*

Αποστολέας Θέμα: Ο Ευρωπαϊκός Τύπος ζητάει ενημέρωση για τα τεκταινόμενα στην Ελληνική παιδεία  (Αναγνώστηκε 10367 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1829
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Επίσης έχει δοθεί υπερβολική έμφαση μόνο στην πληροφορική, ενώ αστοχίες υπάρχουν και με άλλα μαθήματα.

Συμφωνώ, μάλιστα αυτό δίνει και μια συντεχνιακή χροιά στο κείμενο! Η έλλειψη σφαιρικότητας σε κείμενα που δημοσιοποιούνται μόνο ως μειονέκτημα μπορεί να θεωρηθεί. Αν βέβαια στόχος είναι να δώσουμε μια ρεαλιστική εικόνα του τι συμβαίνει.

Προφανώς είτε δεν διαβάσατε τις επισημάνσεις μου, είτε δεν τις κατανοήσατε αμφότεροι.
Ακόμα και αν σας έγινε συγκεκριμένη ερώτηση για την πληροφορική, υπάρχουν αστοχίες και σε άλλα μαθήματα που μπορούν να επισημανθούν.

Σε παραπέμπω πάλι στις επισημάνσεις μου. Κάνε τον κόπο να τις διαβάσεις όλες προσεκτικά.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 04, 2011, 11:47:32 πμ από Dr_Michael »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος lpap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Also about the book problem:
The ministry suggests we use digital means instead of the books we don't have, and they have distributed DVDs with the courses and created an internet site with digital content for the students. However, in many places in the country there are families with no computers and schools with very slow internet connections which cannot be used in the classroom. This way, two kinds of students are formed: The "lucky" ones who live in the city or their families can provide them with computers or internet, and the "unlucky" ones from the villages or poor families. But they all take the same exams to enter to the university in the end...

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Σε περίπτωση που δημοσιευθεί το άρθρο, θα θέλαμε να ειδοποιηθούμε από εδώ για να το μελετήσουμε.Θα είχα ενδιαφέρον.Η ερώτηση από τη δημοσιογράφο για Πληροφορική-Θρησκευτικά νομίζω μας οδηγεί προς γαλλική ή αγγλική Εφημερίδα.Εν πάση περιπτώσει νομίζω ότι η Διαμαντοπούλου αν διαβάσει το άρθρο, το μόνο στο οποίο θα σταθεί θα είναι αυτή η αντιδιαστολή, για να βρει αφορμή να τσακίσει ο,τιδήποτε της χαλάει την αντίληψη περί "σύγχρονου σχολειου".
Κι όμως και η μετατροπή του μαθήματος των Λατινικών σε προαιρετικό (εφόσον μόνο όποιος θα σπουδάζει φιλολογίες θα το επιλέγει) δείχνει περιφρόνηση προς την άλλη κολώνα του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού, το ρωμαϊκό δίκαιο και τη δυτική εν γένει κουλτούρα, ας μην ξεχνάμε ότι ένα από τα ωραιότερα έργα του Σαίξπηρ, ο Κοριαλανός, στηρίζεται στη Ρωμαϊκή Ιστορία και ταυτόχρονα  καμία λατινογενής γλώσσα δεν κατανοείται πιο εύκολα παρά μέσω από τη γνώση των λατινικών.Μιλώ έτσι για τα λατινκά, γιατί θεωρώ απόλυτα αναγκαία την ύπαρξη της διδασκαλίας τους εξίσου με την  αρχαία ελληνική που είναι θεμέλιο των ανθρωπιστικών επιστημών.

Συμφωνώ

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
As compared ( and contrasted  ) to other Educational Systems within the EU the Hellenic Educational System suffers the most because of its' innate inadequacies , none of which are the Teacher's fault.
To mention but a few :
- no psychological support whatsoever for Students or Teachers alike - when in all other european countries a psychologist is present within the school premises there are cases in  Greece where whole prefectures do without professional school help.
- no updated technological support in most schools. There are schools that operate in Windows 98 and
Word 97-2003 hardware/software and to even receive the daily e-mail will  depend on any teacher's good will to bring their own  laptops  and help "push" the system along.  Needless to say that other Administrational chores such as entering substitute - teachers' salary and health service data can only be dealt with in floppy disks instead of XMLs because this is what IKA ( insurance carrier) will accept.
- all  Technology Labs throughout the country are equipped with ancient CPUs and /or screens and twenty students are forced to pack in them sharing - at its best - ten PC  monitors. In some cases students are also told to bring their own chairs into the lab since there are not enough chairs for everyone. Any circumstantial visit to any greek school will prove the afore mentioned facts beyond any doubt.
- there is no wireless internet connection in our schools because the school internet provider (sch.gr) will not allow it. Hence, there is no possibility of students working within the school premises on any projects or other group-oriented activities.

We could also mention roofs that drip when it rains, sewers that overflow inside the school court, radiators breaking and flooding whole classes, photocopiers that do not work or when they do they xerox some 10 sheets per minute, non-existant central heating systems and a lot more.

We will mention though total lack of  in-service training, no active school advisors, lack of sustainable and meritocratic Evaluation, books the last update of which goes back to the 80s, Principals that are politically appointed but completely incompetent in their role as leaders and inspirators of the great Educational skill.

It is both sad and irrational  then, that someone with the calibre of our present Prime-Minister, someone who is  bllingual, multi-culture-exposed, Harvard Graduate and ex-Minister of Education will want  teachers to operate and provide the country's youth with their best under such circumstances or will demand them to function as Educators  when the State will not facilitate them with the basics!

The Teachers of this country worry about their Students' future, worry about how the School will broaden their Students' mind and provide them with better prospects and opportunities.
At the same time the Teachers of this country  fail to see how changes will happen   through a monetary, cyincal and short-sighted prisma able to spot only numerical data which leaves the Human Factor aside.

However, the Teachers of this coutry will rise to the occasion, because this is what Teachers do!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 05, 2011, 03:25:18 μμ από bitch »
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Καλά και χρυσά όλα αυτά,αλλά δεν έχω δει ρε παιδιά (διορθώστε με αν κάνω λάθος) την ουσιαστική έλλειψη τεχνολογικής εκπ/σης,η οποία θα αποτελούσε μια πραγματική εναλλακτική διέξοδο εναντίον της συσσώρευσης άνεργων πτυχιούχων και θα έδινε μια φρέσκια αναπτυξιακή προοπτική .Στο εξωτερικό ο απόφοιτος τεχνολογικής εκπ/σης απολαμβάνει τον αντίστοιχο σεβασμό και,όταν έρχεται ως τουρίστας στην Ελλάδα,μπορεί να ανοίξει να διαβάσει και ένα μυθιστόρημα...
Επίσης,δεν είναι περιττή νομίζω η επέκτασή μας,έστω και ακροθιγώς,στις παθογένειες της τριτοβάθμιας εκπ/σης,γιατί από εκεί θεωρώ ότι ξεκινούν όλα τα προβλήματα,με την πληθώρα ομοειδών τμημάτων,τον νεποτισμό στους ακαδημαικούς,την ουσιαστική διακοπή της έρευνας κτλ.

Κάτι θετικό έχει ειπωθεί μέχρι τώρα; ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 04, 2011, 06:19:29 μμ από rublev »

Αποσυνδεδεμένος foinix

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Να γεννηθεί η ελπίς!
    • Προφίλ
μια ζαλούρα την έπαθα  ::) ::) ::) ::)

Αποσυνδεδεμένος mariakriti

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Μερικές επισημάνσεις-διευκρινήσεις:

1. Αναφορά σε μισθούς δεν χρειάζεται να γίνει, διότι η δημοσιογράφος είναι πλήρως ενημερωμένη και έχει ήδη γράψει άρθρα για τις μειώσεις μισθών και συντάξεων, αύξηση φόρων κλπ.
2. Το κείμενο θα εμπλουτιστεί και με άλλα στοιχεία αν και εφόσον γράψετε όπως είπα στα Αγγλικά.
3. Η σύγκριση της Πληροφορικής με τα Θρησκευτικά προκύπτει διότι η ίδια η δημοσιογράφος ρώτησε: "Αληθεύει ότι το Υπουργείο είναι και Θρησκευμάτων; Αληθεύει επίσης ότι στο Γυμνάσιο κάνουν πιο πολλές ώρες Θρησκευτικά από Πληροφορική;" - Επομένως αυτά είναι γεγονότα και απαντήσεις στις ερωτήσεις που τέθησαν. Θα αφαιρεθεί μόνο η προσωπική γνώμη του συντάκτη.
4. Το κείμενο ΔΕΝ θα δημοσιευτεί. Απαντάει απλώς σε ερωτήσεις, θίγει προβλήματα και πτυχές άγνωστες και αποτελεί απλώς πληροφόρηση-ενημέρωση των δημοσιογράφων. Με αυτά τα δεδομένα οι δημοσιογράφοι ενδεχομένως θα γράψουν το δικό τους άρθρο.


Το ότι η κυρία δημοσιογράφος ρώτησε για την διδασκαλία της πληροφορικής στο γυμνάσιο σε αντιδιαστολή με τα θρησκευτικά δίνοντας ένα σαφώς υποτιμητικό και δεύτερο ρόλο στο μάθημα των θρησκευτικών ήταν μια εκ του πονηρού  ερώτηση και τέλοσπαντων δείχνει ενδεχομένως την προσωπική της γνώμη έμμεσα για τη σημασία των δύο μαθημάτων. Μπορούμε να απαντήσουμε απλά στην ερώτηση, λέγοντας πόσες ώρες διδασκαλίας διατίθενται για καθένα από αυτά τα μαθήματα και να μην πέσουμε στην παγίδα δίνοντας μια τέτοιου τύπου απάντηση. Κανένα μάθημα δεν είναι άχρηστο ή υποδεέστερο από άλλα, όλα έχουν παιδαγωγική και γνωστική αξία.
Αν η σύγχρονη Ευρώπη και οι δανειστές θεωρούν υποδεέστερα τα θρησκευτικά μπορούν κάλλιστα σε λίγο καιρό που θα ξεπουληθούμε εντελώς ως χώρα, να έρθουν και να επέμβουν και στα προγράμματα σπουδών των σχολείων μας...σιγά το πράγμα.
Επίσης εδώ ο κόσμος καίγεται....η Ελλάδα καταρρέει, υπάρχουν τόσα άλλα σοβαρά προβλήματα στην παιδεία και η κυρία δημοσιογράφος αναρωτήθηκε για ...το αν το υπουργείο είναι και θρησκευμάτων;;; Και αν διδάσκονται πιο πολλές ώρες τα θρησκευτικά ή η πληροφορική.
Η γνώμη μου είναι ότι οι ερωτήσεις αν ετέθησαν έτσι δείχνουν ότι πάνε να εξευτελίσουν την κατάσταση (όσο απέμεινε και δεν είναι από μόνη της) και να λοιδωρήσουν την ελληνική παιδεία, είναι "στημένες" και δεν ενδιαφέρθηκαν ξαφνικά για τα προβλήματα...μας.
Μπορούμε να εκθέσουμε τα προβλήματά μας και μόνοι μας, χωρίς να έχουμε "οδηγούς" τέτοιες ερωτήσεις. Και μάλιστα προβλήματα σοβαρά και κρίσιμα και για το μαθητή και για το δάσκαλο.

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1829
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Μπορούμε να εκθέσουμε τα προβλήματά μας και μόνοι μας, χωρίς να έχουμε "οδηγούς" τέτοιες ερωτήσεις. Και μάλιστα προβλήματα σοβαρά και κρίσιμα και για το μαθητή και για το δάσκαλο.

Το βλέπω! 4 σελίδες γκρίνια και μόνο 2-3 άτομα έγραψαν κειμενάκια στα Αγγλικά.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161787
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 432
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 373
Σύνολο: 373

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.