0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Λυπάμαι που το λέω,αλλά το ότι οι περισσότεροι αποκτήσαμε ένα σωρό προσόντα δεν λέει τίποτα.Ουτως ή άλλως αυτά τα προσόντα δεν αποτελού προϋπόθεση διορισμού.Οπως όλοι καταλαβαίνουμε οι αποσπάσεις στα σδε γίνονται για να καλύψουν ωράριο μόνιμοι συνάδελφοι που για κάποιους λόγους δεν καλύπτουν,και το κράτος δεν έχει χρήματα να πληρώσει για επιπλέον εκπαιδευτικούς.Αρα με αυτούς που πρέπει να τα βάζουμε είναι όσοι τόσα χρόνια ασκούσαν αυτή την "πολιτική".
Αν ήταν πλεονάζοντες να απολυθούν, όχι να τοποθετούνται σε θέσεις που απαιτούνται αυξημένα προσόντα (βλ. ΣΔΕ και ειδική αγωγή).
Παράθεση από: Lucinda στις Νοεμβρίου 07, 2011, 01:20:18 pmΑν ήταν πλεονάζοντες να απολυθούν, όχι να τοποθετούνται σε θέσεις που απαιτούνται αυξημένα προσόντα (βλ. ΣΔΕ και ειδική αγωγή). Lucinda συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, απλά θα πρόσθετα και τα Ι.Ε.Κ. σ΄αυτά που αναφέρεις. Το ζήτημα είναι ότι τίποτε δεν μπορεί ν' αλλάξει αν απλά γράφουμε τον καημό μας σε φόρουμ. Υπάρχει η δυνατότητα τεκμηριωμένων αναφορών (ατομικών έστω) προς το Υπουργείο Παιδείας, προσφυγών στο Συνήγορο του Πολίτη, διεκδικήσεων μέσα από κάποιο σύλλογο ελαστικά απασχολούμενων εκπαιδευτικών (υπάρχουν μερικοί) ή και συλλογικής δικαστικής προσφυγής, μετά από γνωμάτευση εξειδικευμένου δικηγόρου. Εγώ ήδη συντάσσω την αναφορά μου προς το Υπουργείο. Για τα Σ.Δ.Ε. θα είναι πιό δύσκολο γιατί θεωρούνται τυπική δευτεροβάθμια εκπαίδευση (αυτό επικαλείται και ο Κουλαιδής στην απόφαση για διάθεση μονίμων στα Σ.Δ.Ε.) και ο ιδρυτικός τους νόμος προέβλεπε απ' την αρχή την επάνδρωσή τους με αποσπάσεις μονίμων και μόνο επικουρικά με ωρομίσθιους. Για τα Ι.Ε.Κ., όμως, τα δεδομένα είναι τελείως διαφορετικά. Τα Ι.Ε.Κ. είναι μεταδευτεροβάθμια (αδιαβάθμητη) κατάρτιση και απ' την αρχή στελεχώνονταν αποκλειστικά από ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς μετά από επιλογή βάσει μοριοδότησης (άσχετα απ' τον αισχρό τρόπο που τελικά εφαρμόζονταν η διαδικασία επιλογής). Τα μαθήματα στα Ι.Ε.Κ. γίνονται σε ενήλικους, επομένως θα έπρεπε να προτιμώνται οι υποψήφιοι με εμπειρία και σπουδές στην εκπαίδευση ενλίκων, και είναι συνήθως εξειδικευμένα- εφαρμοσμένα και συνεπώς δεν αρκούν οι γενικές- θεωρητικές γνώσεις που συνήθως διαθέτουν οι καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Επιπλέον στα Ι.Ε.Κ. οι εκπαιδευόμενοι πληρώνουν δίδακτρα και επομένως δικαιούνται τους καλύτερους εκπαιδευτές μετά από αξιολόγηση των προσόντων τους και όχι αυτούς που απλά έτυχε να μην συμπληρώνουν ωράριο στο σχολείο τους. Αυτό σημαίνει ότι αν το Υπουργείο επιμένει να συμπληρώνουν ωράριο καθηγητές της δευτεροβάθμιας σε Ι.Ε.Κ. τότε θα πρέπει αυτοί να υποβάλλονται στην ίδια διαδικασία επιλογής με τους υπόλοιπους εκπαιδευτές και να αποσπώνται (διατίθενται) σε Ι.Ε.Κ. μόνο αν η θέση τους στους πίνακες κατάταξης το επιτρέπει. Γενικότερα πιστεύω ότι εκτός της τυπικής εκπαίδευσης και ιδιαίτερα σε δομές που απαιτούν ιδιαίτερα προσόντα όπως είναι τα Ι.Ε.Κ., δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση η απασχόληση των μόνιμων εκπαιδευτικών κατά προτεραιότητα. Ο κανόνας πρέπει να είναι η κατάταξη όλων των ενδιαφερομένων, διορισμένων ή μη, σε ενιαίους πίνακες και η πρόσληψή τους αποκλειστικά με βάση τα μόρια τους. Οτιδήποτε άλλο δεν είναι αξιοκρατικό, ούτε συνάδει με τις διακηρύξεις του Υπουργείου για διασφάλιση της ποιότητας στην εκπαίδευση.
Μα τι κάνουν αυτοί οι άνθρωποι στο ΙΔΕΚΕ; Ακόμα;
Κατά τα άλλα θεωρώ πολύ επιπόλαιο και εις βάρος των ωρομισθίων με προσόντα, το να χρησιμοποιούν πλεονάζοντες από ΔΕ σαν "αλεξίπτωτα" για να καλύψουν τρύπες. Προσωπικά, θεωρώ απαράδεκτο που επί τόσα χρόνια προσλαμβάνονταν μόνιμοι ενώ στην ουσία δεν μπορούσαν να καλύψουν ωράριο, αυτό αντέβαινε στο δημόσιο και κοινωνικό συμφέρον και ένα λόγο που φτάσαμε στην "" οικονομική κρίση"". Παρά τα φαινόμενα αυτά, εν τέλει αν θέλουν να μην απολυθούν, ας τους κρατήσουν αλλά να τους πληρώνουν για τις ώρες που δουλεύουν. Δεν κατάλαβα...εμ προσλήφθηκαν..εμ ζημιωθήκαμε όλοι..τώρα τι..πάλι οι ωρομίσθιοι θα την πληρώσουν;;;; Άντε ας σπάσουν τα ταμπού, τι μόνο λόγια...