0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για το νέο σύστημα πρόσβασης:Στην πρόταση για το νέο σύστημα πρόσβασης τα μαθήματα για εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση θα είναι 3-5, για τα οποία θα έχουν λόγο τα τμήματα των ΑΕΙ, που θα καθορίζουν και το συντελεστή βαρύτητας για κάθε μάθημα.Οι μαθητές θα εξετάζονται σε δύο ομάδες θεμάτων (για το απολυτήριο και για την εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση). Πρότασή μας είναι οι εξετάσεις να γίνονται την ίδια ημέρα και για τις δύο ομάδες θεμάτων. Τα θέματα της πρώτης ομάδας, για το απολυτήριο, θα είναι κοινά για όλους τους μαθητές πανελλαδικά. Οι μαθητές θα δίνουν όλα τα μαθήματα που διδάσκονται. Με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών οι μαθητές κάνουν επιλογές μαθημάτων και διδάσκονται 8 μαθήματα στην Γ’ Λυκείου, άρα θα δίνουν εξετάσεις σε 8 μαθήματα. Αν οι μαθητές δεν θέλουν να εισαχθούν στην Ανώτατη Εκπαίδευση δεν θα παίρνουν μέρος στην εξέταση της δεύτερης ομάδας θεμάτων.Για τμήματα που έχουν χαμηλή ζήτηση προτείνεται εισαγωγή χωρίς εξετάσεις.
Παράθεση από: Green στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 03:53:40 pmΓια το νέο σύστημα πρόσβασης:Στην πρόταση για το νέο σύστημα πρόσβασης τα μαθήματα για εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση θα είναι 3-5, για τα οποία θα έχουν λόγο τα τμήματα των ΑΕΙ, που θα καθορίζουν και το συντελεστή βαρύτητας για κάθε μάθημα.Οι μαθητές θα εξετάζονται σε δύο ομάδες θεμάτων (για το απολυτήριο και για την εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση). Πρότασή μας είναι οι εξετάσεις να γίνονται την ίδια ημέρα και για τις δύο ομάδες θεμάτων. Τα θέματα της πρώτης ομάδας, για το απολυτήριο, θα είναι κοινά για όλους τους μαθητές πανελλαδικά. Οι μαθητές θα δίνουν όλα τα μαθήματα που διδάσκονται. Με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών οι μαθητές κάνουν επιλογές μαθημάτων και διδάσκονται 8 μαθήματα στην Γ’ Λυκείου, άρα θα δίνουν εξετάσεις σε 8 μαθήματα. Αν οι μαθητές δεν θέλουν να εισαχθούν στην Ανώτατη Εκπαίδευση δεν θα παίρνουν μέρος στην εξέταση της δεύτερης ομάδας θεμάτων.Για τμήματα που έχουν χαμηλή ζήτηση προτείνεται εισαγωγή χωρίς εξετάσεις. Για να καταλάβω, θα εξετάζονται πανελλαδικά σε 8 μαθήματα όλοι οι μαθητές (θέλουν δεν θέλουν να μπουν σε πανεπιστήμια) και μετά (ίσως και τις ίδιες μέρες) θε εξετάζονται και σε άλλα 3-5 μαθήματα για την εισαγωγή τους....Δηλαδή, κάποιος θα δίνει αρχαία εξεταζόμενος πανελλαδικά μαζί με όλους για να πάρει το απολυτήριο, και μετά θα ξαναδίνει αρχαία, πάλι εξεταζόμενος πανελλαδικά, αλλά μαζί με αυτούς που θέλουν να φοιτήσουν στην τριτοβάθμια, για να περάσει στο πανεπιστήμιο;Αν είναι έτσι, εμένα μου φαίνεται τελέιως χαζό!!!!! Εξετάσεις, εξετάσεις και πάλι εξετάσεις.......
Παράθεση από: emmaki στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 04:06:08 pmΠαράθεση από: Green στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 03:53:40 pmΓια το νέο σύστημα πρόσβασης:Στην πρόταση για το νέο σύστημα πρόσβασης τα μαθήματα για εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση θα είναι 3-5, για τα οποία θα έχουν λόγο τα τμήματα των ΑΕΙ, που θα καθορίζουν και το συντελεστή βαρύτητας για κάθε μάθημα.Οι μαθητές θα εξετάζονται σε δύο ομάδες θεμάτων (για το απολυτήριο και για την εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση). Πρότασή μας είναι οι εξετάσεις να γίνονται την ίδια ημέρα και για τις δύο ομάδες θεμάτων. Τα θέματα της πρώτης ομάδας, για το απολυτήριο, θα είναι κοινά για όλους τους μαθητές πανελλαδικά. Οι μαθητές θα δίνουν όλα τα μαθήματα που διδάσκονται. Με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών οι μαθητές κάνουν επιλογές μαθημάτων και διδάσκονται 8 μαθήματα στην Γ’ Λυκείου, άρα θα δίνουν εξετάσεις σε 8 μαθήματα. Αν οι μαθητές δεν θέλουν να εισαχθούν στην Ανώτατη Εκπαίδευση δεν θα παίρνουν μέρος στην εξέταση της δεύτερης ομάδας θεμάτων.Για τμήματα που έχουν χαμηλή ζήτηση προτείνεται εισαγωγή χωρίς εξετάσεις. Για να καταλάβω, θα εξετάζονται πανελλαδικά σε 8 μαθήματα όλοι οι μαθητές (θέλουν δεν θέλουν να μπουν σε πανεπιστήμια) και μετά (ίσως και τις ίδιες μέρες) θε εξετάζονται και σε άλλα 3-5 μαθήματα για την εισαγωγή τους....Δηλαδή, κάποιος θα δίνει αρχαία εξεταζόμενος πανελλαδικά μαζί με όλους για να πάρει το απολυτήριο, και μετά θα ξαναδίνει αρχαία, πάλι εξεταζόμενος πανελλαδικά, αλλά μαζί με αυτούς που θέλουν να φοιτήσουν στην τριτοβάθμια, για να περάσει στο πανεπιστήμιο;Αν είναι έτσι, εμένα μου φαίνεται τελέιως χαζό!!!!! Εξετάσεις, εξετάσεις και πάλι εξετάσεις.......Εξουθενωτικό ακούγεται, αλλά υποψιάζομαι ότι οι εξετάσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια θα είναι ευκολότερες από τώρα.
Παράθεση από: Green στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 04:13:33 pmΠαράθεση από: emmaki στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 04:06:08 pmΠαράθεση από: Green στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 03:53:40 pmΓια το νέο σύστημα πρόσβασης:Στην πρόταση για το νέο σύστημα πρόσβασης τα μαθήματα για εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση θα είναι 3-5, για τα οποία θα έχουν λόγο τα τμήματα των ΑΕΙ, που θα καθορίζουν και το συντελεστή βαρύτητας για κάθε μάθημα.Οι μαθητές θα εξετάζονται σε δύο ομάδες θεμάτων (για το απολυτήριο και για την εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση). Πρότασή μας είναι οι εξετάσεις να γίνονται την ίδια ημέρα και για τις δύο ομάδες θεμάτων. Τα θέματα της πρώτης ομάδας, για το απολυτήριο, θα είναι κοινά για όλους τους μαθητές πανελλαδικά. Οι μαθητές θα δίνουν όλα τα μαθήματα που διδάσκονται. Με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών οι μαθητές κάνουν επιλογές μαθημάτων και διδάσκονται 8 μαθήματα στην Γ’ Λυκείου, άρα θα δίνουν εξετάσεις σε 8 μαθήματα. Αν οι μαθητές δεν θέλουν να εισαχθούν στην Ανώτατη Εκπαίδευση δεν θα παίρνουν μέρος στην εξέταση της δεύτερης ομάδας θεμάτων.Για τμήματα που έχουν χαμηλή ζήτηση προτείνεται εισαγωγή χωρίς εξετάσεις. Για να καταλάβω, θα εξετάζονται πανελλαδικά σε 8 μαθήματα όλοι οι μαθητές (θέλουν δεν θέλουν να μπουν σε πανεπιστήμια) και μετά (ίσως και τις ίδιες μέρες) θε εξετάζονται και σε άλλα 3-5 μαθήματα για την εισαγωγή τους....Δηλαδή, κάποιος θα δίνει αρχαία εξεταζόμενος πανελλαδικά μαζί με όλους για να πάρει το απολυτήριο, και μετά θα ξαναδίνει αρχαία, πάλι εξεταζόμενος πανελλαδικά, αλλά μαζί με αυτούς που θέλουν να φοιτήσουν στην τριτοβάθμια, για να περάσει στο πανεπιστήμιο;Αν είναι έτσι, εμένα μου φαίνεται τελέιως χαζό!!!!! Εξετάσεις, εξετάσεις και πάλι εξετάσεις.......Εξουθενωτικό ακούγεται, αλλά υποψιάζομαι ότι οι εξετάσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια θα είναι ευκολότερες από τώρα.Ακόμα και έτσι να είναι, σου φαίνεται λογικό να εξετάζεσαι την ίδια μέρα 2 φορές στο ίδιο μάθημα, με διαφορετικά θέματα κάθε φορά;Ακόμα και άλλη μέρα να είναι η εξέταση, είναι λογικό αυτό;Παλιά με τις δέσμες, ναι δίναμε 2 φορές το ίδιο μάθημα (ενδοσχολικά και πανελλαδικά), αλλά στο σχολείο οι εξετάσεις ήταν απλά τυπικές. Δεν ήταν πανελλαδικού επιπέδου, με ό,τι και αν συνεπάγεται αυτό....ούτε φυσικά ήταν την ίδια μέρα!
Παράθεση από: emmaki στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 04:16:14 pmΠαράθεση από: Green στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 04:13:33 pmΠαράθεση από: emmaki στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 04:06:08 pmΠαράθεση από: Green στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 03:53:40 pmΓια το νέο σύστημα πρόσβασης:Στην πρόταση για το νέο σύστημα πρόσβασης τα μαθήματα για εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση θα είναι 3-5, για τα οποία θα έχουν λόγο τα τμήματα των ΑΕΙ, που θα καθορίζουν και το συντελεστή βαρύτητας για κάθε μάθημα.Οι μαθητές θα εξετάζονται σε δύο ομάδες θεμάτων (για το απολυτήριο και για την εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση). Πρότασή μας είναι οι εξετάσεις να γίνονται την ίδια ημέρα και για τις δύο ομάδες θεμάτων. Τα θέματα της πρώτης ομάδας, για το απολυτήριο, θα είναι κοινά για όλους τους μαθητές πανελλαδικά. Οι μαθητές θα δίνουν όλα τα μαθήματα που διδάσκονται. Με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών οι μαθητές κάνουν επιλογές μαθημάτων και διδάσκονται 8 μαθήματα στην Γ’ Λυκείου, άρα θα δίνουν εξετάσεις σε 8 μαθήματα. Αν οι μαθητές δεν θέλουν να εισαχθούν στην Ανώτατη Εκπαίδευση δεν θα παίρνουν μέρος στην εξέταση της δεύτερης ομάδας θεμάτων.Για τμήματα που έχουν χαμηλή ζήτηση προτείνεται εισαγωγή χωρίς εξετάσεις. Για να καταλάβω, θα εξετάζονται πανελλαδικά σε 8 μαθήματα όλοι οι μαθητές (θέλουν δεν θέλουν να μπουν σε πανεπιστήμια) και μετά (ίσως και τις ίδιες μέρες) θε εξετάζονται και σε άλλα 3-5 μαθήματα για την εισαγωγή τους....Δηλαδή, κάποιος θα δίνει αρχαία εξεταζόμενος πανελλαδικά μαζί με όλους για να πάρει το απολυτήριο, και μετά θα ξαναδίνει αρχαία, πάλι εξεταζόμενος πανελλαδικά, αλλά μαζί με αυτούς που θέλουν να φοιτήσουν στην τριτοβάθμια, για να περάσει στο πανεπιστήμιο;Αν είναι έτσι, εμένα μου φαίνεται τελέιως χαζό!!!!! Εξετάσεις, εξετάσεις και πάλι εξετάσεις.......Εξουθενωτικό ακούγεται, αλλά υποψιάζομαι ότι οι εξετάσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια θα είναι ευκολότερες από τώρα.Ακόμα και έτσι να είναι, σου φαίνεται λογικό να εξετάζεσαι την ίδια μέρα 2 φορές στο ίδιο μάθημα, με διαφορετικά θέματα κάθε φορά;Ακόμα και άλλη μέρα να είναι η εξέταση, είναι λογικό αυτό;Παλιά με τις δέσμες, ναι δίναμε 2 φορές το ίδιο μάθημα (ενδοσχολικά και πανελλαδικά), αλλά στο σχολείο οι εξετάσεις ήταν απλά τυπικές. Δεν ήταν πανελλαδικού επιπέδου, με ό,τι και αν συνεπάγεται αυτό....ούτε φυσικά ήταν την ίδια μέρα!Εφοσον ο βαθμός του απολυτηρίου θα μετρά για την εισαγωγή στα ΑΕΙ και ΤΕΙ δεν γίνεται πια να μην είναι κοινά πανελλαδικά και τα θέματα των απολυτηρίων. Αυτό όμως από μόνο του δεν συνεπάγεται ότι σώνει και καλά οι απολυτήριες εξετάσεις θα είναι πιο δύσκολες από ότι τώρα. Το να δίνουν δύο φορές την ίδια μέρα είναι το ζόρι.
Μπορεί να μην είναι πιο δύσκολες, αλλά και μόνο το ότι είναι πανελλαδικές, προκαλεί πίεση....Είναι τελείως άλλο πράγμα να σε βαθμολογεί ο καθηγητης που σε είχε όλη τη χρονιά και τελείως άλλο να σε βαθμολογεί κάποιος άγνωστος. Και δεν εννοώ ότι ο καθηγητήςβτου σχολείου θα είναι πιο ευνοϊκός.... Είναι η ψυχολογία που σου δημιουργείται......
Παράθεση από: emmaki στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 04:25:14 pmΜπορεί να μην είναι πιο δύσκολες, αλλά και μόνο το ότι είναι πανελλαδικές, προκαλεί πίεση....Είναι τελείως άλλο πράγμα να σε βαθμολογεί ο καθηγητης που σε είχε όλη τη χρονιά και τελείως άλλο να σε βαθμολογεί κάποιος άγνωστος. Και δεν εννοώ ότι ο καθηγητήςβτου σχολείου θα είναι πιο ευνοϊκός.... Είναι η ψυχολογία που σου δημιουργείται......Από την άλλη, εφόσον τόσα χρόνια ο βαθμός του απολυτηρίου Λυκείου χρησιμοποιείται και για τον διορισμό στο Δημόσιο μέσω των προκηρύξεων του ΑΣΕΠ, δεν είναι πιο δίκαιο και συγκρίσιμο όλοι αυτοί οι βαθμοί να έχουν προέλθει τουλάχιστον από απολυτήριες εξετάσεις με κοινά θέματα;
Παράθεση από: Green στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 04:31:02 pmΠαράθεση από: emmaki στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 04:25:14 pmΜπορεί να μην είναι πιο δύσκολες, αλλά και μόνο το ότι είναι πανελλαδικές, προκαλεί πίεση....Είναι τελείως άλλο πράγμα να σε βαθμολογεί ο καθηγητης που σε είχε όλη τη χρονιά και τελείως άλλο να σε βαθμολογεί κάποιος άγνωστος. Και δεν εννοώ ότι ο καθηγητήςβτου σχολείου θα είναι πιο ευνοϊκός.... Είναι η ψυχολογία που σου δημιουργείται......Από την άλλη, εφόσον τόσα χρόνια ο βαθμός του απολυτηρίου Λυκείου χρησιμοποιείται και για τον διορισμό στο Δημόσιο μέσω των προκηρύξεων του ΑΣΕΠ, δεν είναι πιο δίκαιο και συγκρίσιμο όλοι αυτοί οι βαθμοί να έχουν προέλθει τουλάχιστον από απολυτήριες εξετάσεις με κοινά θέματα;Από την άλλη δεν είναι ακόμα πιο λογικό, να δίνουν πανελλαδικές μια φορά και ο βαθμός να είναι ίδιος και στο απολυτήριο;Αφού οι σχολές θα καθορίζουν το συντελεστή.....Όσο για το να αποδεσμευτούν οι εξετάσεις από τα σχολεία...σε μια άλλη κοινωνία, ναι είναι το καλύτερο!Σε μια κοινωνία σαν την Ελληνική, όπου το φακελάκι δίνει και παίρνει, αν οι εξετάσεις πάνε στα πανεπιστήμια, αναρρωτιέμαι πόσοι θα περάσουν επειδή αξίζουν (ακόμα και αν ο μπαμπάς τους είναι οδοκαθαριστής και η μαμά τους καθαρίστρια) και πόσοι θα περάσουν "κάτω από το τραπέζι" (επειδή ο μπαμπάς τους είναι εργοστασιάρχης).....Εκτός, αν θέλουμε να φτιάξουμε μια κοινωνιά αυστηρά (ή ακόμα πιο αυστηρά) ταξική, όπου το παιδί του γιατρού γίνεται γιατρός και το παιδί του οδοκαθαριστή γίνεται οδοκαθαριστής....
Παράθεση από: emmaki στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 04:39:53 pmΠαράθεση από: Green στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 04:31:02 pmΠαράθεση από: emmaki στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 04:25:14 pmΜπορεί να μην είναι πιο δύσκολες, αλλά και μόνο το ότι είναι πανελλαδικές, προκαλεί πίεση....Είναι τελείως άλλο πράγμα να σε βαθμολογεί ο καθηγητης που σε είχε όλη τη χρονιά και τελείως άλλο να σε βαθμολογεί κάποιος άγνωστος. Και δεν εννοώ ότι ο καθηγητήςβτου σχολείου θα είναι πιο ευνοϊκός.... Είναι η ψυχολογία που σου δημιουργείται......Από την άλλη, εφόσον τόσα χρόνια ο βαθμός του απολυτηρίου Λυκείου χρησιμοποιείται και για τον διορισμό στο Δημόσιο μέσω των προκηρύξεων του ΑΣΕΠ, δεν είναι πιο δίκαιο και συγκρίσιμο όλοι αυτοί οι βαθμοί να έχουν προέλθει τουλάχιστον από απολυτήριες εξετάσεις με κοινά θέματα;Από την άλλη δεν είναι ακόμα πιο λογικό, να δίνουν πανελλαδικές μια φορά και ο βαθμός να είναι ίδιος και στο απολυτήριο;Αφού οι σχολές θα καθορίζουν το συντελεστή.....Όσο για το να αποδεσμευτούν οι εξετάσεις από τα σχολεία...σε μια άλλη κοινωνία, ναι είναι το καλύτερο!Σε μια κοινωνία σαν την Ελληνική, όπου το φακελάκι δίνει και παίρνει, αν οι εξετάσεις πάνε στα πανεπιστήμια, αναρρωτιέμαι πόσοι θα περάσουν επειδή αξίζουν (ακόμα και αν ο μπαμπάς τους είναι οδοκαθαριστής και η μαμά τους καθαρίστρια) και πόσοι θα περάσουν "κάτω από το τραπέζι" (επειδή ο μπαμπάς τους είναι εργοστασιάρχης).....Εκτός, αν θέλουμε να φτιάξουμε μια κοινωνιά αυστηρά (ή ακόμα πιο αυστηρά) ταξική, όπου το παιδί του γιατρού γίνεται γιατρός και το παιδί του οδοκαθαριστή γίνεται οδοκαθαριστής....Δηλαδή να ο βαθμός των πανελληνίων να είναι και ο βαθμός του απολυτηρίου; Μα τότε αυτοί που δεν ενδιαφέρονται να δώσουν πανελλήνιες θα έχουν καλύτερες βαθμολογίες από τις πολύ πιο εύκολες απολυτήριες εξετάσεις. Για την κοινωνία το ίδιο γίνεται και τώρα. Ο γιός του μεγαλογιατρού κάνει τα πιο ακριβά ιδιαίτερα, ενώ του εργάτη πάει στο φροντιστήριο της γειτονιάς. Άσε που του μεγαλογιατρού πάει κατευθείαν στο Λονδίνο και πιάνει θέση ως στέλεχος με το που θα γυρίσει.
Είναι ενδεικτικό της σημασίας που μάθαμε εμείς ως εκπ/κοί(!!!) και πολίτες να δίνουμε στην παιδεία,ώστε να θεωρούμε τα τεχνικά προβλήματα (στα οποία υπάρχουν λύσεις έτσι και το θέλουμε πραγματικά) ικανά για να επιβάλουν την αμορφωσιά και την ανωριμότητα.