*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 207810 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Υποθέτω διαβάζοντας την ανακοίνωση ότι δικαίωμα μετάταξης έχουν μόνο οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ19-ΠΕ20 και όχι όσοι έχουν διοριστοί ως πληροφορικοί με άλλα πτυχία..... Αν ισχύει αυτό είναι πολύ θετικό βήμα

Όσοι έχουν μεταταγεί θεωρούνται ΠΕ19-20. Δε νομίζω ότι αλλάζει κάτι σε αυτόν τον τομέα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος p-p

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 346
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πάντως μην φοβάσαι τους ΠΕ19 άλλων ειδικοτητων. Έχουν ήδη οργανική έξω από την πόρτα του σπιτιού τους.

Το θέμα είναι τόσα χρόνια σπουδών και να καταλήξουμε στα δημοτικά...

ο καθένας θα σταθμίσει τα συν και τα πλην και θα αποφασίσει...

Αποσυνδεδεμένος kateri

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 980
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Σε αυτές τις μετατάξεις θα ισχύει και το ότι θα πρέπει να έχεις κλείσει 5ετία διορισμένος ή δεν υπάρχει τέτοιος περιορισμός;

Αποσυνδεδεμένος argy1010

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
    • Προφίλ
Σε αυτές τις μετατάξεις θα ισχύει και το ότι θα πρέπει να έχεις κλείσει 5ετία διορισμένος ή δεν υπάρχει τέτοιος περιορισμός;
Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα ισχύοντα :
"Μετατάξεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε κενές οργανικές θέσεις άλλου κλάδου, του οποίου έχουν αποκτήσει τα ειδικά τυπικά προσόντα διορισμού, είναι επιτρεπτές, εφόσον οι ενδιαφερόμενοι έχουν συμπληρώσει πέντε (5) έτη εκπαιδευτικής υπηρεσίας στον κλάδο που υπηρετούν και στον κλάδο στον οποίο επιθυμούν να μεταταγούν, έχουν διοριστεί οι προσωρινοί αναπληρωτές που έχουν την ίδια με αυτούς συνολική υπηρεσία στην εκπαίδευση."

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος evivasil

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
    • Προφίλ
Πάντως μην φοβάσαι τους ΠΕ19 άλλων ειδικοτητων. Έχουν ήδη οργανική έξω από την πόρτα του σπιτιού τους.

Το θέμα είναι τόσα χρόνια σπουδών και να καταλήξουμε στα δημοτικά...

ο καθένας θα σταθμίσει τα συν και τα πλην και θα αποφασίσει...

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 22, 2012, 08:31:21 μμ από evivasil »

Αποσυνδεδεμένος p-p

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 346
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πάντως μην φοβάσαι τους ΠΕ19 άλλων ειδικοτητων. Έχουν ήδη οργανική έξω από την πόρτα του σπιτιού τους.

Το θέμα είναι τόσα χρόνια σπουδών και να καταλήξουμε στα δημοτικά...

ο καθένας θα σταθμίσει τα συν και τα πλην και θα αποφασίσει...

ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ;;;;;;;;; ΤΙ ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;;;;; ΥΠΑΡΓΟΥΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ. ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΛΙΓΟ. ΤΟ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΣΕ ΛΥΚΕΙΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ. Ο ΣΩΣΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ΟΤΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΤΗ ΜΥΤΗ ΣΑΣ ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!!! ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ!!!!!!!!!!

Έχεις δίκιο πως κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης είναι εξίσου σημαντική. Δεν σνομπάρω τα δημοτικά, φέτος σε δημοτικό είμαι, απλά κάποιες φορές στο δημοτικό πιστεύεις πως αυτό που κάνεις μπορεί να το κάνει και κάποιος άλλος με λιγότερη κατάρτιση και πως έχεις πιο πολλά να προσφέρεις σε ένα λύκειο.

Επίσης σίγουρα το δημοτικό είναι το πιο κουραστικό από όλες τις βαθμίδες.

Όσο αναφορά τις μετατάξεις να δούμε πότε θα γίνουν και ποιά θα είναι τα κριτήρια. Ας ελπίσουμε πως θα πάει με βάση τα μόρια των μεταθέσεων.

Είδωμεν...

Αποσυνδεδεμένος evivasil

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
    • Προφίλ
Πάντως μην φοβάσαι τους ΠΕ19 άλλων ειδικοτητων. Έχουν ήδη οργανική έξω από την πόρτα του σπιτιού τους.

Το θέμα είναι τόσα χρόνια σπουδών και να καταλήξουμε στα δημοτικά...

ο καθένας θα σταθμίσει τα συν και τα πλην και θα αποφασίσει...


« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 22, 2012, 08:32:11 μμ από evivasil »

Αποσυνδεδεμένος dijkstra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ναι μωρέ μην υποβαθμίζουμε την ειδικότητά μας. Άλλωστε στο δημοτικό διδάσκουμε πολύ υψηλού επιπέδου έννοιες τέτοιες που χρειάζεται πανεπιστημιακού επιπέδου μόρφωση για να τις εξηγήσεις. Βρε δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ που επειδή θέλουν κάποιοι να χωθούν στο δημόσιο θα την πληρώσουν τα παιδάκια?
δηλαδή ο δάσκαλος αν επιμορφωθεί δεν μπορεί να διδάξει απλή χρήση υπολογιστή? ας σοβαρευτούμε λίγο.
Εκτός φυσικά αν το επίπεδο γνώσεων κάποιων τους περιορίζεται μέχρι το δημοτικό, οπότε πάω πάσο ή αν στην σχολή τους τα μόνα μαθήματα που έκαναν ήταν word, excel και internet.
Το άλλο περίεργο είναι ότι οι δάσκαλοι θέλουν 4 χρόνια για να αποκτήσουν κάποια ας πουμε παιδαγωγική επάρκεια. Εμείς είμαστε παιδαγωγοί με μια ταχύρυθμη επιμόρφωση. Τέλεια.
Ακριβώς όπως μας πήραν τις θέσεις οι μαθηματικοί και οι φυσικοί τώρα κάνουμε και εμείς το ίδιο.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
Σε αυτές τις μετατάξεις θα ισχύει και το ότι θα πρέπει να έχεις κλείσει 5ετία διορισμένος ή δεν υπάρχει τέτοιος περιορισμός;
Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα ισχύοντα :
"Μετατάξεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε κενές οργανικές θέσεις άλλου κλάδου, του οποίου έχουν αποκτήσει τα ειδικά τυπικά προσόντα διορισμού, είναι επιτρεπτές, εφόσον οι ενδιαφερόμενοι έχουν συμπληρώσει πέντε (5) έτη εκπαιδευτικής υπηρεσίας στον κλάδο που υπηρετούν και στον κλάδο στον οποίο επιθυμούν να μεταταγούν, έχουν διοριστεί οι προσωρινοί αναπληρωτές που έχουν την ίδια με αυτούς συνολική υπηρεσία στην εκπαίδευση."

Χρειάζεται διευκρίνιση, διότι στην προκειμένη περίπτωση των ΠΕ19-20 δεν πρόκειται για μετάταξη σε άλλο κλάδο (εκτός αν οι ΠΕ19-20 της Α/βάθμιας έχουν άλλα τυπικά προσόντα διορισμού, που το αποκλείω) αλλά για μετάταξη σε άλλη βαθμίδα.

Διευκρίνιση επίσης χρειάζεται για το ποιοι θα μπορούν να κάνουν αίτηση μετάταξης, π.χ. για το ΠΥΣΠΕ Χ θα μπορούν όλοι, μόνο οι έχοντες οργανική θέση, μόνο οι του ΠΥΣΔΕ Χ, κάποιος άλλος συνδυασμός κτλ.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
ναι μωρέ μην υποβαθμίζουμε την ειδικότητά μας. Άλλωστε στο δημοτικό διδάσκουμε πολύ υψηλού επιπέδου έννοιες τέτοιες που χρειάζεται πανεπιστημιακού επιπέδου μόρφωση για να τις εξηγήσεις. Βρε δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ που επειδή θέλουν κάποιοι να χωθούν στο δημόσιο θα την πληρώσουν τα παιδάκια?
δηλαδή ο δάσκαλος αν επιμορφωθεί δεν μπορεί να διδάξει απλή χρήση υπολογιστή? ας σοβαρευτούμε λίγο.
Εκτός φυσικά αν το επίπεδο γνώσεων κάποιων τους περιορίζεται μέχρι το δημοτικό, οπότε πάω πάσο ή αν στην σχολή τους τα μόνα μαθήματα που έκαναν ήταν word, excel και internet.
Το άλλο περίεργο είναι ότι οι δάσκαλοι θέλουν 4 χρόνια για να αποκτήσουν κάποια ας πουμε παιδαγωγική επάρκεια. Εμείς είμαστε παιδαγωγοί με μια ταχύρυθμη επιμόρφωση. Τέλεια.
Ακριβώς όπως μας πήραν τις θέσεις οι μαθηματικοί και οι φυσικοί τώρα κάνουμε και εμείς το ίδιο.

Πρόκειται για ένα θέμα που έχει συζητηθεί αρκετές φορές στο παρελθόν...
Υπάρχουν δεκάδες επιχειρήματα που μπορώ να σου παραθέσω για τους λόγους που το μάθημα πρέπει να διδάσκεται από καθηγητές πληροφορικής στο δημοτικό. Θα σου πω τα τρία πιο απλά επιχειρήματα που μπορεί να τα δει ακόμα και όποιος έχει δουλέψει μία εβδομάδα σε δημοτικό...
1. Πιστεύεις ότι οι πιστοποιημένοι δάσκαλοι γνωρίζουν τόσο καλά το αντικείμενο ώστε να μπορούν να το διδάξουν; Άλλο να μαθαίνεις να χρησιμοποιείς τον Η/Υ και άλλο να το διδάσκεις στους άλλους.
2. Ένα εργαστήριο μπορεί να συντηρηθεί όταν μπαινοβγαίνουν 10-20 διαφορετικοί δάσκαλοι μέσα στη βδομάδα με 200+ παιδάκια κάτω από 12 χρονών και μάλιστα χωρίς να υπάρχει έστω ένας υπεύθυνος ΠΕ19; Και μάλιστα με μηχανήματα 10ετίας και μηδενική χρηματοδότηση για ανταλλακτικά και service;
3. Στα παιδιά από τετάρτη δημοτικού και πάνω διδάσκουμε πιο προχωρημένα αντικείμενα από απλή χρήση. Πχ. φέτος χρησιμοποιούμε κάποιοι συνάδελφοι ηλεκτρονικές τάξεις στο Internet, δημιουργούν τα παιδιά πολυμέσα και αρχίζουν να μαθαίνουν τις βασικές αρχές του προγραμματισμού με προγράμματα τύπου scratch. Και πολλά άλλα, που γνωρίζω μέχρι και ΠΕ19-20 που ζορίζονται να τα μάθουν... Δεν είναι τόσο απλά τα αντικείμενα για να τα "φορτώσουμε" σε δασκάλους.

Τέλος για την τελευταία σου φράση, ότι κάνουμε στους δασκάλους ό,τι μας έκαναν στο παρελθόν οι μαθηματικοί/φυσικοί... Δεν υπάρχει σύγκριση! Τότε έβαλαν άτομα που είχαν σπουδάσει κάποιο αντικείμενο να διδάξουν κάποιο άλλο. Τώρα διδάσκουμε το δικό μας αντικείμενο σε διαφορετικές βαθμίδες.

Αποσυνδεδεμένος p-p

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 346
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ποιά θα είναι όμως τα κριτήρια για τις μετατάξεις και μετά τις μετατάξεις διατηρούμε τα μόρια που έχουμε;

Αποσυνδεδεμένος dijkstra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
1. Πιστεύεις ότι οι πιστοποιημένοι δάσκαλοι γνωρίζουν τόσο καλά το αντικείμενο ώστε να μπορούν να το διδάξουν; Άλλο να μαθαίνεις να χρησιμοποιείς τον Η/Υ και άλλο να το διδάσκεις στους άλλους.
Δηλαδή για να διδάξεις στους άλλους πως να χρησιμοποιούν τον Η/Υ πρέπει να έχεις πτυχίο πληροφορικής? Αυτό το θεωρείς σοβαρό επιχείρημα? Τι σχέση έχει αυτό με την επιστήμη της πληροφορικής? Δηλαδή στις σχολές πληροφορικής κάνουν διδακτική του word , excel και του internet. Ειλικρινά δεν νομίζω να πιστεύεις κάτι τέτοιο.
Εκτός αν θεωρείς πως σπούδαζες τόσα χρόνια για να διδάσκεις κάτι που μπορεί να το διδάξει μια χαρά και ένας απόφοιτος ΙΕΚ πληροφορικής.

Παράθεση
2. Ένα εργαστήριο μπορεί να συντηρηθεί όταν μπαινοβγαίνουν 10-20 διαφορετικοί δάσκαλοι μέσα στη βδομάδα με 200+ παιδάκια κάτω από 12 χρονών και μάλιστα χωρίς να υπάρχει έστω ένας υπεύθυνος ΠΕ19; Και μάλιστα με μηχανήματα 10ετίας και μηδενική χρηματοδότηση για ανταλλακτικά και service;
Αυτό το επιχείρημα τι σχέση έχει με την διδασκαλία? Άρα ουσιαστικά λες ότι ο πληροφορικός είναι αναγκαίος σαν τεχνικός υπολογιστών σε ένα σχολείο. Εδώ συμφωνώ, από το τεχνικός υπολογιστών όμως μέχρι το να μπορείς να διδάξεις σε παιδιά από 6-12 ετών υπάρχει μια διαφορά, πως να το κάνουμε.
Εκτός αν δεχτούμε ότι μπορεί να μπαίνει οποιοσδήποτε με ένα πτυχίο σε μια τάξη δημοτικού και οι παιδαγωγικές γνώσεις δεν έχουν καμία σημασία. οκ ας μπούνε και οι μηχανολόγοι και οι ηλεκτρολόγοι και οι μαθηματικοί και οι υδραυλικοί, όλοι αυτοί κάποιο πτυχίο θα έχουν

Παράθεση
3. Στα παιδιά από τετάρτη δημοτικού και πάνω διδάσκουμε πιο προχωρημένα αντικείμενα από απλή χρήση. Πχ. φέτος χρησιμοποιούμε κάποιοι συνάδελφοι ηλεκτρονικές τάξεις στο Internet, δημιουργούν τα παιδιά πολυμέσα και αρχίζουν να μαθαίνουν τις βασικές αρχές του προγραμματισμού με προγράμματα τύπου scratch. Και πολλά άλλα, που γνωρίζω μέχρι και ΠΕ19-20 που ζορίζονται να τα μάθουν... Δεν είναι τόσο απλά τα αντικείμενα για να τα "φορτώσουμε" σε δασκάλους.
Για πες μου σε παρακαλώ ένα βαρύ παράδειγμα που διδάσκεται στο δημοτικό και έχει σχέση με τις βασικές αρχές του προγραμματισμού και δεν μπορεί να το κάνει ο δάσκαλος.
Αλλά ας δεχτώ από 4η δημοτικού άντε 5η και 6η μπορεί να μπαίνει ο πληροφορικός, και ότι έχει έχεις ένα επιχείρημα.
Το γεγονός ότι από την 1η δημοτικού που τα παιδιά δεν ξέρουν καλά καλά να μιλάνε να γράφουν και να διαβάζουν μπαίνει στην τάξη κάποιος που δεν έχει εκπαιδευτεί να διδάσκει σε παιδιά αυτής της ηλικίας συνιστά έγκλημα ή όχι?

Παράθεση
Τέλος για την τελευταία σου φράση, ότι κάνουμε στους δασκάλους ό,τι μας έκαναν στο παρελθόν οι μαθηματικοί/φυσικοί... Δεν υπάρχει σύγκριση! Τότε έβαλαν άτομα που είχαν σπουδάσει κάποιο αντικείμενο να διδάξουν κάποιο άλλο. Τώρα διδάσκουμε το δικό μας αντικείμενο σε διαφορετικές βαθμίδες.
Μα πάλι δεν κατάλαβες τι λέω, οι ΤΠΕ ΔΕΝ είναι δικό μας αντικείμενο. Δεν έχουμε σπουδάσει αυτό. Εκτός αν μιλάμε για πτυχιούχους ECDL, ή τέλος πάντων όσους έχουν πτυχία με γνώσεις ECDL και νομίζουν ότι είναι αυτόματα και καθηγητές.

Τέλος πάντων το μόνο ας πούμε σοβαρό επιχείρημα, είναι ότι από 4η δημοτικού και πάνω ίσως είναι καλύτερο να μπαίνει πληροφορικός. Όλα τα υπόλοιπα που λες όπως σου τεκμηρίωσα στερούνται σοβαρότητας.
Αλλά θα ήθελα πολύ να μου δώσει κάποιος ένα παράδειγμα που έκανε στο δημοτικό το κατάλαβαν τα παιδιά και για να το κάνεις πρέπει να έχεις τελειώσει ΑΕΙ πληροφορικής. Περιμένω

Αποσυνδεδεμένος dijkstra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παιδιά γιατί πνίγεστε σε μια κουταλιά νερό?
προφανώς θα ισχύει για εμάς το ίδιο καθεστώς που ισχύει και για τις άλλες ειδικότητες.
Αρκεί λοιπόν να βρείτε καθηγητές ξένων γλωσσών ή γυμναστές που πήραν μετάταξη από ΔΕ και ΠΕ και να λύθουν όλες σας οι απορίες.
Το ίδιο καθεστώς θα ισχύσει και για μας (εσάς γιατί εγώ ΠΕ δεν πάω με τίποτα)
ποιά θα είναι όμως τα κριτήρια για τις μετατάξεις και μετά τις μετατάξεις διατηρούμε τα μόρια που έχουμε;

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ

Τέλος πάντων το μόνο ας πούμε σοβαρό επιχείρημα, είναι ότι από 4η δημοτικού και πάνω ίσως είναι καλύτερο να μπαίνει πληροφορικός. Όλα τα υπόλοιπα που λες όπως σου τεκμηρίωσα στερούνται σοβαρότητας.
Αλλά θα ήθελα πολύ να μου δώσει κάποιος ένα παράδειγμα που έκανε στο δημοτικό το κατάλαβαν τα παιδιά και για να το κάνεις πρέπει να έχεις τελειώσει ΑΕΙ πληροφορικής. Περιμένω
I rest my case...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 21, 2012, 08:11:42 μμ από gpapage »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 527
Σύνολο: 528

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.