*

Αποστολέας Θέμα: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας  (Αναγνώστηκε 2976652 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ioannis00

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 699
    • Προφίλ
Δηλαδή οι προσλήψεις να γίνονται με ευθύνη του ΑΣΕΠ. Όπως σημείωσε και o geok αυτό δεν σημαίνει ότι θα απαιτούνται γραπτές εξετάσεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

ln03

  • Επισκέπτης
Αν αλλάξουν τα πράγματα και πρέπει να ξανακάνουμε αιτήσεις, θα τελειώσει πρώτα το 2009 παρά οι νέες ενστάσεις!

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
ασεπ επισης σημαινει το παραπανω κριτηριο που κακως τοσαααααααα χρονια ηταν στην απεξω στα ΣΔΕ και ετσι το ρουσφετι πηγαινοερχοταν...δλδ να μετρανε επιτελους τα μορια του ασεπ εκπαιδευτικων σε ολες τις βαθμιδες και δομες δημισιας εκπαιδευσης.ειναι τραγικο και θρασυτατο επιτυχοντες του ασεπ να μην αναγνωριζονται στα σδε,στα εκκλησιαστικα και αλλου και να προσλαμβανονται ασχετοι.συγγνωμη αλλα ετσι εχει το πραγμα και το ξερετε ολοι >:(ΜΑΚΑΡΙ η νεα κυβερνηση να αντιληφθει επιτελους το σωστο και αξιοκρατικο αν και ελαχιστα ελπιζω...

Αποσυνδεδεμένος ioannis00

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 699
    • Προφίλ
ασεπ επισης σημαινει το παραπανω κριτηριο που κακως τοσαααααααα χρονια ηταν στην απεξω στα ΣΔΕ και ετσι το ρουσφετι πηγαινοερχοταν...δλδ να μετρανε επιτελους τα μορια του ασεπ εκπαιδευτικων σε ολες τις βαθμιδες και δομες δημισιας εκπαιδευσης.ειναι τραγικο και θρασυτατο επιτυχοντες του ασεπ να μην αναγνωριζονται στα σδε,στα εκκλησιαστικα και αλλου και να προσλαμβανονται ασχετοι.συγγνωμη αλλα ετσι εχει το πραγμα και το ξερετε ολοι >:(ΜΑΚΑΡΙ η νεα κυβερνηση να αντιληφθει επιτελους το σωστο και αξιοκρατικο αν και ελαχιστα ελπιζω...

Vania, έχεις και παλιότερα εκφράσει ανάλογες απόψεις και  διατύπωσα τότε  τις αντιρρήσεις μου. Με ποιά λογική τα μόρια του διαγωνισμού ΑΣΕΠ δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να μετράνε σε όλες τις βαθμίδες και τις δομές δημόσιας εκπαίδευσης, αφού ο διαγωνισμός γίνεται αποκλειστικά για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση; Θα κρίνουμε κάθε τι ανάλογα με τα στενά προσωπικά μας συμφέροντα; Δηλαδή τα μόρια του διαγωνισμού ΑΣΕΠ δευτεροβάθμιας να μετράνε και για την πρόσληψη στα ΑΕΙ, τα ΙΕΚ, τα ΚΕΕ κλπ; Το βρίσκεις λογικό αυτό; Τα ΣΔΕ δεν είναι τυπική δευτεροβάθμια εκπαίδευση, όπως επιχειρηματολόγησα και παλιότερα, είναι θεσμός συνεχιζόμενης εκπαίδευσης (δια βίου μάθησης) και επομένως κακώς, κατά τη γνώμη μου, επανδρώνεται κυρίως από αποσπασμένους καθηγητές δευτεροβάθμιας. Το να μην προσλαμβάνονται επιτυχόντες του ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας σημαίνει απαραίτητα ότι προσλαμβάνονται άσχετοι; Αν μπεις στον κόπο να συγκρίνεις τα βιογραφικά πολλών επιτυχόντων στο ΑΣΕΠ και αυτών που προσλαμβάνονται στα ΣΔΕ, θα βρεθείς μπροστά σε μεγάλες εκπλήξεις. Στα ΣΔΕ πρέπει να προσλαμβάνονται εκπαιδευτές με θεωρητική κατάρτιση και διδακτική εμπειρία στη συνεχιζόμενη εκπαίδευση, γιατί αυτό το είδος εκπαίδευσης υπηρετούν τα ΣΔΕ. Έκαστος στο είδος του, που λέιει και διαφήμιση. Και επειδή ξέρω ότι αυτό που σ' ενδιαφέρει είναι τα μόρια προυπηρεσίας για διορισμό, μακάρι το Υπουργείο να τα καταργήσει για να τελειώνουμε μ' αυτή την ιστορία.   

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
αγαπητε ιωαννη.κατ αρχας τα σδε αν εχεις καθολου διαβασει την οργανωση του και το που υπαγονται,που αμφιβαλλω,υπαγονται στο υπεπθ και θεωρουνται ισοτιμα με τα γυμνασια.περαν απο τα ωραια λογια περι θεωρητικης καταρτισης που λες,η ουσια ειναι οτι τα σδε ειναι γυμνασια για ενηλικες.οσο για ολα τα αλλα και παλιοτερα ειπα οτι πολλοι θελετε και το σκυλο χωρτατο και την πιτα ολακερη,δλδ στην δικη μας περιπτωση και δουλεια σε σδε και μορια κανονικα να μετρανε στα ενιαια πρωινα γυμνασια και λυκεια.Τωρα,αν νομιζεις οτι δεν γνωριζω περι θεωρητικης καταρτισης  εκπαιδευσης ενηλικων γελιεσαι.δεν θα αναφερθω στη δικη μου καταρτιση που απεχει κατα πολυ απο πολλων απο οσους δουλεψαν και δουλευουν στα σδε με ρουσφετι αλλα στην καταρτιση πολλων επιτυχοντων του ασεπ.και επειδη προφανως ποτε σου δεν μπηκες στον κοπο να δωσεις ασεπ κρυμμενος πισω απο τα παχεια σου λογια  σου λεω οτι και σε ενημερωνω πως ολοι οσοι διαβαζουμε για ασεπ διαβαζουμε και παιδαγωγικα γενικα και ειδικα οπως και ψυχοπαιδαγωγικα τα οποια δεν γνωριζουν ορια και φραγμους οπως εσυ υποστηριζεις.
τελος,ο ασεπ δεν ειναι προσωπικο κριτηριο οπως εχω ξαναπει.κανενας καθηγητης αν δεν ξερει 5 πραματα στο ειδος του δεν ειναι καλος.¨Η μηπως στα σδε οι ασκουμενοι δεν εχουν αναγκη απο γνωσεις ?τι ακριβως σε κανει λοιπον να απαξιεις τον ασεπ?η αδυναμια σου να περασεις σε τρομαζει ή πραγματικα δεν βλεπεις την αξια του διοτι φορας παρωπιδες?προσωπικα δεν περιμενω απαντηση διοτι προσωπικα δεν θα μπω στην διαδικασια να απαντησω διοτι δεν με ενδιαφερει να αλλαξω το απολυτο μυαλο κανενος.ευψαριστω

Αποσυνδεδεμένος ioannis00

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 699
    • Προφίλ
Vania, καταρχήν δεν έχω τίποτε να μοιράσω μαζί σου, επομένως δεν νομίζω ότι χρειάζεται αυτό το αρκετά επιθετικό ύφος σου. Στη δική μου τοποθέτηση θέλησα να μην είμαι εριστικός, αν εσύ την προσέλαβες διαφορετικά, λυπάμαι.

Στην ουσία τώρα. Φυσικά και ξέρω που υπάγονται τα ΣΔΕ, στο Υπουργείο Παιδείας, όπως και όλες οι δομές δια βίου μάθησης. Αυτό τι σημαίνει, ότι τα ΣΔΕ είναι τυπική δευτεροβάθμια εκπαίδευση; Στον ιστότοπο των ΣΔΕ αναφέρεται: " Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας είναι ένα καινοτόμο Σχολείο Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Το πρόγραμμα εκπαίδευσης διαφέρει από το αντίστοιχο της τυπικής εκπαίδευσης ως προς το περιεχόμενο, τη διδακτική μεθοδολογία και την αξιολόγηση των εκπαιδευομένων. Η συνολική διάρκεια του προγράμματος είναι 2 εκπαιδευτικά έτη. Μετά την επιτυχή αποφοίτηση παρέχεται τίτλος ισότιμος του Γυμνασίου". Επομένως, απλά ο τίτλος που παρέχεται είναι  ισότιμος με αυτόν του Γυμνασίου, αλλά τα ΣΔΕ είναι δομή Εκπαίδευσης Ενηλίκων με πρόγραμμα διαφορετικό και ως προς το περιεχόμενο και ως προς τη διδακτική μεθοδολογία και ως προς την αξιολόγηση απ' αυτό της τυπικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Σε όλη την Ευρώπη τα ΣΔΕ θεωρούνται δομές συνεχιζόμενης εκπαίδευσης, πουθενά δεν ανήκουν στη τυπική δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ακόμη και ο χαρακτηρισμός που του δίνεις, "γυμνάσιο για ενήλικες", δείχνει ότι δεν μπορεί να ανήκει στην τυπική δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Δεν αμφισβητώ την κατάρτιση σου, όπως και αρκετών άλλων που έχουν δώσει ΑΣΕΠ, στην εκπαίδευση ενηλίκων. Ισχυρίζομαι απλά ότι για την πρόσληψη στα ΣΔΕ πρέπει  να λαμβάνονται υπόψη η θεωρητική κατάρτιση και η εμπειρία στη συνεχιζόμενη εκπαίδευση και όλα τα άλλα στοιχεία που μοριοδοτούνται στη σχετική προκήρυξη των ΣΔΕ (μεταπτυχιακά, διδακτορικά, δημοσιεύσεις, ξένες γλώσσες, computer κλπ.) Αν έχεις  παραπάνω μόρια να προσλαμβάνεσαι εσύ, αλλά όχι να αφήνεις έξω άλλους συναδέλφους, πιθανόν με περισσότερα προσόντα, απλά  επειδή έχεις δώσει ΑΣΕΠ. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείς ότι όσοι δουλεύουν στα ΣΔΕ με το παρόν σύστημα έχουν οπωσδήποτε "μέσο". Μοριοδοτούνται σύμφωνα μ' ένα αντικειμενικό και διαφανές σύστημα προσόντων, με μόνο αμφισβητούμενο στοιχείο τη συνέντευξη, αλλά κι αυτή μάλλον θ' αλλάξει ή θα καταργηθεί. Τι το αναξιοκρατικό βρίσκεις σ' αυτό; Είναι πιο αξιοκρατικό να καταλαμβάνουν τις θέσεις αυτές (που επαναλαμβάνω δεν είναι θέσεις τυπικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) συνάδελφοι που απλά πέτυχαν στον ΑΣΕΠ, χωρίς να έχουν άλλα αξιόλογα προσόντα.  Συχνά στην Ελλάδα διαμαρτυρόμαστε ότι κάποιος μας "έφαγε" τη θέση με μέσο και πολλές φορές έχουμε δίκαιο, όχι πάντα όμως. Αναρωτηθήκαμε μήπως μερικές φορές μπορεί κάποιος να έχει πράγματι περισσότερα προσόντα από εμάς; Ας το ψάχνουμε λοιπόν όσο μπορούμε, ας κάνουμε τις ενστάσεις μας όταν νομίζουμε ότι πρέπει, αλλά μην βιαζόμαστε, κάθε φορά που αποτυγχάνουμε, να το ρίχνουμε στο ρουσφέτι. Αλλοιώς θα θυμίζουμε εκείνους τους οπαδούς που πιστεύουν ότι η ομάδα τους χάνει πάντοτε γιατί ήταν "στημένος" ο διαιτητής και ποτέ γιατί η άλλη ομάδα ήταν καλύτερη.  

Πράγματι, κατάλαβες καλά ότι δεν έχω δώσει ποτέ ΑΣΕΠ και δεν πρόκειται να δώσω ούτε στο μέλλον, για τον απλούστατο λόγο, που προφανώς δεν πέρασε απ' το μυαλό σου, ότι δεν μ' ενδιαφέρει η δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Σ' αυτή τη χώρα που οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί στοχεύουν να προσληφθούν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, υπάρχουν και κάποιοι που ασχολούνται αποκλειστικά με την εκπαίδευση ενηλίκων (συνεχιζόμενη εκπαίδευση). Επειδή μάλιστα δουλεύω στο χώρο αυτό για πάνω από 15 χρόνια και έχω παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια (και μεταπτυχιακά) συνεχιζόμενης εκπαίδευσης, δεν μπορώ να συμφωνήσω μαζί σου ότι τα παιδαγωγικά δεν έχουν όρια και φραγμούς. Οι διαφορές παιδιών και ενηλίκων, όσο αφορά στη διαδικασία μάθησης είναι αρκετές, γι' αυτό εξάλλου και στην Ευρώπη υπάρχει αυτοτελής επιστημονικός κλάδος "Εκπαίδευσης Ενηλίκων" ή "Ανδραγωγικής", όπως τον αποκαλούν μερικοί για να διαφοροποιείται από τα Παιδαγωγικά.  

Δεν απαξίωσα καθόλου τον διαγωνισμό ΑΣΕΠ για καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Θεωρώ ότι είναι ένα απ' τα αξιοκρατικά συστήματα πρόσληψης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (με όλες τις αδυναμίες του), αλλά μέχρι εκεί. Δεν πρέπει να δίνει  σε κανέναν το δικαίωμα να διορίζεται κατά προτεραιότητα  σε όλες τις βαθμίδες και όλους τους φορείς της δημόσιας εκπαίδευσης, όπως υποστήριξες. Δεν είναι αυτός ο ρόλος του, εξάλλου. Έκαστος στο είδος του, όπως σημειώσα και στην προηγούμενη τοποθέτησή μου.

Όσο αφορά στην κατακλείδα σου ότι δεν πρόκειται να μου απαντήσεις γιατί δεν σ' ενδιαφέρει ν' αλλάξεις το απόλυτο μυαλό μου, το μόνο που έχω να παρατηρήσω είναι ότι αν χαρακτηρίζεις απόλυτο μυαλό κάποιον που απλά και ήρεμα προβάλλει τα, όσο το δυνατόν, τεκμηριωμένα επιχειρήματά του, κάνοντας διάλογο με το συνομιλητή του, τότε πως θα χαρακτήριζες κάποιον που απαξιώνει την ανταλλαγή επιχειρημάτων.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 02, 2009, 06:43:47 μμ από ioannis00 »

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
κατ αρχην ζηταω συγγνωμη για κανα δυο ορθογραφικα που ειδα εκ των υστερων
τωρα στο θεμα μας.δεν ηταν να απαντησω αλλα επειδη τωρα ειδα πως μιλησες πιο λογικα θεωρω πως θα ταν αγενεια απο μερος μου.λοιπον,οσον αφορα την διαφορετικη διαχειριση των ενηλικων και τα καθεκαστα σου υπενθυμιζω πως και και στο γυμνασιο και στο λυκειο τα πραγματα διαφερουν απο αποψη μαθηματων,δυσκολιας και πρακτικης διδασκαλιας.επισης και στα εσπερινα γυμνασια υπαρχουν ενηλικοι(οι περισσοτεροι δλδ)μαθητες ειναι ανω των 18 ετων αρα οδηγουμαστα σε αυτο που λεω εξ αρχης.πως δλδ ο ασεπ εκπαιδευτικων δεν εχει να κανει μοναχα με το ενιαιο λυκειο και γυμνασιο και μοναχα με εφηβους.για αυτο το λογο οπως ξαναειπα στα παιδαγωγικα του ασεπ περιλαμβανονται τα γενικα παιδαγωγικα χωρις περιορισμο ηλικιας,δομης εκπαιδευσης κ αλλα.οσον αφορα την καταρτιση που λες οτι οι εκπαιδευτες των σδε εχουν σε βεβαιωνω πως πολλοι δεν εχουν καμια απολυτως.πολλοι ριζωσαν μοναχα με τη βοηθεια του μεσου και του βισματος.πιστευω απο το δευτερο μηνυμα σου πως αγαπας αυτο που κανεις και το χεις μελετησει αλλα δεν μπορεις να ισχυριστεις πως στα σδε ολοι οι εκπαιδευτες ειναι ειδικη στην εκπαιδευση ενηλικων.εχω γνωστο που χωθηκε εκει λογω μεσου στη ββαθμια και ενος εβδομαδιαιου σεμιναριου στην εκπαιδευση ενηλικων.το τελευταιο εμενα η κοινη λογικη μου δεν το θεωρει καταρτιση αλλα κοροιδια.
ολοκληρωνοντας αυτο που λεω ειναι οτι πλεον πρεπει να υπαρχουν πιο αξιοκρατικα κριτηρια και ισες ευκαιριες σε ολους.δεν ειπα να καταργηθουν ολα τα κριτηρια και να υπερισχυσει ο ασεπ και τα μορια του αλλα οχι και να μην μετραει καν στις περισσοτερες δομες εκπαιδευσης.αυτο το τελευταιο το θεωρω κατα παραπανω απο εξευτελιστικο.ΝΑΙ ι σε μια ποικιλια κριτηριων που επιτελους μεσα εκει θα αναγνωριζονται και οι κοποι οσων πετυχαν στον ασεπ .δεν πιστευω να λεω κατι παραλογο?!!εδω μοριοδοτειται το λουερ στα σδε και οχι η επιτυχια στον ασεπ και τα μορια εκεινου....τι να πω και ποσο να κρατησω την οργη μου πλεον???? >:( >:(

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Vania, καταρχήν δεν έχω τίποτε να μοιράσω μαζί σου, επομένως δεν νομίζω ότι χρειάζεται αυτό το αρκετά επιθετικό ύφος σου. Στη δική μου τοποθέτηση θέλησα να μην είμαι εριστικός, αν εσύ την προσέλαβες διαφορετικά, λυπάμαι.

Στην ουσία τώρα. Φυσικά και ξέρω που υπάγονται τα ΣΔΕ, στο Υπουργείο Παιδείας, όπως και όλες οι δομές δια βίου μάθησης. Αυτό τι σημαίνει, ότι τα ΣΔΕ είναι τυπική δευτεροβάθμια εκπαίδευση; Στον ιστότοπο των ΣΔΕ αναφέρεται: " Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας είναι ένα καινοτόμο Σχολείο Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Το πρόγραμμα εκπαίδευσης διαφέρει από το αντίστοιχο της τυπικής εκπαίδευσης ως προς το περιεχόμενο, τη διδακτική μεθοδολογία και την αξιολόγηση των εκπαιδευομένων. Η συνολική διάρκεια του προγράμματος είναι 2 εκπαιδευτικά έτη. Μετά την επιτυχή αποφοίτηση παρέχεται τίτλος ισότιμος του Γυμνασίου". Επομένως, απλά ο τίτλος που παρέχεται είναι  ισότιμος με αυτόν του Γυμνασίου, αλλά τα ΣΔΕ είναι δομή Εκπαίδευσης Ενηλίκων με πρόγραμμα διαφορετικό και ως προς το περιεχόμενο και ως προς τη διδακτική μεθοδολογία και ως προς την αξιολόγηση απ' αυτό της τυπικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Σε όλη την Ευρώπη τα ΣΔΕ θεωρούνται δομές συνεχιζόμενης εκπαίδευσης, πουθενά δεν ανήκουν στη τυπική δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ακόμη και ο χαρακτηρισμός που του δίνεις, "γυμνάσιο για ενήλικες", δείχνει ότι δεν μπορεί να ανήκει στην τυπική δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Δεν αμφισβητώ την κατάρτιση σου, όπως και αρκετών άλλων που έχουν δώσει ΑΣΕΠ, στην εκπαίδευση ενηλίκων. Ισχυρίζομαι απλά ότι για την πρόσληψη στα ΣΔΕ πρέπει  να λαμβάνονται υπόψη η θεωρητική κατάρτιση και η εμπειρία στη συνεχιζόμενη εκπαίδευση και όλα τα άλλα στοιχεία που μοριοδοτούνται στη σχετική προκήρυξη των ΣΔΕ (μεταπτυχιακά, διδακτορικά, δημοσιεύσεις, ξένες γλώσσες, computer κλπ.) Αν έχεις  παραπάνω μόρια να προσλαμβάνεσαι εσύ, αλλά όχι να αφήνεις έξω άλλους συναδέλφους, πιθανόν με περισσότερα προσόντα, απλά  επειδή έχεις δώσει ΑΣΕΠ. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείς ότι όσοι δουλεύουν στα ΣΔΕ με το παρόν σύστημα έχουν οπωσδήποτε "μέσο". Μοριοδοτούνται σύμφωνα μ' ένα αντικειμενικό και διαφανές σύστημα προσόντων, με μόνο αμφισβητούμενο στοιχείο τη συνέντευξη, αλλά κι αυτή μάλλον θ' αλλάξει ή θα καταργηθεί. Τι το αναξιοκρατικό βρίσκεις σ' αυτό; Είναι πιο αξιοκρατικό να καταλαμβάνουν τις θέσεις αυτές (που επαναλαμβάνω δεν είναι θέσεις τυπικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) συνάδελφοι που απλά πέτυχαν στον ΑΣΕΠ, χωρίς να έχουν άλλα αξιόλογα προσόντα.  Συχνά στην Ελλάδα διαμαρτυρόμαστε ότι κάποιος μας "έφαγε" τη θέση με μέσο και πολλές φορές έχουμε δίκαιο, όχι πάντα όμως. Αναρωτηθήκαμε μήπως μερικές φορές μπορεί κάποιος να έχει πράγματι περισσότερα προσόντα από εμάς; Ας το ψάχνουμε λοιπόν όσο μπορούμε, ας κάνουμε τις ενστάσεις μας όταν νομίζουμε ότι πρέπει, αλλά μην βιαζόμαστε, κάθε φορά που αποτυγχάνουμε, να το ρίχνουμε στο ρουσφέτι. Αλλοιώς θα θυμίζουμε εκείνους τους οπαδούς που πιστεύουν ότι η ομάδα τους χάνει πάντοτε γιατί ήταν "στημένος" ο διαιτητής και ποτέ γιατί η άλλη ομάδα ήταν καλύτερη.  

Πράγματι, κατάλαβες καλά ότι δεν έχω δώσει ποτέ ΑΣΕΠ και δεν πρόκειται να δώσω ούτε στο μέλλον, για τον απλούστατο λόγο, που προφανώς δεν πέρασε απ' το μυαλό σου, ότι δεν μ' ενδιαφέρει η δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Σ' αυτή τη χώρα που οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί στοχεύουν να προσληφθούν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, υπάρχουν και κάποιοι που ασχολούνται αποκλειστικά με την εκπαίδευση ενηλίκων (συνεχιζόμενη εκπαίδευση). Επειδή μάλιστα δουλεύω στο χώρο αυτό για πάνω από 15 χρόνια και έχω παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια (και μεταπτυχιακά) συνεχιζόμενης εκπαίδευσης, δεν μπορώ να συμφωνήσω μαζί σου ότι τα παιδαγωγικά δεν έχουν όρια και φραγμούς. Οι διαφορές παιδιών και ενηλίκων, όσο αφορά στη διαδικασία μάθησης είναι αρκετές, γι' αυτό εξάλλου και στην Ευρώπη υπάρχει αυτοτελής επιστημονικός κλάδος "Εκπαίδευσης Ενηλίκων" ή "Ανδραγωγικής", όπως τον αποκαλούν μερικοί για να διαφοροποιείται από τα Παιδαγωγικά.  

Δεν απαξίωσα καθόλου τον διαγωνισμό ΑΣΕΠ για καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Θεωρώ ότι είναι ένα απ' τα αξιοκρατικά συστήματα πρόσληψης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (με όλες τις αδυναμίες του), αλλά μέχρι εκεί. Δεν πρέπει να δίνει  σε κανέναν το δικαίωμα να διορίζεται κατά προτεραιότητα  σε όλες τις βαθμίδες και όλους τους φορείς της δημόσιας εκπαίδευσης, όπως υποστήριξες. Δεν είναι αυτός ο ρόλος του, εξάλλου. Έκαστος στο είδος του, όπως σημειώσα και στην προηγούμενη τοποθέτησή μου.

Όσο αφορά στην κατακλείδα σου ότι δεν πρόκειται να μου απαντήσεις γιατί δεν σ' ενδιαφέρει ν' αλλάξεις το απόλυτο μυαλό μου, το μόνο που έχω να παρατηρήσω είναι ότι αν χαρακτηρίζεις απόλυτο μυαλό κάποιον που απλά και ήρεμα προβάλλει τα, όσο το δυνατόν, τεκμηριωμένα επιχειρήματά του, κάνοντας διάλογο με το συνομιλητή του, τότε πως θα χαρακτήριζες κάποιον που απαξιώνει την ανταλλαγή επιχειρημάτων.

απο αυτα που γραφεις φαινεσαι ανθρωπος ενημερωμενος, αξιος κ εντιμος κ συμφωνα κ με τις σπουδες σου, σου αξιζει μια θεση στα σδε κ σε ο,τι εχει να κανει με την εκπαιδευση ενηλικων.
κ μπορει να εισαι ο κανονας στην εξαιρεση. επειδη ομως ειχα λαβει μερος σε συνεντευξη για τα σδε απογοητευτηκα. ναι, δεν ειχα κ το καλυτερο βιογραφικο. κ φυσικα κ αξιζαν να μπουν ατομα στη θεση αυτη εναντι εμου. οταν ομως μου πηραν συνεντευξη δεν τηρησαν καν τα προσχηματα. απλα μου ειπαν οτι ειμαι πολυ μικρη κ επειδη εχω να κανω με ανθρωπους  μεγαλυτερης ηλικιας θα μου ηταν δυσκολο να επιβληθω στην ταξη. χωρις υπερβολες η ολη συνεντευξη δε διηρκησε πανω απο 1,5 λεπτο. το πιο λυπηρο απ'ολα ειναι οτι ξερω περιπτωση που προσφερθηκαν ωρες στα σδε σε ατομο χωρις να εχει ουτε μεταπτυχιακο ουτε σεμιναρια ουτε τιποτα μονο κ μονο επειδη ετυχε να εχει γνωστο. κ απλα οπου υπαρχουν συνεντευξεις τα διαφανη κ αντικειμενικα κριτηρια εξανεμιζονται...
δε θελω να γινομαι μηδενιστρια αλλα θεωρω οτι στους 10 οι 2 προσλαμβανονται με βαση αντικειμενικα κριτηρια  :(

Αποσυνδεδεμένος ioannis00

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 699
    • Προφίλ
κ μπορει να εισαι ο κανονας στην εξαιρεση. επειδη ομως ειχα λαβει μερος σε συνεντευξη για τα σδε απογοητευτηκα. ναι, δεν ειχα κ το καλυτερο βιογραφικο. κ φυσικα κ αξιζαν να μπουν ατομα στη θεση αυτη εναντι εμου. οταν ομως μου πηραν συνεντευξη δεν τηρησαν καν τα προσχηματα. απλα μου ειπαν οτι ειμαι πολυ μικρη κ επειδη εχω να κανω με ανθρωπους  μεγαλυτερης ηλικιας θα μου ηταν δυσκολο να επιβληθω στην ταξη. χωρις υπερβολες η ολη συνεντευξη δε διηρκησε πανω απο 1,5 λεπτο. το πιο λυπηρο απ'ολα ειναι οτι ξερω περιπτωση που προσφερθηκαν ωρες στα σδε σε ατομο χωρις να εχει ουτε μεταπτυχιακο ουτε σεμιναρια ουτε τιποτα μονο κ μονο επειδη ετυχε να εχει γνωστο. κ απλα οπου υπαρχουν συνεντευξεις τα διαφανη κ αντικειμενικα κριτηρια εξανεμιζονται...
δε θελω να γινομαι μηδενιστρια αλλα θεωρω οτι στους 10 οι 2 προσλαμβανονται με βαση αντικειμενικα κριτηρια  :(

Maryvas, καταλαβαίνω την απογοήτευσή σου και σίγουρα η συμπεριφορά της επιτροπής απέναντί σου ήταν απαράδεκτη. Τα πράγματα δεν είναι, όμως, τραγικά, αφού και εσύ η ίδια παραδέχεσαι ότι και χωρίς τη συνέντευξη, πάλι δεν θα προσλαμβάνανε εσένα. Τις περισσότερες φορές οι συνεντεύξεις κρατάνε ελάχιστα λεπτά και συνήθως αναλώνονται σε επιβεβαίωση των χαρτιών που έχει υποβάλλει ο καθένας. Γι' αυτό το λόγο και επειδή αποτελούν "παράθυρο εισαγωγής ημετέρων" πρέπει να καταργηθούν. Όσο για το περιστατικό που αναφέρεις με το άτομο που προσλήφθηκε μόνο λόγω γνωστού, μου φαίνεται πολύ περίεργο, χωρίς να θέλω αμφισβητήσω την ειλικρίνειά σου. Αν δεν είχε καθόλου προσόντα πως προσλήφθηκε μόνο με τα μόρια της συνέντευξης; Αυτό σημαίνει ή ότι και οι ανθυποψήφιοί του δεν είχαν προσόντα ή ότι αυτός βαθμολογήθηκε με 20 και οι υπόλοιποι κάτω απ' τη βάση. Σε κάθε περίπτωση απ' τη δική μου εμπειρία στην παρατήρηση των τελικών αποτελεσμάτων (ομολογώ  ότι δεν έχω ασχοληθεί πολύ), δεν έχω δει "τρελλά" πράγματα. Σε πολλές συνεντεύξεις  σχεδόν όλοι οι υποψήφιοι παίρνουν πάνω από 15, ενώ οι λίγοι που παίρνουν κάτω από 15 έχουν και λίγα μόρια από τυπικά προσόντα. Σε πολύ λίγες περιπτώσεις  υποψήφιοι με πολλά μόρια από τυπικά προσόντα παίρνουν χαμηλό βαθμό στη συνέντευξη και σχετικά σπάνια η συνέντευξη καθορίζει ποιος θα προσληφθεί. Επαναλαμβάνω, όμως, ότι το δείγμα που παρατήρησα είναι πολύ μικρό και δεν μπορώ να αποκλείσω σε άλλες ειδικότητες ή σε άλλες περιοχές να έχουν γίνει "όργια". Για να έχουμε λοιπόν το κεφάλι μας ήσυχο, να καταργηθεί η συνέντευξη.

Αποσυνδεδεμένος ioannis00

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 699
    • Προφίλ
Vania, καταρχήν χαίρομαι που έπεσαν οι τόνοι, εκπαιδευτικοί είμαστε και οι δύο, όχι εχθροί. Όσον αφορά στο πρώτο σημείο της επιχειρηματολογίας σου εξακολουθώ να διαφωνώ. Το γεγονός ότι στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση υπάρχουν διαφορές στα μαθήματα, στο βαθμό δυσκολίας κλπ δεν την κάνει δομή συνεχιζόμενης εκπαίδευσης. Στα εσπερινά γυμνάσια, που αποτελούν εξαίρεση στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μπορεί να φοιτούν ενήλικοι, αλλά αυτά ανήκουν στην τυπική δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ακολουθούν το πρόγραμμά της (με ελάχιστες προσαρμογές), σε αντίθεση με τα ΣΔΕ που έχουν μια τελείως διαφορετική φιλοσοφία και γί' αυτό δεν ανήκουν στην τελευταία. Αλήθεια, δεν αναρωτήθηκες ποτέ γιατί ενώ υπήρχαν τα εσπερινά γυμνάσια, δημιουργήθηκαν σχετικά πρόσφατα και τα ΣΔΕ. Αν λειτουργούσαν με τον ίδιο τρόπο θα μπορούσαν απλά να ιδρύσουν περισσότερα εσπερινά γυμνάσια. Πίστεψέ με, τα ΣΔΕ παγκόσμια θεωρούνται απ' τους πιό κλασσικούς θεσμούς της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης (εκπαίδευσης ενηλίκων). Όσο αφορά στα παιδαγωγικά μαθήματα που εξετάζονται στον ΑΣΕΠ, επαναλαμβάνω ότι θα προτιμούσα για ένα σχολείο εκπαίδευσης ενηλίκων κάποιον με
ειδική κατάρτιση εκπαίδευσης ενηλίκων (ανδραγωγική) και όχι κάποιον με γενική παιδαγωγική κατάρτιση (η εξειδίκευση πάντα υπερισχύει, έτσι δεν είναι;). Και στο κάτω- κάτω βρε Vania δεν μετράει τόσο το τι εγώ ή εσύ πιστεύουμε ότι είναι ή ότι θα έπρεπε να είναι ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ, αλλά τι είναι επίσημα (σύμφωνα με την πολιτεία). Σύμφωνα, λοιπόν, με την πολιτεία είναι διαγωνισμός για την πρόσληψη καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και τίποτε πέρα απ' αυτό. Αν θέλουμε με βάση το διαγωνισμό αυτό να γίνονται οι προσλήψεις και σε δομές συνεχιζόμενης εκπαίδευσης, τότε πρέπει να αλλάξει το περιεχόμενο του και να προστεθούν και αντικείμενα εκπαίδευσης ενηλίκων.

Όσον αφορά στο δεύτερο σημείο της τοποθέτησής σου δεν έχω κανένα λόγο να διαφωνήσω. Δεν ισχυρίστηκα ποτέ ότι όσοι δουλεύουν στα ΣΔΕ έχουν κατάρτιση και εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων. Όσοι δεν έχουν να πάνε σπίτι τους.

Τέλος, όσο αφορά στο συμπέρασμά σου συμφωνώ απόλυτα επί της αρχής: αξιοκρατία και ίσες ευκαιρίες για όλους. Επί του συγκεκριμένου, δηλαδή να μοριοδοτείται σε όλες τις δομές η επιτυχία στον ΑΣΕΠ, έχω τις επιφυλάξεις μου. Νομίζω ότι η επιτυχία στον ΑΣΕΠ μοριοδοτείται εκεί που πρέπει να μοριοδοτείται, δηλαδή στην τυπική δευτεροβάθμια εκπαίδευση (δεν γνωρίζω αν μοριοδοτείται και αλλού). Σε κάθε θέση η μοριοδότηση πρέπει να είναι ανάλογη με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και απαιτήσεις της θέσης. Αυτό, όμως, είναι η δική μου άποψη. Αν ποτέ ανοίξει διάλογος για την αλλαγή της μοριοδότησης στις δομές του ΙΔΕΚΕ θα μπορούσε να συζητηθεί. Να ξέρεις, όμως, ότι αντίστοιχα αιτήματα θα προβληθούν από διάφορες κατευθύνσεις, ανάλογα με τα ειδικά συμφέροντα του καθένα. Έχω ακούσει π.χ. από συναδέλφους που δουλεύουν επίσης αποκλειστικά σε δομές συνεχιζόμενης εκπαίδευσης,ότι αποτελεί τεράστια αδικία να μοριοδοτείται  η προυπηρεσία στην τυπική εκπαίδευση έως 10 μόρια και η προυπηρεσία σε συνεχιζόμενη εκπαίδευση και κατάρτιση μόνο έως 5-6 μόρια, ενώ υποτίθεται ότι το ΙΔΕΚΕ προσφέρει αποκλειστικά εκπαίδευση ενηλίκων. Αυτά και χαίρομαι που απάντησες.

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
κ μπορει να εισαι ο κανονας στην εξαιρεση. επειδη ομως ειχα λαβει μερος σε συνεντευξη για τα σδε απογοητευτηκα. ναι, δεν ειχα κ το καλυτερο βιογραφικο. κ φυσικα κ αξιζαν να μπουν ατομα στη θεση αυτη εναντι εμου. οταν ομως μου πηραν συνεντευξη δεν τηρησαν καν τα προσχηματα. απλα μου ειπαν οτι ειμαι πολυ μικρη κ επειδη εχω να κανω με ανθρωπους  μεγαλυτερης ηλικιας θα μου ηταν δυσκολο να επιβληθω στην ταξη. χωρις υπερβολες η ολη συνεντευξη δε διηρκησε πανω απο 1,5 λεπτο. το πιο λυπηρο απ'ολα ειναι οτι ξερω περιπτωση που προσφερθηκαν ωρες στα σδε σε ατομο χωρις να εχει ουτε μεταπτυχιακο ουτε σεμιναρια ουτε τιποτα μονο κ μονο επειδη ετυχε να εχει γνωστο. κ απλα οπου υπαρχουν συνεντευξεις τα διαφανη κ αντικειμενικα κριτηρια εξανεμιζονται...
δε θελω να γινομαι μηδενιστρια αλλα θεωρω οτι στους 10 οι 2 προσλαμβανονται με βαση αντικειμενικα κριτηρια  :(

Maryvas, καταλαβαίνω την απογοήτευσή σου και σίγουρα η συμπεριφορά της επιτροπής απέναντί σου ήταν απαράδεκτη. Τα πράγματα δεν είναι, όμως, τραγικά, αφού και εσύ η ίδια παραδέχεσαι ότι και χωρίς τη συνέντευξη, πάλι δεν θα προσλαμβάνανε εσένα. Τις περισσότερες φορές οι συνεντεύξεις κρατάνε ελάχιστα λεπτά και συνήθως αναλώνονται σε επιβεβαίωση των χαρτιών που έχει υποβάλλει ο καθένας. Γι' αυτό το λόγο και επειδή αποτελούν "παράθυρο εισαγωγής ημετέρων" πρέπει να καταργηθούν. Όσο για το περιστατικό που αναφέρεις με το άτομο που προσλήφθηκε μόνο λόγω γνωστού, μου φαίνεται πολύ περίεργο, χωρίς να θέλω αμφισβητήσω την ειλικρίνειά σου. Αν δεν είχε καθόλου προσόντα πως προσλήφθηκε μόνο με τα μόρια της συνέντευξης; Αυτό σημαίνει ή ότι και οι ανθυποψήφιοί του δεν είχαν προσόντα ή ότι αυτός βαθμολογήθηκε με 20 και οι υπόλοιποι κάτω απ' τη βάση. Σε κάθε περίπτωση απ' τη δική μου εμπειρία στην παρατήρηση των τελικών αποτελεσμάτων (ομολογώ  ότι δεν έχω ασχοληθεί πολύ), δεν έχω δει "τρελλά" πράγματα. Σε πολλές συνεντεύξεις  σχεδόν όλοι οι υποψήφιοι παίρνουν πάνω από 15, ενώ οι λίγοι που παίρνουν κάτω από 15 έχουν και λίγα μόρια από τυπικά προσόντα. Σε πολύ λίγες περιπτώσεις  υποψήφιοι με πολλά μόρια από τυπικά προσόντα παίρνουν χαμηλό βαθμό στη συνέντευξη και σχετικά σπάνια η συνέντευξη καθορίζει ποιος θα προσληφθεί. Επαναλαμβάνω, όμως, ότι το δείγμα που παρατήρησα είναι πολύ μικρό και δεν μπορώ να αποκλείσω σε άλλες ειδικότητες ή σε άλλες περιοχές να έχουν γίνει "όργια". Για να έχουμε λοιπόν το κεφάλι μας ήσυχο, να καταργηθεί η συνέντευξη.

για να αποφευχθουν παρεξηγησεις να επισημανω οτι η θεση προσφερθηκε σε ατομο αλλα το ατομο αυτο αρνηθηκε. οποτε η προσληψη δεν εγινε.

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Το ότι αναστέλλονται οι συνεντεύξεις για όλα τα προγράμματα του ΙΔΕΚΕ σημαινει ότι ακυρώνονται και οι συνεντεύξεις που δώσαμε για τα ΣΔΕ;

Αποσυνδεδεμένος ioannis00

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 699
    • Προφίλ
Όχι.

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
όχι ότι έχω ιδιαίτερες ελπίδες αλλά ευχαριστώ. Μία ακόμη ερώτηση. αν σε καλέσουν σε κάποιο ΣΔΕ που είναι μακριά από το μέρος που κατοικείς και αρνηθείς υπάρχουν κυρώσεις;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159732
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 376
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 310
Σύνολο: 325

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.