*

Αποστολέας Θέμα: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????  (Αναγνώστηκε 7928 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 22, 2011, 07:12:03 μμ »
Αναφερόμουν σε περιπτώσεις όπως επιθετικες συμπεριφορες, πχ ενα παιδάκι με αυτισμό περυσι ειχε πλακώσει στις σφαλιάρες κ τις δαγκωματιές όλα τα κοριτσακια της εκτης στο διπλανο δημοτικό, αν και είχε δικό του δάσκαλο μεσα στην τάξη. Εγιναν μυνησεις προς γονεις κτλ!
Ή ενας πρωην μαθητης μου πάλι στο φάσμα του αυτισμού κατέβαζε καθημερινά το παντελονι του μεσα στην ταξη κ επιδιδοταν στο...άθλημα!
Ή κάποιος άλλος που μιλούσε ακατάπαυστα επαναλαμβανοντας την ίδια φράση 100 φορες το λεπτό, με κορυφαία ατάκα "διευθυντη εισαι μακακας".
Γι αυτό λέω αδύνατον!



Τα αυτιστικά παιδιά (και βέβαια πάλι ανάλογα με το βαθμό αυτισμού), μιας και αναφέρεσαι σε αυτά, θέλουν πολύ ιδιαίτερη μέθοδο διδασκαλίας. Πρέπει να είναι δομημένη, να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν κάθε φορά και πότε αυτό τελειώνει. Αν έχουν κάποιο κενό στο πρόγραμμα τους, τότε μπερδεύονται, δεν ξέρουν τι να κάνουν και επιδίδονται σε παρόμοιες συμπεριφορές.
Πώς λειτουργεί ένας αυτιστικός; Φαντάσου τον εαυτό σου σε μια τάξη όπου η καρέκλα είναι η πιο άβολη που έχεις καθίσει ποτέ και τσιμπάει τον "απαυτό" σου, κάποιος την ταρακουνάει, κάποιος κοπανάει το θρανίο, κάποιος άλλος αναβοσβήνει ένα φακό στα μάτια σου, κάποιοι άλλοι φωνάζουν μέσα στο αυτί σου, κάποιος σου ρίχνει ξύδι πάνω στη γλώσσα...και μέσα σε όλα αυτό το κλίμα εσύ πρέπει να βρεις τι μάθημα γίνεται στην τάξη, να απομονώσεις τα "κακά" ερεθίσματα και να ακούσεις το δάσκαλο....
Μόνος σου δύσκολα θα μπορέσεις να το κάνεις, εκτός και αν αρχίσεις να επιτίθεσαι για να τους κάνεις πλακώσεις στο ξύλο και να τους κάνεις να σταματήσουν. Ή αν δεν μπορείς να το πετύχεις, θα προσπαθήσεις να κάνεις κάτι που σε ευχαριστεί και σε βγάζει από τη δύσκολη αυτή θέση (μπορεί να είναι η πράξη που περιγράφεις, μπορεί να είναι αυρλιαχτό, μπορεί να είναι στερετυπικές κινήσεις).
Χρειάζεται, λοιπόν, ειδικός δάσκαλος με γνώσεις πάνω στον αυτισμό που θα μπορέσει να δημιουργήσει το κατάλληλο περιβάλλον για το παιδί. Πώς; Για το κάθε παιδί είναι διαφορετικό και δεν υπάρχει μαγική συνταγή.
Ο τελευταίος αυτιστικός μαθητής που είχα, ήθελε, εκτός από το να ξέρει κάθε στιγμή τι κάνει και πότε τελειώνει αυτό, κάθε φορά που αναστατωνόταν να βάζει το κεφάλι του κάτω από τη μασχάλη μου. Όχι, όμως, να τον ακουμπήσω εγώ εκέινη την ώρα. Καθόταν έτσι λίγα δευτερόλεπτα και συνέχιζε.... Η επόμενη κοπέλα που τον είχε στο δημοτικό, προσπάθησε να κάνει κάτι άλλο, και το παιδί ούρλιαζε συνέχεια στην τάξη....

Το δομημένο πρόγραμμα κ.ο.κ λειτουργει σε  συγκεκριμένες περιπτώσεις αυτιστισμού. Είναι γνωστό πόσο μεγάλο είναι το φάσμα και πόσες ιδιαίτερες περιπτώσεις περιλαμβάνει. Τι γίνεται για παράδειγμα αν ο αυτισμός συνυπάρχει με ψυχώσεις; Εγώ ούσα στην ειδική αγωγή εδώ και μια πενταετία διαπιστώνω ότι δεν περνούν όλα από το χέρι του εκπαιδευτικού, όσες γνώσεις κι αν έχει. Ας μην ξεχνάμε ότι τα παιδιά βρίσκονται και επηρεάζονται πολύ και από το πώς λειτουργεί η οικογένειά τους. Επιπλέον, συχνά είναι ανάγκη να ακολουθούν φαρμακευτική αγωγή (μιλάω για περιπτώσεις σαν και αυτές που περιγράφει ο συνάδελφος). Επομένως, δεν είναι όλα  θέμα καταρτισμένου εκπαιδευτικού που θα κάνει θαύματα...

Για να μην αναφερθώ στη δουλειά που πολλές φορές δε γίνεται σε νηπιαγωγείο και δημοτικό και όταν τα παιδιά πλέον φτάνουν στα ΕΕΕΕΚ εχεις να παλέψεις  με αυπέρβλητα εμπόδια...


Μα από την αρχή είπα "ανάλογα με το βαθμό αυτισμού".......
Επίσης, από την αρχή είπα ότι τα ειδικά σχολεία δεν είναι για κατάργηση, αλλά σε αυτ'α πρέπειθ να πηγαίνουν τα πολύ βαριά περιστατικά.......
Γνωρ'ιζω πολύ καλά τι λέω (ακόμα τουλάχιστον)
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:42:45 »

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 22, 2011, 07:42:22 μμ »
Μα από την αρχή είπα "ανάλογα με το βαθμό αυτισμού".......
Επίσης, από την αρχή είπα ότι τα ειδικά σχολεία δεν είναι για κατάργηση, αλλά σε αυτ'α πρέπειθ να πηγαίνουν τα πολύ βαριά περιστατικά.......
Γνωρ'ιζω πολύ καλά τι λέω (ακόμα τουλάχιστον)

Εσύ σωστά τα λες, αλλά ποιος πρακτικά κρίνει ποιο είναι το βαρύ περιστατικό?
Στην πράξη οι γονείς, που θεωρούν το χαμηλότατης λειτουργικότητας, επιθετικό αυτιστικό παιδί τους έξυπνο σαν τον Αϊστάιν και όμορφο σαν τον Εζέλ. ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 22, 2011, 07:51:23 μμ »
Μα από την αρχή είπα "ανάλογα με το βαθμό αυτισμού".......
Επίσης, από την αρχή είπα ότι τα ειδικά σχολεία δεν είναι για κατάργηση, αλλά σε αυτ'α πρέπειθ να πηγαίνουν τα πολύ βαριά περιστατικά.......
Γνωρ'ιζω πολύ καλά τι λέω (ακόμα τουλάχιστον)

Εσύ σωστά τα λες, αλλά ποιος πρακτικά κρίνει ποιο είναι το βαρύ περιστατικό?
Στην πράξη οι γονείς, που θεωρούν το χαμηλότατης λειτουργικότητας, επιθετικό αυτιστικό παιδί τους έξυπνο σαν τον Αϊστάιν και όμορφο σαν τον Εζέλ. ;D ;D ;D

Τα ΚΕΔΔΥ! Και πρέπει να είναι οι γονείς υποχρεωμένοι να δεχτούν τη γνωμάτευση και τις προτάσεις παρέμβασης!
Κάποτε επιτέλους πρέπει να γίνει και αυτό!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 22, 2011, 08:00:32 μμ »
Τα ΚΕΔΔΥ! Και πρέπει να είναι οι γονείς υποχρεωμένοι να δεχτούν τη γνωμάτευση και τις προτάσεις παρέμβασης!
Κάποτε επιτέλους πρέπει να γίνει και αυτό!

Τα ΚΕΔΔΥ τα καταργούν και μεταφέρουν τις αρμοδιότητες και το προσωπικό τους στο ευρείας αρμοδιότητας Γραφείο Στήριξης Εκπαιδευτικού Έργου.
Ο σώζων εαυτώ σωθήτω επικρατεί πλέον στα γενικά σχολεία (και ας έχουν Τ.Ε)  που θα δέχονται χωρίς υποστήριξη και παρεμβάσεις τον όγκο των παιδιών με ειδικές ανάγκες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:42:45 »

Αποσυνδεδεμένος JohnyWalker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 483
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 22, 2011, 08:31:32 μμ »
Για τα αυτιστικά παιδιά το εξατομικευμένο πρόγραμμα, η πρώιμη παρέμβαση είναι πάρα μα πάρα πολύ σημαντικά. Μπορούν να εφαρμοστούν μέσα στη τάξη, αλλά πρέπει να έχει γίνει μια προεργασία με την οικογένεια, τους μαθητές τους ίδιους (οι μαθητές πρέπει να ενημερωθούν προκειμένου να αποδεχτούν ένα άτομο) και ένα σωρό άλλο. Η οικογένεια στα αυτιστικά παίζει το Α και το Ω, η ίδια η οικογένεια πρέπι να συμμετέχει στη διαμόρφωση της διδασκαλίας του παιδιού μέσα στο σπίτι

Επομένως πρέπει να γίνει μια σωστή προεργασία. Εννοείται ότι ο εκπαιδευτικός συνήθως εφαρμόζει μεθόδους συντελεστικής μάθησης κατά Skinner και μέσα στη τάξη, μιας και έχει αποδεχθεί αρκετά αξιόπιστη και αποτελεσματική μέθοδος διδασκαλίας για διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές.

Όλα είναι δυνατά με τη κατάλληλη εκπαίδευση όλων όμως.

Εννοείται ότι τα σεμινάρια των 400 ωρών εν δίνουν καν αυτή την εκπαίδευση. Άλλωστε το κράτος εδώ είναι τόσο ανώμαλο και σαδιστικό και αντισυνταγματικό που δεν δίνει καν δικαίωμα εισαγωγής ειδικοτήτων που δεν είναι φιλόλογοι, ψυχολόγοι και παιδαγωγοί σε master ειδικής αγωγής και ας είναι απόφοιτοι πανεπιστημίου και ας έχουν διακαίωμα εργασίας σε ΕΕΕΚ. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΕΕΕΕΚ. Ο τομέας της επαγγελματικής κατάρτισης είναι εξαιρετικά σημαντικός για όλα τα ΑΜΕΑ σε όλες τις ευρωπαικές χώρες


Αν εμείς στην Ελλάδα θέλουμε ακόμα ειδικά σχολεία, με λίφα λόγια απομόνωση από τις πραγματικές κοινωνικές καταστάσεις των ατόμων αυτών, ε τότε θα γελάνε οι ευρωπαίοι σε 2 χρόνια μαζί μας και το πιο πιθανό να πληρώνουμε και πρόστιμα
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 22, 2011, 08:38:45 μμ από JohnyWalker »

Αποσυνδεδεμένος christina_k

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
    • Προφίλ
Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
« Απάντηση #19 στις: Οκτώβριος 05, 2011, 04:10:21 μμ »
Προσωπική εκτίμηση: Ναι... τα ειδικά σχολεία πάνε για σφράγισμα!

Στο όνομα της ένταξης (inlusion αγγλιστί) θα θυσιαστούν οι μαθητές των ειδικών σχολείων... Θα τσουβαλιαστούν στα σχολεία της γενικής, χωρίς καμία υποστήριξη και υποδομή.

Για όσους θα σπεύσουν να μιλήσουν για εξάλειψη των κοινωνικών διακρίσεων και σεβασμό στη διαφορετικότητα και θα προτείνουν να ακολουθήσουμε το παράδειγμα της "πολιτισμένης Ευρώπης"και τις προτάσεις πολλών ερευνών και τάσεων της επιστήμης και άλλα τέτοια... θα απαντήσω τα εξής:

1) Η θεωρία της ένταξης άρχισε να διαμορφώνεται και να παίρνει σιγά-σιγά σάρκα και οστά στην Ευρώπη μόνο και μόνο για οικονομικούς λόγους! Τα ειδικά σχολεία στοιχίζουν πολύ περισσότερο από την "ένταξη" σε ένα κράτος. Αυτά ήταν τα λόγια ενός καθηγητή μου σε Πανεπιστήμιο της Αγγλίας, το οποίο μάλιστα προωθούσε την ένταξη. Βαφτίζουμε, λοιπόν, "ένταξη" το τσουβάλιασμα και κερδίζουμε χρήματα.

2) Ρωτήστε τους μαθητές σας, αν θα ήθελαν να επιστρέψουν στα σχολεία γενικής αγωγής, αν θα ήθελαν να γίνουν ξανά θύματα bullying μαθητών και καθηγητών, αν θα ήθελαν να βιώνουν τη μία αποτυχία μετά την άλλη (προσοχή! Δεν αναφέρομαι σε παιδιά, τα οποία θα μπορούσαν να ενταχθούν στο σχολείο λόγω υψηλής κοινωνικής λειτουργικότητας.). Ρωτήστε τους μαθητές σας με αυτισμό, αν θα ήθελαν να ξεσπάνε σε tantrum κάθε λίγο λόγω των συνθηκών (αποδεκτών κατά τα άλλα) ενός γενικού σχολείου.

Βέβαια, όλα αυτά είναι λόγια... γιατί (πιστεύω) ότι τα ειδικά σχολεία θα κλείσουν και εμείς δε θα μπορούμε να κάνουμε τίποτα για αυτό. Το ΕΣΠΑ ήδη προετοιμάζει το έδαφος... Δεν είναι καθόλου τυχαίο!

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
« Απάντηση #20 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 01:35:57 πμ »
τα ειδικά για να κλείσουν θα πρέπει να βάλουν κάτι άλλο στην θέση τους

αν το άλλο είναι να μπουν τα παιδιά αυτά στο γενικό σχολείο θα γίνει της μουρλής.

Ακόμα και με ΤΕ στο σχολείο θα γίνει της μουρλής.

Εννοείται ότι θα παραγκωνιστούν οι μαθητές με ειδικές μαθησιακές (δυσλεξία κλπ) και γενικές μαθ. δυσκολίες αφού οι βαριές περιπτώσεις των ειδικών σχολείων θα απαιτήσουν την πλήρη απασχόληση των εκπαιδευτικών των Τ.Ε. που θα γίνουν κάτι σαν τον Βέγγο νοσοκόμα όπου θα βαράνε οι εκπαιδευτικοί γενικής συναγερμό όποτε ένα παιδί "λοξοδρομήσει".

Εκφράζοντας λοιπόν την προσωπική μου θέση δεν πιστεύω ότι θα κλείσουν τα ειδικά και θεωρώ ότι αναπαράγοντας τέτοιες μπαρούφες μόνο κακό κάνουμε στον κλάδο μας. Το χειρότερο σενάριο για εμένα είναι κάποια ΕΕΕΕΚ και ΤΕΕ ΕΑ  να συγχωνευθούν ή κάτι αντίστοιχο.

Αποσυνδεδεμένος christina_k

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
    • Προφίλ
Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
« Απάντηση #21 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 03:54:16 μμ »
Μακάρι να έχεις δίκιο! Αλλά, δυστυχώς, δεν νομίζω ότι προτεραιότητα του κράτους -αυτή τη στιγμή- είναι η Παιδεία και μάλιστα η Ειδική Αγωγή! Ας γίνει της μουρλής... νοιάζεται κανείς;

Το σύμπαν καταρρέει... εσύ ο ίδιος το γράφεις. Λες να τη σκαπουλάρει η Ειδική Αγωγή;

Υπενθυμίζω ότι ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΕΙΔΟΥΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ. Γράφω, απλώς, αυτά που σκέπτομαι.

Αποσυνδεδεμένος Icarus

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
« Απάντηση #22 στις: Οκτώβριος 08, 2011, 01:56:16 μμ »
Προσωπική εκτίμηση: Ναι... τα ειδικά σχολεία πάνε για σφράγισμα!

Στο όνομα της ένταξης (inlusion αγγλιστί) θα θυσιαστούν οι μαθητές των ειδικών σχολείων... Θα τσουβαλιαστούν στα σχολεία της γενικής, χωρίς καμία υποστήριξη και υποδομή.

Για όσους θα σπεύσουν να μιλήσουν για εξάλειψη των κοινωνικών διακρίσεων και σεβασμό στη διαφορετικότητα και θα προτείνουν να ακολουθήσουμε το παράδειγμα της "πολιτισμένης Ευρώπης"και τις προτάσεις πολλών ερευνών και τάσεων της επιστήμης και άλλα τέτοια... θα απαντήσω τα εξής:

1) Η θεωρία της ένταξης άρχισε να διαμορφώνεται και να παίρνει σιγά-σιγά σάρκα και οστά στην Ευρώπη μόνο και μόνο για οικονομικούς λόγους! Τα ειδικά σχολεία στοιχίζουν πολύ περισσότερο από την "ένταξη" σε ένα κράτος. Αυτά ήταν τα λόγια ενός καθηγητή μου σε Πανεπιστήμιο της Αγγλίας, το οποίο μάλιστα προωθούσε την ένταξη. Βαφτίζουμε, λοιπόν, "ένταξη" το τσουβάλιασμα και κερδίζουμε χρήματα.

2) Ρωτήστε τους μαθητές σας, αν θα ήθελαν να επιστρέψουν στα σχολεία γενικής αγωγής, αν θα ήθελαν να γίνουν ξανά θύματα bullying μαθητών και καθηγητών, αν θα ήθελαν να βιώνουν τη μία αποτυχία μετά την άλλη (προσοχή! Δεν αναφέρομαι σε παιδιά, τα οποία θα μπορούσαν να ενταχθούν στο σχολείο λόγω υψηλής κοινωνικής λειτουργικότητας.). Ρωτήστε τους μαθητές σας με αυτισμό, αν θα ήθελαν να ξεσπάνε σε tantrum κάθε λίγο λόγω των συνθηκών (αποδεκτών κατά τα άλλα) ενός γενικού σχολείου.

Βέβαια, όλα αυτά είναι λόγια... γιατί (πιστεύω) ότι τα ειδικά σχολεία θα κλείσουν και εμείς δε θα μπορούμε να κάνουμε τίποτα για αυτό. Το ΕΣΠΑ ήδη προετοιμάζει το έδαφος... Δεν είναι καθόλου τυχαίο!

έχεις απόλυτο δίκιο!!!!!!!
Ο καθηγητής του οποίου το όνομα και εμένα μου διαφεύγει μίλησε σαν επίτιμος ομιλιτής στο 1ο πανελλήνιο συνέδριο με διεθνή συμμετοχή που διοργάνωσε η εταιρεία ειδικής παιδαγωγικής ελλάδος τον Απρίλιο του 2007!
Σε εποχές προ της παγκόσμιας κρίσης κατηγόρησε ευθέως την τις κυβερνήσεις ότι έχουν σαν απόλυτο στόχο να κλείσουν όλα τα ειδικά σχολεία με το πρόσχημα της δήθεν ''ιδρυματοποίησης''...Προέβλεψε ότι θα έρθουν πολύ σημαντικές μειώσεις στα κονδύλια για την παιδεία και υποστήριξε ότι σαφώς και όλοι υποστηρίζουμε το όραμα για ένα σχολείο για όλους, με τέτοιες όμως δομές που να υποστηρίζει Αμέα, μαθητές με προβλήματα όρασης, Κωφούς, μαθητές με Νοητική Υστέριση, μαθητές με Αυτισμό κ.λ.π. κάτι όμως που σε καμία περίπτωση δεν υποστορίζουν οι κυβερνήσεις και ότι χρησιμοποιούν καταχρηστικά τον όρο inclusive education για να εξοικονομήσουν χρήματα...Τα ειδικά σχολεία κοστίζουν παντού και όχι μόνο στην Ελλάδα και είπε ότι στη Αγγλία έχουν αρχίσει να κλείνουν ειδικά σχολεία τα οποία προσφέρουν άριστη και στοχευμένη εκπαίδευση σε κωφούς, τυφλούς κ.ο.κ χωρίς σχεδιασμό...απλά με το πρόσχημα της κατ΄επίφαση Ένταξης - Συνεκπαίδευσης...Επίσης πρόσθεσε ότι αν είναι να επιλέξει μεταξύ ενός καλού ειδικού σχολείου και ενός γενικού που δεν έχει την υποδομή να υποστηρίξει τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών που καλείται να εντάξει θα επέλεγε το ειδικό μιας και το να πετάξεις ένα μαθητή στη γενική τάξη χωρίς να τον υποστηρίξεις είναι πολύ χειρότερο...
Η πραγματική Ένταξη - Συνεκπαίδευση θα κοστίσει περισσότερα χρήματα μιας και όλα τα σχολεία θα πρέπει να έχουν τις δομές και των εξοπλισμό όλων των τύπων Ειδικών Σχολείων που υπάρχουν και δύο τουλάχιστον εκπαιδευτικούς σε κάθε τάξη...να μη μιλήσω για παιδοψυχολόγο, παιδοψυχίατρο, κοινωνικό λειτουργό, βοηθητικό προσωπικό, εργοθεραπευτές και φυσικοθεραπευτές κ.λ.π κ.λ.π.
Μην πιστεύετε αυτά που λένε...δείτε αυτά που πράττουνε...




 
Fly, on your way, like an eagle,
Fly as high as the sun...

Αποσυνδεδεμένος christina_k

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
    • Προφίλ
Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
« Απάντηση #23 στις: Οκτώβριος 10, 2011, 07:50:52 μμ »
Ακριβώς, όπως τα περιγράφεις έχουν τα πράγματα!

Για του λόγου το αληθές παραπέμπω τις παρακάτω μετα-αναλυτικές έρευνες  (έχει σημασία η φύση των ερευνών) αναφορικά με την αυτο-αντίληψη των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες (ούτε καν με sensory disabilities,  νοητική καθυστέρηση ή ΔΑΔ) και το εκπαιδευτικό πλαίσιο:

α) Bear, G. G., Minke, K. M., & Manning, M. A. (2002). The self-concepts of students with learning disabilities: A meta-analysis. School Psychology Review, 31, 405-427.

β) Elbaum, B. (2002). The self-concept of students with learning disabilties: A meta-analysis of comparisons across different placements. Learning Disabilities Research and Practice, 17, 216-226.

Kαι ως υστερόγραφο... έναν αγαπημένο στίχο της εποχής: Money makes the world go round!

Αποσυνδεδεμένος xstavros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 59
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
« Απάντηση #24 στις: Ιούνιος 20, 2013, 02:27:48 μμ »
Συνάδελφοι ... ας ανακαινίσω κ γω λίγο το θέμα.....με αφορμή φήμες που ακούγονται για συγκεκριμένο ειδικό σχολείο  - και ενώ αρχικά υπήρχε σχεδιασμός για μετονομασία του σε τεχνικό ειδικό - τώρα ακούγεται η κατάργηση και η "επανύδρισή" του ως τεχνικό.....Θα ήθελα να ρωτήσω στην περίπτωση αυτή τί γίνεται με τις οργανικές θέσεις των εκπαιδευτικών .... θα καταργηθούν κ αυτές μαζί με ότι αυτό συνεπάγεται....  ; υπάρχει περίπτωση αν τελικά "περάσει" στα τμήματα ένταξης όπως ακούγεται  να υπάρχει θέμα για το μόνιμο προσωπικό του ειδικού... ;
Εκεί που φτάσαμε καθηγητές - επιτυχόντες του Ασεπ - με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή , θα θεωρούνται ως το πλέον "άχρηστο υλικό" και θα πετιούνται εν μία νυκτί .....

Αποσυνδεδεμένος josua

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1269
    • Προφίλ
Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
« Απάντηση #25 στις: Ιούνιος 20, 2013, 02:43:10 μμ »
Συνάδελφοι ... ας ανακαινίσω κ γω λίγο το θέμα.....με αφορμή φήμες που ακούγονται για συγκεκριμένο ειδικό σχολείο  - και ενώ αρχικά υπήρχε σχεδιασμός για μετονομασία του σε τεχνικό ειδικό - τώρα ακούγεται η κατάργηση και η "επανύδρισή" του ως τεχνικό.....Θα ήθελα να ρωτήσω στην περίπτωση αυτή τί γίνεται με τις οργανικές θέσεις των εκπαιδευτικών .... θα καταργηθούν κ αυτές μαζί με ότι αυτό συνεπάγεται....  ; υπάρχει περίπτωση αν τελικά "περάσει" στα τμήματα ένταξης όπως ακούγεται  να υπάρχει θέμα για το μόνιμο προσωπικό του ειδικού... ;
Εκεί που φτάσαμε καθηγητές - επιτυχόντες του Ασεπ - με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή , θα θεωρούνται ως το πλέον "άχρηστο υλικό" και θα πετιούνται εν μία νυκτί .....
Χωρις να αμφισβητω αυτα που λες, αν αθροισουμε οσα "ακουγονται" οτι θα καταργηθουν (ειδικα σχολεια, τεχνικες ειδικοτητες, ολοημερα κλπ κλπ) στο τελος δε θα μεινει σχολειο για σχολειο σε ολοκληρη την επικρατεια!
Μηπως τελικα η αληθεια βρισκεται καπου στη μεση?

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
« Απάντηση #26 στις: Ιούνιος 20, 2013, 08:42:34 μμ »
Συνάδελφοι ... ας ανακαινίσω κ γω λίγο το θέμα.....με αφορμή φήμες που ακούγονται για συγκεκριμένο ειδικό σχολείο  - και ενώ αρχικά υπήρχε σχεδιασμός για μετονομασία του σε τεχνικό ειδικό - τώρα ακούγεται η κατάργηση και η "επανύδρισή" του ως τεχνικό.....Θα ήθελα να ρωτήσω στην περίπτωση αυτή τί γίνεται με τις οργανικές θέσεις των εκπαιδευτικών .... θα καταργηθούν κ αυτές μαζί με ότι αυτό συνεπάγεται....  ; υπάρχει περίπτωση αν τελικά "περάσει" στα τμήματα ένταξης όπως ακούγεται  να υπάρχει θέμα για το μόνιμο προσωπικό του ειδικού... ;
Εκεί που φτάσαμε καθηγητές - επιτυχόντες του Ασεπ - με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή , θα θεωρούνται ως το πλέον "άχρηστο υλικό" και θα πετιούνται εν μία νυκτί .....

δεν βοηθάς συνάδελφε, τι σχολείο είναι αυτό; τι τύπου; ειδικό γυμνάσιο; ειδικό λύκειο; TEE ΕΑ; Ειδικό Επαγγελματικό Γυμν. ή Λυκ., Ειδική Επαγγελματική Σχολή; ΕΕΕΕΚ ;

στο λέω γιατί τα όσα λες μετά δεν βγάζουν κανένα μα κανένα νόημα...

όσο για τις φήμες, από δαύτες έχουμε ένα σωρό.... προσπαθήστε να αξιολογείτε τι ακούτε και κυρίως από ποιον τις ακούτε...το 99% είναι μπούρδες

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 448
Σύνολο: 448

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.