται οι συνάδελφοι με χαρακτηρισμό Π.Ε 71 και Π.Ε. 61 και  μετά όλοι οι άλλοι.

Έστω και μια μέρα να έχει ένας συνάδελφος δικαιούται να τοποθετηθεί πρώτος.

Εγώ θέλω να μπουν στην εκπαίδευση όλοι οι συνάδελφοι που 10 χρόνια περιμένουν να διοριστούν και ακόμα ούτε ένας δεν έχει διοριστεί.

Τώρα θυμήθηκαν  την αδικία. Συνάδελφοι ρωτήστε τα σχολεία της περιοχής σας πόσα τμήματα ένταξης υπάρχουν και σε πόσα από αυτά υπάρχει δάσκαλος ειδικής αγωγής. Αυτή είναι η αλήθεια. Έχω ζήσει όλα αυτά τα χρόνια αυτές τις τακτικές α. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ – ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ β. ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ – ΑΣΕΠ γ. ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ –ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ και τώρα δ. ΠΕ 70 –ΠΕ71.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.

ΔΙΟΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.

ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣΤΕ ΝΕΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ.

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ,  ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ  ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ.

 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΣΑΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΔΟΕ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΑΣ.

                                                                                                              ΜΕ ΤΙΜΗ

                                                                                                             ΜΠΟΥΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

                                                                                                            (ΕΝΑΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΑΚΟΜΑ, ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ)

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CE%BB%CF%86%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE%CF%82-sos-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%AE%CF%84%CF%81%CE%B7-%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BA%CE%B1#ixzz2zopVHuEf
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

Αποσυνδεδεμένος smile02.50

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ

μιχάλη πραγματικά δεν σε καταλαβαίνω ώρες ώρες, μιλάμε για το σχέδιο νόμου, λες  για τα σεμινάρια ότι κάτι έγινε και θα το εκμεταλλευτούν οι μόνιμοι για κινητικότητα στην ε.α. και σου απαντώ ότι στο σχέδιο δεν υπάρχει καν ως προσόν για του μόνιμους και εσύ μου λες ότι θα το εκμεταλλευτούν ξανά? πως ? εκεί που το σεμινάριο ενός μόνιμου μετρούσε τώρα δεν μετράει, με άλλα λόγια οι μόνιμοι έχασαν ένα από τα τυπικά προσόντα που μπορεί να είχαν.

μιχάλη πρέπει να αφήσεις την "εμμονή" σου με τους μόνιμους στην άκρη και να επικεντρωθείς με την ομάδα σου σε άλλα πράγματα  τα οποία είπαν εδώ και άλλοι συνάδελφοι όπως και εγώ είπα κάποια.

για μένα τα σημαντικότερα είναι 1ο οι ΠΕ71 έξω από τα ΕΕΕΕΚ  2ο να ξεκαθαρίσει με ποιο τρόπο θα βγαίνουν οι πίνακες αναπληρωτών γιατί έτσι όπως είναι τώρα διατυπωμένο δεν το ξεκαθαρίζει με αποτέλεσμα αύριο να εμφανιστεί εντελώς διαφορετικό από αυτό που νομίζαμε.
Πάντως πρέπει να ξέρεις ότι στους μόνιμους δε χρειάζεται -ακόμα και τώρα που έχουν στενέψει λίγο τα πράγματα στην εκπαίδευση- κανένα τυπικό προσόν για να παίρνουν τις ώρες. Τουλάχιστον στο μαστιχονήσι του Β.Αιγαίου που υπηρετώ εγώ δεν τηρείται ΚΑΝΕΝΑ τυπικό προσόν. Και σου μιλάω και για ΤΕ και για ΕΕΕΕΚ.

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Παραθεση απο την δημοσια διαβουλευση διαβαστε:
24 Απριλίου 2014, 12:14 | ΣΤΕΛΛΑ
Μόνιμος Σύνδεσμος


Δεν είναι όλοι οι ΠΕ 71 στο σύλλογο ΣΑΤΕΑ. Όσοι έχουν αυξημένα προσόντα όπως μεταπτυχιακά ή διδακτορικά διαφωνούν και φυσικά αδικούνται.



  Μονα ζυγα δικα τους..... τοση αναστατωση για το τιποτα ..... ξεπερνουν καθε οριο αλαζονειας.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 24, 2014, 06:56:05 μμ από mendor »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 490
Σύνολο: 491

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.068 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.