*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 487146 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
θα αναφέρω ένα μόνο παράδειγμα. Αυτό που μου ήρθε πρώτο.
Με σεμινάριο 400 ωρών (και όχι μεταπτυχιακό) απέκτησαν χιλιάδες εργασιακά δικαιώματα στον κλάδο πληροφορικής και διορίστηκαν.  Επαγγελματικά δικαιώματα έχουν αποκτηθεί με πολύ λιγότερα από μεταπτυχιακό ή ετήσιο σεμινάριο. ΣΕ καμία περίπτωση δεν ισχύει αυτό που αναφέρεις παραπάνω

Χειρότερο παράδειγμα δεν μπορούσες να αναφέρεις για να υποστηρίξεις τη γνώμη σου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
Ως χειρότερο το ανάφερα...
και εντυπωσιακότερο...
δεν είναι?

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: ’ντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
θα αναφέρω ένα μόνο παράδειγμα. Αυτό που μου ήρθε πρώτο.
Με σεμινάριο 400 ωρών (και όχι μεταπτυχιακό) απέκτησαν χιλιάδες εργασιακά δικαιώματα στον κλάδο πληροφορικής και διορίστηκαν.  Επαγγελματικά δικαιώματα έχουν αποκτηθεί με πολύ λιγότερα από μεταπτυχιακό ή ετήσιο σεμινάριο. ΣΕ καμία περίπτωση δεν ισχύει αυτό που αναφέρεις παραπάνω
Οι οποίοι στην Δευτεροβάθμια έχουν κάνει αίτηση και έχουν αναγνωρίσει και δεύτερη ειδικότητα...; :-\
Ισχύει αυτό,γνωρίζει κάποιος;

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
εννοείται ότι έχουν αναγνωρίσει 2η ειδικότητα
αφού η πρώτη ήταν πληροφορική

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Τι σου είναι όμως η σκληρή πραγματικότητα ε ?


Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Mendor,το θέμα έχει τεθεί στην Ολομέλεια του ΣτΕ,οπότε είναι ορθάνοιχτο.Οι δικαστές είναι πολύ ενοχλημένοι με την ιστορία αυτή και θα αποφασίσουν τελεσίδικα για το θέμα σύντομα.’σε να δούμε τι θα πουν!
Ποίοι νομικοί είναι αντίθετοι;Προσωπικά, στην σχετική συνεδρίαση της Ολομέλειας δεν είδα κανένα!




Μην μπερδευεις την ΕΑΕ με αλλες υποθεσεις. Η ΕΑΕ δεν εχει φτασει στο ΣΤΕ . Εκτος αν εχουν προσφυγει για μονιμοποιηση οι αποφοιτοι τμηματων ειδικης . αυτο ειναι αλλο. Δεν εχουν προσφυγει εναντιον των μεταπτυχιακων ....

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
H ειδική αγωγή δεν είναι ξεχωριστή, αυτούσια επιστήμη. Είναι συνέχεια και προέκταση της γενικής. Όπως η καρδιολογία ανήκει στην ιατρική επιστήμη. Εκεί υπάρχει διαφορετικό πτυχίο?
Από τη στιγμή που για όποιους λόγους έγιναν τα τμήματα ειδικής αγωγής (πολύ κακώς για μένα), οι απόφοιτοι τους θα πρέπει να επιμορφωθούν (με ευθύνη της πολιτείας) και να συμμετέχουν και στη διαδικασία προσλήψεων στη γενική αγωγή.

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
vickyN  εχει αρχισει η αληθεια να ενοχλει καποιους ....

Αποσυνδεδεμένος elenidaskala

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 157
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Οι απόφοιτοι του Βολου και του Πα.Μακ. υποθέτω πως έχουν δυνατές άκρες. Το σχέδιο νόμου βγάζει ανώτερους τους 22χρονους του Βόλου, ακόμη και από τους σχολικούς συμβούλους ειδικής αγωγής.  ;D Επιστημονικά πάντως δεν στέκει αυτό που πάει να γίνει. Θεωρώ πως δεν είναι τυχαίο που οι συνδικαλιστές χτυπιούνται από το πρωί μέχρι το βράδυ συγκεκριμένα για το θέμα των αναπληρωτών ΕΑΕ, όταν για άλλα εξίσου σοβαρά θέματα αρκούνται εδώ και πάρα πολύ καιρό σε μισόλογα και γενικόλογες αναφορές.

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Πραγματικά δεν ξέρω γιατί ιδρύθηκαν αυτές οι σχολές με τα χρήματα του Ελληνικού Δημοσίου!!! Και παράλληλα καταργήθηκαν τα Διδασκαλεία.

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Για να βρισκομαστε σε δουλεια....

Αποσυνδεδεμένος anna1968

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πώς είναι δυνατό να μιλάμε για Ειδική εκπαίδευση όταν δεν μπορεί να κατανοηθεί το παγκόσμια απόδεκτο επιστημονικό δεδομένο;Κι αυτό είναι ότι η Ειδική Αγωγή είναι εξειδίκευση.Δεν έχουν γίνει κατανοητά αυτά που ειπώθηκαν στην Σαλαμάνκα;
Όσο αφορά το νομικό κομμάτι καλό είναι να θυμηθούμε ότι πρόκειται για την εκπαίδευση κι αυτό διαφοροποιεί την κατάσταση...εντελώς...
Θέτω λοιπόν το απλό εξής ερώτημα:Πώς μπορεί ένας δάσκαλος που δεν έχει γνώσεις γενικής αγωγής να προχωρήσει στην ειδική αγωγή;;
Και πώς ξαφνικά εμείς οι απόφοιτοι των Διδασκαλείων γίναμε "αγαπητοί" ;;Έχουμε ακούσει σε συνεδρια από το 2007 πολλά...και δεν αμφισβητούνται...Οι κάθε είδους συντεχνίες είναι έξω από το πνεύμα των δασκαλων....Ας είμαστε ειλικρινείς....αν οι μεταπτυχιακοί τίτλοι δεν έχουν "ισχύ" αυτό μπορει να ισχύσει νομικα  και για τους απόφοιτους των Διδασκαλείων...Και πολλά άλλα θα μπορούσε να πει κανείς...Ο αγώνας για σταθερή εργασία είναι σεβαστός και ζητάμε τον διορισμό τους...Ας κάνουν όμως απολογισμό κάποια στιγμή για τον τρόπο που το διεκδικούν...Πόσοι είναι οι ματεπτυχιακοί που τους εμοδιζουν σε αυτο;;Αυτοί είναι το πρόβλημά τους; ’ξιο λόγου επίσης το πόσες κατευθυνσεις δίνει το τμήμα της Μακεδονίας...Πόσα παιδαγωγικά τμήματα δίνουν τόσε ς επαγγελματικές κατευθυνσεις....Σας καλωσορισαμε στα σχολεία μας...Τα κεκτημένα εργασιακά δικαιώματα είναι κεκτημενα συνάδελφοι....μετα από 10 χρόνια στην Γενική Αγωγή και 10 στην Ειδική Αγωγή (από Διδασκαλείο)....θλιψη νιώθω....για τον τροπο διεκδίκησης...και πιστέψτε με τον γνωρίζω καλά....

Αποσυνδεδεμένος anna1968

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πώς είναι δυνατό να μιλάμε για Ειδική εκπαίδευση όταν δεν μπορεί να κατανοηθεί το παγκόσμια απόδεκτο επιστημονικό δεδομένο;Κι αυτό είναι ότι η Ειδική Αγωγή είναι εξειδίκευση.Δεν έχουν γίνει κατανοητά αυτά που ειπώθηκαν στην Σαλαμάνκα;
Όσο αφορά το νομικό κομμάτι καλό είναι να θυμηθούμε ότι πρόκειται για την εκπαίδευση κι αυτό διαφοροποιεί την κατάσταση...εντελώς...
Θέτω λοιπόν το απλό εξής ερώτημα:Πώς μπορεί ένας δάσκαλος που δεν έχει γνώσεις γενικής αγωγής να προχωρήσει στην ειδική αγωγή;;
Και πώς ξαφνικά εμείς οι απόφοιτοι των Διδασκαλείων γίναμε "αγαπητοί" ;;Έχουμε ακούσει σε συνεδρια από το 2007 πολλά...και δεν αμφισβητούνται...Οι κάθε είδους συντεχνίες είναι έξω από το πνεύμα των δασκαλων....Ας είμαστε ειλικρινείς....αν οι μεταπτυχιακοί τίτλοι δεν έχουν "ισχύ" αυτό μπορει να ισχύσει νομικα  και για τους απόφοιτους των Διδασκαλείων...Και πολλά άλλα θα μπορούσε να πει κανείς...Ο αγώνας για σταθερή εργασία είναι σεβαστός και ζητάμε τον διορισμό τους...Ας κάνουν όμως απολογισμό κάποια στιγμή για τον τρόπο που το διεκδικούν...Πόσοι είναι οι ματεπτυχιακοί που τους εμοδιζουν σε αυτο;;Αυτοί είναι το πρόβλημά τους; ’ξιο λόγου επίσης το πόσες κατευθυνσεις δίνει το τμήμα της Μακεδονίας...Πόσα παιδαγωγικά τμήματα δίνουν τόσε ς επαγγελματικές κατευθυνσεις....Σας καλωσορισαμε στα σχολεία μας...Τα κεκτημένα εργασιακά δικαιώματα είναι κεκτημενα συνάδελφοι....μετα από 10 χρόνια στην Γενική Αγωγή και 10 στην Ειδική Αγωγή (από Διδασκαλείο)....θλιψη νιώθω....για τον τροπο διεκδίκησης...και πιστέψτε με τον γνωρίζω καλά....

Αποσυνδεδεμένος modistra

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
H ειδική αγωγή δεν είναι ξεχωριστή, αυτούσια επιστήμη. Είναι συνέχεια και προέκταση της γενικής. Όπως η καρδιολογία ανήκει στην ιατρική επιστήμη. Εκεί υπάρχει διαφορετικό πτυχίο?
Από τη στιγμή που για όποιους λόγους έγιναν τα τμήματα ειδικής αγωγής (πολύ κακώς για μένα), οι απόφοιτοι τους θα πρέπει να επιμορφωθούν (με ευθύνη της πολιτείας) και να συμμετέχουν και στη διαδικασία προσλήψεων στη γενική αγωγή.

Αυτή είναι και η δική μου άποψη.

Και επίσης, χαίρομαι που είναι διατυπωμένη με σαφήνεια, βάσει επιχειρημάτων, χωρίς ξεσπάσματα και ειρωνείες. Τι κακό είναι κι αυτό σε τούτο το φόρουμ!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161372
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 426
Σύνολο: 430

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.