*

Αποστολέας Θέμα: Χρήση πινάκων αναπληρωτών στο πλαίσιο των Πράξεων «Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές  (Αναγνώστηκε 10041 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος naja

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μήπως γνωρίζετε αν αφορά όλους τους αναπληρωτές, αν μπορούν να αρνηθούν και αν αφορά όλες τις ειδικότητες?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Για όλους τους εκπαιδευτικούς δ/θμιας, λέει η κανονιστική πράξη

Από την εγκύκλιο αναπληρωτών διάβασε τις ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ στη σελίδα 8
http://www.pde.gr/index.php?page=2803

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Έχει ανακοινωθεί κάπου το πού δημιουργήθηκαν τμήματα ΖΕΠ;
Aπ' ό,τι είδα είχαν προθεσμία μέχρι τις 16 για τις αιτήσεις για δημιουργία τμημάτων. Ίσως ανακοινωθεί κάτι σύντομα.
Υποθέτω ότι σε παίρνουν σε περιχές που έχεις δηλώσει στην αίτηση αναπληρωτών, έτσι;

Αποσυνδεδεμένος naja

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δυστυχώς δεν λέει που δημιουργήθηκαν αντίστοιχα τμήματα,αλλά δεν μπορούμε να αρνηθούμε επίσης από ότι κατάλαβα.Προφανώς θα είναι για όλες τις ειδικότητες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Λέω εγώ τώρα...δεν θα έπρεπε να υπάρχουν ξεχωριστοί πίνακες, οι οποίοι θα καταρτίζονταν με ξεχωριστή εγκύκλιο, έτσι ώστε να συμμετέχουν μόνο όσοι έχουν τα τυπικά προσόντα για τέτοιες τάξεις; Αντίθετα, ούτε ενδιαφέρει κανέναν αν αυτοί που θα απασχοληθούν σε τέτοιου είδους τμήματα είναι στο ελάχιστο καταρτισμένοι και γνώστες ανάλογων τεχνικών και μεθόδων και πολύ περισσότερο δεν ενδιαφέρει κανέναν το αν κάποιος επιθυμεί ή όχι να εργαστεί στις Ζ.Ε.Π. Α ρε Ελλαδάρα! Ό,τι να 'ναι, όπως πάντα! Αλλά σύμφωνα με το Υπουργείο μας, όχι μόνο δεν έχει δικαίωμα κάποιος να αρνηθεί, αλλά δεν έχει καμία απολύτως σημασία να γνωρίζει από διαπολιτισμική εκπαίδευση, δίγλωσσα παιδιά, διδασκαλία ελληνικής ως δεύτερης κλπ κλπ (είναι τόσα πολλά...) Άιντε, όλοι μαζί! Άσε που πρόκειται για ιδιαίτερα δύσκολο κομμάτι εκπαίδευσης, που στην τελική μπορεί κάποιος να μην θέλει καν να ασχοληθεί. Αλλά...αποφασίζουμε και διατάζουμε!

Αποσυνδεδεμένος vivaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 775
    • Προφίλ
Λέω εγώ τώρα...δεν θα έπρεπε να υπάρχουν ξεχωριστοί πίνακες, οι οποίοι θα καταρτίζονταν με ξεχωριστή εγκύκλιο, έτσι ώστε να συμμετέχουν μόνο όσοι έχουν τα τυπικά προσόντα για τέτοιες τάξεις; Αντίθετα, ούτε ενδιαφέρει κανέναν αν αυτοί που θα απασχοληθούν σε τέτοιου είδους τμήματα είναι στο ελάχιστο καταρτισμένοι και γνώστες ανάλογων τεχνικών και μεθόδων και πολύ περισσότερο δεν ενδιαφέρει κανέναν το αν κάποιος επιθυμεί ή όχι να εργαστεί στις Ζ.Ε.Π. Α ρε Ελλαδάρα! Ό,τι να 'ναι, όπως πάντα! Αλλά σύμφωνα με το Υπουργείο μας, όχι μόνο δεν έχει δικαίωμα κάποιος να αρνηθεί, αλλά δεν έχει καμία απολύτως σημασία να γνωρίζει από διαπολιτισμική εκπαίδευση, δίγλωσσα παιδιά, διδασκαλία ελληνικής ως δεύτερης κλπ κλπ (είναι τόσα πολλά...) Άιντε, όλοι μαζί! Άσε που πρόκειται για ιδιαίτερα δύσκολο κομμάτι εκπαίδευσης, που στην τελική μπορεί κάποιος να μην θέλει καν να ασχοληθεί. Αλλά...αποφασίζουμε και διατάζουμε!

πες τα κ εγω εχω πεσει απο τα συννεφα..
O παράδεισος μου έπεφτε πάντα λιγάκι στενός,θέλω μια κόλαση στα μέτρα μου.

Αποσυνδεδεμένος aphrodite

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 473
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση! ΠΕ06
    • Προφίλ
Άσε που για τις ΖΕΠ τουλάχιστον θα έπρεπε (και κάπου το είχαν ανακοινώσει κιόλας) να απασχολούνται μόνιμοι εκπαιδευτικοί και με πολυετή πείρα για να σιγουρέψουν τη σταθερότητα μιας κατάστασης. Όχι κάθε χρόνο άλλοι εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα τοποθετούνται Οκτώβρη μήνα και αν...

Αποσυνδεδεμένος r.e.a.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Λέω εγώ τώρα...δεν θα έπρεπε να υπάρχουν ξεχωριστοί πίνακες, οι οποίοι θα καταρτίζονταν με ξεχωριστή εγκύκλιο, έτσι ώστε να συμμετέχουν μόνο όσοι έχουν τα τυπικά προσόντα για τέτοιες τάξεις; Αντίθετα, ούτε ενδιαφέρει κανέναν αν αυτοί που θα απασχοληθούν σε τέτοιου είδους τμήματα είναι στο ελάχιστο καταρτισμένοι και γνώστες ανάλογων τεχνικών και μεθόδων και πολύ περισσότερο δεν ενδιαφέρει κανέναν το αν κάποιος επιθυμεί ή όχι να εργαστεί στις Ζ.Ε.Π. Α ρε Ελλαδάρα! Ό,τι να 'ναι, όπως πάντα! Αλλά σύμφωνα με το Υπουργείο μας, όχι μόνο δεν έχει δικαίωμα κάποιος να αρνηθεί, αλλά δεν έχει καμία απολύτως σημασία να γνωρίζει από διαπολιτισμική εκπαίδευση, δίγλωσσα παιδιά, διδασκαλία ελληνικής ως δεύτερης κλπ κλπ (είναι τόσα πολλά...) Άιντε, όλοι μαζί! Άσε που πρόκειται για ιδιαίτερα δύσκολο κομμάτι εκπαίδευσης, που στην τελική μπορεί κάποιος να μην θέλει καν να ασχοληθεί. Αλλά...αποφασίζουμε και διατάζουμε!

Μια και μιλάμε όλοι για τα πάντα ας κάνω κι εγώ ένα σχόλιο...
Όταν το μόνο που δείχνουμε να μας ενδιαφέρει είναι ο διορισμός και δείχνουμε έμπρακτα στο υπουργείο ότι στο όνομα της αξιοκρατίας και της ίσης μεταχείρισης (παράθυρα, βύσματα και τι δεν λέγεται για συναδέλφους που έχουν δουλέψει χρόνια σε σδε, σε φυλακές και σε δύσκολα μέρη) ισοπεδώνουμε οι ίδιοι τα πάντα γιατί να μην καλέσει από τους πίνακες χωρίς να μας ρωτήσει αν θέλουμε να πάμε; Για να λένε κάποιοι (που είναι πολλοί) ότι καταρτίζει χωριστούς πίνακες με βύσματα αφήνοντας χωρίς δουλειά τα σαΐνια που πέρασαν από ασεπ; :P
Η γνώμη μου είναι πολύ καλά κάνει! Έτσι ο ασεπίτης να ξέρει ότι θα πάει να δουλέψει όπου του πουν και όχι όπου γουστάρει. Γιατί θα πρέπει κάποιοι και στα μαλακά να πέφτουνε και να γκρινιάζουν συνέχεια για όλους και για όλα;


Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Αν θεωρείς ότι πέφτει στα μαλακά όποιος διαβάζει και προσπαθεί δεν έχω τι να απαντήσω...

Κατά τ' άλλα συμφωνώ μαζί σου, να πάμε όλοι εμείς που τα βρήκαμε εύκολα να δουλέψουμε και στη διαπολιτισμική... Την ίδια κατάρτιση έχουμε με όσους "δυσκολεύτηκαν" και δούλεψαν σε ΣΔΕ, φυλακές κτλ, όσα γνώριζαν γνωρίζουμε.

Την αντιπάθεια για  όσους προσπάθησαν μπορείτε να τη βγάλετε σε άλλο τόπικ, ο συνάδερφος που λέει ότι θα έπρεπε να θέλει κάποιος να δουλέψει εκεί, και να έχει και κάποια εξειδίκευση έχει δίκιο!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 21, 2011, 12:24:02 πμ από AntreaEirini »

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Αν θεωρείς ότι πέφτει στα μαλακά όποιος διαβάζει και προσπαθεί δεν έχω τι να απαντήσω...

Κατά τ' άλλα συμφωνώ μαζί σου, να πάμε όλοι εμείς που τα βρήκαμε εύκολα να δουλέψουμε και στη διαπολιτισμική... Την ίδια κατάρτιση έχουμε με όσους "δυσκολεύτηκαν" και δούλεψαν σε ΣΔΕ, φυλακές κτλ, όσα γνώριζαν γνωρίζουμε.

Την αντιπάθεια για  όσους προσπάθησαν μπορείτε να τη βγάλετε σε άλλο τόπικ, ο συνάδερφος που λέει ότι θα έπρεπε να θέλει κάποιος να δουλέψει εκεί, και να έχει και κάποια εξειδίκευση!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Και κάτι ακόμη...όποιος ήταν άξιος να διαβάζει επί μήνες βιβλία μεγέθους που αν πέσουν σε κεφάλι το ανοίγουν....πιστέψτε με...μπορεί να ανταπεξέλθει (εφόσον έχει όρεξη για δουλειά) σε πολλές περιστάσεις!!! Ακόμη και αν χρειαστεί παράλληλα με την διδασκαλία του να επιμορφώνεται!!! Γι αυτό όπως είπε και η AntreEirini...ας λείπουν τα ειρωνικά σχόλια!! Το θετικό που πρέπει να κρατήσουμε όλοι είναι πως δημιουργούνται αυτά τα τμήματα!!

Και μια φορά ας κάνουμε focus στο σημαντικό και όχι στο μεταξύ μας ξεκατίνιασμα!!  :o
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος aphrodite

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 473
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση! ΠΕ06
    • Προφίλ
Εγώ όμως ανησυχώ κατά πόσο υπάρχει γνήσιο ενδιαφέρον από τη μεριά του Υπουργείου στη δημιουργία αυτών των τμημάτων. Γιατί δημιουργούνται εν μία νυκτί χωρίς να υπάρχει οργάνωση-πάλι!!!

Αποσυνδεδεμένος r.e.a.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αν θεωρείς ότι πέφτει στα μαλακά όποιος διαβάζει και προσπαθεί δεν έχω τι να απαντήσω...

Πέφτει στα μαλακά όποιος διορίζεται σε ένα σχολείο με νορμαλ συνθήκες σε σχέση με κάποιον που δουλεύει σε σχολείο με ειδικές ομάδες. Αυτό είναι παραπάνω από βέβαιο.

Γιατί θα πρέπει να δηλώσεις ότι θες ιδιαίτερα να προσφέρεις σε τέτοιους χώρους για να σε στείλουν εκεί; Και ποιο το τίμημα ή το αντάλλαγμα για την προσφορά; Μηδέν; Τότε γιατί να θελήσει να πάει κανείς; Μήπως να τα κλείσουν τότε;
Αν η εκπαίδευση είναι ο χώρος που θες να βρίσκεσαι και προσπάθησες και μέσω ασεπ ορθά σε στέλνουν και εκεί όπου θα μάθεις σε 1 χρόνο όσα δε θα σου μάθουν 50 ασεπ!
Διαφορετικά, αν διαφωνείς και θέλεις να δουλέψεις στα εύκολα σχολεία ας δεχτείς ότι η προϋπηρεσία όσων πήγαν στα δύσκολα λογίζεται ως διπλή ή ότι παίρνουν 2 και 3 φορές το μισθό του απλού αναπληρωτή ;) Δεν μπορέι να τα θέλουμε όλα δικά μας!

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
 Αγαπητή r.e.a  ;D ;D ;D ;D ;D Απλά γελάω με την τοποθέτηση:

Η γνώμη μου είναι πολύ καλά κάνει! Έτσι ο ασεπίτης να ξέρει ότι θα πάει να δουλέψει όπου του πουν και όχι όπου γουστάρει. Γιατί θα πρέπει κάποιοι και στα μαλακά να πέφτουνε και να γκρινιάζουν συνέχεια για όλους και για όλα;

Δεν είναι υποχρεωμένος κάθε εκπαιδευτικός που λαμβάνει μέρος στον ΑΣΕΠ, ακόμα και αν συγκεντρώνει τόσο υψηλή βαθμολογία που να αγγίζει το διορισμό, να γνωρίζει τα περί διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, τις μεθόδους της και τις ιδιαιτερότητές της (ανάλογο είναι και το ζήτημα της Ειδικής Αγωγής, δηλαδή ο επιτυχών του ΑΣΕΠ δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει τα της ειδικής και πολύ περισσότερο ο χώρος διαχωρίζεται από αυτόν της γενικής εκπαίδευσης). Προφανώς μπερδεύεις δύο διαφορετικά θέματα κάνοντας λόγο γι' αυτούς που πέφτουν στα μαλακά και από πάνω γκρινιάζουν κιόλας. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και το αν θέλει κάποιος να ασχοληθεί και πολύ περισσότερο αν έχει τις γνώσεις του συγκεκριμένου αντικειμένου. Θα με ενδιέφερε όμως πολύ να μου απαντούσες στα εξής (μόνον βέβαια εφόσον είσαι επιτυχούσα του ΑΣΕΠ και δεν έχεις ασχοληθεί ποτέ με τη διαπολιτισμική εκπαίδευση):
1. Τι μέθοδο/τεχνικές χρησιμοποιείς για δίγλωσσα παιδιά με κύρια μία ξένη γλώσσα;
2. Τι μέθοδο/τεχνικές χρησιμοποιείς για δίγλωσσα παιδιά με μητρική την ελληνική;
3. Πώς επιτελείς μετασχηματίζουσα μάθηση σε μία ομάδα αλλοδαπών που έχουν γκετοποιηθεί;
4. Πώς προσδιορίζεις και διαχειρίζεσαι τις διομαδικές σχέσεις-συγκρούσεις μεταξύ μιας μεικτής μαθητικής κοινότητας/τάξης;
5. Αλήθεια, έχεις υλικό και πρόγραμμα παράλληλων λογοτεχνικών κειμένων ελλληνικών και των χωρών προέλευσης των παιδιών;
6. Όλα τα παραπάνω ερωτήματα αντίστοιχα για εφήβους.
7. Τι μέθοδο ακολουθείς στη διδασκαλία της ελληνικής ιστορίας όταν γνωρίζεις ότι οι χώρες προέλευσης των μαθητών σου έχουν διαφορετική οπτική;
8. Πώς χειρίζεσαι μία πολυπολιτισμική τάξη.
9. Τι είναι το επιπολιτισμικό στρες και πώς το διαχειρίζεσαι εκπαιδευτικά;
10. Τι κάνεις όταν η τάξη είναι στο σύνολό της μονοπολιτισμική και μονογλωσσική, χωρίς καταγωγή και γλώσσα ελληνική;
11. Γενικά, ποιες είναι οι βασικές αρχές της διαπολιτισμικής διδακτικής στα γλωσσικά μαθήματα και πώς εκμεταλλευόμαστε τη διαθεματικότητα;


Και άλλα πολλά...δεν καταλαβαίνω λοιπόν πώς θα τα διαχειριστεί όλα αυτά απλώς και μόνο ένας ασεπίτης όπως προανέφερες; Εξακολουθείς να πιστεύεις ότι δεν χρειάζονται ειδικές γνώσεις; Σε όλα τα παραπάνω απαντάς (επαναλαμβάνω) μόνο εφόσον είσαι επιτυχούσα ΑΣΕΠ και δεν έχεις τρόπο τινά κάποια ειδίκευση στη διαπολιτισμική. Σε κάθε άλλη περίπτωση αγνόησε τα ερωτήματα και μην υπερασπίζεσαι πλέον την άποψη ότι ο ασεπίτης πρέπει να πάει όπου του πουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 21, 2011, 12:45:56 πμ από Lucinda »

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Το να αναδεικνύεται το πρόβλημα ότι χρειάζεται προθυμία και εξειδίκευση για να δουλέψει κάποιος στη διαπολιτισμική δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν πρόθυμοι και εξειδικευμένοι άνθρωποι από ΑΣΕΠ για να το κάνουν αυτό.
Και θα πρέπει να δηλώσεις ότι θέλεις να πας εκεί αν έχεις τα προσόντα! Και όπως είπα, τα προσόντα τα έχουν και άνθρωποι που δεν επέλεξαν πλάγιους τρόπους για να μπουν στην εκπαίδευση.

Έτσι κι αλλιώς όμως το καλό μας υπουργείο επέλεξε τη νόμιμη οδό αυτή τη φορά, οπότε καλή μας επιτυχία!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 834
Σύνολο: 834

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.