*

Αποστολέας Θέμα: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 14385 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Τo Νέο Λύκειο και το σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση όπως κατατέθηκε σήμερα στη Διακομματική Επιτροπή , που συνεδρίασε στο υπουργείο, υπό την προεδρία της Αννας Διμαντοπούλου.

Βασικά σημεία της πρότασης για την πρόσβαση στην Ανώτατη Εκπαίδευση:
•    Αυτόνομο Λύκειο- Εθνικό Απολυτήριο με ισχύ.
•    Οι μαθητές κάνουν τις επιλογές τους για την ακαδημαϊκή και την επαγγελματική τους πορεία, με βάση τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά τους.
•    Υποστήριξη του μαθητή για την προετοιμασία του, εντός σχολείου, με τα μαθήματα εμβάθυνσης. Ήδη λειτουργούν το Ψηφιακό Σχολείο και το Ψηφιακό Φροντιστήριο.   
•    Συμμετοχή των ΑΕΙ στη διαμόρφωση των προϋποθέσεων που πρέπει να πληροί ο υποψήφιος για να παρακολουθεί τα προγράμματα σπουδών.
•    Δυνατότητα εισαγωγής χωρίς εξετάσεις σε τμήματα που- λόγω χαμηλής ζήτησης- έχουν κενές θέσεις.
•    Αλλαγή του περιεχομένου των εξετάσεων. Θα εξετάζονται οι γνώσεις και δεξιότητες των υποψηφίων, ώστε να μετατοπιστεί το κέντρο βάρους από την αποστήθιση στην κριτική σκέψη και την αξιολόγηση.   


Για τους μαθητές που σήμερα φοιτούν στην Β’ και Γ΄ Λυκείου δεν θα υπάρξει απολύτως καμία αλλαγή στο σύστημα πρόσβασης, ούτε στο πρόγραμμα σπουδών. 
Τί ισχύει για τους μαθητές που σήμερα φοιτούν στην Α’ Λυκείου:
Αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών έχουν αρχίσει, ήδη, σταδιακά από την Α’ Λυκείου. Οι μαθητές, που αυτή τη στιγμή φοιτούν στην Α’ Λυκείου, θα παρακολουθήσουν στη Β’ και Γ’ Λυκείου προσαρμοσμένα προγράμματα σπουδών, που θα τους επιτρέπουν τη συμμετοχή στο καινούργιο σύστημα των εισαγωγικών εξετάσεων. Θα πάρουν μέρος σε τελική γραπτή εξέταση που θα περιλαμβάνει δύο ομάδες θεμάτων:
•    η πρώτη ομάδα θεμάτων θα καθορίζει το βαθμό του απολυτηρίου και
•    η δεύτερη ομάδα θεμάτων θα περιλαμβάνει τα μαθήματα για εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση και θα καθορίζει  το βαθμό πρόσβασης.
 Για τους σημερινούς μαθητές της Α’ Λυκείου δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στον τρόπο διοργάνωσης των εξετάσεων.

Για το νέο σύστημα πρόσβασης:
Στην πρόταση για το νέο σύστημα πρόσβασης τα μαθήματα για εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση θα είναι 3-5, για τα οποία θα έχουν λόγο τα τμήματα των ΑΕΙ, που θα καθορίζουν και το συντελεστή βαρύτητας για κάθε μάθημα.
Οι μαθητές θα εξετάζονται σε δύο ομάδες θεμάτων (για το απολυτήριο και για την εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση). Πρότασή μας είναι οι εξετάσεις να γίνονται την ίδια ημέρα και για τις δύο ομάδες θεμάτων. 
Τα θέματα της πρώτης ομάδας, για το απολυτήριο, θα είναι κοινά για όλους τους μαθητές πανελλαδικά. Οι μαθητές θα δίνουν όλα τα μαθήματα που διδάσκονται. Με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών οι μαθητές κάνουν επιλογές μαθημάτων και διδάσκονται 8 μαθήματα στην Γ’ Λυκείου, άρα θα δίνουν εξετάσεις σε 8 μαθήματα. 
Αν οι μαθητές δεν θέλουν να εισαχθούν στην Ανώτατη Εκπαίδευση δεν θα παίρνουν μέρος στην εξέταση της δεύτερης ομάδας θεμάτων.
Για  τμήματα που έχουν χαμηλή ζήτηση προτείνεται εισαγωγή χωρίς εξετάσεις.

Αναλυτικά η πρόταση:
http://www.esos.gr/%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7/%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%AC%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CE%B1/item/27251-%CE%B7-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%85%CF%80-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84o-%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CE%BB%CF%8D%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-t%CF%81%CE%B9%CF%84%CE%BF%CE%B2%CE%AC%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CE%B1-e%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7.html
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 01, 2012, 03:55:14 μμ από Green »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3679
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 01, 2012, 04:06:08 μμ »
Για το νέο σύστημα πρόσβασης:
Στην πρόταση για το νέο σύστημα πρόσβασης τα μαθήματα για εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση θα είναι 3-5, για τα οποία θα έχουν λόγο τα τμήματα των ΑΕΙ, που θα καθορίζουν και το συντελεστή βαρύτητας για κάθε μάθημα.
Οι μαθητές θα εξετάζονται σε δύο ομάδες θεμάτων (για το απολυτήριο και για την εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση). Πρότασή μας είναι οι εξετάσεις να γίνονται την ίδια ημέρα και για τις δύο ομάδες θεμάτων. 
Τα θέματα της πρώτης ομάδας, για το απολυτήριο, θα είναι κοινά για όλους τους μαθητές πανελλαδικά. Οι μαθητές θα δίνουν όλα τα μαθήματα που διδάσκονται. Με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών οι μαθητές κάνουν επιλογές μαθημάτων και διδάσκονται 8 μαθήματα στην Γ’ Λυκείου, άρα θα δίνουν εξετάσεις σε 8 μαθήματα. 
Αν οι μαθητές δεν θέλουν να εισαχθούν στην Ανώτατη Εκπαίδευση δεν θα παίρνουν μέρος στην εξέταση της δεύτερης ομάδας θεμάτων.

Για  τμήματα που έχουν χαμηλή ζήτηση προτείνεται εισαγωγή χωρίς εξετάσεις.


Για να καταλάβω, θα εξετάζονται πανελλαδικά σε 8 μαθήματα όλοι οι μαθητές (θέλουν δεν θέλουν να μπουν σε πανεπιστήμια) και μετά (ίσως και τις ίδιες μέρες) θε εξετάζονται και σε άλλα 3-5 μαθήματα για την εισαγωγή τους....
Δηλαδή, κάποιος θα δίνει αρχαία εξεταζόμενος πανελλαδικά μαζί με όλους για να πάρει το απολυτήριο, και μετά θα ξαναδίνει αρχαία, πάλι εξεταζόμενος πανελλαδικά, αλλά μαζί με αυτούς που θέλουν να φοιτήσουν στην τριτοβάθμια, για να περάσει στο πανεπιστήμιο;

Αν είναι έτσι, εμένα μου φαίνεται τελέιως χαζό!!!!! Εξετάσεις, εξετάσεις και πάλι εξετάσεις.......
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 01, 2012, 04:13:33 μμ »
Για το νέο σύστημα πρόσβασης:
Στην πρόταση για το νέο σύστημα πρόσβασης τα μαθήματα για εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση θα είναι 3-5, για τα οποία θα έχουν λόγο τα τμήματα των ΑΕΙ, που θα καθορίζουν και το συντελεστή βαρύτητας για κάθε μάθημα.
Οι μαθητές θα εξετάζονται σε δύο ομάδες θεμάτων (για το απολυτήριο και για την εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση). Πρότασή μας είναι οι εξετάσεις να γίνονται την ίδια ημέρα και για τις δύο ομάδες θεμάτων. 
Τα θέματα της πρώτης ομάδας, για το απολυτήριο, θα είναι κοινά για όλους τους μαθητές πανελλαδικά. Οι μαθητές θα δίνουν όλα τα μαθήματα που διδάσκονται. Με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών οι μαθητές κάνουν επιλογές μαθημάτων και διδάσκονται 8 μαθήματα στην Γ’ Λυκείου, άρα θα δίνουν εξετάσεις σε 8 μαθήματα. 
Αν οι μαθητές δεν θέλουν να εισαχθούν στην Ανώτατη Εκπαίδευση δεν θα παίρνουν μέρος στην εξέταση της δεύτερης ομάδας θεμάτων.

Για  τμήματα που έχουν χαμηλή ζήτηση προτείνεται εισαγωγή χωρίς εξετάσεις.


Για να καταλάβω, θα εξετάζονται πανελλαδικά σε 8 μαθήματα όλοι οι μαθητές (θέλουν δεν θέλουν να μπουν σε πανεπιστήμια) και μετά (ίσως και τις ίδιες μέρες) θε εξετάζονται και σε άλλα 3-5 μαθήματα για την εισαγωγή τους....
Δηλαδή, κάποιος θα δίνει αρχαία εξεταζόμενος πανελλαδικά μαζί με όλους για να πάρει το απολυτήριο, και μετά θα ξαναδίνει αρχαία, πάλι εξεταζόμενος πανελλαδικά, αλλά μαζί με αυτούς που θέλουν να φοιτήσουν στην τριτοβάθμια, για να περάσει στο πανεπιστήμιο;

Αν είναι έτσι, εμένα μου φαίνεται τελέιως χαζό!!!!! Εξετάσεις, εξετάσεις και πάλι εξετάσεις.......
Εξουθενωτικό ακούγεται, αλλά υποψιάζομαι ότι οι εξετάσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια θα είναι ευκολότερες από τώρα.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3679
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 01, 2012, 04:16:14 μμ »
Για το νέο σύστημα πρόσβασης:
Στην πρόταση για το νέο σύστημα πρόσβασης τα μαθήματα για εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση θα είναι 3-5, για τα οποία θα έχουν λόγο τα τμήματα των ΑΕΙ, που θα καθορίζουν και το συντελεστή βαρύτητας για κάθε μάθημα.
Οι μαθητές θα εξετάζονται σε δύο ομάδες θεμάτων (για το απολυτήριο και για την εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση). Πρότασή μας είναι οι εξετάσεις να γίνονται την ίδια ημέρα και για τις δύο ομάδες θεμάτων. 
Τα θέματα της πρώτης ομάδας, για το απολυτήριο, θα είναι κοινά για όλους τους μαθητές πανελλαδικά. Οι μαθητές θα δίνουν όλα τα μαθήματα που διδάσκονται. Με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών οι μαθητές κάνουν επιλογές μαθημάτων και διδάσκονται 8 μαθήματα στην Γ’ Λυκείου, άρα θα δίνουν εξετάσεις σε 8 μαθήματα. 
Αν οι μαθητές δεν θέλουν να εισαχθούν στην Ανώτατη Εκπαίδευση δεν θα παίρνουν μέρος στην εξέταση της δεύτερης ομάδας θεμάτων.

Για  τμήματα που έχουν χαμηλή ζήτηση προτείνεται εισαγωγή χωρίς εξετάσεις.


Για να καταλάβω, θα εξετάζονται πανελλαδικά σε 8 μαθήματα όλοι οι μαθητές (θέλουν δεν θέλουν να μπουν σε πανεπιστήμια) και μετά (ίσως και τις ίδιες μέρες) θε εξετάζονται και σε άλλα 3-5 μαθήματα για την εισαγωγή τους....
Δηλαδή, κάποιος θα δίνει αρχαία εξεταζόμενος πανελλαδικά μαζί με όλους για να πάρει το απολυτήριο, και μετά θα ξαναδίνει αρχαία, πάλι εξεταζόμενος πανελλαδικά, αλλά μαζί με αυτούς που θέλουν να φοιτήσουν στην τριτοβάθμια, για να περάσει στο πανεπιστήμιο;

Αν είναι έτσι, εμένα μου φαίνεται τελέιως χαζό!!!!! Εξετάσεις, εξετάσεις και πάλι εξετάσεις.......
Εξουθενωτικό ακούγεται, αλλά υποψιάζομαι ότι οι εξετάσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια θα είναι ευκολότερες από τώρα.

Ακόμα και έτσι να είναι, σου φαίνεται λογικό να εξετάζεσαι την ίδια μέρα 2 φορές στο ίδιο μάθημα, με διαφορετικά θέματα κάθε φορά;
Ακόμα και άλλη μέρα να είναι η εξέταση, είναι λογικό αυτό;
Παλιά με τις δέσμες, ναι δίναμε 2 φορές το ίδιο μάθημα (ενδοσχολικά και πανελλαδικά), αλλά στο σχολείο οι εξετάσεις ήταν απλά τυπικές. Δεν ήταν πανελλαδικού επιπέδου, με ό,τι και αν συνεπάγεται αυτό....ούτε φυσικά ήταν την ίδια μέρα!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 01, 2012, 04:20:28 μμ »
Για το νέο σύστημα πρόσβασης:
Στην πρόταση για το νέο σύστημα πρόσβασης τα μαθήματα για εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση θα είναι 3-5, για τα οποία θα έχουν λόγο τα τμήματα των ΑΕΙ, που θα καθορίζουν και το συντελεστή βαρύτητας για κάθε μάθημα.
Οι μαθητές θα εξετάζονται σε δύο ομάδες θεμάτων (για το απολυτήριο και για την εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση). Πρότασή μας είναι οι εξετάσεις να γίνονται την ίδια ημέρα και για τις δύο ομάδες θεμάτων. 
Τα θέματα της πρώτης ομάδας, για το απολυτήριο, θα είναι κοινά για όλους τους μαθητές πανελλαδικά. Οι μαθητές θα δίνουν όλα τα μαθήματα που διδάσκονται. Με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών οι μαθητές κάνουν επιλογές μαθημάτων και διδάσκονται 8 μαθήματα στην Γ’ Λυκείου, άρα θα δίνουν εξετάσεις σε 8 μαθήματα. 
Αν οι μαθητές δεν θέλουν να εισαχθούν στην Ανώτατη Εκπαίδευση δεν θα παίρνουν μέρος στην εξέταση της δεύτερης ομάδας θεμάτων.

Για  τμήματα που έχουν χαμηλή ζήτηση προτείνεται εισαγωγή χωρίς εξετάσεις.


Για να καταλάβω, θα εξετάζονται πανελλαδικά σε 8 μαθήματα όλοι οι μαθητές (θέλουν δεν θέλουν να μπουν σε πανεπιστήμια) και μετά (ίσως και τις ίδιες μέρες) θε εξετάζονται και σε άλλα 3-5 μαθήματα για την εισαγωγή τους....
Δηλαδή, κάποιος θα δίνει αρχαία εξεταζόμενος πανελλαδικά μαζί με όλους για να πάρει το απολυτήριο, και μετά θα ξαναδίνει αρχαία, πάλι εξεταζόμενος πανελλαδικά, αλλά μαζί με αυτούς που θέλουν να φοιτήσουν στην τριτοβάθμια, για να περάσει στο πανεπιστήμιο;

Αν είναι έτσι, εμένα μου φαίνεται τελέιως χαζό!!!!! Εξετάσεις, εξετάσεις και πάλι εξετάσεις.......
Εξουθενωτικό ακούγεται, αλλά υποψιάζομαι ότι οι εξετάσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια θα είναι ευκολότερες από τώρα.

Ακόμα και έτσι να είναι, σου φαίνεται λογικό να εξετάζεσαι την ίδια μέρα 2 φορές στο ίδιο μάθημα, με διαφορετικά θέματα κάθε φορά;
Ακόμα και άλλη μέρα να είναι η εξέταση, είναι λογικό αυτό;
Παλιά με τις δέσμες, ναι δίναμε 2 φορές το ίδιο μάθημα (ενδοσχολικά και πανελλαδικά), αλλά στο σχολείο οι εξετάσεις ήταν απλά τυπικές. Δεν ήταν πανελλαδικού επιπέδου, με ό,τι και αν συνεπάγεται αυτό....ούτε φυσικά ήταν την ίδια μέρα!
Εφοσον ο βαθμός του απολυτηρίου θα μετρά για την εισαγωγή στα ΑΕΙ και ΤΕΙ δεν γίνεται πια να μην είναι κοινά πανελλαδικά και τα θέματα των απολυτηρίων. Αυτό όμως από μόνο του δεν συνεπάγεται ότι σώνει και καλά οι απολυτήριες εξετάσεις θα είναι πιο δύσκολες από ότι τώρα. Το να δίνουν δύο φορές την ίδια μέρα είναι το ζόρι.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3679
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 01, 2012, 04:25:14 μμ »
Για το νέο σύστημα πρόσβασης:
Στην πρόταση για το νέο σύστημα πρόσβασης τα μαθήματα για εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση θα είναι 3-5, για τα οποία θα έχουν λόγο τα τμήματα των ΑΕΙ, που θα καθορίζουν και το συντελεστή βαρύτητας για κάθε μάθημα.
Οι μαθητές θα εξετάζονται σε δύο ομάδες θεμάτων (για το απολυτήριο και για την εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση). Πρότασή μας είναι οι εξετάσεις να γίνονται την ίδια ημέρα και για τις δύο ομάδες θεμάτων. 
Τα θέματα της πρώτης ομάδας, για το απολυτήριο, θα είναι κοινά για όλους τους μαθητές πανελλαδικά. Οι μαθητές θα δίνουν όλα τα μαθήματα που διδάσκονται. Με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών οι μαθητές κάνουν επιλογές μαθημάτων και διδάσκονται 8 μαθήματα στην Γ’ Λυκείου, άρα θα δίνουν εξετάσεις σε 8 μαθήματα. 
Αν οι μαθητές δεν θέλουν να εισαχθούν στην Ανώτατη Εκπαίδευση δεν θα παίρνουν μέρος στην εξέταση της δεύτερης ομάδας θεμάτων.

Για  τμήματα που έχουν χαμηλή ζήτηση προτείνεται εισαγωγή χωρίς εξετάσεις.


Για να καταλάβω, θα εξετάζονται πανελλαδικά σε 8 μαθήματα όλοι οι μαθητές (θέλουν δεν θέλουν να μπουν σε πανεπιστήμια) και μετά (ίσως και τις ίδιες μέρες) θε εξετάζονται και σε άλλα 3-5 μαθήματα για την εισαγωγή τους....
Δηλαδή, κάποιος θα δίνει αρχαία εξεταζόμενος πανελλαδικά μαζί με όλους για να πάρει το απολυτήριο, και μετά θα ξαναδίνει αρχαία, πάλι εξεταζόμενος πανελλαδικά, αλλά μαζί με αυτούς που θέλουν να φοιτήσουν στην τριτοβάθμια, για να περάσει στο πανεπιστήμιο;

Αν είναι έτσι, εμένα μου φαίνεται τελέιως χαζό!!!!! Εξετάσεις, εξετάσεις και πάλι εξετάσεις.......
Εξουθενωτικό ακούγεται, αλλά υποψιάζομαι ότι οι εξετάσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια θα είναι ευκολότερες από τώρα.

Ακόμα και έτσι να είναι, σου φαίνεται λογικό να εξετάζεσαι την ίδια μέρα 2 φορές στο ίδιο μάθημα, με διαφορετικά θέματα κάθε φορά;
Ακόμα και άλλη μέρα να είναι η εξέταση, είναι λογικό αυτό;
Παλιά με τις δέσμες, ναι δίναμε 2 φορές το ίδιο μάθημα (ενδοσχολικά και πανελλαδικά), αλλά στο σχολείο οι εξετάσεις ήταν απλά τυπικές. Δεν ήταν πανελλαδικού επιπέδου, με ό,τι και αν συνεπάγεται αυτό....ούτε φυσικά ήταν την ίδια μέρα!
Εφοσον ο βαθμός του απολυτηρίου θα μετρά για την εισαγωγή στα ΑΕΙ και ΤΕΙ δεν γίνεται πια να μην είναι κοινά πανελλαδικά και τα θέματα των απολυτηρίων. Αυτό όμως από μόνο του δεν συνεπάγεται ότι σώνει και καλά οι απολυτήριες εξετάσεις θα είναι πιο δύσκολες από ότι τώρα. Το να δίνουν δύο φορές την ίδια μέρα είναι το ζόρι.

Μπορεί να μην είναι πιο δύσκολες, αλλά και μόνο το ότι είναι πανελλαδικές, προκαλεί πίεση....
Είναι τελείως άλλο πράγμα να σε βαθμολογεί ο καθηγητης που σε είχε όλη τη χρονιά και τελείως άλλο να σε βαθμολογεί κάποιος άγνωστος. Και δεν εννοώ ότι ο καθηγητήςβτου σχολείου θα είναι πιο ευνοϊκός.... Είναι η ψυχολογία που σου δημιουργείται......
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 01, 2012, 04:28:06 μμ »
Οσο το Λύκειο δεν αποσυνδέεται εντελώς από το πανεπιστήμιο,τόσο θα παράγουμε αμόρφωτους και ανώριμους πολίτες και τόσο η κοινωνία μας θα μετατρέπεται σε αγέλη ζώων,που συνεταιρίζονται στη βάση κοινού συμφέροντος.

Και τα φροντιστηριακά μαθήματα ζουν και βασιλεύουν...Με αποτέλεσμα (πέρα από από την οικονομική επιβάρυνση των οικογενειών),την απαξίωση των καθηγητών(και την οικονομική),αλλά και τη διαίρεσή τους σε "φτωχούς" και "πλουσίους"(καμιά ελπίδα συλλογικής δράσης).

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 01, 2012, 04:31:02 μμ »
Μπορεί να μην είναι πιο δύσκολες, αλλά και μόνο το ότι είναι πανελλαδικές, προκαλεί πίεση....
Είναι τελείως άλλο πράγμα να σε βαθμολογεί ο καθηγητης που σε είχε όλη τη χρονιά και τελείως άλλο να σε βαθμολογεί κάποιος άγνωστος. Και δεν εννοώ ότι ο καθηγητήςβτου σχολείου θα είναι πιο ευνοϊκός.... Είναι η ψυχολογία που σου δημιουργείται......
Από την άλλη, εφόσον τόσα χρόνια ο βαθμός του απολυτηρίου Λυκείου χρησιμοποιείται και για τον διορισμό στο Δημόσιο μέσω των προκηρύξεων του ΑΣΕΠ, δεν είναι πιο δίκαιο και συγκρίσιμο όλοι αυτοί οι βαθμοί να έχουν προέλθει τουλάχιστον από απολυτήριες εξετάσεις με κοινά θέματα;

Αποσυνδεδεμένος Dadi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
  • Ήταν ένας και δεν έμεινε κανένας.
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 01, 2012, 04:35:29 μμ »
.... να φανταστώ ότι όλο εκείνο το σχέδιο με τις κατευθύνσεις πάει στα αζητητα ?
Ο κουφός και ο κλανιάρης στέκουν δίπλα στα νταούλια.
MyLastFM : https://www.last.fm/user/Devote

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3679
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 01, 2012, 04:39:53 μμ »
Μπορεί να μην είναι πιο δύσκολες, αλλά και μόνο το ότι είναι πανελλαδικές, προκαλεί πίεση....
Είναι τελείως άλλο πράγμα να σε βαθμολογεί ο καθηγητης που σε είχε όλη τη χρονιά και τελείως άλλο να σε βαθμολογεί κάποιος άγνωστος. Και δεν εννοώ ότι ο καθηγητήςβτου σχολείου θα είναι πιο ευνοϊκός.... Είναι η ψυχολογία που σου δημιουργείται......
Από την άλλη, εφόσον τόσα χρόνια ο βαθμός του απολυτηρίου Λυκείου χρησιμοποιείται και για τον διορισμό στο Δημόσιο μέσω των προκηρύξεων του ΑΣΕΠ, δεν είναι πιο δίκαιο και συγκρίσιμο όλοι αυτοί οι βαθμοί να έχουν προέλθει τουλάχιστον από απολυτήριες εξετάσεις με κοινά θέματα;


Από την άλλη δεν είναι ακόμα πιο λογικό, να δίνουν πανελλαδικές μια φορά και ο βαθμός να είναι ίδιος και στο απολυτήριο;
Αφού οι σχολές θα καθορίζουν το συντελεστή.....

Όσο για το να αποδεσμευτούν οι εξετάσεις από τα σχολεία...σε μια άλλη κοινωνία, ναι είναι το καλύτερο!
Σε μια κοινωνία σαν την Ελληνική, όπου το φακελάκι δίνει και παίρνει, αν οι εξετάσεις πάνε στα πανεπιστήμια, αναρρωτιέμαι πόσοι θα περάσουν επειδή αξίζουν (ακόμα και αν ο μπαμπάς τους είναι οδοκαθαριστής και η μαμά τους καθαρίστρια) και πόσοι θα περάσουν "κάτω από το τραπέζι" (επειδή ο μπαμπάς τους είναι εργοστασιάρχης).....

Εκτός, αν θέλουμε να φτιάξουμε μια κοινωνιά αυστηρά (ή ακόμα πιο αυστηρά) ταξική, όπου το παιδί του γιατρού γίνεται γιατρός και το παιδί του οδοκαθαριστή γίνεται οδοκαθαριστής....
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 01, 2012, 04:46:23 μμ »
Μπορεί να μην είναι πιο δύσκολες, αλλά και μόνο το ότι είναι πανελλαδικές, προκαλεί πίεση....
Είναι τελείως άλλο πράγμα να σε βαθμολογεί ο καθηγητης που σε είχε όλη τη χρονιά και τελείως άλλο να σε βαθμολογεί κάποιος άγνωστος. Και δεν εννοώ ότι ο καθηγητήςβτου σχολείου θα είναι πιο ευνοϊκός.... Είναι η ψυχολογία που σου δημιουργείται......
Από την άλλη, εφόσον τόσα χρόνια ο βαθμός του απολυτηρίου Λυκείου χρησιμοποιείται και για τον διορισμό στο Δημόσιο μέσω των προκηρύξεων του ΑΣΕΠ, δεν είναι πιο δίκαιο και συγκρίσιμο όλοι αυτοί οι βαθμοί να έχουν προέλθει τουλάχιστον από απολυτήριες εξετάσεις με κοινά θέματα;


Από την άλλη δεν είναι ακόμα πιο λογικό, να δίνουν πανελλαδικές μια φορά και ο βαθμός να είναι ίδιος και στο απολυτήριο;
Αφού οι σχολές θα καθορίζουν το συντελεστή.....

Όσο για το να αποδεσμευτούν οι εξετάσεις από τα σχολεία...σε μια άλλη κοινωνία, ναι είναι το καλύτερο!
Σε μια κοινωνία σαν την Ελληνική, όπου το φακελάκι δίνει και παίρνει, αν οι εξετάσεις πάνε στα πανεπιστήμια, αναρρωτιέμαι πόσοι θα περάσουν επειδή αξίζουν (ακόμα και αν ο μπαμπάς τους είναι οδοκαθαριστής και η μαμά τους καθαρίστρια) και πόσοι θα περάσουν "κάτω από το τραπέζι" (επειδή ο μπαμπάς τους είναι εργοστασιάρχης).....

Εκτός, αν θέλουμε να φτιάξουμε μια κοινωνιά αυστηρά (ή ακόμα πιο αυστηρά) ταξική, όπου το παιδί του γιατρού γίνεται γιατρός και το παιδί του οδοκαθαριστή γίνεται οδοκαθαριστής....
Δηλαδή ο βαθμός των πανελληνίων να είναι και ο βαθμός του απολυτηρίου; Μα τότε αυτοί που δεν ενδιαφέρονται να δώσουν πανελλήνιες θα έχουν καλύτερες βαθμολογίες από τις πολύ πιο εύκολες απολυτήριες εξετάσεις.
Για την κοινωνία το ίδιο γίνεται και τώρα. Ο γιός του μεγαλογιατρού κάνει τα πιο ακριβά ιδιαίτερα, ενώ του εργάτη πάει στο φροντιστήριο της γειτονιάς. Άσε που του μεγαλογιατρού πάει κατευθείαν στο Λονδίνο και πιάνει θέση ως στέλεχος με το που θα γυρίσει.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 01, 2012, 04:52:06 μμ από Green »

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 01, 2012, 04:50:32 μμ »
Είναι ενδεικτικό της σημασίας που μάθαμε εμείς ως εκπ/κοί(!!!) και πολίτες να δίνουμε στην παιδεία,ώστε να θεωρούμε τα τεχνικά προβλήματα (στα οποία υπάρχουν λύσεις έτσι και το θέλουμε πραγματικά) ικανά για να επιβάλουν την αμορφωσιά και την ανωριμότητα.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3679
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 01, 2012, 04:52:18 μμ »
Μπορεί να μην είναι πιο δύσκολες, αλλά και μόνο το ότι είναι πανελλαδικές, προκαλεί πίεση....
Είναι τελείως άλλο πράγμα να σε βαθμολογεί ο καθηγητης που σε είχε όλη τη χρονιά και τελείως άλλο να σε βαθμολογεί κάποιος άγνωστος. Και δεν εννοώ ότι ο καθηγητήςβτου σχολείου θα είναι πιο ευνοϊκός.... Είναι η ψυχολογία που σου δημιουργείται......
Από την άλλη, εφόσον τόσα χρόνια ο βαθμός του απολυτηρίου Λυκείου χρησιμοποιείται και για τον διορισμό στο Δημόσιο μέσω των προκηρύξεων του ΑΣΕΠ, δεν είναι πιο δίκαιο και συγκρίσιμο όλοι αυτοί οι βαθμοί να έχουν προέλθει τουλάχιστον από απολυτήριες εξετάσεις με κοινά θέματα;


Από την άλλη δεν είναι ακόμα πιο λογικό, να δίνουν πανελλαδικές μια φορά και ο βαθμός να είναι ίδιος και στο απολυτήριο;
Αφού οι σχολές θα καθορίζουν το συντελεστή.....

Όσο για το να αποδεσμευτούν οι εξετάσεις από τα σχολεία...σε μια άλλη κοινωνία, ναι είναι το καλύτερο!
Σε μια κοινωνία σαν την Ελληνική, όπου το φακελάκι δίνει και παίρνει, αν οι εξετάσεις πάνε στα πανεπιστήμια, αναρρωτιέμαι πόσοι θα περάσουν επειδή αξίζουν (ακόμα και αν ο μπαμπάς τους είναι οδοκαθαριστής και η μαμά τους καθαρίστρια) και πόσοι θα περάσουν "κάτω από το τραπέζι" (επειδή ο μπαμπάς τους είναι εργοστασιάρχης).....

Εκτός, αν θέλουμε να φτιάξουμε μια κοινωνιά αυστηρά (ή ακόμα πιο αυστηρά) ταξική, όπου το παιδί του γιατρού γίνεται γιατρός και το παιδί του οδοκαθαριστή γίνεται οδοκαθαριστής....
Δηλαδή να ο βαθμός των πανελληνίων να είναι και ο βαθμός του απολυτηρίου; Μα τότε αυτοί που δεν ενδιαφέρονται να δώσουν πανελλήνιες θα έχουν καλύτερες βαθμολογίες από τις πολύ πιο εύκολες απολυτήριες εξετάσεις.
Για την κοινωνία το ίδιο γίνεται και τώρα. Ο γιός του μεγαλογιατρού κάνει τα πιο ακριβά ιδιαίτερα, ενώ του εργάτη πάει στο φροντιστήριο της γειτονιάς. Άσε που του μεγαλογιατρού πάει κατευθείαν στο Λονδίνο και πιάνει θέση ως στέλεχος με το που θα γυρίσει.

Μα γι' αυτό μίλησα για "πιο ταξική κοινωνία".
Αν οι εξετάσεις πάνε στα πανεπιστήμια, ο γιός του πλουσίου (για να μην το περιορίσω σε επαγγελματικές κατηγορίες) θα είναι αποκλειστικά αυτός που θα σπουδάζει γιατί θα είναι αυτός που θα μπορεί να δώσει κάτω από το τραπέζι το τίμημα της εισαγωγής.
Ο γιος του φτωχού.....πάπαλα....

Τώρα, τουλάχιστον, εξετάζονται στα ίδια θέματα και υπάρχει μια αντικειμενικότητα ως προς αυτό. Δεν παίζει χρήμα για την εισαγωγή άμεσα.....
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 01, 2012, 04:56:40 μμ »
Είναι ενδεικτικό της σημασίας που μάθαμε εμείς ως εκπ/κοί(!!!) και πολίτες να δίνουμε στην παιδεία,ώστε να θεωρούμε τα τεχνικά προβλήματα (στα οποία υπάρχουν λύσεις έτσι και το θέλουμε πραγματικά) ικανά για να επιβάλουν την αμορφωσιά και την ανωριμότητα.
Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν κάποιας μορφής εξετάσεις για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο. Αν στην Ελλάδα τις δίναμε αποκλειστικά στα Πανεπιστήμια και το σχολείο δεν είχες καμία ανάμιξη στην προετοιμασία των παιδιών για αυτές, αφενός πάλι θα θησαύριζαν τα φροντιστήρια προετοιμασίας για το Πανεπιστήμιο και αφετέρου θα υπήρχαν θέματα αδιαφάνειας και διαπλοκής. Εκτός και αν καταργήσουμε εντελώς τις εξετάσεις και μπαίνει στο Πανεπιστήμιο όποιος έχει να πληρώσει τα δίδακτρα, όπως στην Αγγλία.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 01, 2012, 04:58:30 μμ από Green »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161974
  • Σύνολο θεμάτων: 19238
  • Σε σύνδεση σήμερα: 640
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 512
Σύνολο: 531

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.