0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δηλαδή οι της Πληροφορικής αισθάνονται καρόιδα και θέλουν να απαλλαγούν από τις εξωδιδακτικές ή απαιτούν να κάνουν εξωδιδακτικές εργασίες και οι υπεύθυνοι εργαστηρίου ΠΕ04; Μακάρι να είναι το δεύτερο...
Πάντως, πέρα από το θέμα της ευσυνειδησίας πρέπει να αναζητήσουμε τους λόγους (αν υπάρχουν) που οδήγησαν τον νομοθέτη να απαλλάξει τους ΠΕ04 από τις εξωδιδακτικές εργασίες και τους ΠΕ19 όχι...Μπορεί τα καθήκοντα του ΠΕ04 να είναι περισσότερα... Αν είναι ευσυνείδητος στην εφαρμογή τους βέβαια... Δεν γνωρίζω τα καθήκοντα του ΠΕ19 και τον βαθμό εκπλήρωσής τους, αλλά γνωρίζω τα καθήκοντα των υπευθύνων εργαστηρίου ΠΕ04 και είναι αρκετά. Για τον βαθμό εκπλήρωσής τους όμως μπορώ να πω λίγα...
Τσακωνόμαστε για το ποιος θα κάνει τη λιγότερη δουλειά και στα σχολεία;
Παράθεση από: panos2 στις Σεπτεμβρίου 11, 2011, 11:35:53 amΔηλαδή οι της Πληροφορικής αισθάνονται καρόιδα και θέλουν να απαλλαγούν από τις εξωδιδακτικές ή απαιτούν να κάνουν εξωδιδακτικές εργασίες και οι υπεύθυνοι εργαστηρίου ΠΕ04; Μακάρι να είναι το δεύτερο... Ούτε το ένα, ούτε το άλλο. Θέλουν να ισχύουν για όλους τους υπευθύνους, όλων των εργαστηρίων, τα ίδια μέτρα και σταθμά. Αν κρίνεται ότι ένας υπεύθυνος εργαστηρίου είναι θεμιτό να μην έχει άλλες εξωδιδακτικές, τότε να ισχύει αυτό για όλους. Αν κρίνεται πως μπορεί να προσφέρει και σε άλλες εξωδιδακτικές, τότε να ισχύει αυτό για όλους. Με ποια λογική όμως κρίνεται ότι ο υπεύθυνος εργαστήριου φυσικής είναι καλύτερο να μην αναλαμβάνει άλλες εξωδιδακτικές, αλλά ο υπεύθυνος εργαστηρίου πληροφορικής είναι καλύτερο να αναλαμβάνει; Παράθεση από: panos2 στις Σεπτεμβρίου 11, 2011, 11:35:53 amΠάντως, πέρα από το θέμα της ευσυνειδησίας πρέπει να αναζητήσουμε τους λόγους (αν υπάρχουν) που οδήγησαν τον νομοθέτη να απαλλάξει τους ΠΕ04 από τις εξωδιδακτικές εργασίες και τους ΠΕ19 όχι...Μπορεί τα καθήκοντα του ΠΕ04 να είναι περισσότερα... Αν είναι ευσυνείδητος στην εφαρμογή τους βέβαια... Δεν γνωρίζω τα καθήκοντα του ΠΕ19 και τον βαθμό εκπλήρωσής τους, αλλά γνωρίζω τα καθήκοντα των υπευθύνων εργαστηρίου ΠΕ04 και είναι αρκετά. Για τον βαθμό εκπλήρωσής τους όμως μπορώ να πω λίγα... Εγώ πάλι πολύ φοβάμαι ότι αυτό που οδήγησε τον νομοθέτη είναι το good old βόλεμα, διότι με αυτή την ρύθμιση 1ον πετάει ένα ξερολουκουμάκι στον κλάδο ΠΕ04 και 2ον (και σημαντικότερο) έχει και με την βούλα της εγκυκλίου τους ΠΕ19-20 "εύκαιρους" να αναλαμβάνουν εκτός από το εργαστήριο και όόόόλα τα πληροφοριακά συστήματα του σχολείου (ότι γίνονταν εξ αρχής δλδ σε πολλά σχολεία και η πρώτη ρύθμιση που απάλλασε όλους τους υπευθύνους εργαστηρίου από εξωδιδακτικές ήρθε και το "χάλασε", γι αυτό "διορθώθηκε" πρόπερσι)Παράθεση από: panos2 στις Σεπτεμβρίου 11, 2011, 11:35:53 amΤσακωνόμαστε για το ποιος θα κάνει τη λιγότερη δουλειά και στα σχολεία; Τσακωνόμαστε για την ισονομία των κλάδων στα σχολεία.
Για εμένα -και εδώ έχουμε διαφορετική οπτική- είναι κάτι διαφορετικό να είσαι υπεύθυνος εργαστηρίου φυσικών επιστημών και διαφορετικό να είσαι υπεύθυνος εργαστηρίου πληροφορικής. Το ότι και τα δύο είναι "εργαστήρια" γενικώς και αορίστως δεν σημαίνει πως οι υπεύθυνοι έχουν τα ίδια καθήκοντα, αλλά και δικαιώματα...
Μπορείτε φυσικά να με πείσετε πως και οι υπεύθυνοι του εργαστηρίου πληροφορικής έχουν ανάλογες τουλάχιστον ευθύνες και να συμφωνήσω πως και οι υπεύθυνοι ΠΕ04 πρέπει να κάνουν επίσης εξωδιδακτικές εργασίες.
Στο Λύκειο στο οποίο εργάζομαι πάντως, ο υπεύθυνος του εργαστηρίου φυσικής δεν μπαίνει ΠΟΤΕ στο εργαστήριο ούτε για μάθημα ούτε βέβαια για άλλες εργασίες. Χρήση του εργαστηρίου κάνει ο καθηγητής φυσικής του Γυμνασίου που βρίσκεται στον ίδιο χώρο, ο οποίος και δεν έχει την απαλλαγή των 3 ωρών γιατί το εργαστήριο ανήκει στο Λύκειο και κάνει όλες τις δουλειές που έπρεπε να κάνει ο υπεύθυνος. Και μάλιστα μου έχουν πει πως γενικότερα στα Λύκεια δεν υπάρχει δυνατότητα ο καθηγητής φυσικής να κάνει μάθημα στο εργαστήριο λόγω πίεσης για να βγει η ύλη για τις κατευθύνσεις.
Διορθώθηκε:http://www.pde.gr/index.php?page=3175