0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Α... δεν ξέρω αν προσέξατε...: το μεταπτυχιακό, που σε προγράμματα σπουδών υψηλού επιπέδου με απαιτήσεις διαρκεί και 2,5 χρόνια δουλειάς και όχι αστεία και copy paste εργασίες, πιάνει 5 μόρια, ενώ το πολύ super duper σεμινάριο για την εκπαίδευση ενηλίκων που παρακολουθήσαμε πέρυσι των 100 ωρών 2 μόρια . Μάλιστα, ορισμένοι που παρακολούθησαν το ίδιο σεμινάριο πριν κάποια χρόνια και κάνανε μία επανάληψη θα πάρουν εις διπλούν τα μόρια = 4 μόρια ..αν φυσικά έχεις κάνει και τα δύο επαναληπτικά σεμινάρια επιμόρφωσης στα σδε διάρκειας 25 ωρών το καθένα, έχεις + 3,4 μόρια.... αχ ποιος τα σκέφτηκε αυτά...αίσχος!
Παράθεση από: pepita1 στις Οκτωβρίου 08, 2012, 05:55:05 pmΠαράθεση από: ioannis00 στις Οκτωβρίου 08, 2012, 03:38:23 pmΑν πλεονάζουν, δεν βλέπω ποιό λόγο θα έχουν για να προσλάβουν ωρομίσθιους. Και πέρυσι οι αποσπάσεις των μόνιμων έγιναν σε δύο φάσεις: στην πρώτη αποσπάστηκαν όσοι το είχαν ζητήσει με βάση τα μόριά τους και στη δεύτερη διατέθηκαν σε Σ.Δ.Ε. όσοι πλεόναζαν ή δεν συμπλήρωναν ωράριο, χωρίς φυσικά να έχουν κάνει σχετική αίτηση. Πέρυσι, στο ΣΔΕ της περιοχής μου ο μόνιμος που ήρθε από τη Δευτεροβάθμια για να βοηθήσει ήταν μέχρι την παραμονή που πήγαν οι ωρομίσθιοι. Ήταν η δεύτερη φορά που έγινε έτσι.Αγαπητή pepita1, ο άνθρωπος μου μίλησε για επιπλέον μόνιμους που θα καλύψουν ώρες σε κάποιο γραμματισμό, ενώ πέρυσι πήραν δύο ωρομίσθιους για το γραμματισμό αυτό. Αν βρεθούν δύο μόνιμοι, δεν θα πάρουν ωρομίσθιους!!! Οπότε, σκέψου η επιλογή να δηλώσουμε ένα μόνο σδε, μπορεί να αποβεί μοιραία για το αν εργαστούμε ή όχι φέτος ή του χρόνου. Δες σε παρακαλώ τι γράφτηκε στην προκήρυξη: "Το ΙΝΕΔΙ
Παράθεση από: ioannis00 στις Οκτωβρίου 08, 2012, 03:38:23 pmΑν πλεονάζουν, δεν βλέπω ποιό λόγο θα έχουν για να προσλάβουν ωρομίσθιους. Και πέρυσι οι αποσπάσεις των μόνιμων έγιναν σε δύο φάσεις: στην πρώτη αποσπάστηκαν όσοι το είχαν ζητήσει με βάση τα μόριά τους και στη δεύτερη διατέθηκαν σε Σ.Δ.Ε. όσοι πλεόναζαν ή δεν συμπλήρωναν ωράριο, χωρίς φυσικά να έχουν κάνει σχετική αίτηση. Πέρυσι, στο ΣΔΕ της περιοχής μου ο μόνιμος που ήρθε από τη Δευτεροβάθμια για να βοηθήσει ήταν μέχρι την παραμονή που πήγαν οι ωρομίσθιοι. Ήταν η δεύτερη φορά που έγινε έτσι.
Αν πλεονάζουν, δεν βλέπω ποιό λόγο θα έχουν για να προσλάβουν ωρομίσθιους. Και πέρυσι οι αποσπάσεις των μόνιμων έγιναν σε δύο φάσεις: στην πρώτη αποσπάστηκαν όσοι το είχαν ζητήσει με βάση τα μόριά τους και στη δεύτερη διατέθηκαν σε Σ.Δ.Ε. όσοι πλεόναζαν ή δεν συμπλήρωναν ωράριο, χωρίς φυσικά να έχουν κάνει σχετική αίτηση.
παιδια τα σχολεια λειτουργουν ή ακομα οχι?
ο joinJ ειπε οτι το παρακολουθησε περσυ, γι'αυτο ισως μπερδευτηκα, αν ισχυει κτ αλλο δωστε μου καμια πληροφορια αν μπορειτε
Και κάτι ακόμα. Ξέρω πως αγγίζω ένα ευαίσθητο θέμα αλλά έχω μια απορία που αφορά τα κοινωνικά κριτήρια. Ο ανώτερος σκοπός όλων αυτών των διαδικασιών, υποτίθεται (και λογικά έτσι θα έπρεπε να είναι ) πως είναι η επιλογή συγκεκριμένων εκπαιδευτών οι οποίοι είναι οι καταλληλότεροι και θα κάνουν την σωστότερη (εκπαιδευτική ) δουλειά. Τα μόρια ανεργίας για παράδειγμα, τα οποία μπορούν έως και να συναγωνιστούν αυτά των μεταπτυχιακών πως θα συμβάλουν σε αυτό το σκοπό ;; υγ. Άνεργη είμαι κι εγώ ..για να μην με παρεξηγείτε
Παράθεση από: Παυλινα στις Οκτωβρίου 09, 2012, 11:11:02 amΚαι κάτι ακόμα. Ξέρω πως αγγίζω ένα ευαίσθητο θέμα αλλά έχω μια απορία που αφορά τα κοινωνικά κριτήρια. Ο ανώτερος σκοπός όλων αυτών των διαδικασιών, υποτίθεται (και λογικά έτσι θα έπρεπε να είναι ) πως είναι η επιλογή συγκεκριμένων εκπαιδευτών οι οποίοι είναι οι καταλληλότεροι και θα κάνουν την σωστότερη (εκπαιδευτική ) δουλειά. Τα μόρια ανεργίας για παράδειγμα, τα οποία μπορούν έως και να συναγωνιστούν αυτά των μεταπτυχιακών πως θα συμβάλουν σε αυτό το σκοπό ;; υγ. Άνεργη είμαι κι εγώ ..για να μην με παρεξηγείτε Έχεις απόλυτο δίκιο Παυλίνα. Καταρχήν και η σχετική νομοθεσία προτάσσει τα κριτήρια που διασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή εκτέλεση του έργου και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και μετά από ειδική αιτιολόγηση δέχεται τα κοινωνικά κριτήρια. Αν η πολιτεία έδειχνε πραγματική ευαισθησία για τους ανέργους δεν θα γέμιζαν τα ΙΕΚ και τα ΣΔΕ με μόνιμους της δευτεροβάθμιας για συμπλήρωση ωραρίου. Η ρύθμιση αυτή δεν προστατεύει ουσιαστικά τους άνεργους, αλλά οδηγεί απλά στην ανακύκλωση της ανεργίας: φέτος δουλεύεις εσύ που ήσουν πέρυσι άνεργος (ή έτυχε τη στιγμή της προκήρυξης να είσαι άνεργος), αλλά όχι και του χρόνου γιατί πλέον έχεις εργαστεί ένα εξάμηνο (ή έτυχε τη στιγμή της προκήρυξης να διανύεις τον τελευταίο μήνα κάποιας σύμβασης) κ.ο.κ. Έτσι όμως (μ' ένα εξάμηνο εργασίας στα δύο χρόνια) δεν δίνεται πραγματική λύση στο πρόβλημα του ανέργου, αλλά αντίθετα μπορεί αυτό να του δημιουργήσει την ψευδαίσθηση ότι μπορεί να σταδιοδρομήσει στην εκπαίδευση και να τον αποθαρρύνει απ' το να αναζητήσει πιθανές καλύτερες λύσεις για την επαγγελματική του αποκατάσταση. Επιπλέον δεν είναι καλό ούτε για το σχολείο: δεν αξιοποιείται η εμπειρία που συσσωρεύεται, οι εκπαιδευτικοί αλλάζουν κάθε χρόνο κ.α. Τέλος, είναι κοινό μυστικό ότι στο χώρο της εκπαίδευσης κυκλοφορούν πολλοί άνεργοι - "μαιμούδες" και επομένως το μέτρο αυτό συχνά ευνοεί όχι τους ανέργους αλλά τα λαμόγια.
Παράθεση από: ioannis00 στις Οκτωβρίου 09, 2012, 12:01:59 pmΠαράθεση από: Παυλινα στις Οκτωβρίου 09, 2012, 11:11:02 amΚαι κάτι ακόμα. Ξέρω πως αγγίζω ένα ευαίσθητο θέμα αλλά έχω μια απορία που αφορά τα κοινωνικά κριτήρια. Ο ανώτερος σκοπός όλων αυτών των διαδικασιών, υποτίθεται (και λογικά έτσι θα έπρεπε να είναι ) πως είναι η επιλογή συγκεκριμένων εκπαιδευτών οι οποίοι είναι οι καταλληλότεροι και θα κάνουν την σωστότερη (εκπαιδευτική ) δουλειά. Τα μόρια ανεργίας για παράδειγμα, τα οποία μπορούν έως και να συναγωνιστούν αυτά των μεταπτυχιακών πως θα συμβάλουν σε αυτό το σκοπό ;; υγ. Άνεργη είμαι κι εγώ ..για να μην με παρεξηγείτε Έχεις απόλυτο δίκιο Παυλίνα. Καταρχήν και η σχετική νομοθεσία προτάσσει τα κριτήρια που διασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή εκτέλεση του έργου και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και μετά από ειδική αιτιολόγηση δέχεται τα κοινωνικά κριτήρια. Αν η πολιτεία έδειχνε πραγματική ευαισθησία για τους ανέργους δεν θα γέμιζαν τα ΙΕΚ και τα ΣΔΕ με μόνιμους της δευτεροβάθμιας για συμπλήρωση ωραρίου. Η ρύθμιση αυτή δεν προστατεύει ουσιαστικά τους άνεργους, αλλά οδηγεί απλά στην ανακύκλωση της ανεργίας: φέτος δουλεύεις εσύ που ήσουν πέρυσι άνεργος (ή έτυχε τη στιγμή της προκήρυξης να είσαι άνεργος), αλλά όχι και του χρόνου γιατί πλέον έχεις εργαστεί ένα εξάμηνο (ή έτυχε τη στιγμή της προκήρυξης να διανύεις τον τελευταίο μήνα κάποιας σύμβασης) κ.ο.κ. Έτσι όμως (μ' ένα εξάμηνο εργασίας στα δύο χρόνια) δεν δίνεται πραγματική λύση στο πρόβλημα του ανέργου, αλλά αντίθετα μπορεί αυτό να του δημιουργήσει την ψευδαίσθηση ότι μπορεί να σταδιοδρομήσει στην εκπαίδευση και να τον αποθαρρύνει απ' το να αναζητήσει πιθανές καλύτερες λύσεις για την επαγγελματική του αποκατάσταση. Επιπλέον δεν είναι καλό ούτε για το σχολείο: δεν αξιοποιείται η εμπειρία που συσσωρεύεται, οι εκπαιδευτικοί αλλάζουν κάθε χρόνο κ.α. Τέλος, είναι κοινό μυστικό ότι στο χώρο της εκπαίδευσης κυκλοφορούν πολλοί άνεργοι - "μαιμούδες" και επομένως το μέτρο αυτό συχνά ευνοεί όχι τους ανέργους αλλά τα λαμόγια.Συμφωνώ μέχρι την τελευταία λέξη...Και αφού μιλάμε για κοινωνικά κριτήρια και θέλουμε να είμαστε δίκαιοι δίνοντας ευκαιρίες σε όλους , προσέχοντας τους "αδύναμους " λίγο περισσότερο , δεν έχω πουθενά δει ένα κριτήριο που να αφορά την ηλικία. Όσοι είναι δηλαδή πάνω από 40 για παράδειγμα ...και δεν έχουν τόσο χρόνο μπροστά τους για κάποια περαιτέρω επαγγελματική εξέλιξη ...δεν ευνοούνται πουθενά... Είναι πολύ απογοητευτικό να παλεύεις μια ζωή και να είσαι στα αζήτητα ενώ ξέρεις και το έχεις αποδείξει πως η εκπαίδευση είναι η μοναδική απασχόληση που σε γεμίζει και έχεις 100% απόδοση ...Θα μου πείτε πως μέχρι τα 40 , κανονικά πρέπει να έχει βρει μια άκρη ο καθένας. Δεν είναι όμως πάντα έτσι. Ο καθένας "κουβαλάει" την προσωπική του ιστορία. Ουφφ λίγο εκτός τόπου και χρόνου είμαι μάλλον. Σε αυτή την ...ζούγκλα που ζούμε δεν υπάρχει τόπος για δικαιοσύνη και για ιδεαλισμούς ..