0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΛΩΡΑ καλύτερα μοριοδότηση τους παρά πρόταξη. Από την στιγμή που οι ευαίσθητες ομάδες (π.χ. πολύτεκνοι, αναπηρία) θα πάρουν κάτι ας είναι μόρια, τώρα το πόσα αυτά θα είναι αυτό θα βγει με συζήτηση και διαβούλευση.στο ΥΓ σου κάνεις λάθος, η ΣΑΚΕΑ είναι Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής.
Σ'αυτό έκανα λάθος...έχεις δίκιο, αλλά στη ΣΕΕΠΕΑ είναι οι περισσότεροι πρωτοβάθμιοι...!!Επίσης kinegire κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουμε πως η πολυτεκνία είναι επιλογή ζωής, life style όπως λέμε αλλιώς...και δεν είναι όπως η αναπηρία που δεν είναι επιλογή....!! Και να στο πω αλλιώς...αυτοί έχουν 4 παιδιά και είναι ευαίσθητη ομάδα και οι υπόλοιποι που ειδικά εν καιρώ κρίσης το σκεφτόμαστε πώς θα μπορέσουμε να κάνουμε έστω ένα παιδί δεν είμαστε πλέον ευαίσθητη κοινωνική ομάδα...;;; Ποια κοινωνική δικαιοσύνη βλέπεις σ'αυτό...;; Τι είναι τα παιδιά; Συμφορά που σε βρήκε όπως η αναπηρία και πρέπει να το βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι...;; ΌΧΙ....Είναι καθαρά επιλογή!! Γι αυτό ας μην μπερδεύουμε την αναπηρία με τις επιλογές μας....μ'αυτή τη λογική θα έλεγα να δοθούν προνόμια σε μάνες χήρες (που δεν ήταν επιλογή τους η χηρεία) παρά στη διεστραμμένη αντίληψη ότι κάνω πολλά παιδιά και θα έχω προνόμια εις βάρος των άλλων...γιατί στην Ελλάδα έχει καταντήσει εις βάρος των άλλων!!Το ξέρεις πως αν εμείς οι υπόλοιποι θιγόμενοι απευθυνθούμε στην Ευρωπαϊκή Ένωση με καταγγελία για καταπάτηση της αρχής της ισότητας κατά 99% θα δικαιωθούμε...;; Πουθενά στην Ευρώπη δεν δίνονται μόρια για κατοχή θέσεων σ'αυτές τις ομάδες, αλλά δίνονται σοβαρά επιδόματα για ενίσχυση...Για θέματα που αφορούν όμως τα εργασιακά στην Ευρώπη κρίνεται και αξιολογείται η αξιοσύνη του καθενός....Για να μην πω πως στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες με σοβαρό Εκπαιδευτικό σύστημα δεν υπάρχουν πίνακες προσλήψεων με τέτοια καραγκιοζλίκια για κριτήρια, αλλά το Υπουργείο Παιδείας δίνει την ευχέρεια στους διευθυντές να προσλαμβάνουν μέσω συνεντεύξεων τους εκπαιδευτικούς που αυτοί θέλουν και επίσης να τους απολύουν αν δεν επιτελούν σωστά τα καθήκοντά τους...να δεις μετά....δουλεύεις αποδοτικά ή δεν δουλεύεις....;;; Αυτό γίνεται σε Αγγλία, Γερμανία και σαφώς στην Σκανδιναβία...Εδώ στην Ταλιμπανία.....μόνο η αξιοσύνη και η καταλληλότητα για τη θέση δεν είναι κριτήριο....Γι αυτό ας μη μιλάμε για μοριοδότηση πολυτεκνίας και το θεωρούμε και θεμιτό.....είμαστε 1500 χρόνια πίσω σε θέματα αξιοκρατίας και σοβαρότητας στις προσλήψεις!!Να στο πω κι αλλιώς αν θες....εγώ έχω ένα απ'τα σοβαρότερα περιστατικά στη Διευθ/νση που δουλεύω (παράλληλη στήριξη) με ένα ΔΕΠ-Υ που χτυπάει κόκκινα και με διαταραχή διαγωγής...τον πιτσιρικά μου χει βγει ο πάτος να τον κυνηγάω πάνω κάτω μέσα στο σχολείο και να προσπαθώ να διαχειριστώ τις εκρήξεις του....μ'έχει τινάξει και έχω πάθει υπερκόπωση χωρίς να έχω και πολλά παιδιά στο σπίτι μου....σκέψου όμως πως εμένα ο Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής και το ΚΕΔΔΥ που έχουν έρθει στο σχολείο μου χουν δώσει πολλάκις τα εύσημα γιατί παρόλο που τρέχω και κουράζομαι τον έχω χειριστεί αρκετά αποτελεσματικά.... Πες μου εσύ λοιπόν...αυτά τα εύσημα που πήρα...θα παίξουν ποτέ κανένα ρόλο στην εξέλιξή μου....;;; ΌΧΙ!!! Θα έρθει όμως ο πολύτεκνος που είναι επιβαρυμένος απ['το φορτίο του σπιτιού του να αναλάβει ενδεχομένως του χρόνου αυτό το παιδί και πολύ πιθανό να το χαντακώσει....Με απτά παραδείγματα πλέον σου μιλάω για να μη μιλάμε αόριστα....!!! Ποια πρόοδο φέρνουν όλα αυτά τα καραγκιοζλίκια στην Ειδική Αγωγή...;;; Στην Αγγλία όμως αυτά τα εύσημα που πήρα, όχι μόνο θα με κρατούσαν στη δουλειά, αλλά θα με προήγαγαν ενδεχομένως μια μέρα και σε θέση πιο υπεύθυνη κι αυτό θα μου έδινε ώθηση να δουλεύω περισσότερο και καλύτερα...όχι να κάνω προσευχές καθημερινά τι θα ξημερώσει στα διεστραμμένα τους μυαλά για το μέλλον μου....!!!!! Και αυτό να με κουράζει και να μη με αφήνει να δουλέψω όπως θα πρεπε....Για ποια πολυτεκνία και μοριοδοτήσεις βαθμών πάνω απ'τη βάση και προϋπηρεσίας μιλάμε βρε kinegire όταν η ουσία είναι τόσο εντελώς αλλού....που ούτε καν η πρόταξη των μεταπτυχιακών δεν είναι για μένα το σωστό...αν με ρωτήσεις τι είναι το σωστό...θα σου έλεγα αυτό που περιέγραψα παραπάνω....ούτε πίνακες ούτε τίποτα...συνέντευξη για πρόσληψη και αξιολογική έκθεση του κάθε εκπαιδευτικού από φορείς όπως το ΚΕΔΔΥ και οι Σύμβουλοι με πείρα...Αυτά όμως στην Ελλάδα είναι επίφοβα και πολύ δύσκολο εως ακατόρθωτο να λειτουργήσουν σωστά γι αυτό αρκούμαστε στους γελοίος πίνακες....αλλά να μιλάμε και για πολυτεκνία...;;;; ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ...!!! Πότε θα γίνουμε άνθρωποι...;;;!!!
Συμφωνουμε Λωρα σε ολα αλλα οπως σωστα αναφέρεις στο Ελλαδιστάν η συνέντευξη και η αξιολογικη έξθεση θα καταληξη ρουσφετολογικο σκετσάκι στα χέρια του έκαστοτε διευθυντη εκπαίδευσης ... άρα και αυτο στο κενό θα πέσει !!! Η καλή δουλειά δεν αναγνωριζεται οπως θα έπρεπε...
για τι ποσοστό πολυτέκνων μιλάμε που είναι απειλή?Εδώ τακτοποιουν άλλους κι αλλους με τους πολυτεκνους υπαρχει μείζον θέμα?
θεωρώ ότι ορθά η πολιτεία δίνει πριμοδότηση στους πολίτες που έχουν παιδιά. Υπάρχει και σχετική αναφορά στο Σύνταγμα.Η επιλογή όπως λες να κάνεις παιδιά είναι επιλογή υπέρ της χώρας και το μέλλον της. Θέλουμε πιστεύω όλοι οι οικογένειες αυτές να μπορούν να μεγαλώσουν τα παιδιά τους με αξιοπρέπεια. Η πριμοδότηση αυτή γίνετε είτε με οικονομική βοήθεια (π.χ. επίδομα τέκνων) είτε με μοριοδότηση (π.χ. για μετάθεση/απόσπαση μόνιμων δ.υ. ή διορισμό κλπ).Όσα γράφετε ισχύουν σε λογικές που αφορούν ιδιωτικούς φορείς. Στις περιπτώσεις που σε άλλα κράτη δεν έχουν τέτοιες προβλέψεις τότε λυπάμαι αλλά για εμένα δεν είναι παραδείγματα προς μίμηση. Όσο αφορά το ότι δεν μοριοδοτούντε αλλά δίνονται επιδόματα η απάντηση είναι ότι στο δικό μας κράτος δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα να δώσουν τα αντίστοιχα χρήματα γιαυτό και προσπαθεί το κράτος να εξισορρόπηση με την πριμοδότηση στην απόκτηση εργασίας. Δεν ανήκω στην κατηγορία αυτή αλλά θεωρώ ότι σωστά το κράτος λειτουργεί σε αυτό το κομμάτι.
Η επιλογή όπως λες να κάνεις παιδιά είναι επιλογή υπέρ της χώρας και το μέλλον της. Θέλουμε πιστεύω όλοι οι οικογένειες αυτές να μπορούν να μεγαλώσουν τα παιδιά τους με αξιοπρέπεια.
Ναι...μάθαμε ξαφνικά στην Ελλάδα τι θα πει κοινωνική πολιτική.....!!! ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ ΛΕΓΕΤΑΙ Kinegire....μην κρύβεσαι πίσω απ΄το δάχτυλό σου!!
Και αν θεωρούμε πως στην Ελλάδα κάνουμε καλά που δεν επαναπροσλαμβάνουμε μόνο τους άξιους και έχουμε ηλίθιους πίνακες...
το ελληνικό μυαλό που έχει κολλήσει στη βόλεψη;;;;!!!
Εκ του αποτελέσματος και μόνο (του δικού μας και αυτών των χωρών που ανέφερα) φαίνεται ξεκάθαρα ποια τακτική προσλήψεων είναι πιο ορθή για την Εκπαίδευση απ'τη μία και αξιοκρατική για τους εργαζόμενους απ'την άλλη...
Λυπάμαι....τα επιχειρήματά σου δεν πείθουν ούτε εμένα ούτε πολλούς άλλους.
..είναι παρωχημένα και έρχονται από άλλες εποχές...όπως σε άλλες εποχές είναι και το επίπεδο της Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, είτε γενικής είτε Ειδικής...
ΥΓ: Όποιος δουλεύει πραγματικά, δε φοβάται να αξιολογηθεί...
δεν καταφεύγει σε επιχειρήματα περί μορίων και πολυτεκνίας και δεν κρύβεται πίσω από πτυχία και χαρτιά.....αποδεικνύει το τι αξίζει καθημερινά και δεν φοβάται σαν ανθρωπάκι καμιά αξιολόγηση ερμηνεύοντάς την ως "τακτική ιδιωτικού τομέα"....!!!