*

Αποστολέας Θέμα: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας  (Αναγνώστηκε 2980078 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anax

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
    • Προφίλ
Αφού στα σδε μπορούν να διδάξουν μόνιμοι της τυπικής και μάλιστα απονέμουν απολυτήριο γυμνάσιου τότε είναι τυπική εκπαίδευση και δεν χρειάζεται πιστοποίηση μιας και αυτή είναι απαραίτητη μόνο για της δομές της μη τυπικής. Όμως εάν θέλουν την πιστοποίηση, τότε πρώτοι οι μόνιμοι πρέπει να την έχουν γιατί τότε έχουμε παρανομία και εφαρμογή δυο μέτρων και δυο σταθμών και ξεκάθαρη αδικία εις βάρος των ωρομισθίων.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Sextos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τα ίδια λένε και οι συνάδελφοι της άλλης όχθης για όσους συμμετείχαν στις εξετάσεις του εοππεπ.
Αυτό εννοώ ανθρωποφαγία.

Κι εγώ συμμετείχα στις εξετάσεις του εοππεπ, οι οποίες μεταξύ μας, ήταν για κλάματα.
Την πήρα την πιστοποίηση και να μη σου πω που την έχω βάλει..

Το πρόβλημα είναι και παραμένει 1 (ή και 1 σε 3): Έγκαιρη λειτουργία των ΣΔΕ, ισότιμα κριτήρια για όλους τους εκπαιδευτές, δίκαιη μοριοδότηση των προσόντων όλων των υποψηφίων (έκτακτων/μονίμων).

Όσες επιτολές και να σταλούν, το υπουργείο έχει αποφασίσει τι θα κάνει. Και κυρίως έχει αποφασίσει, όπως φαίνεται, να κάνει τα ΣΔΕ από σχολεία που είναι, ινστιτούτα & κέντρα εκπαίδευσης ενηλίκων.




Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
    • Προφίλ

Να διορθώσω κάτι που έγραψα λάθος στο προηγούμενο μήνυμά μου.

Δεν είπε κανείς ότι τα ΣΔΕ είναι μη τυπική. Είναι τυπικότατη. Αλλά συνάμα είναι και εκπαίδευση ενηλίκων, η μοναδική δομή που είναι ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.  Η  εκπαίδευση ενηλίκων θεωρείται παγκοσμίως μια εξειδίκευση με ότι συνεπάγεται αυτό. Να μην τα ξαναγράψω. 
Το πρόβλημα δημιουργήθηκε με το λάθος καθορισμό της πιστοποίησης  απο τον ΕΟΠΠΕΠ. Η πιστοποίηση πρέπει να αφορά στην εκπαίδευση ενηλίκων (σκέτο).



Αφού στα σδε μπορούν να διδάξουν μόνιμοι της τυπικής και μάλιστα απονέμουν απολυτήριο γυμνάσιου τότε είναι τυπική εκπαίδευση και δεν χρειάζεται πιστοποίηση μιας και αυτή είναι απαραίτητη μόνο για της δομές της μη τυπικής. Όμως εάν θέλουν την πιστοποίηση, τότε πρώτοι οι μόνιμοι πρέπει να την έχουν γιατί τότε έχουμε παρανομία και εφαρμογή δυο μέτρων και δυο σταθμών και ξεκάθαρη αδικία εις βάρος των ωρομισθίων.

Συγνώμη, αλλά τώρα κατάλαβες πως είναι δυο μέτρα δυο σταθμά;
Μα γι αυτό "φωνάζουμε" . Για να υπάρχουν κριτήρια που να ισχύουν σε όλους.
Τα ΣΔΕ είναι τυπική αλλά είναι εκπαίδευση ενηλίκων. Αν θα ισχύσει κάποτε η πιστοποίηση και υπάρχουν και τα ΣΔΕ, ΟΛΟΙ όσοι διδάσκουν σε αυτά, θα πρέπει να είναι εξειδικευμένοι ( πιστοποιημένοι).
Ψάξτε λίγο να δείτε ποιος διδάσκει στην Ευρώπη στα "Second chance school" .   

Αποσυνδεδεμένος rainbowman

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
    • Προφίλ


Το πρόβλημα είναι και παραμένει 1 (ή και 1 σε 3): Έγκαιρη λειτουργία των ΣΔΕ, ισότιμα κριτήρια για όλους τους εκπαιδευτές, δίκαιη μοριοδότηση των προσόντων όλων των υποψηφίων (έκτακτων/μονίμων).


οι άλλοι γράφουν 1000 μπαρούφες για την πιστοποίηση, ρεζιλεύουν όλους τους ωρομισθίους των ΣΔΕ, ενώ εσύ τα είπες σε μία πρόταση.
Τόσα χρόνια που διαλύονται δεν μίλησαν μίλησαν τώρα γιατι έχασαν το μεροκάματο των 4 μηνών.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ

Αυτό είναι το πραγματικό πρόβλημα. Δεν βλέπετε ότι πάνε να μετατρέψουν τα ΣΔΕ σε ΚΔΒΜ και όλους μας πλανόδιους εκπαιδευτές; Δεν βλέπετε ότι θα δουλέψουμε-όπως φαίνεται-λιγότερο από 5 μήνες; Δεν βλέπετε ότι με τις αποσπάσεις θα δουλέψουν το πολύ οι 2 πρώτοι του πίνακα σε κάθε περιφέρεια;
Ανθρωποφαγία και ανθρωποσφαγή για ψίχουλα...

Τα ίδια λένε και οι συνάδελφοι της άλλης όχθης για όσους συμμετείχαν στις εξετάσεις του εοππεπ.
Αυτό εννοώ ανθρωποφαγία.

Κι εγώ συμμετείχα στις εξετάσεις του εοππεπ, οι οποίες μεταξύ μας, ήταν για κλάματα.
Την πήρα την πιστοποίηση και να μη σου πω που την έχω βάλει..



Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο...αντί να τους έχουμε πάρει ΗΔΗ με τις πέτρες, καθόμαστε κι αναλωνόμαστε στα κριτήρια μοριοδότησης στη γαλέρα!!

Αποσυνδεδεμένος Sextos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αγαπητή Παυλίνα,

τα second chance schools στην Ευρώπη δεν απονέμουν τίτλο σπουδών ισότιμο με απολυτήριο γυμνασίου, αλλά πιστοποιητικό εκπαίδευσης/κατάρτισης.
Αυτό είναι το σημείο τριβής και η μεγάλη διαφορά.
Πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων δεν μπορεί να υπογράφει απολυτήρια, και είναι ουσιαστικό πρόβλημα, όχι τυπικό.

Όπως ιστορικά ισχύει στη χώρα μας, δεν μπορούμε ούτε να αντιγράψουμε σωστά κάτι που ισχύει εδώ και δεκαετίες στην Ευρώπη.

Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
    • Προφίλ
Αγαπητή Παυλίνα,

τα second chance schools στην Ευρώπη δεν απονέμουν τίτλο σπουδών ισότιμο με απολυτήριο γυμνασίου, αλλά πιστοποιητικό εκπαίδευσης/κατάρτισης.
Αυτό είναι το σημείο τριβής και η μεγάλη διαφορά.
Πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων δεν μπορεί να υπογράφει απολυτήρια, και είναι ουσιαστικό πρόβλημα, όχι τυπικό.

Όπως ιστορικά ισχύει στη χώρα μας, δεν μπορούμε ούτε να αντιγράψουμε σωστά κάτι που ισχύει εδώ και δεκαετίες στην Ευρώπη.

Καταρχήν δεν έχω  υποτιμήσει όσους δεν έχουν  πάει για την πιστοποίηση. Υπάρχουν και άνθρωποι που για σοβαρούς λόγους δεν μπόρεσαν και γι αυτό έχω γράψει αρκετές φορές εδώ ότι θα πρέπει να δώσουν παράταση για έναν χρόνο. Ίσως να μην ήμουν σαφής. Αυτό για κάποιον που έγραψε κάτι σε σχέση με αυτό.


Όσον αφορά για το τι ισχύει στην Ευρώπη,  έχετε δίκιο. Δεν συγκρίνονται οι δικές μας δομές με αυτές των άλλων χωρών. Πρώτα απ όλα, αυτό που λέμε εμείς γυμνάσιο πχ, στην Αυστρία ονομάστηκε  Low Secondary school μετά έγινε new secondary school κλτ και αρχίζει από την πέμπτη τάξη . Τέσπα, δεν θα βρούμε άκρη κάνοντας συγκρίσεις.  Όπως και να ναι όμως,  και εκεί, το πιστοποιητικό που παίρνουν με την ολοκλήρωση των σπουδών,   τους δίνει το δικαίωμα να συνεχίσουν σε ψηλότερο επίπεδο.  Σε μας, αυτό ονομάζεται ένταξη στο τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα ( το οποίο αποτελεί μέρος της διαβαθμισμένης εκπαιδευτικής κλίμακας) με τον ίδιο στόχο. Παρέχει δηλαδή,  την δυνατότητα και εδώ,  για μια συνέχεια σε υψηλότερο επίπεδο σπουδών.

Και κάτι άλλο . Αν κοιτάξω το μικρό μου , προσωπικό συμφέρον, είμαι μια χαρά, αφού για φέτος θα βρω δουλειά.
Το θέμα είναι, ότι η οποιαδήποτε πιστοποίηση είναι αναβάθμιση. Και θέλω την αναβάθμιση της παιδείας και ίσες ευκαιρίες για όλους.  Είναι και άλλα πολλά , τα έχω γράψει και άλλες φορές  και δεν έχει νόημα να τα ξαναγράψω. 
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 30, 2015, 04:30:13 μμ από Παυλινα »

Αποσυνδεδεμένος rrrrrr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Θα σταθώ απλώς στο Παράρτημα της ανωτέρω (διάτρητης) καταγγελίας-προχειράτζα, (βλ. https://www.alfavita.gr/arthron/oromisthioi-ekpaideytikoi-sde-kataggelia-kritirion-kai-diadikasia-epilogis-ekpaideyton ).

1) Η υπ’ αριθμ. 2373/2003 ΥΑ (ΦΕΚ B 1003, 22.07.2003), την οποία επικαλούνται οι εκπαιδευτικοί ΣΔΕ, έχει καταργηθεί.

2) Στην υπ’ αριθμ. 5953 ΥΑ (ΦΕΚ B 1861, 08.07.2014), η οποία είναι σε ισχύ και την οποία οι εκπαιδευτικοί ΣΔΕ επικαλούνται απολύτως επιλεκτικά και μεμονωμένα, μεταξύ άλλων, αναφέρονται ρητώς τα ακόλουθα:

Παράθεση
- Άρθρο 1, παρ. 1: «Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) της χώρας είναι σχολεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων που λειτουργούν σύμφωνα με τη φιλοσοφία και τις αρχές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων.»

Παράθεση
- Άρθρο 6, Γ΄, παρ. 8: «Η επάρκεια και η διαρκής ανανέωση και επικαιροποίηση των προσόντων των εκπαιδευτικών όπως και η χρήση των κατάλληλων εκπαιδευτικών μεθόδων και εργαλείων, συμπεριλαμβανομένων των τεχνικών εκπαίδευσης ενηλίκων, αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για τη διασφάλιση της υψηλής ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.»

3) Για αυτούς τους λόγους, (μεταξύ άλλων), τα ΣΔΕ, υπάγονται διοικητικά στη ΓΓΔΒΜΝΓ και στις Διευθύνσεις ΔΒΜ αυτής, και όχι στις Β/θμιες, όπως τα Γυμνάσια.

4) Βάσει του άρθρου 27 του ν. 4186/13 ορίζονται οι ίδιες ΑΚΡΙΒΩΣ διαδικασίες και κατηγορίες του εκπαιδευτικού προσωπικού για την πρόσληψη σε ΙΕΚ, ΣΔΕ, ΣΕΚ και ΚΔΒΜ. Συνεπώς, καταπίπτει η όποια τυχαία αναφορά στην παρ. 1 του άρθρου 19 του (παλαιότερου) ν. 3879/10. Η Πιστοποιημένη Επάρκεια αφορά και τους Εκπαιδευτές Ενηλίκων των ΣΔΕ. Τους μόνους «εκπαιδευτικούς» που ο σχετικός νόμος αναγνωρίζει ως τέτοιους είναι οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί και οι προσληφθέντες αναπληρωτές/ωρομίσθιοι από τους οικείους πίνακες εκπαιδευτικοί.
Να σημειώσω εδώ ότι η μοναδική Προκήρυξη για τα ΣΔΕ από το 2013 μέχρι σήμερα, βασίσθηκε στο εν λόγω άρθρο 27 του ν. 4186/13, με ρητή αναφορά σε αυτό.
- Πώς γίνεται να τα αγνοούν αυτά και να εκτίθενται;! Από το 2013 είναι σε ισχύ ο νόμος. Ό,τι γουστάρουν κρατάνε από τους νόμους;;

Το πιο καίριο σχόλιο της Παυλίνας: Οι κείμενες διατάξεις για τις Εξετάσεις Πιστοποίησης έπρεπε να κάνουν αναφορά απλώς και μόνο στην Εκπαιδευτική Επάρκεια των Εκπαιδευτών Ενηλίκων. Από τη στιγμή που η Εκπαίδευση Ενηλίκων παρέχεται από φορείς τόσο τυπικής, όσο και μη τυπικής εκπαίδευσης ενηλίκων.

5) Πόση υποκρισία και αφέλεια μπορεί να εμπεριέχεται στο ακόλουθο;! : «(...) Οι περισσότεροι λοιπόν από τους υποψήφιους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς στα ΣΔΕ δε θεώρησαν σκόπιμο να συμμετάσχουν στις τελευταίες εξετάσεις πιστοποίησης του ΕΟΠΠΕΠ (Ιούλιος 2015) καθώς εύλογα έκριναν ότι δεν τους αφορά, εφόσον τα ΣΔΕ δεν καλύπτονται από έναν τίτλο ο οποίος ρητά πιστοποιεί την επάρκεια των εκπαιδευτικών στις δομές της μη τυπικής εκπαίδευσης ενηλίκων. (...)».

- Οι εν λόγω ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί ΣΔΕ, έχουν την πολυτέλεια να υποβάλουν αίτηση για να εργασθούν αποκλειστικά και μόνο στα ΣΔΕ και ξεμπέρδεψαν;; Δεν ενδιαφέρονται και δεν υποβάλουν αιτήσεις ως Αναπληρωτές, στα ΙΕΚ, στα ΚΔΒΜ, ώστε να κινούνται βάσει των εξελίξεων και των επιταγών που επηρεάζουν τον κάθε φορέα εκπαίδευσης, ώστε να μην καταλήξουν στο τέλος να θεωρούν (από μόνοι τους) ότι κάτι.... ΔΕΝ τούς αφορά, όταν από τον νόμο τούς αφορά; Έλεος...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 03, 2016, 12:50:20 πμ από rrrrrr »

Αποσυνδεδεμένος rainbowman

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
    • Προφίλ
Από τον παπαπαστ μάθαμε για τη συγκεκριμένη καταγγελία στο θέμα των Δημοσίων IEK όπου παλεύει μαζί με άλλους να μας πείσουν να μην ισχύσει η πιστοποίηση (Το 2019 βέβαια που θα την έχουν θέλουν να ισχύσει).
Στο γκρουπ των ωρομισθίων ΣΔΕ όπου και ετοιμάζεται ο σύλλογος κανένας δεν έχει ιδέα ποιος την έγραψε.
Αλλά να υπογράφει όποιος υπέγραψε σαν "Εκπαιδευτές των ΣΔΕ" είναι απαράδεκτο.

Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
    • Προφίλ


Το πιο καίριο σχόλιο της Παυλίνας: Οι κείμενες διατάξεις για τις Εξετάσεις Πιστοποίησης έπρεπε να κάνουν αναφορά απλώς και μόνο στην Εκπαιδευτική Επάρκεια των Εκπαιδευτών Ενηλίκων. Από τη στιγμή που η Εκπαίδευση Ενηλίκων παρέχεται από φορείς τόσο τυπικής, όσο και μη τυπικής εκπαίδευσης ενηλίκων.


επιτέλους κάποιος κατάλαβε τι θέλω να πω !  Μάλλον "χάθηκα" μέσα στα επιχειρήματα και δεν εκφράστηκα σωστά.
Μέσα σε λίγες γραμμές τα είπες όλα.

Είναι πρώτη φορά ίσως που έχω τόσο πολύ απογοητευτεί από κάποιους συναδέρφους. Υποτίθεται ότι δεν φοβόμαστε την γνώση, είμαστε δίκαιοι και λογικοί και δεν φοβόμαστε κάποιες εξετάσεις της δεκάρας ( όπως κάποιοι εκφράστηκαν) . Και δεν αναφέρομαι σε αυτούς που πραγματικά δεν μπόρεσαν να διαθέσουν τα χρήματα, αλλά σε αυτούς που απλά βαρυνόντουσαν να διαβάσουν. Γνωρίζω αρκετούς που ανήκουν στην δεύτερη κατηγορία αλλά και μερικούς που ανήκουν στην πρώτη. Αυτοί που δεν είχαν τα χρήματα,  "φωνάζουν" για το κόστος και πολύ καλά κάνουν. Έχουν όλα τα δίκια με το μέρους τους. Έπρεπε το πολύ 30 ευρώ να κοστίζει, η έστω 50. Δεν αναφέρομαι σε  δωρεάν συμμετοχή,  γιατί ένα  χρεοκοπημένο κράτος, δεν αντέχει και αυτό το βάρος ( σηκώνει και αυτό μεγάλη συζήτηση, αλλά δεν είναι του θέματος).   
Για την "βαριεστημένη"  κατηγορία των συναδέρφων δεν θα αναφερθώ...Δεν θέλω να γίνω σκληρή. 

Θα πρέπει κάποια στιγμή να πάψουμε να κοιτάξουμε το προσωπικό μας συμφέρον και να καταλάβουμε ότι αν υπάρχει μια σταθερή, σωστή και δίκαια νομοθεσία πρόσληψης, η  οποία να αναφέρεται αποκλειστικά σε προσόντα σχετικά με το εκπαιδευτικό έργο, όσοι έχουν όρεξη και μεράκι ( και δεν φοβούνται εξετάσεις) θα τα καταφέρουν.

Η συγκεκριμένη καταγγελία είναι πρόχειρη και επιπλέον φανερώνει άγνοια και ναι , υποκρισία. Ότι μας συμφέρει.

Τα βασικά θέματα που δεν σκέφτηκε κανείς να καταγγέλλει  είναι :

-πολλά σχολεία υπολειτουργούν με 2, 3 εκπαιδευτικούς και κάνουν 2, 3 μέρες μάθημα την εβδομάδα

-οι μόνιμοι που υπάρχουν,  δεν ξέρουν με τι να γεμίσουν την εβδομάδα γιατί ναι (!), μερικοί από αυτούς αισθάνονται ενοχή που παίρνουν τον μισθό τους για τόσο λίγη εργασία.( Πως να φέρνεις τον κόσμο κάθε μέρα στο σχολείο για μια ωρίτσα ;; )

-πολλοί μαθητές αισθάνονται απογοήτευση, μερικοί παύουν να πάρουν στα σοβαρά το σχολείο, ενώ άλλοι απλά σταματούν. 

-καθιερώνεται μια ατμόσφαιρα "χαλαρότητας " που όσοι έχουμε εργαστεί ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να την επαναφέρουμε..

-ο κάθε άσχετος από εκπαίδευση ενηλίκων κάνει "ζημιά" πολλές φορές στους εκπαιδευόμενους ( γι αυτούς που είναι εναντίον της πιστοποίησης)

κτλ κτλ........

Εμείς όμως, τσακωνόμαστε μεταξύ μας βάζοντας σε πρώτο πλάνο τα μικρά μας συμφέροντα.







 
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 31, 2015, 06:37:32 μμ από Παυλινα »

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Μπράβο στην Παυλίνα που με ψυχραιμία  (σε αντίθεση με μένα που τη χάνω πολύ εύκολα όταν με κοροιδεύουν)απαντάει πολύ λογικά και εμπεριστατωμένα. Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον/την rrrrrr για τη νομική κάλυψη/ανάλυση που εκανε και μας "δικαιώνει". Εύχομαι πραγματικά να επικρατήσει το πιο σωστό/δίκαιο. Αρκετά μας έχουν φθείρει με όσα μας κάνουν. Κατά τα άλλα ώρες ώρες νιώθω σα να μαλώνουνε δυο γάιδαροι σε ξένο αχυρώνα...η απαξίωσή μας θα συνεχιστεί και φέτος και του χρόνου κτλ-εννοώ όσων τελικά δουλέψουν...
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος vagbel2015

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συνάδελφοι νομίζω ότι άλλο είναι το νόημα της τροπολογίας περί παρατάσεως μέχρι το 01/09/2017, που κατατέθηκε προς ψήφιση. Και εξηγούμαι. Ο τωρινός νόμος λέει (διότι η κατατεθείσα τροπολογία δεν ψηφίστηκε ακόμα, άρα δεν είναι νόμος του Κράτους) ότι μόνο οι πιστοποιημένοι εκπαιδευτές θα μπορούν να διδάσκουν σε δομές της μη τυπικής εκπαίδευσης από 01/09/2015. Επειδή, όμως, οι πιστοποιημένοι είναι σχετικά λίγοι, υπήρχε μία δυσκολία στο πως θα μπορέσουν πάρουν τα ΙΕΚ, ΣΕΚ, ΣΔΕ εκπαιδευτές-καθηγητές ωρομισθίους, διότι όλοι οι μη πιστοποιημένοι αποκλείονταν σαφώς από τις 01/09/2015 και εντεύθεν (με βάση το νόμο που ισχύει τώρα που συζητάμε). Σκέφθηκαν, λοιπόν, στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ (υποθέτω), να δημιουργήσουν δύο αξιολογικούς πίνακες (πιστοποιημένων και μη), εκ των οποίων θα προηγούνταν απολύτως οι πιστοποιημένοι εκπαιδευτές (όπως αναφέρει σαφώς και η προκήρυξη). Ακριβώς εδώ είναι το νομικό πρόβλημα κατά τη γνώμη μου. Είναι δυνατόν κάποιος με βάση τον τωρινό ισχύοντα νόμο (όριο της 01/09/2015), να προσβάλλει την προκήρυξη του ΙΝΕΔΙΒΙΜ επικαλούμενος το ότι αφού «μόνο οι πιστοποιημένοι από 01/09/2015 μπορούν να διδάσκουν σε δομές της μη τυπικής εκπαίδευσης, με ποιο δικαίωμα κύριοι του ΙΝΕΔΙΒΙΜ, προσλαμβάνετε, και μη πιστοποιημένους (από τον δεύτερο πίνακα), έστω και αφού όλοι οι πιστοποιημένοι (του πρώτου αξιολογικού πίνακα) έχουν προσληφθεί?? Και τούτο διότι ρητώς απαγορεύεται από 01/09/2015, να προσλαμβάνονται οι μη έχοντες πιστοποίηση». Με αυτή τη νέα προς ψήφιση ρύθμιση (παράταση έως 01/09/2017), νομίζω ότι πάνε να «φυλαχτούν» στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ από κάποια τέτοιου είδους «κακοτοπιά». Δεν αναιρείται σε τίποτε η προκήρυξη του ΙΝΕΔΙΒΙΜ σχετικά με τους δύο αξιολογικούς πίνακες (πιστοποιημένων και μη), απλά απεναντίας ισχυροποιείται και δίδεται και νομότυπα πλέον το δικαίωμα να προσλαμβάνονται και μη πιστοποιημένοι, αφού όμως, τελειώσουν οι πιστοποιημένοι (που είναι σχετικά λίγοι σε αριθμό). Μένει να δούμε στην πράξη, αν θα επαναδιατυπωθούν τα κριτήρια εκ νέου από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ (περί προτεραιότητας ή μη των πιστοποιημένων εκπαιδευτών, έναντι των μη πιστοποιημένων εκπαιδευτών), πιθανώς με μία νέα ορθή επανάληψη της προκήρυξης. Αν τούτο δεν γίνει και τα κριτήρια μείνουν ως έχουν, τότε ισχύουν απολύτως όσα σας αναφέρω παραπάνω. Πιστεύω να μη σας κούρασα. Και πάνω απ’όλα: να μη βιάζονται ορισμένοι να… χαρούν και να μάθουν να διαβάζουν και πίσω από τις γραμμές. Το τελευταίο σαν φιλική συμβουλή. Καλή συνέχεια…και είδωμεν!

Αποσυνδεδεμένος ioannis00

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 699
    • Προφίλ
Ισχύουν όσα ανέφερε ο vagbel 2015.

Αποσυνδεδεμένος joinJ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον
    • Προφίλ
Συνάδελφοι νομίζω ότι άλλο είναι το νόημα της τροπολογίας περί παρατάσεως μέχρι το 01/09/2017, που κατατέθηκε προς ψήφιση. Και εξηγούμαι. Ο τωρινός νόμος λέει (διότι η κατατεθείσα τροπολογία δεν ψηφίστηκε ακόμα, άρα δεν είναι νόμος του Κράτους) ότι μόνο οι πιστοποιημένοι εκπαιδευτές θα μπορούν να διδάσκουν σε δομές της μη τυπικής εκπαίδευσης από 01/09/2015. Επειδή, όμως, οι πιστοποιημένοι είναι σχετικά λίγοι, υπήρχε μία δυσκολία στο πως θα μπορέσουν πάρουν τα ΙΕΚ, ΣΕΚ, ΣΔΕ εκπαιδευτές-καθηγητές ωρομισθίους, διότι όλοι οι μη πιστοποιημένοι αποκλείονταν σαφώς από τις 01/09/2015 και εντεύθεν (με βάση το νόμο που ισχύει τώρα που συζητάμε). Σκέφθηκαν, λοιπόν, στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ (υποθέτω), να δημιουργήσουν δύο αξιολογικούς πίνακες (πιστοποιημένων και μη), εκ των οποίων θα προηγούνταν απολύτως οι πιστοποιημένοι εκπαιδευτές (όπως αναφέρει σαφώς και η προκήρυξη). Ακριβώς εδώ είναι το νομικό πρόβλημα κατά τη γνώμη μου. Είναι δυνατόν κάποιος με βάση τον τωρινό ισχύοντα νόμο (όριο της 01/09/2015), να προσβάλλει την προκήρυξη του ΙΝΕΔΙΒΙΜ επικαλούμενος το ότι αφού «μόνο οι πιστοποιημένοι από 01/09/2015 μπορούν να διδάσκουν σε δομές της μη τυπικής εκπαίδευσης, με ποιο δικαίωμα κύριοι του ΙΝΕΔΙΒΙΜ, προσλαμβάνετε, και μη πιστοποιημένους (από τον δεύτερο πίνακα), έστω και αφού όλοι οι πιστοποιημένοι (του πρώτου αξιολογικού πίνακα) έχουν προσληφθεί?? Και τούτο διότι ρητώς απαγορεύεται από 01/09/2015, να προσλαμβάνονται οι μη έχοντες πιστοποίηση». Με αυτή τη νέα προς ψήφιση ρύθμιση (παράταση έως 01/09/2017), νομίζω ότι πάνε να «φυλαχτούν» στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ από κάποια τέτοιου είδους «κακοτοπιά». Δεν αναιρείται σε τίποτε η προκήρυξη του ΙΝΕΔΙΒΙΜ σχετικά με τους δύο αξιολογικούς πίνακες (πιστοποιημένων και μη), απλά απεναντίας ισχυροποιείται και δίδεται και νομότυπα πλέον το δικαίωμα να προσλαμβάνονται και μη πιστοποιημένοι, αφού όμως, τελειώσουν οι πιστοποιημένοι (που είναι σχετικά λίγοι σε αριθμό). Μένει να δούμε στην πράξη, αν θα επαναδιατυπωθούν τα κριτήρια εκ νέου από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ (περί προτεραιότητας ή μη των πιστοποιημένων εκπαιδευτών, έναντι των μη πιστοποιημένων εκπαιδευτών), πιθανώς με μία νέα ορθή επανάληψη της προκήρυξης. Αν τούτο δεν γίνει και τα κριτήρια μείνουν ως έχουν, τότε ισχύουν απολύτως όσα σας αναφέρω παραπάνω. Πιστεύω να μη σας κούρασα. Και πάνω απ’όλα: να μη βιάζονται ορισμένοι να… χαρούν και να μάθουν να διαβάζουν και πίσω από τις γραμμές. Το τελευταίο σαν φιλική συμβουλή. Καλή συνέχεια…και είδωμεν!
Θέλω να θέσω τον εξής προβληματισμό:
Αν η προκήρυξη ισχύσει ως έχει, προτάσσοντας τους έχοντες την πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ, γιατί να χρειαστεί να περάσουν στον άλλον πίνακα των μη πιστοποιημένων αφού κάποιος πιστοποιημένος με τον ισχύοντα νόμο μπορεί να διαμαρτυρηθεί γιατί δεν θα πάρει το μέγιστο των διδακτικών ωρών; Αυτό που γράφεις θα είχε περισσότερη πρακτική εφαρμογή/βάση.., αν για κάθε εκπαιδευτική ειδικότητα μπορούσαν να δοθούν πολλές ώρες π.χ. 100 ώρες και βάλε. Έστω ότι είχαν πιστοποιηθεί μόνο 3 στην ειδικότητα αυτή (μόνο 3;). Έπρεπε να τους προσλάβουν με το μέγιστο αριθμό ωρών.  Οπότε, οι υπόλοιπες σαράντα ώρες θα μοιράζονταν σε μη πιστοποιημένους της ίδιας ειδικότητας. Υπάρχουν όμως τόσες πολλές ώρες για κάθε εκπαιδευτική ειδικότητα που να εξαντλείται ο πίνακας των πιστοποιημένων;
Στην περίπτωση των ΣΔΕ, έστω και ένας να είναι πιστοποιημένος στην ειδικότητα που ζητείται ανά γραμματισμό, θα μπορέσει να πάρει το μέγιστο των 15 ωρών, αν ισχύει αυτό το όριο όπως ίσχυσε κατά το παρελθόν. Οπότε, γιατί να χρειαστεί να πάρουν και από τον πίνακα των μη πιστοποιημένων; (υπόψη ότι έχουν γίνει και πολλές αποσπάσεις, οπότε τα περιθώρια στενεύουν..)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 01, 2015, 05:51:50 μμ από joinJ »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 333
Σύνολο: 334

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.063 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.