0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έφυγα για λίγο και αφού γύρισα και διάβασα τις διάφορες τοποθετήσεις μου ήρθε μια ειδυλλιακή εικόνα στο μυαλό:Η bitch ακγαζέ με την Διαμαντοπούλου να κατευθύνονται προς την ανατολή, ενώ ταυτόχρονα βλέπουμε τον ήλιο να ανατέλλει... Πιο πίσω αρκετοί από εμάς να "θορυβούμε"... Μακάρι να είναι έτσι, αλλά προς την Δύση "κόβω" την κατεύθυνση... Η υποβάθμιση του ρόλου του συλλόγου διδασκόντων είναι προς την κατεύθυνση μικρότερης συμμετοχής των εκπαιδευτικών στα θέματα που τους αφορούν και γενικά μια πιο αντιδημοκρατική επιλογή...Το επιχείρημα: "εκπαιδευτικοί αποδειχτήκατε ανάξιοι μέχρι τώρα του δικαιώματός σας να συνκαθορίζετε τα θέματα σας, γι' αυτό σας κόβουμε αυτό το δικαίωμα", έχει βαθιές αντιδημοκρατικές ρίζες και δείχνει την γενικότερη έλλειψη δημοκρατική παιδείας αυτών που μας εξουσιάζουν...
Το επιχείρημα: "εκπαιδευτικοί αποδειχτήκατε ανάξιοι μέχρι τώρα του δικαιώματός σας να συνκαθορίζετε τα θέματα σας, γι' αυτό σας κόβουμε αυτό το δικαίωμα", έχει βαθιές αντιδημοκρατικές ρίζες τότε το ίδιο βαθιές αντιδημοκρατικές ρίζες έχει και το σκεπτικό " μη μου τους κύκλους τάρατε που θα με βάλετε τώρα κι ενώ είχα τόσο καιρό χαλαρώσει να τρέχω απογευματιάτικα στο σχολείο ή να έχω τον διευθυντή μου και πειθαρχικό προΪστάμενο..."
για απειλή δεν μίλησε κανένας. Ποιος όμως μπορεί να είναι ο ρόλος ενός εξωσχολικού στο σχολικό συμβούλιο ο οποίος να συναποφασίζει για τα του σχολείου; Και πού περιορίζεται το "εύρος" αυτής της προσωπικότητας (εγώ έχω σκεφτεί κανά δυο από την περιοχή μου, που τους βλέπω ήδη από Δευτέρα να κόβουν βόλτες προς δημαρχείο μεριά).Και τελικά περιορίζεται ή όχι ο ρόλος των εκπαιδευτικών στη λήψη αποφάσεων που αφορούν τη λειτουργία του σχολείου όταν σε ένα σημαντικό πλέον όργανο με διευρυμένες αρμοδιότητες (οικονομικα και εσωτερικός κανονισμός αλλά και εκδρομές ακόμη) αποτελούν τη μειοψηφία;υγ γιατί είμαστε καχύποπτοι; Εδώ γελάνε... και κάτι που θυμήθηκα, πέρσι ο σύλλογος γονέων ήρθε με πρόταση για την εκδρομή της Γ Λυκείου μέχρι και σε ποιο ξενοδοχείο να μείνουν τα παιδιά (για να είναι κοντά στην πόλη και τη βραδυνή διασκέδαση) αλλά και για το εκπαιδευτικό κομμάτι της εκδρομής (μην κάτσετε πολύ στο μουσείο γιατί τα παιδιά μας βαριούνται). Προς Θεού δεν λειτουργούν όλοι οι Σύλλογοι Γονέων έτσι αλλά προς χάριν της γενίκευσης...
με είπες φασιστόμουτρο ή δεν κατάλαβα καλά; ο δημοκρατικός δρομος που προτείνεις θα ειχε επιτυχία αν είχαμε σαν λαός εκπαιδευτεί στην ευσυνειδησία και όχι στη λαμογιά.... αφού ομως μάθαμε στις εύκολες και εύπεπτες λύσεις τώρα μόνο μαστίγιο - καρότο θα λειτουργήσει... το "αρχή άνδρα δείκνυσι" φυσικά και ισχύει, ωστόσο οι πιο πολλοί είναι της νοοτροπίας "πού να μπλέκεις τώρα...." (αν και πάλι - θα επιμείνω - αυτός που δουλεύει σωστά δεν έχει να φοβηθεί τίποτα.
bitch μήπως είσαι ο εισηγητής του νομοσχεδίου και το υπερασπίζεσαι με τόση θέρμη; Για ποιο καρώτο μιλάς γιατί εγώ μέχρι τώρα μόνο το μαστίγιο βλέπω. Αλλά και πάλι η μέθοδος αυτή (μαστίγιο-καρώτο) αναφέρεται ως αποτελεσματική για τα γαϊδούρια
Φέρνω εδώ ένα μήνυμα που τοποθέτησα προηγουμένως σε λάθος τόπικ... Εγώ θα συμφωνήσω με την διενέργεια της συνέλευσης και την ενημέρωση των μαθητών το απόγευμα.Είναι καλύτερα και για τους γονείς και δεν χάνονται διδακτικές ώρες από το πρωινό πρόγραμμα... Θα ήθελα να συζητήσουμε τις επιπτώσεις της 2ης παραγράφου του άρθρου 18 που αναφέρει πως:"Σε περίπτωση απουσίας εκπαιδευτικού η αναπλήρωση στα διδακτικά του καθήκοντα γίνεται με εντολή του διευθυντή από εκπαιδευτικό της ίδια Σχολικής Μονάδας, κατά προτίμηση ίδιας ή συναφούς ειδικότητας, που έχει κενό στο ημερήσιο διδακτικό ωράριο εργασίας του. Η άρνηση συμμόρφωσης στο ανωτέρω εκπαιδευτικό καθήκον συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα" Δηλαδή στην
αν ας πούμε ο εξωσχολικός είναι κάποιος με γνωριμίες που θα εξασφάλιζε στο σχολείο ένα σεβαστό ποσό για τα λειτουργικά του έξοδα θα μας χάλαγε; αν ήταν κάποιος λεφτάς που θα μπορούσε να κάνει μια γενναία δωρεά θα μας χάλαγε; αν ήταν ένας πνευματικός άνθρωπος που θα άνοιγε το σχολείο σε πολιτιστικά δρώμενα; ένας ταξιδιωτικός πράκτορας που θα οργάνωνε με λιγότερα λεφτά τις εκδρομες του σχολείου; ... θέλω να πω δεν είναι ανάγκη να είναι πάντα ένας κακός τεχνοκράτης που θα μας κάνει τη ζωή δύσκολη....