*

Αποστολέας Θέμα: Δημιουργία φροντιστηρίου  (Αναγνώστηκε 76542 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #154 στις: Αύγουστος 08, 2015, 09:18:28 μμ »
Ένα που ξέρω κόβει απόδειξη κανονικά απλά απορροφά ένα μέρος του ΦΠΑ (το γράφει στο site του!).
Άρα, τόσα χρόνια δεν ίσχυε το ΦΠΑ 23% ενδιαφέρον! Τότε, πως λέγανε πως φορολογούνται βαριά τα φροντιστήρια αφού δεν επείχαν υποχρέωση καταβολής 23% ΦΠΑ???

Το 23% θα επιβαρύνει πλέον τον πελάτη, εκτός κι αν το απορροφήσει ο επιχειρηματίας (χλωμό στις περισσότερες περιπτώσεις). Μέχρι τώρα είχαν (και παραμένουν προφανώς) άλλες φορολογήσεις, που επιβαρύνουν αποκλειστικά την επιχείρηση (δηλ. τον ιδιοκτήτη του φροντιστηρίου). Αναλυτικά για τη φορολόγηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων θα μπορούν να παραθέσουν οι φροντιστηριάρχες του φόρουμ.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:35:09 »

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #155 στις: Αύγουστος 09, 2015, 01:34:13 πμ »
Τι σχέση έχει το ΦΠΑ με τη φορολογία των φροντιστηρίων; Το ΦΠΑ είναι έμμεσος φόρος του καταναλωτή / αποδέκτη της υπηρεσίας και όχι του έμπορου / πάροχου της υπηρεσίας. Το φροντιστήριο (ως πάροχος της υπηρεσίας) κοστολογεί το προϊόν του και μετά προσθέτει σε αυτό 23% το οποίο εισπράττει και αποδίδει στο κράτος. Το φροντιστήριο ούτε χάνει, ούτε κερδίζει από τον ΦΠΑ, απλά αναλαμβάνει το ρόλο φοροεισπράκτορα εκ μέρους του κράτους. Αυτός που χάνει είναι ο καταναλωτής, ο οποίος καλείται να πληρώσει παραπάνω για το προϊόν (π.χ. κάποιος που πλήρωνε δίδακτρα 100 ευρώ το μήνα, τώρα θα πληρώνει 123 ευρώ - το φροντιστήριο θα παίρνει 100 ευρώ όπως και πριν και το κράτος θα εισπράττει 23 ευρώ).

Τα φροντιστήρια φορολογούνται το ίδιο βαριά όπως όλες οι ιδιωτικές επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες. Υποχρεώνονται να εκδίδουν αποδείξεις για δίδακτρα που δεν έχουν εισπράξει, ενώ τα κέρδη τους φορολογούνται από το πρώτο ευρώ και επίσης υποχρεώνονται να προπληρώνουν ένα ποσοστο του φόρου της επόμενης χρονιάς, δηλαδή με διάφορους τρόπους φορολογούνται για χρήματα που δεν έχουν εισπράξει ή και που δεν θα εισπράξουν. Επίσης υποχρεώνονται να πληρώνουν τέλος επιτηδεύματος, που είναι ένας έξτρα φόρος ανεξάρτητος από τα κέρδη (τον πληρώνεις είτε βγάλεις κέρδος είτε μπεις μέσα). Αυτό εννοούμε όταν λέμε βαριά φορολογία.

Δεν υπάρχει περίπτωση απορρόφησης του ΦΠΑ, μην πιστεύετε ό,τι βλακεία διαβάζετε. Ο μόνος τρόπος να "απορροφήσεις" τον ΦΠΑ είναι να κάνεις περικοπές: απολύεις προσωπικό, μειώνεις μισθούς, μειώνεις τις ώρες διδασκαλίας. Μόνο έτσι απορροφείς τον ΦΠΑ. Για να μπορέσεις να απορροφήσεις τον ΦΠΑ χωρίς να κάνεις περικοπές, θα πρέπει να βγάζεις τρελλά κέρδη (όχι απλά να έχεις μεγάλο τζίρο) και κανένα φροντιστήριο πλέον δεν είναι σε αυτή την ευτυχή θέση.

Κωνσταντίνε, το κολπάκι με τις μικρότερες αποδείξεις είναι δοκιμασμένο και αποτελεί συνήθη τακτική στα φροντιστήρια ΜΕ (στα ΚΞΓ είναι δύσκολο να γίνει) αλλά έπιανε επειδή σπάνια γινόταν έλεγχος από το ΣΔΟΕ. Αν το ΣΔΟΕ βγει παγανιά τον Οκτώβριο στα φροντιστήρια, όπως βγαίνει τώρα στις τουριστικές επιχειρήσεις, θα πέσουν τα πρόστιμα βροχή και θα κλείνει το ένα φροντιστήριο μετά το άλλο.

Και τέλος πάντων, καθότι μιλάμε για δημιουργία φροντιστηρίου, η λύση δεν είναι να στήσεις μια επιχείρηση που η μόνη της πιθανότητα να ορθοποδήσει βασίζεται σε κολπάκια. Αν ο μόνος τρόπος να βγάλεις λεφτά είναι με κλεψιές και παρανομίες, είναι προτιμότερο να μείνεις στα "μαύρα" ιδιαίτερα - μικρότερη επένδυση και χαμηλότερο ρίσκο. Σκέψου ότι ως φροντιστήριο ελέγχεσαι από τους πάντες (ΙΚΑ, Επιθεώρηση Εργασίας, Πυροσβεστική, ΕΟΠΠΕΠ, ΣΔΟΕ) και προσεχώς και από τη Δευτεροβάθμια. Αν όλοι αυτοί οι φορείς αρχίσουν συστηματικούς ελέγχους, δεν θα ξέρεις ποιο πρόστιμο να πρωτοπληρώσεις.

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #156 στις: Αύγουστος 09, 2015, 08:21:40 πμ »
Πριν τις 20/7/2015 δεν υπήρχε ΦΠΑ σε καμιά βαθμίδα εκπαίδευσης. Από τις 20/7/2015 επιβαρύνονται με 23% ΦΠΑ τα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης, τα κέντρα ξένων γλωσσών και οι σχολές εκμάθησης Η/Υ. Όλες οι άλλες παροχές (ιδιωτικά σχολεία, ωδεία κλπ) συνεχίζουν να λειτουργούν χωρίς ΦΠΑ.

Σύμφωνα με αυτό http://www.palo.gr/oikonomika-nea/sto-23-o-fpa-sta-idiwtika-sxoleia/13330194/, φαίνεται ότι ΦΠΑ θα επιβάλλεται και στα ιδιωτικά, και αυτονόητα ορθά κατά την άποψή μου.

Το γεγονός όμως ότι αρκετοί γονείς αποφασίζουν και διακόπτουν τη φοίτηση των παιδιών τους στα ιδιωτικά ή δεν προβαίνουν καν στην εξ αρχής εγγραφή τους σε αυτά, ίσως δημιουργήσει πονοκέφαλο στο Υπουργείο επειδή περισσότεροι εκπαιδευτικοί θα απαιτηθούν για τα δημόσια σχολεία.
Μεσοπρόθεσμα όμως και δεδομένου ότι θα συντελεσθούν συνταρακτικές πλην όμως απαραίτητες αλλά αναγκαστικές αλλαγές στην Παιδεία , ο αριθμός των μαθητών θα περιορισθεί και στα Λύκεια και στα πανεπιστήμια αφού το σαθρό ελληνικό μοντέλο Παιδείας που λειτουργούσε προς όφελος της παραπαιδείας, δεν θα μπορεί να τροφοδοτείται οπως πριν επειδή απλά  ροή ανεξέλεγκτου χρήματος δεν υπάρχει.
 Δείτε στην Υγεία ή στα φαρμακεία τι γίνεται τα οποία τελευταία έχουν υποστεί τεράστιες απώλειες σε σχέση με πριν,  επειδή ακριβώς μπήκε κάποιος (αναγκαστικός ) έλεγχος σε αυτά.

Το παραπάνω έχει ήδη αρχισει και γίνεται αισθητό σε επίπεδο ιδ. σχολείων και φροντιστηρίων, τα οποία τελευταία άρχισαν και κάνουν μάλιστα και προσφορές(!)

Η  αναμενόμενη στροφή νέων ανθρώπων σε νέα επαγγελματα, η συνειδητοποίηση των Ελλήνων ότι δεν γεννηθήκαμε για να καθόμαστε σε γραφείο του Δημοσίου και να πληρωνόμαστε αφενός αλλά και της απαξίωσης των πτυχίων που ήδη έχει συντελεσθεί αφετέρου οδηγεί μαθηματικά σε νέο μοντέλο συμπεριφοράς γονέων και μαθητών απέναντι στην παγιωμένη αντίληψη ότι το παιδί πρέπει να μπεί στο Πανεπιστήμιο ο κόσμος να χαλάσει αφού νέα επαγγέλματα θα δημιουργηθούν που θα απορρέουν από τις πραγματικές ανάγκες.

Εννοείται ότι δεν αναφέρομαι στο πώς και με τρόπο θα γίνονται οι διορισμοί εκπαιδευτικών, με ΑΣΕΠ, χωρίς ΑΣΕΠ, αν θα έχει κάποιος 10 πτυχία ή 15 σχετικοάσχετα μεταπτυχιακά.

Οσοι λοιπόν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο σκοπεύουμε να επενδύσουμε στην Παιδεία ας έχουμε υπόψη ότι ένα υπάρχον  σύστημα δεν μπορεί να διαρκεί στο διηνεκές, πολλώ δε μάλλον έαν είναι και αποτυχημένο.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 09, 2015, 08:25:09 πμ από nickitol »

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #157 στις: Αύγουστος 09, 2015, 09:07:54 πμ »
Η  αναμενόμενη στροφή νέων ανθρώπων σε νέα επαγγελματα, η συνειδητοποίηση των Ελλήνων ότι δεν γεννηθήκαμε για να καθόμαστε σε γραφείο του Δημοσίου και να πληρωνόμαστε αφενός αλλά και της απαξίωσης των πτυχίων που ήδη έχει συντελεσθεί αφετέρου οδηγεί μαθηματικά σε νέο μοντέλο συμπεριφοράς γονέων και μαθητών απέναντι στην παγιωμένη αντίληψη ότι το παιδί πρέπει να μπεί στο Πανεπιστήμιο ο κόσμος να χαλάσει αφού νέα επαγγέλματα θα δημιουργηθούν που θα απορρέουν από τις πραγματικές ανάγκες.
Αυτό θέλω να το δω. Δεν το πιστεύω διότι έχουμε μάθει κατά τέτοιο τρόπο που είναι δύσκολο να αλλάξουμε.Είθε βέβαια.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:35:09 »

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #158 στις: Αύγουστος 09, 2015, 02:00:01 μμ »
Σύμφωνα με αυτό http://www.palo.gr/oikonomika-nea/sto-23-o-fpa-sta-idiwtika-sxoleia/13330194/, φαίνεται ότι ΦΠΑ θα επιβάλλεται και στα ιδιωτικά, και αυτονόητα ορθά κατά την άποψή μου.
Είναι μια από τις απαιτήσεις των "θεσμών" εντελώς λογικά και αυτονόητα - σου λένε αφού επέλεξες να ξεζουμίσεις την παιδεία, καταπατώντας όλες τις Κοινοτικές οδηγίες, να την ξεζουμίσεις συνολικά και όχι επιλεκτικά. Κατά πόσο θα εφαρμοστεί το μέτρο, θα το δούμε στην πορεία.

Το γεγονός όμως ότι αρκετοί γονείς αποφασίζουν και διακόπτουν τη φοίτηση των παιδιών τους στα ιδιωτικά ή δεν προβαίνουν καν στην εξ αρχής εγγραφή τους σε αυτά, ίσως δημιουργήσει πονοκέφαλο στο Υπουργείο επειδή περισσότεροι εκπαιδευτικοί θα απαιτηθούν για τα δημόσια σχολεία.
Υπάρχει εύκολη λύση σε αυτό το πρόβλημα: αυξάνεις τις ώρες διδασκαλίας των καθηγητών και μεγαλώνεις το μέγεθος των τάξεων. Δεν χρειάζονται επιπλέον προσλήψεις. Εκτός Αθήνας λειτουργούν σχολεία με 15-17 μαθητές ανά τάξη. Ακόμα και στην Αθήνα, δύσκολα βρίσκεις σχολείο με περισσότερους από 25 μαθητές ανά τάξη.

Μεσοπρόθεσμα όμως και δεδομένου ότι θα συντελεσθούν συνταρακτικές πλην όμως απαραίτητες αλλά αναγκαστικές αλλαγές στην Παιδεία , ο αριθμός των μαθητών θα περιορισθεί και στα Λύκεια και στα πανεπιστήμια αφού το σαθρό ελληνικό μοντέλο Παιδείας που λειτουργούσε προς όφελος της παραπαιδείας, δεν θα μπορεί να τροφοδοτείται οπως πριν επειδή απλά  ροή ανεξέλεγκτου χρήματος δεν υπάρχει.
Θα γίνουμε Ευρώπη. Δεν θα έχει ο κάθε ένας απαίτηση να σπουδάσει στο πανεπιστήμιο, ούτε να γνωρίζει 2 και 3 ξένες γλώσσες.

Όσο για την στροφή στα νέα επαγγέλματα, αυτό θα πάρει πολύ χρόνο, με την προϋπόθεση πως κάποια στιγμή στο μέλλον η κυβέρνηση θα πάρει τα κατάλληλα μέτρα υπέρ της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, της επιχειρηματικότητας κλπ (λέμε και κανένα αστείο να περνάει η ώρα).

Οσοι λοιπόν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο σκοπεύουμε να επενδύσουμε στην Παιδεία ας έχουμε υπόψη ότι ένα υπάρχον  σύστημα δεν μπορεί να διαρκεί στο διηνεκές, πολλώ δε μάλλον έαν είναι και αποτυχημένο.
Δεν ξέρω με ποιο κριτήριο θεωρούμε το συγκεκριμένο σύστημα "αποτυχημένο". Το εκπαιδευτικό μας σύστημα εξυπηρετεί ένα σκοπό και ο σκοπός είναι η πανεπιστημιακή μόρφωση μεγάλου ποσοστού του πληθυσμού (κάτι που δεν συναντάς σε άλλες χώρες που υποτίθεται πως έχουν καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα) και η εκμάθηση τουλάχιστον 2 ξένων γλωσσών σε ικανοποιητικό επίπεδο πριν την ηλικία των 16 χρόνων. Τίποτα από τα δύο δεν εμποδίζει τη στροφή σε νέα επαγγέλματα ή την απόρριψη της θεσούλας στο Δημόσιο. Ούτε και θα συμβεί η περιβόητη στροφή αν ξαφνικά αποκλείσουμε ένα μεγάλο ποσοστό νέων από την τριτοβάθμια εκπαίδευση ή τους εξοπλίσουμε μόνο με τα πενιχρά αγγλικά που μαθαίνουν στο σχολείο και τίποτα άλλο. Αντιθέτως, προσωπικά φοβάμαι ότι με τις σημερινές συνθήκες, όσο λιγότερα εφόδια έχουν οι νέοι, τόσο περισσότερο θα στραφούν στη σχετική ασφάλεια του Δημοσίου.

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #159 στις: Αύγουστος 09, 2015, 04:11:25 μμ »
Ισλα, ειλικρινά λυπάμαι που άτομα εκπαιδευτικοί δεν γνωρίζουν τους στόχους του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος και γράφουν ότι τους κατέβει.
Επιπλέον λυπάμαι διπλά που αυτοσυστήνονται ότι "λατρεύουν την εκπαίδευση" σε βαθμό που αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν να λατρεύεις κάτι αν δεν έχεις καταλάβει το λόγο για τον οποίο υπάρχει και τους στόχους που εξυπηρετεί.
Κοίταξε, η ικανοποίηση ιδιοτελών στόχων που στηρίζονται (και εύχονται ) στην  απαξίωση της Δημόσιας Παιδείας δεν σημαίνει ότι αποτελεί - και ούτε θα μπορούσε άλλωστε-  στόχο του εκπαιδευτικού συστήματος μας.
Τέτοιες απόψεις που έχουν εκτεθεί στο κείμενο σου,  αναπαράγουν συμπεριφορές και νοοτροπίες που δεν αφήνουν τίποτα να αλλάξει στην Ελλάδα που σήμερα το έχει ανάγκη περισσότερο από κάθε άλλη φορά, τη στιγμή μάλιστα που το σύμπαν βοά ότι το ελληνικό εκπ/κό σύστημα στην πράξη είναι για τα πανηγύρια, άποψη  που έχει πολλαπλά διατυπωθεί από   Έλληνες και ξένους  ανθρώπους των γραμμάτων και των πανεπιστημίων.
Ειλικρινά θλίβομαι δεν μπορώ να πω τίποτα άλλο.


Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #160 στις: Αύγουστος 09, 2015, 04:29:43 μμ »
Λυπάμαι που θλίβεσαι επειδή δεν συμφωνούν οι απόψεις μας, αλλά δεν προτίθεμαι να τις αλλάξω για να σου γίνω αρεστή. Σαφώς δεν χρειάζεται να συνεχίσεις να συζητάς μαζί μου.

Επίσης έχω να σου πω ένα μυστικό: δεν αυτοσυστήνομαι, το "λατρεύω την εκπαίδευση" μπαίνει αυτόματα από το σάιτ (τα παράπονά σου στους διαχειριστές).

Παρεμπιπτόντως, άλλο πράγμα η εκπαίδευση και άλλο η δημόσια παιδεία.

Το τι έχει διατυπωθεί από Έλληνες και ξένους ανθρώπους των γραμμάτων και των πανεπιστημίων δεν μου λέει κάτι. Είμαι μεγάλη κοπέλα και μπορώ να έχω τη δική μου γνώμη για τα πράγματα, η οποία κάποιες φορές διαφωνεί με τη γνώμη άλλων.

Σου θυμίζω ότι είσαι εκτός θέματος (κοίτα τον τίτλο για να καταλάβεις). Έλεος με όλους όσους δεν έχουν καμία σχέση με το χώρο των φροντιστηρίων που μπαίνουν σε αυτό το θέμα για να συζητήσουν άσχετα πράγματα. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ λέει, όχι ελάτε να φτιάξουμε μια νέα δημόσια παιδεία. Τι δεν καταλαβαίνεις;

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #161 στις: Αύγουστος 09, 2015, 05:21:37 μμ »
Σαφώς δεν χρειάζεται να συνεχίσεις να συζητάς μαζί μου.

Ουδέποτε επεδίωξα να συζητήσω μμαζί σου όπως και με κανέναν εδώ. Απλά καταθέτω τις δικές μου απόψεις στις απόψεις που έχουν εκφρασθεί εδώ στο δημόσιο φόρουμ και στη συγκεκριμένη περίπτωση τυχαίνει να είναι οι δικές σου.


Το τι έχει διατυπωθεί από Έλληνες και ξένους ανθρώπους των γραμμάτων και των πανεπιστημίων δεν μου λέει κάτι.
Καλό όμως είναι να γνωρίζει κανεις και ειδικά αν ασχολείται με την εκπαίδευση για  τις απόψεις που έχουν καταξιωμένοι πανεπιστημιακοί γενικότερα.


Σου θυμίζω ότι είσαι εκτός θέματος (κοίτα τον τίτλο για να καταλάβεις). Έλεος με όλους όσους δεν έχουν καμία σχέση με το χώρο των φροντιστηρίων που μπαίνουν σε αυτό το θέμα για να συζητήσουν άσχετα πράγματα. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ λέει, όχι ελάτε να φτιάξουμε μια νέα δημόσια παιδεία. Τι δεν καταλαβαίνεις;

Εκτός θέματος δεν είμαι γιατί στο τέλος γράφω .."Οσοι λοιπόν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο σκοπεύουμε να επενδύσουμε στην Παιδεία ας έχουμε υπόψη ότι ένα υπάρχον  σύστημα δεν μπορεί να διαρκεί στο διηνεκές, ...", πράγμα που σημαίνει ότι αυτοί που επενδύουν πρέπει να υπολογίζουν και τη δυναμική που έχει μια υπάρχουσα κατάσταση να διατηρηθεί ή τροποποιηθεί στο μέλλον.

Ενώ όμως δεν  επιθυμείς να συζητάω μαζί σου, στο τέλος με ρωτάς πράγμα που σημαίνει ότι περιμένεις  απάντηση.

Αντί όμως άλλη ς απαντήσεως θα σου παραθέσω το παρακάτω:"...Βλέπεις υποτιθέμενη δωρεάν παιδεία που χρυσοπληρώνεις μέσω της παραπαιδείας και της φοιτητικής μετανάστευσης. Βλέπεις ότι έχουμε γίνει ο περίγελος του πλανήτη και ότι η ζωή σου διαλύθηκε από τον τρόπο που πορευτήκαμε ως τώρα. Και αντί να πεις ότι ντρέπεσαι γι’ αυτή τη χώρα και ότι θες μια νέα για σένα και τα παιδιά σου, κάθεσαι και το παίζεις πατριώτης λέγοντας ότι παντού έτσι είναι...." [url]http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.ellada&id=36707/url]

Εννοείται ότι τα φροντιστήρια ξένων γλωσσών θα σπεύσουν  να αυτοεξαιρεθούν καθόσον "προσφέρουν υπηρεσίες"..

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #162 στις: Αύγουστος 09, 2015, 05:28:30 μμ »
Ενώ όμως δεν  επιθυμείς να συζητάω μαζί σου, στο τέλος με ρωτάς πράγμα που σημαίνει ότι περιμένεις  απάντηση.
Ήταν ρητορική η ερώτηση καρντιά μου...  ::)

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #163 στις: Αύγουστος 13, 2015, 08:28:05 μμ »
Με όλα αυτά που συμβαίνουν, δε νομίζω να υπάρξει κάποιος αυτή την εποχή που να προβεί σε δημιουργία φροντιστηρίου..

Αποσυνδεδεμένος piko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #164 στις: Αύγουστος 14, 2015, 08:24:03 μμ »
Σε φροντιστήριο ΜΕ στη περιοχή μου ο εργοδότης κόβει αποδείξεις 50-60ευρώ αντι για 300-350 ευρώ.Υπάρχουν κόλπα και έτσι ο γονιός δε θα επιβαρύνεται και πιστεύω ότι το κάνουν οι περισσότεροι,ποιά ΣΔΟΕ εδώ οι περισσότεροι καθηγητές σε φροντιστήρια δουλευουν μαύρα που ζήτε?

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #165 στις: Αύγουστος 14, 2015, 08:34:53 μμ »
Στην επαρχεία είσαι ή στην Αθήνα;

Αποσυνδεδεμένος piko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #166 στις: Αύγουστος 14, 2015, 08:37:41 μμ »
Στην επαρχεία είσαι ή στην Αθήνα;

ΑΘΗΝΑ

Αποσυνδεδεμένος piko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #167 στις: Αύγουστος 14, 2015, 08:38:32 μμ »
ΑΘΗΝΑ περιοχή δε μπορώ να σου πω

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 538
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 530
Σύνολο: 537

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.128 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.