0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
To μεγάλο θέμα το οποίο θεωρώ ότι έχει και νόημα είναι η δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Είναι τελείως κουφό στην δευτεροβάθμια άτομα που δεν έχουν καν παιδαγωγική κατάρτιση, απλά ένα σεμινάριο να προηγούνται με το νέο σύστημα μοριοδότησης έναντι αυτών που έχουν μαστερ. Το μαστερ στην δευτεροβάθμια πιστοποιεί κάποιον στην ειδική αγωγή ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ. Είναι τελείως γελείο να εφαρμόσει το ίδιο σύστημα στην δευτεροβάθμια
Για τον απλούστατο λόγο ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟ
στην πρωτοβάθμια δε ζητάνε παιδαγωγική επάρκεια αλλά στη δευτεροβάθμια τη μοριοδοτούν. Αυτό είναι μια διαφορά.
Πιστεύω πως εφόσον δε γίνονται μόνιμοι διορισμοί στην ε.α σίγουρα θα κοιτάξουν να διαμορφώσουν ένα πιο δίκαιο σύστημα κατάταξης στον πίνακα αναπληρωτών. Χρειάζεται και είναι και πρακτικά αναγκαίο, γιατί και πάλι φτάσαμε στο σημείο να προηγηθούν στις προσλήψεις κάποιο νέοι στο χώρο της ε.α, οι οποίοι δεν γνωρίζουν τι είναι Παράλληλη Στήριξη και τι πρέπει να κάνουν σχετικά
οχι, θετικο για τους ιδιους τους μαθητες θα ηταν ενας πχ που ειναι εξειδικευμένος σε down να διδασκει down, ενας σε τυφλοκωφα να διδασκει σε τυφλοκωφα. Τωρα ενας αχταρμας επικρατει, κανει ο αλλος μαστερ στις μαθησιακες και τον βαζουν σε ταξη με αυτιστικα...ε τι να κανει.
Ο νέος νόμος είναι ΑΣΑΦΕΣΤΑΤΟΣ για τον τρόπο κατάταξης στους πίνακες ειδικής αγωγής. Αυτό ίσως να μην έγινε και τυχαία. Σύμφωνα με το άρθρο 28, σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών, ότι ισχύει στη γενική αγωγή θα εφαρμοστεί και στην ειδική. Αυτή η εξίσωση δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς σημαίνει. Μόνο κάποια συγκεκριμένη Υπουργική απόφαση θα μπορέσει να μου λύσει την απορία...