0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Παυλινα στις Οκτωβρίου 09, 2012, 12:44:25 pmΠαράθεση από: ioannis00 στις Οκτωβρίου 09, 2012, 12:01:59 pmΠαράθεση από: Παυλινα στις Οκτωβρίου 09, 2012, 11:11:02 amΚαι κάτι ακόμα. Ξέρω πως αγγίζω ένα ευαίσθητο θέμα αλλά έχω μια απορία που αφορά τα κοινωνικά κριτήρια. Ο ανώτερος σκοπός όλων αυτών των διαδικασιών, υποτίθεται (και λογικά έτσι θα έπρεπε να είναι ) πως είναι η επιλογή συγκεκριμένων εκπαιδευτών οι οποίοι είναι οι καταλληλότεροι και θα κάνουν την σωστότερη (εκπαιδευτική ) δουλειά. Τα μόρια ανεργίας για παράδειγμα, τα οποία μπορούν έως και να συναγωνιστούν αυτά των μεταπτυχιακών πως θα συμβάλουν σε αυτό το σκοπό ;; υγ. Άνεργη είμαι κι εγώ ..για να μην με παρεξηγείτε Έχεις απόλυτο δίκιο Παυλίνα. Καταρχήν και η σχετική νομοθεσία προτάσσει τα κριτήρια που διασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή εκτέλεση του έργου και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και μετά από ειδική αιτιολόγηση δέχεται τα κοινωνικά κριτήρια. Αν η πολιτεία έδειχνε πραγματική ευαισθησία για τους ανέργους δεν θα γέμιζαν τα ΙΕΚ και τα ΣΔΕ με μόνιμους της δευτεροβάθμιας για συμπλήρωση ωραρίου. Η ρύθμιση αυτή δεν προστατεύει ουσιαστικά τους άνεργους, αλλά οδηγεί απλά στην ανακύκλωση της ανεργίας: φέτος δουλεύεις εσύ που ήσουν πέρυσι άνεργος (ή έτυχε τη στιγμή της προκήρυξης να είσαι άνεργος), αλλά όχι και του χρόνου γιατί πλέον έχεις εργαστεί ένα εξάμηνο (ή έτυχε τη στιγμή της προκήρυξης να διανύεις τον τελευταίο μήνα κάποιας σύμβασης) κ.ο.κ. Έτσι όμως (μ' ένα εξάμηνο εργασίας στα δύο χρόνια) δεν δίνεται πραγματική λύση στο πρόβλημα του ανέργου, αλλά αντίθετα μπορεί αυτό να του δημιουργήσει την ψευδαίσθηση ότι μπορεί να σταδιοδρομήσει στην εκπαίδευση και να τον αποθαρρύνει απ' το να αναζητήσει πιθανές καλύτερες λύσεις για την επαγγελματική του αποκατάσταση. Επιπλέον δεν είναι καλό ούτε για το σχολείο: δεν αξιοποιείται η εμπειρία που συσσωρεύεται, οι εκπαιδευτικοί αλλάζουν κάθε χρόνο κ.α. Τέλος, είναι κοινό μυστικό ότι στο χώρο της εκπαίδευσης κυκλοφορούν πολλοί άνεργοι - "μαιμούδες" και επομένως το μέτρο αυτό συχνά ευνοεί όχι τους ανέργους αλλά τα λαμόγια.Συμφωνώ μέχρι την τελευταία λέξη...Και αφού μιλάμε για κοινωνικά κριτήρια και θέλουμε να είμαστε δίκαιοι δίνοντας ευκαιρίες σε όλους , προσέχοντας τους "αδύναμους " λίγο περισσότερο , δεν έχω πουθενά δει ένα κριτήριο που να αφορά την ηλικία. Όσοι είναι δηλαδή πάνω από 40 για παράδειγμα ...και δεν έχουν τόσο χρόνο μπροστά τους για κάποια περαιτέρω επαγγελματική εξέλιξη ...δεν ευνοούνται πουθενά... Είναι πολύ απογοητευτικό να παλεύεις μια ζωή και να είσαι στα αζήτητα ενώ ξέρεις και το έχεις αποδείξει πως η εκπαίδευση είναι η μοναδική απασχόληση που σε γεμίζει και έχεις 100% απόδοση ...Θα μου πείτε πως μέχρι τα 40 , κανονικά πρέπει να έχει βρει μια άκρη ο καθένας. Δεν είναι όμως πάντα έτσι. Ο καθένας "κουβαλάει" την προσωπική του ιστορία. Ουφφ λίγο εκτός τόπου και χρόνου είμαι μάλλον. Σε αυτή την ...ζούγκλα που ζούμε δεν υπάρχει τόπος για δικαιοσύνη και για ιδεαλισμούς ..Παυλίνα αυτοί που είναι πάνω από 40 έχουν συνήθως προυπηρεσία (αν όχι κ επιμόρφωση)... σε σχέση με κάποιον που ειναι π.χ. 25.
Παράθεση από: ioannis00 στις Οκτωβρίου 09, 2012, 12:01:59 pmΠαράθεση από: Παυλινα στις Οκτωβρίου 09, 2012, 11:11:02 amΚαι κάτι ακόμα. Ξέρω πως αγγίζω ένα ευαίσθητο θέμα αλλά έχω μια απορία που αφορά τα κοινωνικά κριτήρια. Ο ανώτερος σκοπός όλων αυτών των διαδικασιών, υποτίθεται (και λογικά έτσι θα έπρεπε να είναι ) πως είναι η επιλογή συγκεκριμένων εκπαιδευτών οι οποίοι είναι οι καταλληλότεροι και θα κάνουν την σωστότερη (εκπαιδευτική ) δουλειά. Τα μόρια ανεργίας για παράδειγμα, τα οποία μπορούν έως και να συναγωνιστούν αυτά των μεταπτυχιακών πως θα συμβάλουν σε αυτό το σκοπό ;; υγ. Άνεργη είμαι κι εγώ ..για να μην με παρεξηγείτε Έχεις απόλυτο δίκιο Παυλίνα. Καταρχήν και η σχετική νομοθεσία προτάσσει τα κριτήρια που διασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή εκτέλεση του έργου και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και μετά από ειδική αιτιολόγηση δέχεται τα κοινωνικά κριτήρια. Αν η πολιτεία έδειχνε πραγματική ευαισθησία για τους ανέργους δεν θα γέμιζαν τα ΙΕΚ και τα ΣΔΕ με μόνιμους της δευτεροβάθμιας για συμπλήρωση ωραρίου. Η ρύθμιση αυτή δεν προστατεύει ουσιαστικά τους άνεργους, αλλά οδηγεί απλά στην ανακύκλωση της ανεργίας: φέτος δουλεύεις εσύ που ήσουν πέρυσι άνεργος (ή έτυχε τη στιγμή της προκήρυξης να είσαι άνεργος), αλλά όχι και του χρόνου γιατί πλέον έχεις εργαστεί ένα εξάμηνο (ή έτυχε τη στιγμή της προκήρυξης να διανύεις τον τελευταίο μήνα κάποιας σύμβασης) κ.ο.κ. Έτσι όμως (μ' ένα εξάμηνο εργασίας στα δύο χρόνια) δεν δίνεται πραγματική λύση στο πρόβλημα του ανέργου, αλλά αντίθετα μπορεί αυτό να του δημιουργήσει την ψευδαίσθηση ότι μπορεί να σταδιοδρομήσει στην εκπαίδευση και να τον αποθαρρύνει απ' το να αναζητήσει πιθανές καλύτερες λύσεις για την επαγγελματική του αποκατάσταση. Επιπλέον δεν είναι καλό ούτε για το σχολείο: δεν αξιοποιείται η εμπειρία που συσσωρεύεται, οι εκπαιδευτικοί αλλάζουν κάθε χρόνο κ.α. Τέλος, είναι κοινό μυστικό ότι στο χώρο της εκπαίδευσης κυκλοφορούν πολλοί άνεργοι - "μαιμούδες" και επομένως το μέτρο αυτό συχνά ευνοεί όχι τους ανέργους αλλά τα λαμόγια.Συμφωνώ μέχρι την τελευταία λέξη...Και αφού μιλάμε για κοινωνικά κριτήρια και θέλουμε να είμαστε δίκαιοι δίνοντας ευκαιρίες σε όλους , προσέχοντας τους "αδύναμους " λίγο περισσότερο , δεν έχω πουθενά δει ένα κριτήριο που να αφορά την ηλικία. Όσοι είναι δηλαδή πάνω από 40 για παράδειγμα ...και δεν έχουν τόσο χρόνο μπροστά τους για κάποια περαιτέρω επαγγελματική εξέλιξη ...δεν ευνοούνται πουθενά... Είναι πολύ απογοητευτικό να παλεύεις μια ζωή και να είσαι στα αζήτητα ενώ ξέρεις και το έχεις αποδείξει πως η εκπαίδευση είναι η μοναδική απασχόληση που σε γεμίζει και έχεις 100% απόδοση ...Θα μου πείτε πως μέχρι τα 40 , κανονικά πρέπει να έχει βρει μια άκρη ο καθένας. Δεν είναι όμως πάντα έτσι. Ο καθένας "κουβαλάει" την προσωπική του ιστορία. Ουφφ λίγο εκτός τόπου και χρόνου είμαι μάλλον. Σε αυτή την ...ζούγκλα που ζούμε δεν υπάρχει τόπος για δικαιοσύνη και για ιδεαλισμούς ..
Παράθεση από: Παυλινα στις Οκτωβρίου 09, 2012, 11:11:02 amΚαι κάτι ακόμα. Ξέρω πως αγγίζω ένα ευαίσθητο θέμα αλλά έχω μια απορία που αφορά τα κοινωνικά κριτήρια. Ο ανώτερος σκοπός όλων αυτών των διαδικασιών, υποτίθεται (και λογικά έτσι θα έπρεπε να είναι ) πως είναι η επιλογή συγκεκριμένων εκπαιδευτών οι οποίοι είναι οι καταλληλότεροι και θα κάνουν την σωστότερη (εκπαιδευτική ) δουλειά. Τα μόρια ανεργίας για παράδειγμα, τα οποία μπορούν έως και να συναγωνιστούν αυτά των μεταπτυχιακών πως θα συμβάλουν σε αυτό το σκοπό ;; υγ. Άνεργη είμαι κι εγώ ..για να μην με παρεξηγείτε Έχεις απόλυτο δίκιο Παυλίνα. Καταρχήν και η σχετική νομοθεσία προτάσσει τα κριτήρια που διασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή εκτέλεση του έργου και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και μετά από ειδική αιτιολόγηση δέχεται τα κοινωνικά κριτήρια. Αν η πολιτεία έδειχνε πραγματική ευαισθησία για τους ανέργους δεν θα γέμιζαν τα ΙΕΚ και τα ΣΔΕ με μόνιμους της δευτεροβάθμιας για συμπλήρωση ωραρίου. Η ρύθμιση αυτή δεν προστατεύει ουσιαστικά τους άνεργους, αλλά οδηγεί απλά στην ανακύκλωση της ανεργίας: φέτος δουλεύεις εσύ που ήσουν πέρυσι άνεργος (ή έτυχε τη στιγμή της προκήρυξης να είσαι άνεργος), αλλά όχι και του χρόνου γιατί πλέον έχεις εργαστεί ένα εξάμηνο (ή έτυχε τη στιγμή της προκήρυξης να διανύεις τον τελευταίο μήνα κάποιας σύμβασης) κ.ο.κ. Έτσι όμως (μ' ένα εξάμηνο εργασίας στα δύο χρόνια) δεν δίνεται πραγματική λύση στο πρόβλημα του ανέργου, αλλά αντίθετα μπορεί αυτό να του δημιουργήσει την ψευδαίσθηση ότι μπορεί να σταδιοδρομήσει στην εκπαίδευση και να τον αποθαρρύνει απ' το να αναζητήσει πιθανές καλύτερες λύσεις για την επαγγελματική του αποκατάσταση. Επιπλέον δεν είναι καλό ούτε για το σχολείο: δεν αξιοποιείται η εμπειρία που συσσωρεύεται, οι εκπαιδευτικοί αλλάζουν κάθε χρόνο κ.α. Τέλος, είναι κοινό μυστικό ότι στο χώρο της εκπαίδευσης κυκλοφορούν πολλοί άνεργοι - "μαιμούδες" και επομένως το μέτρο αυτό συχνά ευνοεί όχι τους ανέργους αλλά τα λαμόγια.
Και κάτι ακόμα. Ξέρω πως αγγίζω ένα ευαίσθητο θέμα αλλά έχω μια απορία που αφορά τα κοινωνικά κριτήρια. Ο ανώτερος σκοπός όλων αυτών των διαδικασιών, υποτίθεται (και λογικά έτσι θα έπρεπε να είναι ) πως είναι η επιλογή συγκεκριμένων εκπαιδευτών οι οποίοι είναι οι καταλληλότεροι και θα κάνουν την σωστότερη (εκπαιδευτική ) δουλειά. Τα μόρια ανεργίας για παράδειγμα, τα οποία μπορούν έως και να συναγωνιστούν αυτά των μεταπτυχιακών πως θα συμβάλουν σε αυτό το σκοπό ;; υγ. Άνεργη είμαι κι εγώ ..για να μην με παρεξηγείτε
Παράθεση από: bania στις Οκτωβρίου 09, 2012, 12:47:54 pmΠαράθεση από: Παυλινα στις Οκτωβρίου 09, 2012, 12:44:25 pmΠαράθεση από: ioannis00 στις Οκτωβρίου 09, 2012, 12:01:59 pmΠαράθεση από: Παυλινα στις Οκτωβρίου 09, 2012, 11:11:02 amΚαι κάτι ακόμα. Ξέρω πως αγγίζω ένα ευαίσθητο θέμα αλλά έχω μια απορία που αφορά τα κοινωνικά κριτήρια. Ο ανώτερος σκοπός όλων αυτών των διαδικασιών, υποτίθεται (και λογικά έτσι θα έπρεπε να είναι ) πως είναι η επιλογή συγκεκριμένων εκπαιδευτών οι οποίοι είναι οι καταλληλότεροι και θα κάνουν την σωστότερη (εκπαιδευτική ) δουλειά. Τα μόρια ανεργίας για παράδειγμα, τα οποία μπορούν έως και να συναγωνιστούν αυτά των μεταπτυχιακών πως θα συμβάλουν σε αυτό το σκοπό ;; υγ. Άνεργη είμαι κι εγώ ..για να μην με παρεξηγείτε Έχεις απόλυτο δίκιο Παυλίνα. Καταρχήν και η σχετική νομοθεσία προτάσσει τα κριτήρια που διασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή εκτέλεση του έργου και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και μετά από ειδική αιτιολόγηση δέχεται τα κοινωνικά κριτήρια. Αν η πολιτεία έδειχνε πραγματική ευαισθησία για τους ανέργους δεν θα γέμιζαν τα ΙΕΚ και τα ΣΔΕ με μόνιμους της δευτεροβάθμιας για συμπλήρωση ωραρίου. Η ρύθμιση αυτή δεν προστατεύει ουσιαστικά τους άνεργους, αλλά οδηγεί απλά στην ανακύκλωση της ανεργίας: φέτος δουλεύεις εσύ που ήσουν πέρυσι άνεργος (ή έτυχε τη στιγμή της προκήρυξης να είσαι άνεργος), αλλά όχι και του χρόνου γιατί πλέον έχεις εργαστεί ένα εξάμηνο (ή έτυχε τη στιγμή της προκήρυξης να διανύεις τον τελευταίο μήνα κάποιας σύμβασης) κ.ο.κ. Έτσι όμως (μ' ένα εξάμηνο εργασίας στα δύο χρόνια) δεν δίνεται πραγματική λύση στο πρόβλημα του ανέργου, αλλά αντίθετα μπορεί αυτό να του δημιουργήσει την ψευδαίσθηση ότι μπορεί να σταδιοδρομήσει στην εκπαίδευση και να τον αποθαρρύνει απ' το να αναζητήσει πιθανές καλύτερες λύσεις για την επαγγελματική του αποκατάσταση. Επιπλέον δεν είναι καλό ούτε για το σχολείο: δεν αξιοποιείται η εμπειρία που συσσωρεύεται, οι εκπαιδευτικοί αλλάζουν κάθε χρόνο κ.α. Τέλος, είναι κοινό μυστικό ότι στο χώρο της εκπαίδευσης κυκλοφορούν πολλοί άνεργοι - "μαιμούδες" και επομένως το μέτρο αυτό συχνά ευνοεί όχι τους ανέργους αλλά τα λαμόγια.Συμφωνώ μέχρι την τελευταία λέξη...Και αφού μιλάμε για κοινωνικά κριτήρια και θέλουμε να είμαστε δίκαιοι δίνοντας ευκαιρίες σε όλους , προσέχοντας τους "αδύναμους " λίγο περισσότερο , δεν έχω πουθενά δει ένα κριτήριο που να αφορά την ηλικία. Όσοι είναι δηλαδή πάνω από 40 για παράδειγμα ...και δεν έχουν τόσο χρόνο μπροστά τους για κάποια περαιτέρω επαγγελματική εξέλιξη ...δεν ευνοούνται πουθενά... Είναι πολύ απογοητευτικό να παλεύεις μια ζωή και να είσαι στα αζήτητα ενώ ξέρεις και το έχεις αποδείξει πως η εκπαίδευση είναι η μοναδική απασχόληση που σε γεμίζει και έχεις 100% απόδοση ...Θα μου πείτε πως μέχρι τα 40 , κανονικά πρέπει να έχει βρει μια άκρη ο καθένας. Δεν είναι όμως πάντα έτσι. Ο καθένας "κουβαλάει" την προσωπική του ιστορία. Ουφφ λίγο εκτός τόπου και χρόνου είμαι μάλλον. Σε αυτή την ...ζούγκλα που ζούμε δεν υπάρχει τόπος για δικαιοσύνη και για ιδεαλισμούς ..Παυλίνα αυτοί που είναι πάνω από 40 έχουν συνήθως προυπηρεσία (αν όχι κ επιμόρφωση)... σε σχέση με κάποιον που ειναι π.χ. 25.Συνήθως αλλά όχι πάντα. Υπάρχει και προϋπηρεσία που δεν αναγνωρίζεται πουθενά....
Ετσι ειναι δυστυχως, στα 44 μου εχω χασει καθε ελπιδα
Δυστυχως μαζεψαμε μονο χαρτια και εννοω και τα μεταπτυχιακα που εκανα, ειναι απλα χαρτια που κοστισαν ακριβα
Παράθεση από: EK06 στις Οκτωβρίου 09, 2012, 10:38:28 am
Παράθεση από: mpesg στις Οκτωβρίου 09, 2012, 02:02:57 pmΔυστυχως μαζεψαμε μονο χαρτια και εννοω και τα μεταπτυχιακα που εκανα, ειναι απλα χαρτια που κοστισαν ακριβαθα προτιμούσες να μην τα είχες κάνει?
Η σφραγίδα δεν μπήκε κατά λάθος. Το Ι.ΝΕ.ΔΙ.
Παράθεση από: ioannis00 στις Οκτωβρίου 09, 2012, 12:32:40 pmΗ σφραγίδα δεν μπήκε κατά λάθος. Το Ι.ΝΕ.ΔΙ.
Ευχαριστώ πολύ...Εννοείς στα ΚΕΠ το γνήσιο της υπογραφής στην υπεύθυνη δήλωση....σωστά?