0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γιατι απαραδεκτη ιστορια? ειδικα στην πρωτοβαθμια στον ΑΣΕΠ 2008 υπηρχαν αρκετα θεματα- ερωτηματα οπου αναφερονταν σε μαθητες με μαθησιακες δυσκολιες λεπτομερως!!!!! Αρα οι επιτυχοντες εχουν εξεταστει στο αντικειμενο της ειδικης επιτυχως!!!!
Tο μεταπτυχιακο δεν ειναι τυχερο παιχνιδι, τυχεροι ηταν καποιοι που βρεθηκαν ουρανοκατεβατοι σε ταξη μετα τα γνωστα σεμιναρια και επειδη δουλεψαν 2 χρονιες πιστευουν οτι πλεον η θεση γραφει το ονομα τους.
Δε θα εκανα ποτε το Βουλγαρικο αλλα ακομα και αυτοι που το παρακολουθησαν υπερεχουν σε γνωσεις. Οπως και να το κανεις εισαι ενα σκαλι πιο κατω απο αποψη μορφωσης, αντικειμενικα με βαση το προσοντολογιο. Οσο για την εμπειρια της προυπηρεσιας που επικαλεισθε καποιοι κουραφεξαλα θα πω εγω. Εχω συναντησει ατομα στην ΕΑ που απο τον πρωτο μηνα στο σχολειο εβαλαν τα γυαλια ακομα και σε μονιμους ειδικης αγωγης. ΕΙναι να το χεις...
Μπορεί σε αυτές τις ερωτήσεις να απάντησες λάθος.
Σωστα τα λες κι εγω θα παραθεσω ενα παραδειγμα. Εχουμε ενα χωριο οπου ενας νοσηλευτης παρεχει ιατρικη φροντιδα για 10χρονια σε πρακτικο επιπεδο χωρις να ειναι γιατρος. Ερχετε λοιπον ενας γιατρος που μολις τελειωσε το πανεπιστημιο με 0 προυπηρεσια να κανει το αγροτικο του. Ποιος ειναι κατλληλα καταρτισμενος απο τους δυο να ασκει ιατρικη??? Να το θεσω διαφορετικα? Αν καποιον τον ποναει το δοντι του θα παει στον οφθαλμιατρο που εχει 6 χρονια πειρα η στον οδοντιατρο που εχει 1 χρονο πειρα? Λοιπον οι συμφεροντολογοι ας σωπασουν. Ηδη βλαπτουν την εκπαιδευση.....
Οπότε χρειάζεται ένα νέο σύστημα μοριοδότησης για να κοπούν τα τυχερά-πονηρά παιχνίδια!