*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 484833 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

gesthimani

  • Επισκέπτης
Ελπίζω μόνο να μη χρειασθεί ποτέ να πείσεις τον εαυτό σου γι' αυτό που λες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@kinegeiros
Τέτοιες ερωτήσεις δεν έπρεπε να τις κάνεις εσύ που είσαι και της δευτεροβάθμιας!
Κατακερματίζουν κλάδους!!!! Μειώνουν τη δύναμη των εκπαιδευτικών!
Απορώ τί δεν καταλαβαίνεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Συνάδελφοι μόνιμοι στην ειδική αγωγή!
Αυτό που τόσες μέρες έλεγα, επιβεβαιώνεται!
Προετοιμάζουν απολύσεις με πρόσχημα τον κωδικό .50 σε α/θμια και β/θμια!
Κινητοποιηθείτε και ενημερώστε τους τοπικούς συλλόγους σας!
Θα αποτελέσουμε το επόμενο θύμα του Μινώταυρου των μνημονίων!
ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΟΕ!
Η ΟΛΜΕ ακόμα κοιμάται!
Η διάκριση εις βάρος των εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή δε θα περάσει!


@kinegeiros
Τέτοιες ερωτήσεις δεν έπρεπε να τις κάνεις εσύ που είσαι και της δευτεροβάθμιας!
Κατακερματίζουν κλάδους!!!! Μειώνουν τη δύναμη των εκπαιδευτικών!
Απορώ τί δεν καταλαβαίνεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Είναι τελευταία φορά που θα ρωτήσω. Από πού επιβεβαιώθηκε ο ισχυρισμός;

Ελπίζω να έχει κάποια απάντηση, αν δεν έχεις απλά να ξέρεις ότι παραπληροφορείς και με προσβάλλεις όταν με ρωτάς τι δεν καταλαβαίνω.

Περιμένω με όση υπομονή μου έμεινε να διαβάσω πως επιβεβαιώθηκε ο ισχυρισμός σου, αν δεν επιβεβαιώθηκε καλό είναι να το πεις επίσης.

Προσπαθούμε εδώ να κάνουμε έναν διάλογο με λογική όχι για τίποτα άλλο αλλά γιατί έχουμε σπουδάσει και λίγο αλλά και γιατί μαθαίνουμε στους μαθητές μας να την χρησιμοποιούν. Όταν σε μία συζήτηση έχουμε ένα επιχείρημα έστω και αν αυτό εκπορεύεται από την δική μας ερμηνεία και τις δικές μας ανησυχίες αυτό γίνετε σεβαστό από τον άλλο ακόμα και αν δεν συμφωνεί. Όταν όμως αυτό μετά από λίγο διατυπώνεται ως μια βεβαιότητα που επιβεβαιώθηκε όπως λες τότε πρέπει να πούμε πως αυτή επιβεβαιώθηκε.
Οπότε περιμένω όταν μου απαντήσεις να μου πεις αν όντως επιβεβαιώθηκε και το πως. Αν δεν επιβεβαιώθηκε όμως να παραδεχθείς ότι ήταν ατυχής η επιλογή της λέξης "επιβεβαιώθηκε" και ούτε γάτα ούτε ζημιά και να συζητήσουμε λογικά.

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Είχα πει ότι δε θα ξαναγράψω, αλλά με αυτά που διαβάζω από κάποιους...δεν μπορώ να αντισταθώ(πόσο μάλλον όταν νομίζουν ότι μου έχουν αντικρούσει και τα επιχειρήματα...)
1. Ειλικρινά, αδυνατώ να καταλάβω το νόημα της συζήτησης για το αν θα πρέπει να προτάσσονται οι Π.Ε 71/61 ή αν όχι. Εφόσον το κράτος δημιούργησε τις συγκεκριμένες σχολές Ε.Α. είναι υποχρεωμένο να κατοχυρώσει τα επαγγελματικά μας δικαιώματα.
2. Για όσους υποστηρίζουν ότι η Ελλάδα έχει την πρωτοτυπία σε προπτυχιακές σχολές Ε.Α., αναφορικά με Ευρώπη: http://www.uni-oldenburg.de/en/iso/studying-abroad/erasmus-programm/erasmus-partnerships/educationsocial-sciences/
και για Αμερική: http://graduate-school.phds.org/education-index/bachelors-in-special-education-degree-programs (άρα πάει περίπατο το επιχείρημα: παγκόσμια πρωτοτυπία της Ελλάδας...) αλλά και να μην υπήρχαν αυτές οι σχολές στο εξωτερικό, θα έπρεπε, σαν παιδαγωγοί, να ξέρουμε ότι όταν θέλουμε να συγκρίνουμε το εκπαιδευτικό σύστημα μιας χώρας με το εκπαιδευτικό σύστημα άλλων, το συγκρίνουμε εξ ολοκλήρου και λαμβάνουμε υπόψη όλους τους παράγοντες. Οι μεμονωμένες συγκρίσεις δεν είναι ορθές. Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα απέχει παρασάγγας από άλλα διαφορετικών χωρών!
3. Όσοι μιλάνε για διαχωρισμό ειδικής-γενικής, δεν καταλαβαίνω που βασίζουν το συλλογισμό τους, από τη στιγμή που οι Π.Ε 70.50 διαχωρίζονται από τους Π.Ε. 70 επειδή κρίθηκε απαραίτητο να εξειδικευτούν με επιπλέον σπουδές (μεταπτυχιακό/διδακτορικό)για να μπουν στην ειδική αγωγή!
4. Ειλικρινά, θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος: "τι κάνει ένας Π.Ε 70.50 με εξειδίκευση στις μαθησιακές δυσκολίες, όταν πρέπει να διδάξει ένα παιδί με αυτισμό;" ή ακόμη χειρότερα: "τι κάνει ένας Π.Ε 70, που απλώς συμπλήρωσε το μαγικό κουτάκι;". Όλοι γνωρίζουμε ότι, με τον τρόπο που λειτουργούν οι πίνακες, πάρα πολλοί έχουν τοποθετηθεί σε θέσεις που έρχονται αντιμέτωποι με παιδιά με διαφορετικές εκπαιδευτικές δυσκολίες από αυτές που είχαν ως αντικείμενο στο μεταπτυχιακό τους.
5.Τα μεταπτυχιακά τα κάνουμε για να γίνουμε καλύτεροι παιδαγωγοί και να προσφέρουμε περισσότερο στους μαθητές μας. Εξάλλου, οι περισσότεροι γενικοί παιδαγωγοί έχουν στην τάξη τους μαθητές με εκπαιδευτικές δυσκολίες, επομένως με ένα μεταπτυχιακό θα μπορούν να διαχειρίζονται τη γενική τάξη καλύτερα. Άρα δικαιολογίες όπως "τζάμπα σπουδάζαμε τόσα χρόνια" ή "καταδικάζεται η επιπλέον μόρφωση", δηλώνουν ευθαρσώς ότι τα μεταπτυχιακά δεν τα κάνατε από αγάπη και ευαισθησία για την ειδική αγωγή ή για να γίνετε καλύτεροι αλλά για να βρείτε δουλειά!Ας μην ξεχνάμε ότι τα ΠΜΣ έγιναν ευρέως γνωστά από τη στιγμή που άρχισαν να λιγοστεύουν οι θέσεις στη γενική αγωγή.
6. Να υπενθυμίσω σε κάποιους ότι αρχικά οι Παιδαγωγικές ακαδημίες ήταν 2ετούς φοίτησης και όταν "έπρεπε" να γίνουν Πανεπιστήμια, στα 4 χρόνια, οι φοιτητές διδάσκονται 45 μαθήματα . Άρα, δεν νομίζω ότι είστε σε θέση να "κρίνετε"σχολές των 60-70 μαθημάτων και να λέτε συνεχώς: "εμείς σπουδάζαμε 4 χρόνια παιδαγωγοί και συν τα χρόνια του μεταπτυχιακού...", όπως βλέπετε διαφέρουν 4 χρόνια από 4 χρόνια....
7. Στο κείμενο που έχει αναρτήσει παραπάνω ο mendor, ένας πατέρας αυτιστικού παιδιού έχει δηλώσει σε φόρουμ:" Ονομάζομαι Γεώργιος Πάνος και είμαι μόνιμος εκπαιδευτικός δευετροβάθμιας και γονέας αυτιστικού παιδιού 13 ετών. Είμαι πρόεδρος της Εταιρείας Προστασίας Ατόμων με Αυτισμό-Δ.Α.Δ. Ν. Καστοριάς. Επιλέγω την ιδιότητα του πατέρα για το σχόλιο μου. Ως γονέας αυτιστικού παιδιού έχω να πω ότι σίγουρα δεν είστε όλοι ίδιοι κ. Μπακιρτζή και κάποιοι βρεθήκατε στην ειδική αγωγή συνειδητά και με αγάπη για το αντκείμενο. Ωστόσο δεν γεννηθήκαμε χθες στη χώρα αυτή. Η απόφαση να λειτουργήσουν σχολές ειδικής αγωγής ήταν από τις πλέον σωστές που πάρθηκαν ποτέ από την Πολιτεία. Κάθε άλλο παρά θλιβερή λοιπόν. Θλιβερή είναι η πρακτική να καταφεύγεις στην ειδική αγωγή όταν διαπιστώνεις ότι έκλεισε η πόρτα του διορισμού σου στη γενική. Θλιβερή είναι η συναλλαγή εξαγοράς πτυχίων από εγκληματίες υπευθύνους μεταπτυχιακών.Θλιβερή είναι η ευκολία με την οποία διαφημίζονται ορισμένα μεταπτυχιακά που συνδυάζουν ένα ταξίδι αναψυχής στην Ιταλία με την απόκτηση τίτλου σε γλώσσα που δεν απαιτείται καν να κατέχει ο πτυχιούχος. Θλιβερή είναι η αμετροέπεια της απαίτησης για εξίσωση 4 χρόνων προπτυχιακών σπουδών με το ένα των μεταπτυχιακών. Ντε φάκτο τα 5 χρόνια γενικής συν ένα ειδικής είναι περισσότερα των τεσσάρων της ειδικής. Ντε γιούρε, ο απόφοιτος σχολής ειδικής δεν κατέληξε σε αυτήν. Την επέλεξε. Θλιβερό είναι εν τέλει το παιχνίδι που παίζεται στις πλάτες των παιδιών μας.." Τα συμπεράσματα δικά σας...
8. Όσον αφορά τη β/θμια, δηλώσεις του τύπου: "Αν όμως αποδεσμεύσουν τους μαθητές των ΤΕ και της ΠΣ από τις εξετάσεις του Ιουνίου τότε να είμαστε σίγουροι ότι θα αντικατασταθούμε εν μία νυκτί από τους ΠΕ71." ή "Όταν χρειαστούν όμως αυτές τις θέσεις, μπορούν να υπάρξουν κατευθύνσεις στις σχολές τους", είναι τουλάχιστον αστείες...Στη β/θμια δεν μπορεί να υπάρξει βασικός τίτλος σπουδών και λογικό, από τη στιγμή που δεν μπορεί να υπάρξει ένας καθηγητής (ενώ, αντιθέτως, στην α/θμια υπάρχει ένας δάσκαλος) που να μπορεί να διδάξει μαζί φιλολογικά, μαθηματικά, φυσική κλπ.
kinegiros Χαίρομαι που ακούγεται και μια φωνή λογικής με εμπεριστατωμένα επιχειρήματα.

Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομη!
1. Είσαι σίγουρος/σίγουρη ότι οι απόφοιτοι όλων των  πανεπιστημιακών τμημάτων και ΤΕΙ έχουν δικαίωμα διορισμού στο δημόσιο? Δε νομίζω ότι είναι απαραίτητη προϋπόθεση ίδρυσης τους, αν και για μένα πρέπει να είναι.
2. Έχεις εξακριβώσει αν οι απόφοιτοι των συγκεκριμένων τμημάτων είναι αναγνωρισμένοι δάσκαλοι ή πρέπει να κάνουν (όπως στην Αγγλία) ΚΑΙ επιπλέον σπουδές? Δηλαδή PGCE??????? Άρα δεν θεωρούνται καν δάσκαλοι στην ειδική και πρέπει να κάνουν επιπλέον σπουδές!
3. Άτοπο το επιχείρημά σου! Είναι απλά μία δική σου διαπίστωση! Οι δάσκαλοι ειδικής δε τη ζητήσαμε και δεν την προτείναμε! Είμαστε ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ!
4. Τα παιδιά με αυτισμό και μαθησιακές μία χαρά εκπαίδευση είχαν από τους ΠΕ 70.5Ο και πριν εμφανιστούν οι ΠΕ 71. Δε φέρατε εσείς την άνοιξη! Και συνεχίζουν να την έχουν! Το διδασκαλείο και πλειάδα μεταπτυχιακών/διδακτορικών πίστεψέ με μας έδωσαν τις γνώσεις. Με αυτές τις γνώσεις, την εμπειρία και των αγώνα των μονίμων δημιουργήθηκαν Τ.Ε και ειδικά σχολεία όπου τώρα εσείς δουλεύετε.
5. Το μεταπτυχιακό και το διδασκαλείο προσφέρουν την εξειδίκευση μίας επιστήμης που ονομάζεται γενική παιδαγωγική. Και η εξειδίκευση αυτή είναι η ειδική αγωγή. Η ειδική αγωγή δεν υπάρχει ξέχωρα από τη γενική! Το λέει και το όνομα. Επίσης, η σωστή διαχείριση/διδασκαλία ενός παιδιού με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (πολύ γενικό όρο θέτεις) μέσα στη γενική τάξη γίνεται από ειδικό παιδαγωγό (εξειδικευμένο) και όχι από το δάσκαλο της γενικής τάξης, μέσω της Π.Σ. Διαφορετικά, το παιδί αυτό δε θεωρείται μαθητής με εαε και απαιτεί μία διαφοροποιημένη διδασκαλία που ο γενικός παιδαγωγός έχει διδαχτεί να κάνει.
6. Εσύ κρίνεις μία σχολή από την ποσότητα ή την ποιότητα μαθημάτων? Το πανεπιστήμιο του Cambridge έχει πτυχία 3 ετών, είναι χειρότερο από το πτεα? Επίσης, στην αρκετά πολυετή πορεία μου έχω γνωρίσει δασκάλους απόφοιτους παιδαγωγικής ακαδημίας ΠΟΛΥ καλύτερους από τους αντίστοιχους των παιδαγωγικών τμημάτων.
7. Εγώ προσωπικά δε συμφωνώ με τον κ. Πάνο! Είναι δεσμευτική η άποψή του? Ας μας εξηγήσει αν θεωρεί πιο ικανό παιδαγωγό έναν άπειρο ΠΕ 71 από έναν απόφοιτο διδασκαλείου/μεταπτυχιακού με πολυετή εμπειρία στη γενική και ειδική αγωγή. Γιατί αυτός ο άπειρος ΠΕ 71 έχοντας αυτοχρηστεί  ως ο απόλυτος ειδικός παιδαγωγός, πρέπει να ΠΡΟΤΑΣΣΕΤΑΙ από τον δεύτερο σε όλους τους πίνακες? (αναπληρωτών και υπηρεσιακών μεταβολών)? Εγώ είμαι υπέρ της ακριβοδίκαιης μοριοδότησης όλων επί ίσοις όροις και κατά οποιασδήποτε πρόταξης.
8. Φυσικά και είναι βάσιμοι οι φόβοι των συναδέλφων της δευτεροβάθμιας. Τότε γιατί ΠΕ 71 μπορούν να τοποθετηθούν σε ΕΕΕΕΚ? Τα ΕΕΕΕΚ δεν ανήκουν στη β/θμια? Από κει και πέρα το προσωπικό αυτό θεωρείται προσωπικό δευτεροβάθμιας και μπορεί στους χαλεπούς καιρούς μας να του ανατεθούν και άλλες αρμοδιότητες/αναθέσεις.
Τέλος, να τονίσω ότι δεν υποβαθμίζω τους ΠΕ 71 σε καμία περίπτωση. Θεωρώ όμως απαράδεκτη, άδικη και αστήριχτη την πρόταξή τους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Συγγνώμη αν σε πρόσβαλλα! Απλά δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό σου. Δηλαδή πώς επιβεβαιώνεται ένας φόβος? Με το αντίστοιχο γεγονός που θα ακολουθήσει. Τότε όμως θα είναι πολύ αργά.
Εσύ δηλαδή περιμένεις κάτι κακό να επιβεβαιωθεί και μετά να το πολεμήσεις? Τότε έχεις χάσει.
Ο φόβος δεν είναι μόνο δικός μου. Αυτό θα ήταν παράλογο. Επίσης, δεν επιθυμώ να σε πείσω αν δε θέλεις. Μπορείς να πιστεύεις αυτό που νομίζεις.
Παραθέτω επιπλέον :
http://www.alfavita.gr/tags/%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE
Και πάλι συγγνώμη!  :'(

Αποσυνδεδεμένος k_m

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αλήθεια θεωρείς ότι μου απάντησες;;;;; :-\
Αρχικά, τόσο καιρό υποστηρίζατε ότι δεν υπάρχουν καν τμήματα ειδικής αγωγής σε άλλες χώρες και τώρα που το επιχείρημα αυτό καταρρίφθηκε, ρωτάς αν είμαστε σίγουροι για το αν πρέπει να κάνουν επιπλέον σπουδές;;;;Αγγλικά φαντάζομαι γνωρίζεις, μπες στις ιστοσελίδες και διαπίστωσε το μόνη σου. Επίσης, το ότι οι μαθητές με αυτισμό και μαθησιακές δυσκολίες είχαν μια χαρά εκπαίδευση είναι δική σου άποψη...Άλλα λένε οι γονείς στο υπουργείο και σίγουρα η κοινή λογική λέει ότι κάποιος με μεταπτυχιακό στις μαθησιακές δεν μπορεί να διδάξει παιδί με αυτισμό!!! Τις σχολές σαφώς και τις κρίνω από την ποιότητα. Νομίζω ότι ήμουν αρκετά σαφής για τη σύγκριση μεταξύ ΠΤΕΑ και Παιδαγωγικών Δημοτικής. Καμία έρευνα δεν έχει δείξει ότι οι σχολές μας υστερούν μπροστά στα ελληνικά παιδαγωγικά τμήματα....(τον αριθμό των μαθημάτων, τον ανέφερα για να δηλώσω ότι επιστημονικά υφίστανται και μάλιστα με περισσότερα μαθήματα!!). Το Cambridge και η Γεωπονία που κολλάνε???Μην χρησιμοποιείτε άσχετα παν/μια με το θέμα μας και μάλιστα από το εξωτερικό(100 φορές πρέπει να πούμε ότι όταν θέλουμε να συγκρίνουμε το εκπαιδευτικό σύστημα μιας χώρας με το εκπαιδευτικό σύστημα άλλων, το συγκρίνουμε εξ ολοκλήρου και λαμβάνουμε υπόψη όλους τους παράγοντες. Οι μεμονωμένες συγκρίσεις δεν είναι ορθές). Προσβάλλετε τη νοημοσύνη μας!!Ακόμη, αρκετοί δάσκαλοι έχουν δηλώσει ότι μαθητές μέσα στην τάξη τους, έχουν εκπαιδευτικές δυσκολίες (πρόσεχε τον όρο που χρησιμοποιώ) και πρέπει, σύμφωνα με τους σχολικούς συμβούλους, να προσαρμόζουν το μάθημά τους, ώστε να συμμετέχουν όλοι....άρα ένα μεταπτυχιακό βοηθάει...(δεν δίνεται σε όλους τους μαθητές παράλληλη, για να είναι και ο εκπαιδευτικός ειδικής μέσα στην τάξη) Και ότι και να λες, οι εκφράσεις όπως "τζάμπα σπουδάζαμε τόσα χρόνια" ή "καταδικάζεται η επιπλέον μόρφωση", δηλώνουν ευθαρσώς ότι τα μεταπτυχιακά δεν τα κάνατε από αγάπη και ευαισθησία για την ειδική αγωγή ή για να γίνετε καλύτεροι αλλά για να βρείτε δουλειά!!Τέλος, δε νομίζω ότι χρειάζεται να σου απαντήσω και για τις κινδυνολογίες σου!!!! Και με το διαχωρισμό ειδικής-γενικής, εννοούσα ότι υποστηρίζατε ότι τα προπτυχιακά τμήματα Ε.Α. δηλώνουν διαχωρισμό ειδικής-γενικής, και ρώτησα πώς είναι δυνατόν να το λέτε αυτό από τη στιγμή που οι Π.Ε 70.50 διαχωρίζονται από τους Π.Ε. 70 επειδή κρίθηκε απαραίτητο να εξειδικευτούν με επιπλέον σπουδές (μεταπτυχιακό/διδακτορικό)για να μπουν στην ειδική αγωγή! Δηλαδή, όπως και να χει, για να γίνεις ειδικός παιδαγωγός χρειάζεσαι συγκεκριμένες σπουδές που δε στις προσφέρουν τα παιδαγωγικά δημοτικής.
Σύντομη ήσουν, καθόλου όμως ουσιαστική...οι απαντήσεις σου δεν ήταν εύστοχες, απλώς προσπάθησες να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 27, 2014, 01:02:14 πμ από k_m »

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@k_m
Απόλυτα! Αλλά δεν θέλεις να καταλάβεις!

1. Αγγλικά ξέρω και παραθέτω ένα παράδειγμα :
Your career prospects
This course is ideal if you want to pursue professional qualifications as a teacher (following a PGCE course), special educational needs coordinator or inclusion support coordinator, behaviour support worker or learning mentor. If you prefer to work in the social care and health field, you might want to consider a career as a disability inclusion officer, local authority disability coordinator or disability support worker. Alternatively, your degree could lead to a career in community or charitable organisations.
Liverpool John Moores University
2. Εσύ με την κοινή λογική βαδίζεις? Όχι με επιχειρήματα? Η με μεμονωμένες απόψεις γονέων!
3. Δεν είπα ότι οι σχολές σας υστερούν, αλλά ούτε και υπερτερούν για να απαιτείτε απόλυτη πρόταξη.
4. Μα στην Ευρώπη ισχύει το παρακάτω :
https://www.european-agency.org/
Το επιχείρημά σου σχετικά με τα εκπαιδευτικά συστήματα και τις ανάλογες συγκρίσεις λοιπόν είναι άτοπο.
5. A! Τον αλλάξαμε τώρα τον όρο! Μα γι αυτή την προσαρμογή χρειάζεται μεταπτυχιακό (μη μου πεις και διδακτορικό!!!) ή in-service training από τους συμβούλους (για να μιλήσουμε και λίγο αγγλικά  :) )
6. Δε μπορώ να μιλήσω εκ μέρους άλλων, για τις εκφράσεις τους, όπως και συ για την επιχειρηματολογία/φρασεολογία άλλων συναδέλφων σου, που δε χρειάζεται να παραθέσω εδώ. Αν ψάξεις σε άλλα sites θα τη βρεις!
Τέλος, δε θα εκφραστώ με τον ίδιο τρόπο που εκφράζεσαι εσύ για μένα και για τις απαντήσεις μου. Ας τις κρίνουν οι συνάδελφοι αν θέλουν, όπως και τις δικές σου.
Λυπάμαι πάντως για τον τρόπο σου!


Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Η k_m  για να διοριστει υποβιβασε μεχρι και το Cambridge .  Για το Oxford τι εχει να πει αραγε? αυτο κι αν δεν φτανει το ΠΤΕΑ!!!

Σχετικα με το σχολιο της k_m'' τα μεταπτυχιακά δεν τα κάνατε από αγάπη και ευαισθησία για την ειδική αγωγή ή για να γίνετε καλύτεροι αλλά για να βρείτε δουλειά!!

Oi ΠΕ71 γιατι σκοτωνονται να διοριστουν και δεν εργαζονται αφιλοκερδως?
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 27, 2014, 01:33:10 πμ από mendor »

Αποσυνδεδεμένος k_m

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
vickyN
Καθόλου απόλυτα...εσύ δε θέλεις να καταλάβεις!!(Φαντάζομαι ότι αυτό μπορεί να συνεχιστεί όλο το βράδυ  :) )
Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα στις ιστοσελίδες όπου δηλώνουν ξεκάθαρα ότι δε χρειάζονται περαιτέρω σπουδές...(και πάλι μ'επιβεβαιώνεις πανηγυρικά ότι αυτό που υποστηρίζατε για το εξωτερικό, "δεν υπάρχουν ΠΟΥΘΕΝΑ", είναι ένα μεγάλο ψέμα!!!). Δεν άλλαξα κανένα όρο, απλώς εξήγησα τι εννοούσα.
Αν είναι να αφήσω την κοινή λογική!!!!!!!!!!!!!Θεωρώ ότι σου δίνω επιχειρήματα και όχι απόψεις. Για το τι είναι άτοπο και τι όχι, ας το κρίνει ο καθένας, όπως πολύ σωστά είπες.
Μπορείς να θυμηθείς τις ειρωνείες σου σε ένα παλαιότερο σχόλιό μου;;;;; Προφανώς όταν γράφουμε και θέλουμε να υπερασπιστούμε το δίκιο μας γινόμαστε εριστικοί, άθελά μας. 
Δεν είναι στην πρόθεσή μου να σε θίξω προσωπικά!Ειλικρινά, δεν είναι!
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 27, 2014, 01:54:14 πμ από k_m »

Αποσυνδεδεμένος k_m

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Η k_m  για να διοριστει υποβιβασε μεχρι και το Cambridge .  Για το Oxford τι εχει να πει αραγε? αυτο κι αν δεν φτανει το ΠΤΕΑ!!!

Σχετικα με το σχολιο της k_m'' τα μεταπτυχιακά δεν τα κάνατε από αγάπη και ευαισθησία για την ειδική αγωγή ή για να γίνετε καλύτεροι αλλά για να βρείτε δουλειά!!

Oi ΠΕ71 γιατι σκοτωνονται να διοριστουν και δεν εργαζονται αφιλοκερδως?
Τι λες;;;;;;;;Ποιος υποβίβασε το Cambridge;;;Ας διαβάζουμε λίγο πιο προσεκτικά!!!Η ειρωνεία σου απλώς ισχυροποιεί τα επιχειρήματά μου!!!!Το θέατρο του παραλόγου...Και με την τελευταία ερώτησή σου παραδέχεσαι ότι μπήκες στην ειδική αγωγή για δουλειά!!!!Όχι τίποτα άλλο γιατί τόσο καιρό λέγατε ότι αγαπάτε το αντικείμενο!!!!!! ;D ;D ;D (βέβαια, δε μιλώ για όλους τους δασκάλους)

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Αυτα το κακοηθες συμπερασμα ειναι δικο σου και μην κρινεις τους αλλους απο τον εαυτο σου και τους ομοειδης σου. Κανεις σας δεν εργαζετε εθελοντικα . Αν ειχατε τετοιο μεγαλειο ψυχης θα ειχατε και αλλη συμπεριφορα ειδικα μετα απο τα πολλα παιδαγωγικα μαθηματα που εχετε κανει.

Επισης να κανεις μαθηματα Αγγλικων για να διαπιστωσεις οτι οι σχολες στην Ευρωπη δεν εχουν καμια σχεση με την Δικη σου!!!! Μαθε να διαβαζεις και αυτα που δεν σε συμφερουν......

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@Κ-m
Δεν είναι και δική μου πρόθεση να σε θίξω προσωπικά! Στα posts μου έχω επανειλημμένα τονίσει ότι διαφωνώ με την απόλυτη πρόταξη των ΠΕ 71 (και έχω δώσει πάμπολλα επιχειρήματα) και όχι με την δίκαιη μοριοδότηση τους.
Ελπίζω να κατάλαβες από το συγκεκριμένο παράδειγμα που παρέθεσα (αγγλικά γνωρίζεις) ότι τα συγκεκριμένα προπτυχιακά προγράμματα δε δίνουν δυνατότητα διδασκαλίας, άλλα μόνο γνώσεις στο αντικείμενο της ειδικής αγωγής. Δηλαδή οι απόφοιτοι δεν είναι δάσκαλοι (πρέπει να κάνουν PGCE)-περαιτέρω σπουδές. Άρα το πρόγραμμα δε θεωρείται αμιγώς παιδαγωγικό. Δεν υπάρχει κάπου ψέμα.
Επίσης, το τί εφαρμόζει η κάθε χώρα ως προς την εκπαίδευση των ατόμων με εαε φαίνεται στο link που ήδη παρέθεσα.
Συγγνώμη, αλλά με τα επιχειρήματα που μου δίνεις  δε συμφωνώ και ούτε πρόκειται να συμφωνήσω.
Τελικό συμπέρασμα : διαφωνούμε σε όλα.
Καλό βράδυ!  :)

Αποσυνδεδεμένος k_m

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
mendor
Δεν μπορώ να παρακολουθήσω τη ροή της σκέψης σου...Εσύ με ειρωνεύεσαι συνεχώς..άρα ποιος είναι ο κακοήθης; Και αν θες να μάθεις, εργάζομαι και εθελοντικά...Εγώ είπα ότι υπάρχουν και άλλες σχολές Ε.Α. στο εξωτερικό, δεν τις σύγκρινα με τη δική μου!!Εσύ συνεχώς τη συγκρίνεις και τη βγάζεις κατώτερη. Μάλλον, εσύ πρέπει να διαβάζεις πιο προσεκτικά αυτά που δε σε συμφέρουν και όταν δεν έχεις να απαντήσεις, μην απαντάς! Με την ειρωνεία δεν καταφέρνεις τίποτα.

vickyN
Και σου είπα ότι υπάρχουν και άλλα παραδείγματα στις ιστοσελίδες που ανέβασα!
Αλλά, έχεις δίκιο.Διαφωνούμε, σε όλα.
Καλό βράδυ και σε εσένα!
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 27, 2014, 02:20:00 πμ από k_m »

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Να εργαζεσε αποκλειστικα εθελοντικα μια και εσεις δεν εχετε στο μυαλο σας την επαγγελματικη αποκατασταση, οπως ισχυριζεστε το κανετε απο αγαπη ενω ενας ΠΕ70.50 εκανε διδακτορικο για να βρει δουλεια. Ποσο επικινδυνα σκεφτεσαι...γι'αυτο δεν μπορεις να παρακολουθησεις την σκεψη κανενος .....

 Οσο για την σχολη σου μολις παραδεχτηκες οτι ειναι κατωτερη αυτων του εξωτερικου μιας και πουθενα στον κοσμο δεν υπαρχει σχολη που να λειτουργει σαν την δικη σου.. Η δικη σου σχολη δεν υφισταται πουθενα.......

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 434
Σύνολο: 438

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.