*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 520740 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ioanna-2012

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
To μεγάλο θέμα το οποίο θεωρώ ότι έχει και νόημα είναι η δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Είναι τελείως κουφό στην δευτεροβάθμια άτομα που δεν έχουν καν παιδαγωγική κατάρτιση, απλά ένα σεμινάριο να προηγούνται με το νέο σύστημα μοριοδότησης έναντι αυτών που έχουν μαστερ. Το μαστερ στην δευτεροβάθμια πιστοποιεί κάποιον στην ειδική αγωγή ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ. Είναι τελείως γελείο να εφαρμόσει το ίδιο σύστημα στην δευτεροβάθμια

Το μαστερ στην δευτεροβάθμια πιστοποιεί κάποιον στην ειδική αγωγή ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ
.Αυτό έπρεπε να ισχύει από την αρχή δηλ πριν 8 χρόνια η τώρα?
Αν ίσχυε από πρίν δεν θα δούλευε κανείς!!!! γιατί τότε δεν υπήρχε το εμπόριο του μπτ.
Και αν ισχύει τώρα ένας με  μεταπτυχιακό του Τορίνου με θέμα...δυδκολίες στην γραφή, λόγο και δυσαριθμησία θα πάει στο ΕΕΕΕΚ και θα δουλέψει με αυτιστικά!!!!!! και θα είναι πιο καλός  από έναν με   με 5 χρόνια προυπ και ένα σεμινάριο?
Τι κουφά μας λες!!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 05, 2013, 11:35:47 pm από ioanna-2012 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ioanna-2012

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πόσες μονάδες πήρες στο μπτ?
60? πάρε 1+1 προυπ
90ς?πάρε 18μήνες+1χρόνο προυπ
120? πάρε 2+1προυπ
 

Αποσυνδεδεμένος ioanna-2012

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αυτό δεν είναι δίκαιο?
Ίσως να αντιβαίνει στην αρχή της ισότητας των μαστερ. Αλλά όχι να προηγείται κάποιος με 0 ώρες προυπηρεσία επειδή πλήρωσε και έκανε ένα μάστερ στο Τορίνο,
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 05, 2013, 11:44:23 pm από ioanna-2012 »

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Για τον απλούστατο λόγο ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Διαγράφηκαν τα τελευταία μηνύματα. Σταματήστε τις αντιπαραθέσεις.

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
στην πρωτοβάθμια δε ζητάνε παιδαγωγική επάρκεια αλλά στη δευτεροβάθμια τη μοριοδοτούν. Αυτό είναι μια διαφορά.

Αποσυνδεδεμένος Energo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
     Πιστεύω πως εφόσον δε γίνονται μόνιμοι διορισμοί στην ε.α σίγουρα θα κοιτάξουν να διαμορφώσουν ένα πιο δίκαιο σύστημα κατάταξης στον πίνακα αναπληρωτών. Χρειάζεται και είναι και πρακτικά αναγκαίο, γιατί και πάλι φτάσαμε στο σημείο να προηγηθούν στις προσλήψεις κάποιο νέοι στο χώρο της ε.α, οι οποίοι δεν γνωρίζουν τι είναι Παράλληλη Στήριξη και τι πρέπει να κάνουν σχετικά             

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
στην πρωτοβάθμια δε ζητάνε παιδαγωγική επάρκεια αλλά στη δευτεροβάθμια τη μοριοδοτούν. Αυτό είναι μια διαφορά.

προτάσσονται

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
     Πιστεύω πως εφόσον δε γίνονται μόνιμοι διορισμοί στην ε.α σίγουρα θα κοιτάξουν να διαμορφώσουν ένα πιο δίκαιο σύστημα κατάταξης στον πίνακα αναπληρωτών. Χρειάζεται και είναι και πρακτικά αναγκαίο, γιατί και πάλι φτάσαμε στο σημείο να προηγηθούν στις προσλήψεις κάποιο νέοι στο χώρο της ε.α, οι οποίοι δεν γνωρίζουν τι είναι Παράλληλη Στήριξη και τι πρέπει να κάνουν σχετικά           

λογικό το επιχείρημα, αλλά ανεφάρμοστο. Προϋποθέτει επιπλέον κατακερματισμό των εκπαιδευτικών ανά εξειδίκευση (π.χ. μαθησιακές, αυτισμός, παράλληλη, κλπ κλπ), θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από όσα θα λύσει.

Αποσυνδεδεμένος Energo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δε χρειάζεται κατακερματισμός σε ειδικότητες ε.α. Απλά να υπάρξει μία δίκαιη σειρά στον πίνακα. Για παράδειγμα στην παράλληλη στήριξη να προηγούνται όσοι τα προηγούμενα χρόνια έχουν προσφέρει σε συγκεκριμένους μαθητές και να έχουν συνέχεια, χωρίς να εκτοπίζονται από κάποιους νέους που δεν έχουν εμπειρία και προυπηρεσία στο χώρο. Πρακτικά αυτό θα είναι θετικό και για τους ίδιους τους μαθητές

Αποσυνδεδεμένος Li0

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 496
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
οχι, θετικο για τους ιδιους τους μαθητες θα ηταν ενας πχ που ειναι εξειδικευμένος σε down να διδασκει down, ενας σε τυφλοκωφα να διδασκει σε τυφλοκωφα. Τωρα ενας αχταρμας επικρατει, κανει ο αλλος μαστερ στις μαθησιακες και τον βαζουν σε ταξη με αυτιστικα...ε τι να κανει.

Αποσυνδεδεμένος ioanna-2012

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
οχι, θετικο για τους ιδιους τους μαθητες θα ηταν ενας πχ που ειναι εξειδικευμένος σε down να διδασκει down, ενας σε τυφλοκωφα να διδασκει σε τυφλοκωφα. Τωρα ενας αχταρμας επικρατει, κανει ο αλλος μαστερ στις μαθησιακες και τον βαζουν σε ταξη με αυτιστικα...ε τι να κανει.
Τίποτα να μην κάνει...αλλά όχι και να απαιτεί  με 0 λεπτά προυπηρεσία να είναι πρώτος 

Αποσυνδεδεμένος ankas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ό,τι προσόντα έχει κάποιος στην ειδική αγωγή πρέπει να μοριοδοτούνται (μεταπτυχιακό,προϋπηρεσία,σεμινάρια,braille,κ.λπ).Ακόμη και ο ΑΣΕΠ θεωρώ πως πρέπει,ας μην είναι πάνω στην ειδική αγωγή,σχετίζεται με γνώσεις και παιδαγωγική κατάρτιση.Μην τρελαίνεστε όμως με αυτήν την προϋπηρεσία και τα βάζετε με αυτούς που δεν έχουν.Δηλαδή όσοι έχουν προϋπηρεσία πώς ξεκίνησαν να δουλεύουν στην ειδική αγωγή;;;από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις και ο νεότερος,λογικό να μην έχει.Και αυτοί που έχουν τώρα προϋπηρεσία,όταν πρωτοξεκίνησαν, είχαν μηδέν!Τέτοιο μένος με τους μη έχοντες δεν το καταλαβαίνω.Αλλά βέβαια, ο καθένας κοιτάει την πάρτη του και αλληλοφαγώνονται οι μεν με τους δε.
Δίκαιο και αξιοκρατικό σύστημα,λοιπόν, βάσει προσόντων και όχι βάσει του τι συμφέρει τον καθέναν.

Αποσυνδεδεμένος afriendforyou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 618
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Αντιθέτως, ο νέος νόμος είναι σαφεστατος για τον τρόπο κατάταξη στους πίνακες ειδικής αγωγής . Δεν χρειάζεται καμία υπουργική απόφαση.Το λες και μόνος σου, ότι ισχύει στην γενική αγωγή θα ισχύει και στην ειδική. Μόνο ΑΣΕΠ και προϋπηρεσια θα μετράει όπως γίνεται με τους πίνακες της γενικής  αγωγής. Η διατυπωση είναι τέτοια που η νέα εξέλιξη παρουσιάζεται με θετικό τρόπο. Δεν θα μπορούσαν να πούν ευθέως ότι τα μεταπτυχιακά καταργούνται ως προσόν κατάταξης στους πίνακες ειδικής αγωγής γιατί στην συνείδηση της κοινής γνώμης τα μεταπτυχιακά θεωρούνται αξιοκρατικό κριτήριο πρόσληψης.
 
Ο νέος νόμος είναι ΑΣΑΦΕΣΤΑΤΟΣ για τον τρόπο κατάταξης στους πίνακες ειδικής αγωγής. Αυτό ίσως να μην έγινε και τυχαία. Σύμφωνα με το άρθρο 28, σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών, ότι ισχύει στη γενική αγωγή θα εφαρμοστεί και στην ειδική. Αυτή η εξίσωση δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς σημαίνει. Μόνο κάποια συγκεκριμένη Υπουργική απόφαση θα μπορέσει να μου λύσει την απορία...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182563
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 686
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 627
Σύνολο: 639

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.