*

Αποστολέας Θέμα: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών  (Αναγνώστηκε 87202 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #140 στις: Οκτώβριος 31, 2011, 03:27:41 μμ »
αναφέρεται στην ειδικότητα που αποδίδεται με βάση τα κριτήρια που ορίζονται στις παρ.1,2,3.
αυτό θα πουν.Κάτι πιο ξεκάθαρο δεν έχουμε;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:37:25 »

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #141 στις: Οκτώβριος 31, 2011, 03:30:49 μμ »
Το σημείο αριθ. 4 δεν είναι σαφές; Αφού λέει για β΄ανάθεση είτε από τη βασική ειδικότητά του είτε από τη δεύτερη ειδικότητα (β΄πτυχίο).
1. Από το συνδυασμό των διατάξεων των παρ. 1 και 2 προκύπτει ότι για την απόδοση δεύτερης ειδικότητας απαιτείται άλλο πτυχίο, επιπλέον του πτυχίου διορισμού του εκπαιδευτικού. Εξαιρ[/b]ούνται μόνο οι εκπαιδευτικοί που έχουν μεταταχθεί από άλλο κλάδο ή άλλη ειδικότητα, κάνοντας χρήση άλλου πτυχίου, επιπλέον του πτυχίου διορισμού τους. Το ίδιο ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20, που έχουν μεταταχθεί κατά την πρώτη εφαρμογή του ν. 2009/1992 (Α 18) στις συνιστώμενες θέσεις των ανωτέρω κλάδων με τις προϋποθέσεις της παρ. 1 του άρθρου 30 του ίδιου νόμου. Οι ως άνω εκπαιδευτικοί μπορούν, για την απόδοση δεύτερης ειδικότητας, να καταθέτουν το πτυχίο, με βάση το οποίο έγινε ο αρχικός διορισμός τους.
εδώ μπερδεύομαι.

Αποσυνδεδεμένος klasikos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 425
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο διδάσκων διδάσκεται
    • Προφίλ
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #142 στις: Οκτώβριος 31, 2011, 03:35:46 μμ »
Παραθέτω τη διευκρινιστική εγκύκλιο και ζητώ να με διαφωτίσετε σε ποιο σημείο ορίζει ότι η β ανάθεση αναφέρεται και στους μη έχοντες δεύτερο πτυχίο.Αυτό είναι το σημείο που ισχυρίζονται ότι δεν είναι ξεκάθαρο και για να είμαι ειλικρινής,από τα παρακάτω δε βγάζω
Το όριο των επτά (7) διδακτικών ωρών (παρ. 7) αφορά στα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης που μπορεί να διδάξει ο εκπαιδευτικός είτε από τη βασική ειδικότητά του είτε από τη δεύτερη ειδικότητα, που μπορεί να του αποδοθεί.
Eίναι αυτό με την έντονη γραφή δλδ το 4. Έχει κάποιος τη Χ βασική ειδικότητα και όχι δεύτερο πτυχίο. Άρα, παίρνει ως β΄ ανάθεση τα μαθήματα που ορίζει ο νόμος και μέχρι και 7 ώρες. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τους έχοντες 2ρη ειδικότητα (2 πτυχία).
Αρχικά, κι εγώ νόμιζα ότι το πλαφόν των 7 ωρών ισχύει για τους έχοντες δεύτερη ειδικότητα μόνο, αλλά αυτό είναι "κουφό". Πώς είναι δυνατόν ένας με δύο πτυχία να έχει περιορισμό 7 ώρες στη β΄ ανάθεση που κατά κάποιο τρόπο του ανήκει, ενώ ο άλλος με ένα πτυχίο να έχει π.χ. 16 ώρες β΄ ανάθεση; Είναι αναξιοκρατικό, γιατί είναι σαν ο νόμος να πριμοδοτεί τους έχοντες λιγότερα προσόντα (διευκρινίζω -προς αποφυγή παραξηγήσεων-πως με τη λέξη "προσόντα" εννοώ "πτυχία" και τίποτα άλλο... ;D ).
Αρκετά λατρέψαμε τον κίνδυνο κι είναι καιρός να μας το ανταποδώσει... (Ελύτης)

Αποσυνδεδεμένος tonik

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1332
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #143 στις: Οκτώβριος 31, 2011, 03:36:03 μμ »
Το σημείο αριθ. 4 δεν είναι σαφές; Αφού λέει για β΄ανάθεση είτε από τη βασική ειδικότητά του είτε από τη δεύτερη ειδικότητα (β΄πτυχίο).
1. Από το συνδυασμό των διατάξεων των παρ. 1 και 2 προκύπτει ότι για την απόδοση δεύτερης ειδικότητας απαιτείται άλλο πτυχίο, επιπλέον του πτυχίου διορισμού του εκπαιδευτικού. Εξαιρ[/b]ούνται μόνο οι εκπαιδευτικοί που έχουν μεταταχθεί από άλλο κλάδο ή άλλη ειδικότητα, κάνοντας χρήση άλλου πτυχίου, επιπλέον του πτυχίου διορισμού τους. Το ίδιο ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20, που έχουν μεταταχθεί κατά την πρώτη εφαρμογή του ν. 2009/1992 (Α 18) στις συνιστώμενες θέσεις των ανωτέρω κλάδων με τις προϋποθέσεις της παρ. 1 του άρθρου 30 του ίδιου νόμου. Οι ως άνω εκπαιδευτικοί μπορούν, για την απόδοση δεύτερης ειδικότητας, να καταθέτουν το πτυχίο, με βάση το οποίο έγινε ο αρχικός διορισμός τους.
εδώ μπερδεύομαι.

Μα τα 1, 2, 3, αναφέρονται στην απόδοση δεύτερης ειδικότητας. Το 4 αναφέρεται στο όριο 7 ωρών στη β΄ανάθεση είτε για τη βασική είτε για τη δεύτερη ειδικότητα. Εγώ το θεωρώ ξεκάθαρο.
Η διαίρεση της αιωνιότητας σε δευτερόλεπτα, ώρες, μέρες και χρόνια, δεν έχει σημασία πλέον,
καθώς πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η τελειότητα της κάθε στιγμής.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:37:25 »

Αποσυνδεδεμένος aristos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2928
  • Φύλο: Άντρας
  • Οι "δανειστές" επιτρέπουν την ύπαρξη σχολείων;
    • Προφίλ
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #144 στις: Οκτώβριος 31, 2011, 03:36:24 μμ »
Το όριο των επτά (7) διδακτικών ωρών (παρ. 7) αφορά στα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης που μπορεί να διδάξει ο εκπαιδευτικός είτε από τη βασική ειδικότητά του είτε από τη δεύτερη ειδικότητα, που μπορεί να του αποδοθεί.

Το παραπάνω σε τι δεν είναι ξεκάθαρο;
Εγώ αντιλαμβάνομαι πως κάποιος, είτε με το α' είτε με το β' πτυχίο του, δεν μπορεί ν' αναλάβει β' ανάθεση πάνω από 7 ώρες.
Πριν απ’ τα μάτια μου ήσουν φως.
Πριν απ’ τον Έρωτα έρωτας
Κι όταν σε πήρε το φιλί,
Γυναίκα ...

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #145 στις: Οκτώβριος 31, 2011, 03:36:36 μμ »
αυτό που καταλαβαίνω-δυστυχώς για μένα-είναι ότι το πρώτο πτυχίο που αναφέρεται είναι το πτυχίο πχ μαθηματικού που απέκτησε κάποιος αλλά διορίστηκε ως πληροφορικάριος.Στην περίπτωση αυτή η β΄ανάθεση είναι τα μαθήματα του πρώτου πτυχίου του.

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #146 στις: Οκτώβριος 31, 2011, 03:41:01 μμ »
Το όριο των επτά (7) διδακτικών ωρών (παρ. 7) αφορά στα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης που μπορεί να διδάξει ο εκπαιδευτικός είτε από τη βασική ειδικότητά του είτε από τη δεύτερη ειδικότητα, που μπορεί να του αποδοθεί.

Το παραπάνω σε τι δεν είναι ξεκάθαρο;
Εγώ αντιλαμβάνομαι πως κάποιος, είτε με το α' είτε με το β' πτυχίο του, δεν μπορεί ν' αναλάβει β' ανάθεση πάνω από 7 ώρες.
Θα πουν αυτό αφορά τη β ανάθεση με βάση το πτυχίο που έχεις και όχι με βάση τα μαθήματα που μπορεί να διδάξει η ειδικότητά σου στην εκπαίδευση.Στην α περίπτωση,διευκολύνεσαι εσύ να συμπληρώσεις ωράριο σε περίπτωση που δεν μπορείς,στη δεύτερη όμως διευκολύνεται η σχολική μονάδα,δεν έχει σχέση με το πτυχίο σου.

Αποσυνδεδεμένος aristos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2928
  • Φύλο: Άντρας
  • Οι "δανειστές" επιτρέπουν την ύπαρξη σχολείων;
    • Προφίλ
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #147 στις: Οκτώβριος 31, 2011, 03:45:42 μμ »
Αν, πάντως, κανείς μας δεν κατανοεί και οι Βθμιες πράττουν κατά το δοκούν ..., μόνη λύση είναι η έγγραφη διεκδίκηση απάντησης από το Υπουργείο ..., που μπορεί, βεβαίως, να έχει και την τύχη ανάλογης ερώτησης της ΟΛΜΕ ..., τη σιωπή.

Η κατάσταση είναι, πλέον, αχαρακτήριστη, ... τουλάχιστον, από την ταπεινή μας γλώσσα.
Πριν απ’ τα μάτια μου ήσουν φως.
Πριν απ’ τον Έρωτα έρωτας
Κι όταν σε πήρε το φιλί,
Γυναίκα ...

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #148 στις: Οκτώβριος 31, 2011, 03:48:34 μμ »
γι'αυτό και δεν είναι απαραίτητη η προσκόμιση της εγκυκλιου και της επεξήγησης αλλά μόνο η ένσταση και ο Θεός βοηθός.

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #149 στις: Οκτώβριος 31, 2011, 04:11:36 μμ »
Ανισότητα είναι η ίση μεταχείριση μεταξύ άνισων

Συμφωνώ...

Εχοντας μάλιστα υπ΄ όψιν μου τη σχετική παράγραφο 9 της σχετικής εγκυκλίου, Α.Π. 119052/Γ2/17 Σεπ. 2008 (περί αναθέσεων, κλπ.), ήτις ορίζει ότι:

"Oι εκπαιδευτικοί, απόφοιτοι διαφορετικών πανεπιστημιακών τμημάτων ή ΤΕΙ που εντάσσονται στον ίδιο κλάδο ή ειδικότητα, προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής πράξης και η ποιότητα του  διδακτικού τους έργου, προτείνεται, εφόσον υπάρχει η σύμφωνη γνώμη τους, να αναλαμβάνουν μαθήματα σχετικά με την ιδιαίτερη ειδίκευση που απέκτησαν ως πτυχιούχοι διαφορετικών τμημάτων", θα μπορούσα να πω και ότι επαυξάνω...

Συνεπώς, μακάρι νά΄ρθει το συντομότερον η ώρα που οι (ανήκοντες άπαντες στον ίδιο κλάδο ΠΕ02, καίτοι απόφοιτοι διαφορετικών τμημάτων της Φιλοσοφικής) απόφοιτοι του Κλασσικού θα διδάσκουν αρχαία, οι του Νεοελληνικού έκθεση και λογοτεχνία, οι του Ιστορικού ιστορία, οι του ΦΠΨ φιλοσοφία, ψυχολογία, κλπ., κατ΄ αντιστοιχίαν των ισχυόντων στον τέως ενιαίο ΠΕ04, όστις (και ορθώς) εχωρίσθη εις τα επί μέρους (ΠΕ04.01 φυσικών, ΠΕ04.02 χημικών, ΠΕ04.03 βιολόγων, κ.ο.κ.).

(Εννοείται ότι, αυτονοήτως, τάσσομαι και υπέρ του χωρισμού του νυν ενιαίου ΠΕ01, σε ΠΕ01.01 θεολόγων (σ.σ.: αποφ. των Τμημάτων Θεολογίας) και ΠΕ01.02 κοινωνικών θεολόγων / ποιμαντικής (αποφοίτων των Τμημάτων Κοινωνικής και Ποιμαντικής Θεολογίας).   
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 31, 2011, 04:14:06 μμ από xaan »

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #150 στις: Οκτώβριος 31, 2011, 04:17:21 μμ »
Ανισότητα είναι η ίση μεταχείριση μεταξύ άνισων

Συμφωνώ...

Εχοντας μάλιστα υπ΄ όψιν μου τη σχετική παράγραφο 9 της σχετικής εγκυκλίου, Α.Π. 119052/Γ2/17 Σεπ. 2008 (περί αναθέσεων, κλπ.), ήτις ορίζει ότι:

"Oι εκπαιδευτικοί, απόφοιτοι διαφορετικών πανεπιστημιακών τμημάτων ή ΤΕΙ που εντάσσονται στον ίδιο κλάδο ή ειδικότητα, προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής πράξης και η ποιότητα του  διδακτικού τους έργου, προτείνεται, εφόσον υπάρχει η σύμφωνη γνώμη τους, να αναλαμβάνουν μαθήματα σχετικά με την ιδιαίτερη ειδίκευση που απέκτησαν ως πτυχιούχοι διαφορετικών τμημάτων", θα μπορούσα να πω και ότι επαυξάνω...

Συνεπώς, μακάρι νά΄ρθει το συντομότερον η ώρα που οι (ανήκοντες άπαντες στον ίδιο κλάδο ΠΕ02, καίτοι απόφοιτοι διαφορετικών τμημάτων της Φιλοσοφικής) απόφοιτοι του Κλασσικού θα διδάσκουν αρχαία, οι του Νεοελληνικού έκθεση και λογοτεχνία, οι του Ιστορικού ιστορία, οι του ΦΠΨ φιλοσοφία, ψυχολογία, κλπ., κατ΄ αντιστοιχίαν των ισχυόντων στον τέως ενιαίο ΠΕ04, όστις (και ορθώς) εχωρίσθη εις τα επί μέρους (ΠΕ04.01 φυσικών, ΠΕ04.02 χημικών, ΠΕ04.03 βιολόγων, κ.ο.κ.).

(Εννοείται ότι, αυτονοήτως, τάσσομαι και υπέρ του χωρισμού του νυν ενιαίου ΠΕ01, σε ΠΕ01.01 θεολόγων (σ.σ.: αποφ. των Τμημάτων Θεολογίας) και ΠΕ01.02 κοινωνικών θεολόγων / ποιμαντικής (αποφοίτων των Τμημάτων Κοινωνικής και Ποιμαντικής Θεολογίας).   
μάλλον έκανες λάθος ποστιά

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #151 στις: Οκτώβριος 31, 2011, 04:50:04 μμ »
Ανισότητα είναι η ίση μεταχείριση μεταξύ άνισων

Συμφωνώ...

Εχοντας μάλιστα υπ΄ όψιν μου τη σχετική παράγραφο 9 της σχετικής εγκυκλίου, Α.Π. 119052/Γ2/17 Σεπ. 2008 (περί αναθέσεων, κλπ.), ήτις ορίζει ότι:

"Oι εκπαιδευτικοί, απόφοιτοι διαφορετικών πανεπιστημιακών τμημάτων ή ΤΕΙ που εντάσσονται στον ίδιο κλάδο ή ειδικότητα, προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής πράξης και η ποιότητα του  διδακτικού τους έργου, προτείνεται, εφόσον υπάρχει η σύμφωνη γνώμη τους, να αναλαμβάνουν μαθήματα σχετικά με την ιδιαίτερη ειδίκευση που απέκτησαν ως πτυχιούχοι διαφορετικών τμημάτων", θα μπορούσα να πω και ότι επαυξάνω...

Συνεπώς, μακάρι νά΄ρθει το συντομότερον η ώρα που οι (ανήκοντες άπαντες στον ίδιο κλάδο ΠΕ02, καίτοι απόφοιτοι διαφορετικών τμημάτων της Φιλοσοφικής) απόφοιτοι του Κλασσικού θα διδάσκουν αρχαία, οι του Νεοελληνικού έκθεση και λογοτεχνία, οι του Ιστορικού ιστορία, οι του ΦΠΨ φιλοσοφία, ψυχολογία, κλπ., κατ΄ αντιστοιχίαν των ισχυόντων στον τέως ενιαίο ΠΕ04, όστις (και ορθώς) εχωρίσθη εις τα επί μέρους (ΠΕ04.01 φυσικών, ΠΕ04.02 χημικών, ΠΕ04.03 βιολόγων, κ.ο.κ.).

(Εννοείται ότι, αυτονοήτως, τάσσομαι και υπέρ του χωρισμού του νυν ενιαίου ΠΕ01, σε ΠΕ01.01 θεολόγων (σ.σ.: αποφ. των Τμημάτων Θεολογίας) και ΠΕ01.02 κοινωνικών θεολόγων / ποιμαντικής (αποφοίτων των Τμημάτων Κοινωνικής και Ποιμαντικής Θεολογίας).   
μάλλον έκανες λάθος ποστιά

Γιατί συνάδελφέ μου; Δεν έχει σχέση με το πόστ ποιός διδάσκει τι (π.χ. ας πούμε το μάθημα της Ιστορίας...), ανάλογα με την ειδίκευσή του, όπως αναφέρει ρητώς  και η παρατιθεμένη εγκύκλιος...

Τονίζω, πρός άρσιν πάσης παρεξηγήσεως, ότι υπολήπτομαι απολύτως το έργο των συναδέλφων ΠΕ02, αλλά για το εάν έχουν όλοι οι ΠΕ02 την επιστημονική εξειδίκευση να διδάσκουν τα πάντα των πάντων, σχωράτε με αλλά έχω κάποιες αντιρρήσεις... Π.χ. γιατί εγώ με 4 εξάμηνα βυζαντινής ιστορίας (βγάζω απ΄ έξω το μεταπτυχιακό μου) να έχω β΄ανάθεση την Ιστορία της Β΄Γυμνασίου και ο απόφοιτος του ΦΠΨ να την έχει ως α΄ ανάθεση; Αλλο, παράδοξο: γιατί να έχει την Ιστορία του Λυκείου β΄ανάθεση ο ξενόγλωσσος (που δεν την διδάχθηκε στο παν/μιο) και να μην την έχω εγώ, ως θεολόγος, που την διδάχθηκα;...

Eίναι πολλά τα παράδοξα και παράλογα, ευτυχώς που το Π.Ι. προωθεί νέο πλαίσιο με βάση τις επιστημονικές εξειδικεύσεις του κάθε πτυχιούχου.

Αποσυνδεδεμένος tonik

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1332
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #152 στις: Οκτώβριος 31, 2011, 05:08:32 μμ »
Η συζήτηση για τα διαφορετικά τμήματα από τα οποία προέρχονται οι φιλόλογοι έχει γίνει και στο παρελθόν... αυτή τη στιγμή δεν έχει νόημα και ουσία.

Στο συγκεκριμένο τόπικ το θέμα μας είναι: τα φιλολογικά μαθήματα στους φιλολόγους (έστω με πλαφόν 7 ωρών στη β΄ανάθεση), συμπεριλαμβανομένης και της ιστορίας, που έχει γίνει το μάθημα-μπαλαντέρ!

Μην μπαίνουμε στη διαδικασία να κρίνουμε αν ο θεολόγος είναι πιο κατάλληλος από τον ξενόγλωσσο να διδάσκει ιστορία ή ο φιλόλογος πιο κατάλληλος από τους δύο προηγούμενους (που είναι!)... Όχι τώρα, όχι εδώ...
Η διαίρεση της αιωνιότητας σε δευτερόλεπτα, ώρες, μέρες και χρόνια, δεν έχει σημασία πλέον,
καθώς πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η τελειότητα της κάθε στιγμής.

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #153 στις: Οκτώβριος 31, 2011, 05:20:33 μμ »
Η συζήτηση για τα διαφορετικά τμήματα από τα οποία προέρχονται οι φιλόλογοι έχει γίνει και στο παρελθόν... αυτή τη στιγμή δεν έχει νόημα και ουσία.

Στο συγκεκριμένο τόπικ το θέμα μας είναι: τα φιλολογικά μαθήματα στους φιλολόγους (έστω με πλαφόν 7 ωρών στη β΄ανάθεση), συμπεριλαμβανομένης και της ιστορίας, που έχει γίνει το μάθημα-μπαλαντέρ!

Μην μπαίνουμε στη διαδικασία να κρίνουμε αν ο θεολόγος είναι πιο κατάλληλος από τον ξενόγλωσσο να διδάσκει ιστορία ή ο φιλόλογος πιο κατάλληλος από τους δύο προηγούμενους (που είναι!)... Όχι τώρα, όχι εδώ...

Σεβαστό.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 545
Σύνολο: 565

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.