*

Αποστολέας Θέμα: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 14363 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #14 στις: Φεβρουάριος 01, 2012, 05:03:36 μμ »
Είναι ενδεικτικό της σημασίας που μάθαμε εμείς ως εκπ/κοί(!!!) και πολίτες να δίνουμε στην παιδεία,ώστε να θεωρούμε τα τεχνικά προβλήματα (στα οποία υπάρχουν λύσεις έτσι και το θέλουμε πραγματικά) ικανά για να επιβάλουν την αμορφωσιά και την ανωριμότητα.
Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν κάποιας μορφής εξετάσεις για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο. Αν στην Ελλάδα τις δίναμε αποκλειστικά στα Πανεπιστήμια και το σχολείο δεν είχες καμία ανάμιξη στην προετοιμασία των παιδιών για αυτές, αφενός πάλι θα θησαύριζαν τα φροντιστήρια προετοιμασίας για το Πανεπιστήμιο και αφετέρου θα υπήρχαν θέματα αδιαφάνειας και διαπλοκής. Εκτός και αν καταργήσουμε εντελώς τις εξετάσεις και μπαίνει στο Πανεπιστήμιο όποιος έχει αν πληρώσει τα δίδακτρα, όπως στην Αγγλία.
Και όμως,δεν μπορείς να υιοθετείς άκριτα εκπ/κά συστήματα άλλων χωρών,όπου βέβαια τα σχολεία δεν έχουν μετατραπεί σε εξεταστικά κέντρα  (και ας το ψάξει όποιος θέλει), και τις πανελλήνιες να μην τις αγγίζεις επειδή δεν μπορείς να ελέγξεις τους πανεπιστημιακούς ή επειδή βολεύει τους καθηγητές (οι οποίοι κατά τα άλλα απορούν για την έλλειψη σύμπνοιας στον κλάδο).Αραγε γιατί δεν βάζουμε και εξετάσεις για την μετάβαση από την Αθμια στην Βθμια; :D
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 01, 2012, 05:34:03 μμ από rublev »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #15 στις: Φεβρουάριος 01, 2012, 05:05:18 μμ »
Oxi , την ιδια μερα θα γραφουν απλα αυτος που ενδιαφερεται για σχολη υψηλης ζητησης θα απαντα τα θεματα και της Β ομαδας.Να ρωτησω εγω κατι ,τελικα τι γινεται με τη σημερινη Αλυκειου;Δεν καταλαβα ::)

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #16 στις: Φεβρουάριος 01, 2012, 05:10:31 μμ »
Βρε παιδια καποιος για τη σημερινη Α ΛΥΚΕΙΟΥ.... :-\θα δωσει με το νεο συστημα αλλα με το παλιο τυπο οργανωσης των εξετασεων,εννοει οπως γνωριζουμε τωρα τις παννελαδικες;οχι με Ακαι Β ομαδες θεματων;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 01, 2012, 05:14:29 μμ από anixia »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #17 στις: Φεβρουάριος 01, 2012, 05:35:27 μμ »
Βρε παιδια καποιος για τη σημερινη Α ΛΥΚΕΙΟΥ.... :-\θα δωσει με το νεο συστημα αλλα με το παλιο τυπο οργανωσης των εξετασεων,εννοει οπως γνωριζουμε τωρα τις παννελαδικες;οχι με Ακαι Β ομαδες θεματων;
Οι μαθητές της φετινής Α' Λυκείου θα δώσουν πανελλήνιες με ένα ενδιάμεσο σύστημα. Σε 4 μόνο μαθήματα, ανάλογα με τη σχολή που θέλουν να πάνε, θα δίνουν και δεύτερη ενότητα για τις πανελλήνιες. Στα υπόλοιπα μόνο μία για το απολυτήριο, αλλά με θέματα πανελλαδικώς κοινά, από ότι κατάλαβα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #18 στις: Φεβρουάριος 01, 2012, 05:42:55 μμ »
Για τους σημερινούς μαθητές της Α’ Λυκείου δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στον τρόπο διοργάνωσης των εξετάσεων.
Εδω τι εννοει;Μηπως οχι πολλαπλης που ετοιμαζουν αλλα οπως τις εξετασεις που γνωριζουμε ως τωρα;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 01, 2012, 05:45:17 μμ από anixia »

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #19 στις: Φεβρουάριος 01, 2012, 11:27:35 μμ »
Κι εγώ για την φετινή Α Λυκείου κατάλαβα ό,τι και ο Green λίγο παραπάνω: πανελλήνιες διοργανωμένες από το Υπουργείο Παιδείας, σε 4 μαθήματα με δύο ομάδες θεμάτων και στα υπόλοιπα της Γ Λυκείου πανελλαδικά για το απολύτήριο.

Πάντως όταν εφαρμοστεί πληρως η πρόταση οι εξετάσεις στο Λύκειο θα...δινουν και θα παίρνουν έτσι; Πανελλήνιες στο τέλος της Α, Β΄, Γ΄Λυκείου, ο βαθμός απολυτηρίου θα είναι ο μέσος όρος των βαθμών των τριών τάξεων...και ύλη καθορισμένη με βάση θεματικές ενότητες και όχι συγκεκριμένες σελίδες συγκεκριμένων βιβλίων...

πότε ακριβώς θα μάθουμε όλοι εμείς να διδάσκουμε με το νέο τρόπο, για να καλύψουμε τις νέες απαιτήσεις και τη νέα νοοτροπία του Νέου Λυκείου άραγε;;;;
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος sofoulitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 185
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #20 στις: Φεβρουάριος 02, 2012, 12:22:06 πμ »
Καλά, η ανοργανωσιά και η προχειρότητα σ' όλο της το μεγαλείο!! Μας λένε από πέρυσι για τις αλλαγές στο Νέο Λύκειο. Μετά στέλνουν (ανεπαρκείς) οδηγίες μόνο για την Α' Λυκείου, τις οποίες πρέπει να εφαρμόσουμε χωρίς καμία επιμόρφωση. Μετά έρχεται η πρόταση για την εισαγωγή στα ΑΕΙ. Εξετάσεις από 'δω, εξετάσεις από 'κει... όπα, είχαμε και μια Α' Λυκείου!! Τι να την κάνουμε; Α, θα τη βαφτίσουμε "μεταβατικό στάδιο" και θα δώσει κάτι ενδιάμεσο, και με το παλιό και με το καινούριο σύστημα. Κοινώς, οι μαθητές της Α' Λυκείου θα γίνουν πειραματόζωα! Κι εμείς θα πρέπει να βγάλουμε άκρη με τις οδηγίες του Υπουργείου για να μην τα κάψουμε τα παιδιά τελευταία στιγμή...

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #21 στις: Φεβρουάριος 02, 2012, 12:33:45 πμ »
Δουλειές της Διαμαντοπούλου με  μικροπολιτικές σκοπιμότητες χωρίς προσχήματα .
Δεν είναι δυνατόν την ώρα που κρίνεται η χρεοκοπία της χώρας να μιλάνε για συναίνεση σε μια μεταβατική κυβέρνηση ειδικού σκοπού...
Ο Σαμαράς σήμερα ήταν ξεκάθαρος σε αυτό :  «Οι υπουργοί αυτής της κυβέρνησης δεν έχουν λευκή επιταγή»
Διαμηνύει ότι μια μεταβατική κυβέρνηση οφείλει να φέρεται ως μεταβατική:
http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=441388&h1=true
Αρκετά με την προχειρότητα και την ανυπομονησία κάθε αλεξιπτωτιστή  που θεωρεί  την εκπαίδευση  τσιφλίκι του.
Εδώ δεν μπόρεσαν τα στοιχειώδη να οργανώσουν θα καταφέρουν στο παραπέντε να διαμορφώσουν ένα νέο λύκειο και ένα νέο εξεταστικό και μάλιστα με  συναίνεση;

Αποσυνδεδεμένος KAKTOS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #22 στις: Φεβρουάριος 02, 2012, 08:00:19 πμ »
Λίγα λόγια για το ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ: Κατ΄ αρχάς, είναι σχεδιασμένο στο πόδι και ακολουθεί την τακτική του «ράβε –ξήλωνε». Είχαν δηλώσει ότι θα ανακοινωθεί τον Οκτώβρη του 2011, για να «μην αιφνιδιαστούν» οι μαθητές της Α΄ Λυκείου. Η ανακοίνωση αναβλήθηκε για το Νοέμβρη, μετά για το Δεκέμβρη, μετά για τον Ιανουάριο του 2012. Τώρα, λέει, θα αφορά πλήρως τη Γ΄ Γυμνασίου ενώ για τη φετινή Α΄ Λυκείου « θα ισχύσει μεταβατικό σύστημα» (με άλλα λόγια, οι μαθητές της Ά Λυκείου θα είναι τα «πειραματόζωα», μια και ούτε τα προγράμματα σπουδών για τα μαθήματα Β΄ και Γ΄ Λυκείου έχουν διαμορφωθεί ακόμα ενώ για τα αντίστοιχα βιβλία ούτε λόγος!!!).
 Στην ανακοίνωση αναφέρεται επίσης ότι: « Ο προσδιορισμός της εξεταστέας ύλης που έχει μόνο θεματικό προσδιορισμό (π.χ. μηχανική στερεού σώματος, οπτική, κτλ) και όχι προσδιορισμό σελίδων. Η εξέταση θα αφορά στην αξιολόγηση γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων.» Αυτό μπορεί να φαίνεται ωραίο σε όσους δεν έχουν εκπαιδευτική εμπειρία, θα δημιουργήσει όμως ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΓΧΟΣ στους μαθητές μια και η ΥΛΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ και φυσικά δε θα περιλαμβάνεται στα σχολικά εγχειρίδια αλλά θα ξαναγυρίσουμε στην τραγελαφική εποχή του 70, όπου τα σχολικά βιβλία εκείνης της εποχής δεν είχαν καμία σχέση με την ύλη των πανελλαδικών εξετάσεων και για να περάσεις στο πανεπιστήμιο έπρεπε να διαβάζεις από τεράστια εξωσχολικά βιβλία Φυσικής, Μαθηματικών, Αρχαίων κτλ (οι παλαιότεροι θα θυμούνται τους τόμους Φυσικής του Περιστεράκη, τη Γεωμετρία του Τόγκα, την Άλγεβρα και την Τριγωνομετρία του Πάλλα κτλ). Αυτό συνεπάγεται ΤΕΡΑΣΤΙΑ έξοδα για τη χειμαζόμενη ελληνική οικογένεια τόσο σε βιβλία αλλά πολύ περισσότερο σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα, ασύγκριτα μεγαλύτερο άγχος και ανασφάλεια για τους μαθητές.
 Τελειώνοντας, θα ήθελα να πω ότι αν το καλοσκεφθεί κανείς το πρόβλημα δεν είναι εκπαιδευτικό αλλά κοινωνικό και πολιτικό. Σε ένα σωστό πολιτικό και κοινωνικό σύστημα, ο μαθητής θα έπρεπε να τελειώνει ένα πρακτικό, ευχάριστο και δημιουργικό σχολείο, βιώνοντας πραγματικά την εφηβική ζωή και έχοντας τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙ σε μια κοινωνία, η οποία θα του προσέφερε ποικιλία εργασιακών επιλογών χωρίς να είναι ανάγκη να πάει στο πανεπιστήμιο. Στο πανεπιστήμιο θα έπρεπε να πηγαίνουν εκείνοι, οι οποίοι θα είχαν το μεράκι να ασχοληθούν με την επιστήμη και όχι να βλέπουν τα ΑΕΙ ως επαγγελματική διέξοδο. Αντί για αυτό και για άλλη μια φορά, ανακατεύεται η «εκπαιδευτική τράπουλα» ώστε να δημιουργηθούν νέα «φίλτρα» και «εμπόδια» στην πορεία των νέων μας για μια θέση στον ήλιο (πανεπιστήμιο) και επίσης για άλλη μια φορά η τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι προνόμιο αυτών, οι οποίοι θα ξοδέψουν τα περισσότερα…
 επίσης, εξοβελίζει μαθήματα πιο πολύ για να μειώσει τους διορισμούς σε  ''δευτερεύουσες ειδικότητες'', (θεολόγοι)........κι όχι γιατί θέλει να τους ελαφρώσει το πρόγραμμα.
Λέει, ''Σε κάποια μαθήματα επιλογής, εισάγονται τα αντίστοιχα «μαθήματα εμβάθυνσης», προκειμένου για βασικά γνωστικά αντικείμενα με κομβική σημασία για την πρόσβαση των μαθητών στην επόμενη εκπαιδευτική βαθμίδα''
 Έτσι, αφενός μέσω της μείωσης του σημερινού αριθμού των διδασκόμενων μαθημάτων, και, αφετέρου, μέσω της προσφοράς μαθημάτων εμβάθυνσης (πάντα κατ’ επιλογήν) στα επιθυμητά γνωστικά αντικείμενα, δίνεται μέσα στο σχολείο υπερεπαρκής χρόνος, για να αφομοιωθεί η ύλη και να μειωθεί η εξάρτηση από το φροντιστήριο. Για παράδειγμα, ο μαθητής της Γ' Λυκείου, που διδάσκεται 5 ώρες Μαθηματικά στη σημερινή Θετική ή στην Τεχνολογική κατεύθυνση, με το νέο σύστημα θα διδάσκεται συνολικά 7 ώρες Μαθηματικά, οι οποίες θα μπορούν να αυξηθούν και σε 9, εάν έχει επιλέξει και το αντίστοιχο μάθημα εμβάθυνσης. Ανάλογη αύξηση θα ισχύσει και για τα άλλα μαθήματα.
δηλαδή μιλάμε για την απόλυτη εξάρτηση της λυκειακης βαθμίδας από τις εξετάσεις για το πανεπιστήμιο . Έτσι το λύκειο μεταμορφώνεται σε απόλυτο προθάλαμο του πανεπιστημίου
 

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #23 στις: Φεβρουάριος 02, 2012, 11:30:54 πμ »
Δουλειές της Διαμαντοπούλου με  μικροπολιτικές σκοπιμότητες χωρίς προσχήματα .
Δεν είναι δυνατόν την ώρα που κρίνεται η χρεοκοπία της χώρας να μιλάνε για συναίνεση σε μια μεταβατική κυβέρνηση ειδικού σκοπού...
Ο Σαμαράς σήμερα ήταν ξεκάθαρος σε αυτό :  «Οι υπουργοί αυτής της κυβέρνησης δεν έχουν λευκή επιταγή»
Διαμηνύει ότι μια μεταβατική κυβέρνηση οφείλει να φέρεται ως μεταβατική:
http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=441388&h1=true
Αρκετά με την προχειρότητα και την ανυπομονησία κάθε αλεξιπτωτιστή  που θεωρεί  την εκπαίδευση  τσιφλίκι του.
Εδώ δεν μπόρεσαν τα στοιχειώδη να οργανώσουν θα καταφέρουν στο παραπέντε να διαμορφώσουν ένα νέο λύκειο και ένα νέο εξεταστικό και μάλιστα με  συναίνεση;
Ούτως ή άλλως και η όποια επόμενη κυβέρνηση συνεργασίας θα είναι και θα πρέπει συναινετικά να περνάνε τα νομοσχέδια. Και για το ποια κόμματα θα συμμετέχουν και σε εκείνη την κυβέρνηση πάλι δεν θα έχει αποφασίσει ο ελληνικός λαός, αλλά τα ίδια τα κόμματα ανάλογα με τα μικροπολιτικά τους συμφέροντα τη δεδομένη στιγμή.
Πάντως το ότι για πρώτη φορά οι επιμέρους σχολές έχουν λόγο στο σε ποιά γνωστικά αντικείμενα θέλουν να είναι επαρκείς οι υποψήφιοι φοιτητές τους, είναι θετικό.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 02, 2012, 11:34:54 πμ από Green »

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #24 στις: Φεβρουάριος 02, 2012, 12:55:22 μμ »
Δουλειές της Διαμαντοπούλου με  μικροπολιτικές σκοπιμότητες χωρίς προσχήματα .
Δεν είναι δυνατόν την ώρα που κρίνεται η χρεοκοπία της χώρας να μιλάνε για συναίνεση σε μια μεταβατική κυβέρνηση ειδικού σκοπού...
Ο Σαμαράς σήμερα ήταν ξεκάθαρος σε αυτό :  «Οι υπουργοί αυτής της κυβέρνησης δεν έχουν λευκή επιταγή»
Διαμηνύει ότι μια μεταβατική κυβέρνηση οφείλει να φέρεται ως μεταβατική:
http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=441388&h1=true
Αρκετά με την προχειρότητα και την ανυπομονησία κάθε αλεξιπτωτιστή  που θεωρεί  την εκπαίδευση  τσιφλίκι του.
Εδώ δεν μπόρεσαν τα στοιχειώδη να οργανώσουν θα καταφέρουν στο παραπέντε να διαμορφώσουν ένα νέο λύκειο και ένα νέο εξεταστικό και μάλιστα με  συναίνεση;

Συμφωνω απολυτα. Η ΑΔ δεν διαθετει απολυτως καμια νομιμοποιηση να προβει σε τοσο βαρυνουσες τομες στο χωρο της δημοσιας παιδειας, καθοτι η εν λογω υπουργος και οι συν αυτω τελουν υπο προθεσμια, συμμετεχοντας σε μεταβατικο κυβερνητικο σχημα ορισμενων αρμοδιοτητων και ειδικων στοχων. Καθισταται σαφες οτι το επιτελειο του υπουργειου Παιδειας κινειται πλεον σε μια κοντοθωρη και προχειρη κοπτοραπτικη λογικη αντιφασεων, χωρις ευρυτερο στρατηγικο σχεδιασμο, πασπαλισμενη με την οιστρηλατημενη ψευδομεταρρυθμιστικη ρητορικη της ΑΔ και μια δοση ρουσφετολογικων εξυπηρετησεων και μικροπολιτικων σκοπιμοτητων, στοιχεια που υπαγονται ολα στην προετοιμασια της επομενης ημερας. Τη μια ψηφιζει την τριετια των νεοδιοριστων, την οποια στη συνεχεια μετατρεπει σε διετια, (κατοπιν πιεσεων που ασκησαν οι πρασινοι συνδικαλιστες, οι οποιοι, σημειωτεον, στις κατ’ ιδιαν συζητησεις τους δηλωνουν οτι δεν επιθυμουν την επαναφορα στο προτερο καθεστως της μονοετους υπηρετησης), την αλλη ανακοινωνει το νεο λυκειο το οποιο τελικα διαφοροποιειται ριζικα απο το ακομη νεοτερο των τελευταιων ημερων, στη συνεχεια δρομολογει μονομερως τη μεταβολη της λειτουργιας των σχολειων με τον ανακαθορισμο των αρμοδιοτητων των διευθυντων και του Σ.Δ. στο πλαισιο του εσωτερικου διαλογου που αναπτυσσει με τον εαυτο της, (παλαιοτερα σκηνοθετουσε και μια προσχηματικη διαβουλευση για την επιβολη των ειλημμενων αποφασεων, τωρα δεν υπαρχει χρονος), κατοπιν σχεδιαζει την καταργηση σχολειων σε χρονο που πιθανον θα παρακολουθει τα τεκταινομενα, στην καλυτερη περιπτωση, απo τα απλα εδρανα της βουλης και στη χειροτερη, απο τη… βολη του σπιτιου της, επειτα προτιθεται να αναπροσαρμοσει το σφαλερο πλαισιο των αποσπασεων που η ιδια προωθησε, χωρις ωστοσο να το θωρακισει νομοθετικα, ενω σε ο,τι αφορα την περιλαλητη μεταρρυθμιση της τριτοβαθμιας εκπαιδευσης, αυτη αναθεωρειται σε βασικα της σημεια κ.ο.κ. Η ΑΔ δεν κατανοει οτι ζει τις τελευταιες μερες της Πομπηιας κι ως εκ τουτου δεν εξουσιοδοτειται, ως μελος ενος κομματος στα ορια της καταρρευσης και μιας κυβερνησης περιορισμενων λειτουργιων, να παρεμβαινει τοσο επιθετικα σε νευραλγικα σημεια της δημοσιας εκπαιδευσης, για να πλασαρεται, καθ’ υποδειξιν των επικοινωνιολογων της, μεταξυ αλλων ως μεγαλη μεταρρυθμιστρια.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 02, 2012, 01:03:23 μμ από Damien »
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #25 στις: Φεβρουάριος 02, 2012, 03:16:54 μμ »
Έτσι, αφενός μέσω της μείωσης του σημερινού αριθμού των διδασκόμενων μαθημάτων, και, αφετέρου, μέσω της προσφοράς μαθημάτων εμβάθυνσης (πάντα κατ’ επιλογήν) στα επιθυμητά γνωστικά αντικείμενα, δίνεται μέσα στο σχολείο υπερεπαρκής χρόνος, για να αφομοιωθεί η ύλη και να μειωθεί η εξάρτηση από το φροντιστήριο. Για παράδειγμα, ο μαθητής της Γ' Λυκείου, που διδάσκεται 5 ώρες Μαθηματικά στη σημερινή Θετική ή στην Τεχνολογική κατεύθυνση, με το νέο σύστημα θα διδάσκεται συνολικά 7 ώρες Μαθηματικά, οι οποίες θα μπορούν να αυξηθούν και σε 9, εάν έχει επιλέξει και το αντίστοιχο μάθημα εμβάθυνσης. Ανάλογη αύξηση θα ισχύσει και για τα άλλα μαθήματα.
δηλαδή μιλάμε για την απόλυτη εξάρτηση της λυκειακης βαθμίδας από τις εξετάσεις για το πανεπιστήμιο . Έτσι το λύκειο μεταμορφώνεται σε απόλυτο προθάλαμο του πανεπιστημίου
Ακριβώς.Και το ωραίο είναι οτι στις ειδήσεις προβάλλεται ως "αποσύνδεση του Λυκείου από το πανεπιστήμιο"!!!!
Εν τω μεταξύ και οι συνάδελφοι των ¨βασικών ειδικοτήτων¨,που τώρα απολαμβάνουν την καταξίωση του υπουργείου (και ορισμένοι ίσως αδιαφορούν για το μέλλον της παιδείας,σκεπτόμενοι ατομιστικά αφού το δικό τους μάθημα δεν θίγεται),ας σκεφτούν ότι το νέο Λύκειο ανοίγει πλέον ορθάνοιχτα το δρόμο για την αξιολόγηση με αμφισβητήσιμα κριτήρια.

Το ίδιο το υπουργείο που τώρα τους θεωρεί  περισσότερο απαραίτητους από κάποιες άλλες ειδικότητες,μεθαύριο θα αξιολογεί αρνητικά όποιον από αυτούς δεν προσελκύει την επιλογή πολλών μαθητών στα τμήματα εμβάθυνσης.Θα σου πει:εγώ έκτισα έτσι το σύστημα,ώστε να καταπολεμηθεί η παραπαιδεία.Δεν σε επιλέγουν οι μαθητές;Τότε μάλλον δεν κάνεις σωστά τη δουλειά σου.Και ας βάζεις 20άρια σε όλους... ;)

Εμείς οι εκπ/κοί ξέρουμε ότι τα φροντιστήρια δεν καταπολεμούνται ακόμα και με 100 ώρες την εβδομάδα,όσο τα τμήματα είναι 30άρια,όσο ο καθηγητής στα δημόσια σχολεία είναι γενικά απαξιωμένος κτλ.Ωστόσο,όταν μιλάμε για τεχνοκρατική εκπαίδευση (ή μάλλον κατάρτιση),τότε θα αξιολογηθούμε και ως στελέχη επιχείρησης.Μιας επιχείρησης που έχει ως μοναδικό στόχο την παραγωγή φθηνού,εξειδικευμένου,αλλά αμόρφωτου και πλήρως χειραγωγούμενου εργατικού προσωπικού.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #26 στις: Φεβρουάριος 02, 2012, 03:23:52 μμ »
Εμείς οι εκπ/κοί ξέρουμε ότι τα φροντιστήρια δεν καταπολεμούνται ακόμα και με 100 ώρες την εβδομάδα,όσο τα τμήματα είναι 30άρια,όσο ο καθηγητής στα δημόσια σχολεία είναι γενικά απαξιωμένος κτλ.
Εμείς οι εκπαιδευτικοί δεν θέλουμε να καταπολεμηθούν τα φροντιστήρια, γιατί από αυτά τρώνε ψωμάκι χιλιάδες αδιόριστοι συνάδελφοι εδώ και δεκαετίες. Όπως έβγαζαν και το παντεσπάνι τους και χιλιάδες διορισμένοι. Ας είμαστε ειλικρινείς τουλάχιστον μεταξύ μας. Και για αυτό το λόγο εγώ είμαι πολύ επιφυλακτικός όταν ακούω προτάσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας για αλλαγές στα συστήματα εξετάσεων με σκοπό και την μείωση των φροντιστηρίων.

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #27 στις: Φεβρουάριος 02, 2012, 03:41:36 μμ »
Εμείς οι εκπ/κοί ξέρουμε ότι τα φροντιστήρια δεν καταπολεμούνται ακόμα και με 100 ώρες την εβδομάδα,όσο τα τμήματα είναι 30άρια,όσο ο καθηγητής στα δημόσια σχολεία είναι γενικά απαξιωμένος κτλ.
Εμείς οι εκπαιδευτικοί δεν θέλουμε να καταπολεμηθούν τα φροντιστήρια, γιατί από αυτά τρώνε ψωμάκι χιλιάδες αδιόριστοι συνάδελφοι εδώ και δεκαετίες. Όπως έβγαζαν και το παντεσπάνι τους και χιλιάδες διορισμένοι. Ας είμαστε ειλικρινείς τουλάχιστον μεταξύ μας. Και για αυτό το λόγο εγώ είμαι πολύ επιφυλακτικός όταν ακούω προτάσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας για αλλαγές στα συστήματα εξετάσεων με σκοπό και την μείωση των φροντιστηρίων.
Μα το ανέφερα ξεκάθαρα σε προηγούμενο μήνυμά μου.Το θέμα είναι ότι αποτελούν παρα-παιδεία,ότ,ι  και να προσπαθεί καθένας να αναφέρει ως δικαιολογία.Οσο για τα ιδιαίτερα των μονίμων,εάν θα μετρά και ο βαθμός του απολυτηρίου για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια,έχει να πέσει πολύ γέλιο.Μεταμφιεσμένοι θα πηγαίνουν από σπίτι σε σπίτι!Ασε που θα πρέπει τα "παιδιά" τους να περάσουν οπωσδήποτε,γιατί θα εξαρτώνται απόλυτα από την εχεμύθεια του πελάτη τους.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161374
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 442
Σύνολο: 447

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.