*

Αποστολέας Θέμα: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας  (Αναγνώστηκε 2975109 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος catwoman

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2599
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
οχι δεν υπαρχουν

παντως στην alphavita διαβασα οτι σημερα θα ανακοινωθουν οι γεν. γραμματεις

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
κ μπορει να εισαι ο κανονας στην εξαιρεση. επειδη ομως ειχα λαβει μερος σε συνεντευξη για τα σδε απογοητευτηκα. ναι, δεν ειχα κ το καλυτερο βιογραφικο. κ φυσικα κ αξιζαν να μπουν ατομα στη θεση αυτη εναντι εμου. οταν ομως μου πηραν συνεντευξη δεν τηρησαν καν τα προσχηματα. απλα μου ειπαν οτι ειμαι πολυ μικρη κ επειδη εχω να κανω με ανθρωπους  μεγαλυτερης ηλικιας θα μου ηταν δυσκολο να επιβληθω στην ταξη. χωρις υπερβολες η ολη συνεντευξη δε διηρκησε πανω απο 1,5 λεπτο. το πιο λυπηρο απ'ολα ειναι οτι ξερω περιπτωση που προσφερθηκαν ωρες στα σδε σε ατομο χωρις να εχει ουτε μεταπτυχιακο ουτε σεμιναρια ουτε τιποτα μονο κ μονο επειδη ετυχε να εχει γνωστο. κ απλα οπου υπαρχουν συνεντευξεις τα διαφανη κ αντικειμενικα κριτηρια εξανεμιζονται...
δε θελω να γινομαι μηδενιστρια αλλα θεωρω οτι στους 10 οι 2 προσλαμβανονται με βαση αντικειμενικα κριτηρια  :(

Maryvas, καταλαβαίνω την απογοήτευσή σου και σίγουρα η συμπεριφορά της επιτροπής απέναντί σου ήταν απαράδεκτη. Τα πράγματα δεν είναι, όμως, τραγικά, αφού και εσύ η ίδια παραδέχεσαι ότι και χωρίς τη συνέντευξη, πάλι δεν θα προσλαμβάνανε εσένα. Τις περισσότερες φορές οι συνεντεύξεις κρατάνε ελάχιστα λεπτά και συνήθως αναλώνονται σε επιβεβαίωση των χαρτιών που έχει υποβάλλει ο καθένας. Γι' αυτό το λόγο και επειδή αποτελούν "παράθυρο εισαγωγής ημετέρων" πρέπει να καταργηθούν. Όσο για το περιστατικό που αναφέρεις με το άτομο που προσλήφθηκε μόνο λόγω γνωστού, μου φαίνεται πολύ περίεργο, χωρίς να θέλω αμφισβητήσω την ειλικρίνειά σου. Αν δεν είχε καθόλου προσόντα πως προσλήφθηκε μόνο με τα μόρια της συνέντευξης; Αυτό σημαίνει ή ότι και οι ανθυποψήφιοί του δεν είχαν προσόντα ή ότι αυτός βαθμολογήθηκε με 20 και οι υπόλοιποι κάτω απ' τη βάση. Σε κάθε περίπτωση απ' τη δική μου εμπειρία στην παρατήρηση των τελικών αποτελεσμάτων (ομολογώ  ότι δεν έχω ασχοληθεί πολύ), δεν έχω δει "τρελλά" πράγματα. Σε πολλές συνεντεύξεις  σχεδόν όλοι οι υποψήφιοι παίρνουν πάνω από 15, ενώ οι λίγοι που παίρνουν κάτω από 15 έχουν και λίγα μόρια από τυπικά προσόντα. Σε πολύ λίγες περιπτώσεις  υποψήφιοι με πολλά μόρια από τυπικά προσόντα παίρνουν χαμηλό βαθμό στη συνέντευξη και σχετικά σπάνια η συνέντευξη καθορίζει ποιος θα προσληφθεί. Επαναλαμβάνω, όμως, ότι το δείγμα που παρατήρησα είναι πολύ μικρό και δεν μπορώ να αποκλείσω σε άλλες ειδικότητες ή σε άλλες περιοχές να έχουν γίνει "όργια". Για να έχουμε λοιπόν το κεφάλι μας ήσυχο, να καταργηθεί η συνέντευξη.

για να αποφευχθουν παρεξηγησεις να επισημανω οτι η θεση προσφερθηκε σε ατομο αλλα το ατομο αυτο αρνηθηκε. οποτε η προσληψη δεν εγινε.
Vania, καταρχήν χαίρομαι που έπεσαν οι τόνοι, εκπαιδευτικοί είμαστε και οι δύο, όχι εχθροί. Όσον αφορά στο πρώτο σημείο της επιχειρηματολογίας σου εξακολουθώ να διαφωνώ. Το γεγονός ότι στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση υπάρχουν διαφορές στα μαθήματα, στο βαθμό δυσκολίας κλπ δεν την κάνει δομή συνεχιζόμενης εκπαίδευσης. Στα εσπερινά γυμνάσια, που αποτελούν εξαίρεση στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μπορεί να φοιτούν ενήλικοι, αλλά αυτά ανήκουν στην τυπική δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ακολουθούν το πρόγραμμά της (με ελάχιστες προσαρμογές), σε αντίθεση με τα ΣΔΕ που έχουν μια τελείως διαφορετική φιλοσοφία και γί' αυτό δεν ανήκουν στην τελευταία. Αλήθεια, δεν αναρωτήθηκες ποτέ γιατί ενώ υπήρχαν τα εσπερινά γυμνάσια, δημιουργήθηκαν σχετικά πρόσφατα και τα ΣΔΕ. Αν λειτουργούσαν με τον ίδιο τρόπο θα μπορούσαν απλά να ιδρύσουν περισσότερα εσπερινά γυμνάσια. Πίστεψέ με, τα ΣΔΕ παγκόσμια θεωρούνται απ' τους πιό κλασσικούς θεσμούς της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης (εκπαίδευσης ενηλίκων). Όσο αφορά στα παιδαγωγικά μαθήματα που εξετάζονται στον ΑΣΕΠ, επαναλαμβάνω ότι θα προτιμούσα για ένα σχολείο εκπαίδευσης ενηλίκων κάποιον με
ειδική κατάρτιση εκπαίδευσης ενηλίκων (ανδραγωγική) και όχι κάποιον με γενική παιδαγωγική κατάρτιση (η εξειδίκευση πάντα υπερισχύει, έτσι δεν είναι;). Και στο κάτω- κάτω βρε Vania δεν μετράει τόσο το τι εγώ ή εσύ πιστεύουμε ότι είναι ή ότι θα έπρεπε να είναι ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ, αλλά τι είναι επίσημα (σύμφωνα με την πολιτεία). Σύμφωνα, λοιπόν, με την πολιτεία είναι διαγωνισμός για την πρόσληψη καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και τίποτε πέρα απ' αυτό. Αν θέλουμε με βάση το διαγωνισμό αυτό να γίνονται οι προσλήψεις και σε δομές συνεχιζόμενης εκπαίδευσης, τότε πρέπει να αλλάξει το περιεχόμενο του και να προστεθούν και αντικείμενα εκπαίδευσης ενηλίκων.

Όσον αφορά στο δεύτερο σημείο της τοποθέτησής σου δεν έχω κανένα λόγο να διαφωνήσω. Δεν ισχυρίστηκα ποτέ ότι όσοι δουλεύουν στα ΣΔΕ έχουν κατάρτιση και εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων. Όσοι δεν έχουν να πάνε σπίτι τους.

Τέλος, όσο αφορά στο συμπέρασμά σου συμφωνώ απόλυτα επί της αρχής: αξιοκρατία και ίσες ευκαιρίες για όλους. Επί του συγκεκριμένου, δηλαδή να μοριοδοτείται σε όλες τις δομές η επιτυχία στον ΑΣΕΠ, έχω τις επιφυλάξεις μου. Νομίζω ότι η επιτυχία στον ΑΣΕΠ μοριοδοτείται εκεί που πρέπει να μοριοδοτείται, δηλαδή στην τυπική δευτεροβάθμια εκπαίδευση (δεν γνωρίζω αν μοριοδοτείται και αλλού). Σε κάθε θέση η μοριοδότηση πρέπει να είναι ανάλογη με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και απαιτήσεις της θέσης. Αυτό, όμως, είναι η δική μου άποψη. Αν ποτέ ανοίξει διάλογος για την αλλαγή της μοριοδότησης στις δομές του ΙΔΕΚΕ θα μπορούσε να συζητηθεί. Να ξέρεις, όμως, ότι αντίστοιχα αιτήματα θα προβληθούν από διάφορες κατευθύνσεις, ανάλογα με τα ειδικά συμφέροντα του καθένα. Έχω ακούσει π.χ. από συναδέλφους που δουλεύουν επίσης αποκλειστικά σε δομές συνεχιζόμενης εκπαίδευσης,ότι αποτελεί τεράστια αδικία να μοριοδοτείται  η προυπηρεσία στην τυπική εκπαίδευση έως 10 μόρια και η προυπηρεσία σε συνεχιζόμενη εκπαίδευση και κατάρτιση μόνο έως 5-6 μόρια, ενώ υποτίθεται ότι το ΙΔΕΚΕ προσφέρει αποκλειστικά εκπαίδευση ενηλίκων. Αυτά και χαίρομαι που απάντησες.
παντως σε αυτο που με βεβαιοτητα συμφωνω ειναι πως το ολο ζητημα επιδεχεται πολυ συζητηση και πολλες αλλαγες.παραπονα υπαρχουν λιγο πολυ απο παντου...ελπιζω πραγματικα να βρεθει μια λυση που να μας εξυπηρετει ολους μας.η ακυρωση της συνεντευξης ειναι ενα θετικο βημα αλλα χρειαζονται πολλα ακομα...θα δειξει...

Αποσυνδεδεμένος catwoman

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2599
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
τελικα βγηκαν οι γενικοι γραμματεις?

Αποσυνδεδεμένος elena86

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
    • Προφίλ
καλησπέρα...να κάνω μια ερώτηση...?ακόμα δεν έχουν βγει οι προσωρινοί πίνακες για την ελληνική γλώσσα στην αττική...?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

ln03

  • Επισκέπτης
η
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 23, 2010, 09:39:31 μμ από ln03 »

Αποσυνδεδεμένος walkleon

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 708
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
10ώρο σε δυσπρόσιτο και θέλεις και άλλες ώρες;

ln03

  • Επισκέπτης
π
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 23, 2010, 09:40:10 μμ από ln03 »

Αποσυνδεδεμένος mariliane

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1265
    • Προφίλ
α) όπως στην ΠΔΣ έτσι και στα ΣΔΕ υπογράφεις υπεύθυνη δήλωση με τις ώρες που έχεις. Έχεις, ως γνωστόν δικαίωμα για 11 ώρες μεικτές.
β) ενώ η προϋπηρεσία της ΠΔΣ μπαίνει αυτόματα από το σύστημα, αυτή των ΣΔΕ την καταθέτεις αυτοπροσώπως στη δευτεροβάθμια που ανήκει το ΣΔΕ. Μάλιστα πέρυσι, για πρώτη φορά, τις πέρασε το ΙΔΕΚΕ σε κάποιο αρχείο της Δευτεροβάθμιας και τις έστειλε. Που σημαίνει, έχουν γνώση οι φύλακες!!
γ) όσον αφορά το δυσπρόσιτο, προς στιγμή σε συμφέρει η ΠΔΣ που βεβαίως τελειώνει την 1η βδομάδα του Μάη, ενώ τον Ιούνιο τα ΣΔΕ φορτσάρουν σε ώρες.
Τι να πω.. είναι δίκοπο μαχαίρι!

Αποσυνδεδεμένος mariliane

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1265
    • Προφίλ
Δουλεύω στην ΠΔΣ με 10ωρο σε δυσπρόσιτο σχολείο. Αν δεχτώ να πάρω π.χ. 6 ώρες σε ΣΔΕ ξέρω ότι θα μοριοδοτηθώ για τη 1 ώρα, και ότι τις υπόλοιπες 5 απλά θα τις πληρωθώ.

Ερώτηση 1: Μέσα Μαίου με απολύουν από την ΠΔΣ, ενώ στα ΣΔΕ μένω μέχρι τέλη Ιουνίου. Σε αυτό το διάστημα (από μέσα Μάη ως τέλη Ιουνίου) μοριοδοτούμαι για 1 ώρα  στα ΣΔΕ ή και για τις 6 ώρες;;

Ερώτηση 2: Η μοριοδότηση των ΣΔΕ γίνεται αυτόματα από κάθε ΣΔΕ ή από τη δευτεροβάθμια;; Θέλω να πω, πώς θα ξέρει το ΣΔΕ ότι εγώ δουλεύω 10 ώρες ΠΔΣ;; Επίσης πρέπει να δηλώσω από πού θέλω να μοριοδοτηθώ, δεδομένου ότι στην ΠΔΣ δουλεύω σε δυσπρόσιτο σχολείο οπότε με συμφέρει να μοριοδοτηθώ από την ΠΔΣ και όχι από το ΣΔΕ..;
θα μοριοδοτηθείς μόνο για τη 1 ώρα μέχρι το 11ωρο σου και μετά τη λήξη σύμβασης της ΠΔΣ δηλαδή το Μάιο, θα μπορέσεις να μοριοδοτηθείς για τις λοιπές ώρες του ΣΔΕ.

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ

Προφανώς δεν υπάρχει δικαίωμα επιλογής για κάτι που θεωρείται παράνομο.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

ln03

  • Επισκέπτης
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!


Προφανώς δεν υπάρχει δικαίωμα επιλογής για κάτι που θεωρείται παράνομο.


Ποιο θεωρείται παράνομο;

Αποσυνδεδεμένος catwoman2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1549
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
μηπως εννοεις το να παρεις πανω απο 11 ωρες?
Σιχαίνομαι την εκπαιδευση. Λατρεύω την διδασκαλία.

Αποσυνδεδεμένος walkleon

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 708
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
μηπως εννοεις το να παρεις πανω απο 11 ωρες?
Αυτό εννοεί και είναι παράνομο.

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
ο νόμος λέει οτι δεν μπορείς να έχεις πάνω από 11 ώρες/εβδομάδα στην ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης. Το θέμα είναι σε ποιά βαθμίδα ανήκουν τα ΣΔΕ;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159562
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 355
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 321
Σύνολο: 343

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.112 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.