0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
http://www.ydmed.gov.gr/?p=737Αυτή η απόφαση θα εφαρμοστεί και στην εκπαίδευση (π.χ. διευθυντές σχολικών μονάδων/διευθύνσεων εκπαίδευσης);
Μακάρι Στο ραδιόφωνο το μεσημέρι άκουσα ότι θα ισχύσει για όλο το δημόσιο και μάλιστα θα μπορεί ο προιστάμενος να αλλάζει τομέα.Αυτό το τελευταίο δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να γίνει π.χ. στην εκπ/ση και γι΄αυτό νομίζω ότι χρειάζονται περισσότερες διευκρινίσεις.
Παράθεση από: rublev στις Νοεμβρίου 18, 2011, 07:34:26 pmΜακάρι Στο ραδιόφωνο το μεσημέρι άκουσα ότι θα ισχύσει για όλο το δημόσιο και μάλιστα θα μπορεί ο προιστάμενος να αλλάζει τομέα.Αυτό το τελευταίο δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να γίνει π.χ. στην εκπ/ση και γι΄αυτό νομίζω ότι χρειάζονται περισσότερες διευκρινίσεις.Αν κρίνω από το σύστημα που ισχύει στην Αγγλία και βλέπω ότι αυτό πάμε να ακολουθήσουμε (σχεδόν άκριτα και χωρίς προσαρμογές), ο διευθυντής των σχολείως δεν χρειάζεται να είναι εκπαιδευτικός....Είναι manager, και λειτουργεί με βάση τους κανόνες της αγοράς.Αυτό εξηγεί άνετα το πώς ένας προϊστάμενος θα μπορεί να αλλάζει τομέα.....
Παράθεση από: emmaki στις Νοεμβρίου 18, 2011, 09:33:39 pmΠαράθεση από: rublev στις Νοεμβρίου 18, 2011, 07:34:26 pmΜακάρι Στο ραδιόφωνο το μεσημέρι άκουσα ότι θα ισχύσει για όλο το δημόσιο και μάλιστα θα μπορεί ο προιστάμενος να αλλάζει τομέα.Αυτό το τελευταίο δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να γίνει π.χ. στην εκπ/ση και γι΄αυτό νομίζω ότι χρειάζονται περισσότερες διευκρινίσεις.Αν κρίνω από το σύστημα που ισχύει στην Αγγλία και βλέπω ότι αυτό πάμε να ακολουθήσουμε (σχεδόν άκριτα και χωρίς προσαρμογές), ο διευθυντής των σχολείως δεν χρειάζεται να είναι εκπαιδευτικός....Είναι manager, και λειτουργεί με βάση τους κανόνες της αγοράς.Αυτό εξηγεί άνετα το πώς ένας προϊστάμενος θα μπορεί να αλλάζει τομέα.....Το παράδειγμα που ανέφερες είναι το πιο πιθανό.Τότε όμως εργαζόμενοι όπως π.χ. εκπ/κοί δεν θα έχουν εύκολα πρόσβαση στην διοίκηση,εκτός κι αν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις management,προς τις οποίες θα είναι λογικά στραμμένη η ύλη των γραπτών εξετάσεων.
Παράθεση από: rublev στις Νοεμβρίου 20, 2011, 01:32:55 pmΠαράθεση από: emmaki στις Νοεμβρίου 18, 2011, 09:33:39 pmΠαράθεση από: rublev στις Νοεμβρίου 18, 2011, 07:34:26 pmΜακάρι Στο ραδιόφωνο το μεσημέρι άκουσα ότι θα ισχύσει για όλο το δημόσιο και μάλιστα θα μπορεί ο προιστάμενος να αλλάζει τομέα.Αυτό το τελευταίο δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να γίνει π.χ. στην εκπ/ση και γι΄αυτό νομίζω ότι χρειάζονται περισσότερες διευκρινίσεις.Αν κρίνω από το σύστημα που ισχύει στην Αγγλία και βλέπω ότι αυτό πάμε να ακολουθήσουμε (σχεδόν άκριτα και χωρίς προσαρμογές), ο διευθυντής των σχολείως δεν χρειάζεται να είναι εκπαιδευτικός....Είναι manager, και λειτουργεί με βάση τους κανόνες της αγοράς.Αυτό εξηγεί άνετα το πώς ένας προϊστάμενος θα μπορεί να αλλάζει τομέα.....Το παράδειγμα που ανέφερες είναι το πιο πιθανό.Τότε όμως εργαζόμενοι όπως π.χ. εκπ/κοί δεν θα έχουν εύκολα πρόσβαση στην διοίκηση,εκτός κι αν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις management,προς τις οποίες θα είναι λογικά στραμμένη η ύλη των γραπτών εξετάσεων.δεν είναι κακό αυτό, ίσως έτσι δουλέψουν και τα σχολεία καλύτερα, είδαμε τόσα χρόνια τι γίνεται με το κάθε κομματόσκυλο που γίνονταν διευθυντής με μηδέν προσόντα
Παράθεση από: mpesg στις Νοεμβρίου 20, 2011, 02:13:40 pmΠαράθεση από: rublev στις Νοεμβρίου 20, 2011, 01:32:55 pmΠαράθεση από: emmaki στις Νοεμβρίου 18, 2011, 09:33:39 pmΠαράθεση από: rublev στις Νοεμβρίου 18, 2011, 07:34:26 pmΜακάρι Στο ραδιόφωνο το μεσημέρι άκουσα ότι θα ισχύσει για όλο το δημόσιο και μάλιστα θα μπορεί ο προιστάμενος να αλλάζει τομέα.Αυτό το τελευταίο δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να γίνει π.χ. στην εκπ/ση και γι΄αυτό νομίζω ότι χρειάζονται περισσότερες διευκρινίσεις.Αν κρίνω από το σύστημα που ισχύει στην Αγγλία και βλέπω ότι αυτό πάμε να ακολουθήσουμε (σχεδόν άκριτα και χωρίς προσαρμογές), ο διευθυντής των σχολείως δεν χρειάζεται να είναι εκπαιδευτικός....Είναι manager, και λειτουργεί με βάση τους κανόνες της αγοράς.Αυτό εξηγεί άνετα το πώς ένας προϊστάμενος θα μπορεί να αλλάζει τομέα.....Το παράδειγμα που ανέφερες είναι το πιο πιθανό.Τότε όμως εργαζόμενοι όπως π.χ. εκπ/κοί δεν θα έχουν εύκολα πρόσβαση στην διοίκηση,εκτός κι αν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις management,προς τις οποίες θα είναι λογικά στραμμένη η ύλη των γραπτών εξετάσεων.δεν είναι κακό αυτό, ίσως έτσι δουλέψουν και τα σχολεία καλύτερα, είδαμε τόσα χρόνια τι γίνεται με το κάθε κομματόσκυλο που γίνονταν διευθυντής με μηδέν προσόνταΚάθε νόμισμα έχει δύο όψεις.Η αρνητική κατ'εμέ είναι ότι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να διαδραματίζουν πλέον καθοριστικό ρόλο για τη λειτουργία ενός σχολείου οι χορηγίες...
Παράθεση από: mpesg στις Νοεμβρίου 20, 2011, 02:13:40 pmΠαράθεση από: rublev στις Νοεμβρίου 20, 2011, 01:32:55 pmΠαράθεση από: emmaki στις Νοεμβρίου 18, 2011, 09:33:39 pmΠαράθεση από: rublev στις Νοεμβρίου 18, 2011, 07:34:26 pmΜακάρι Στο ραδιόφωνο το μεσημέρι άκουσα ότι θα ισχύσει για όλο το δημόσιο και μάλιστα θα μπορεί ο προιστάμενος να αλλάζει τομέα.Αυτό το τελευταίο δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να γίνει π.χ. στην εκπ/ση και γι΄αυτό νομίζω ότι χρειάζονται περισσότερες διευκρινίσεις.Αν κρίνω από το σύστημα που ισχύει στην Αγγλία και βλέπω ότι αυτό πάμε να ακολουθήσουμε (σχεδόν άκριτα και χωρίς προσαρμογές), ο διευθυντής των σχολείως δεν χρειάζεται να είναι εκπαιδευτικός....Είναι manager, και λειτουργεί με βάση τους κανόνες της αγοράς.Αυτό εξηγεί άνετα το πώς ένας προϊστάμενος θα μπορεί να αλλάζει τομέα.....Το παράδειγμα που ανέφερες είναι το πιο πιθανό.Τότε όμως εργαζόμενοι όπως π.χ. εκπ/κοί δεν θα έχουν εύκολα πρόσβαση στην διοίκηση,εκτός κι αν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις management,προς τις οποίες θα είναι λογικά στραμμένη η ύλη των γραπτών εξετάσεων.δεν είναι κακό αυτό, ίσως έτσι δουλέψουν και τα σχολεία καλύτερα, είδαμε τόσα χρόνια τι γίνεται με το κάθε κομματόσκυλο που γίνονταν διευθυντής με μηδέν προσόνταEσυ το βλεπεις καλυτερο....εγω το βλεπω χειροτερο....επειδη κολλανε διπλα τις εξετασεις ΑΣΕΠ δεν "αγιαζει" τον σκοπο.Συνεχιζουν ακαθεκτοι να τα διαλυουν ολα.Ποσο μισθοφορους πολιτικους εχουμε!
Η αποσύνδεση της διοικησης απο το χωρο του σχολείου σκοπεύει αποκλειστικα και μονο σε ένα πραγμα :στο σχολείο της αγοράς!Σίγουρα δεν γινεται για καλό του μαθητή, του καθηγητη, του εκπαιδευτικού χώρου γενικότερα...γίνεται για το κερδος.Εξισου αντιδρουν στην απελευθέρωση του επαγγελματος οι γιατροί καθώς θα μπορεί ενας εν γενει επιχειρηματίας που δεν εχει την ιατρικη ιδιότητα να ανοιξει ιατρικό κέντρο με μοναδικο στόχο την κωνόμα και ανταγωνιστικοτερες τιμές!Η υποβαθμιση των ιατρικών υπηρεσιων ειναι βεβαιη μετά απο αυτό!Σε χωρους ευαισθητους όπως η υγεια και η παιδεία το κράτος προστατεύει ή εποπτεύει στενά ακομη και σε χώρες όπως η Αγγλία όπου το μοντέλο της πλήρους ιδιωτικοποίησης Παιδείας και Υγειας εγκαταλείφθηκε ως αποτυχημένο. Πώς ειναι λοιπόν δυνατο στην Ελλάδα να διευθυνουν το σχολείο μανατζερ σαν να πρόκειται για ενα οποιοσδηποτε οργανισμό με μοναδικό σκοπό το κέρδος!;