*

Αποστολέας Θέμα: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 15276 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #28 στις: Φεβρουαρίου 02, 2012, 04:06:28 pm »
Για τρία χρόνια ένας μαθητής με την οικογένοια του θα δίνουν εξετάσεις για την αποφοίτηση ή για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο. Δώστε στο λαό εξετάσεις να ασχολείται και να τρέχει σαν βλάκας και δεν θα χει ούτε χρόνο ούτε όρεξη ν ασχολείται να οτιδήποτε άλλο. Το λύκειο μετατρέπεται σε εξεταστικό κέντρο οι γονείς και οι μαθητές σε υποψήφιους φοιτητές από την Α Λυκείου. Ντροπή και αίσχος για τις μπούρδες που μας πλασσάρουν σαν νέες αλλαγές.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #29 στις: Φεβρουαρίου 02, 2012, 04:14:30 pm »
Εμείς οι εκπαιδευτικοί δεν θέλουμε να καταπολεμηθούν τα φροντιστήρια, γιατί από αυτά τρώνε ψωμάκι χιλιάδες αδιόριστοι συνάδελφοι εδώ και δεκαετίες. Όπως έβγαζαν και το παντεσπάνι τους και χιλιάδες διορισμένοι. Ας είμαστε ειλικρινείς τουλάχιστον μεταξύ μας. Και για αυτό το λόγο εγώ είμαι πολύ επιφυλακτικός όταν ακούω προτάσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας για αλλαγές στα συστήματα εξετάσεων με σκοπό και την μείωση των φροντιστηρίων.
Σκοπός δε θα έπρεπε να είναι η μείωση των φροντιστηρίων, αλλά η παροχή καλύτερης εκπαίδευσης. Επίσης, όσο και να βελτιωθεί η παρεχόμενη εκπαίδευση, και πάλι δεν είμαι κατά των φροντιστηρίων. Αρκεί, βέβαια, ο στόχος να είναι η παροχή πραγματικής βοήθειας στο μαθητή και όχι η εκμετάλλευση.  Αν εγώ, ως γονιός κρίνω ότι το παιδί μου θα ωφεληθεί με το φροντιστήριο, γιατί να μην το στείλω; Αν, επίσης, γνωρίζω ότι ο τάδε πολύ καλός καθηγητής είναι μόνιμος , γιατί να μη στείλω το παιδί μου σε αυτόν, αλλά να το στείλω σε κάποιον για τον οποίο δεν είμαι σίγουρος; Πολλές φορές πάντως οι γονείς στέλνουν τα παιδιά τους, επειδή έχουν τη λανθασμένη νοοτροπία ότι μόνο με το φροντιστήριο θα ωφεληθεί το παιδί τους. Κάποιες φορές χρειάζεται, αλλά όχι πάντα.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #30 στις: Φεβρουαρίου 02, 2012, 04:54:23 pm »
Εμείς οι εκπαιδευτικοί δεν θέλουμε να καταπολεμηθούν τα φροντιστήρια, γιατί από αυτά τρώνε ψωμάκι χιλιάδες αδιόριστοι συνάδελφοι εδώ και δεκαετίες. Όπως έβγαζαν και το παντεσπάνι τους και χιλιάδες διορισμένοι. Ας είμαστε ειλικρινείς τουλάχιστον μεταξύ μας. Και για αυτό το λόγο εγώ είμαι πολύ επιφυλακτικός όταν ακούω προτάσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας για αλλαγές στα συστήματα εξετάσεων με σκοπό και την μείωση των φροντιστηρίων.
Σκοπός δε θα έπρεπε να είναι η μείωση των φροντιστηρίων, αλλά η παροχή καλύτερης εκπαίδευσης. Επίσης, όσο και να βελτιωθεί η παρεχόμενη εκπαίδευση, και πάλι δεν είμαι κατά των φροντιστηρίων. Αρκεί, βέβαια, ο στόχος να είναι η παροχή πραγματικής βοήθειας στο μαθητή και όχι η εκμετάλλευση.  Αν εγώ, ως γονιός κρίνω ότι το παιδί μου θα ωφεληθεί με το φροντιστήριο, γιατί να μην το στείλω; Αν, επίσης, γνωρίζω ότι ο τάδε πολύ καλός καθηγητής είναι μόνιμος , γιατί να μη στείλω το παιδί μου σε αυτόν, αλλά να το στείλω σε κάποιον για τον οποίο δεν είμαι σίγουρος; Πολλές φορές πάντως οι γονείς στέλνουν τα παιδιά τους, επειδή έχουν τη λανθασμένη νοοτροπία ότι μόνο με το φροντιστήριο θα ωφεληθεί το παιδί τους. Κάποιες φορές χρειάζεται, αλλά όχι πάντα.
Kαταρχήν εγώ επισήμανα την υποκρισία της εκπαιδευτικής κοινότητας στο θέμα της παραπαιδείας. Παρόλα αυτά στην Ελλάδα η φροντιστηριακή εκπαίδευση έχει γιγαντωθεί περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη χώρα. Μαθητές άλλων χωρών δεν ξέρουν τι είναι το φροντιστήριο. Εκεί το φροντιστήριο είναι μία βοήθεια για τον αδύναμο μαθητή, εδώ είναι μέχρι και για να κάνει τους άριστους πιο άριστους. Και φυσικά δεν είναι καθόλου λογικό ο έλληνας φορολογούμενος να πληρώνει για την εκπαίδευση του παιδιού του το δημόσιο σχολείο το πρωί και να ξαναπληρώνει το απόγευμα για το φροντιστήριο. Είναι η ίδια λογική που ο γιατρός του νοσοκομείου σου ζητά φακελάκι, για να κάνει την δουλειά για την όποια τον έχεις ήδη πληρώσει μέσα από τη φορολογίας σου. Για τους δε μόνιμους τα ιδιαίτερα είναι απολύτως παράνομα, όχι μόνο γιατί είναι μαύρα χρήματα,  αλλά και γιατί τα απαγορεύει ο δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας.

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #31 στις: Φεβρουαρίου 02, 2012, 05:12:26 pm »

Kαταρχήν εγώ επισήμανα την υποκρισία της εκπαιδευτικής κοινότητας στο θέμα της παραπαιδείας. Παρόλα αυτά στην Ελλάδα η φροντιστηριακή εκπαίδευση έχει γιγαντωθεί περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη χώρα. Μαθητές άλλων χωρών δεν ξέρουν τι είναι το φροντιστήριο. Εκεί το φροντιστήριο είναι μία βοήθεια για τον αδύναμο μαθητή, εδώ είναι μέχρι και για να κάνει τους άριστους πιο άριστους. Και φυσικά δεν είναι καθόλου λογικό ο έλληνας φορολογούμενος να πληρώνει για την εκπαίδευση του παιδιού του το δημόσιο σχολείο το πρωί και να ξαναπληρώνει το απόγευμα για το φροντιστήριο. Είναι η ίδια λογική που ο γιατρός του νοσοκομείου σου ζητά φακελάκι, για να κάνει την δουλειά για την όποια τον έχεις ήδη πληρώσει μέσα από τη φορολογίας σου. Για τους δε μόνιμους τα ιδιαίτερα είναι απολύτως παράνομα, όχι μόνο γιατί είναι μαύρα χρήματα,  αλλά και γιατί τα απαγορεύει ο δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας.
Εγώ εστίασα στην οπτική του γονιού. Αν θέλει να στείλει το παιδί του φροντιστήριο, πού το πρόβλημα; Σαφώς και απαγορεύεται ο μόνιμος να κάνει φροντιστήρια.

P.S. Ίσως στο άλλο μήνυμα δεν έπρεπε να βάλω σε παράθεση την απάντησή σου. Αναφερόμουν γενικότερα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #32 στις: Φεβρουαρίου 02, 2012, 05:25:50 pm »

Kαταρχήν εγώ επισήμανα την υποκρισία της εκπαιδευτικής κοινότητας στο θέμα της παραπαιδείας. Παρόλα αυτά στην Ελλάδα η φροντιστηριακή εκπαίδευση έχει γιγαντωθεί περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη χώρα. Μαθητές άλλων χωρών δεν ξέρουν τι είναι το φροντιστήριο. Εκεί το φροντιστήριο είναι μία βοήθεια για τον αδύναμο μαθητή, εδώ είναι μέχρι και για να κάνει τους άριστους πιο άριστους. Και φυσικά δεν είναι καθόλου λογικό ο έλληνας φορολογούμενος να πληρώνει για την εκπαίδευση του παιδιού του το δημόσιο σχολείο το πρωί και να ξαναπληρώνει το απόγευμα για το φροντιστήριο. Είναι η ίδια λογική που ο γιατρός του νοσοκομείου σου ζητά φακελάκι, για να κάνει την δουλειά για την όποια τον έχεις ήδη πληρώσει μέσα από τη φορολογίας σου. Για τους δε μόνιμους τα ιδιαίτερα είναι απολύτως παράνομα, όχι μόνο γιατί είναι μαύρα χρήματα,  αλλά και γιατί τα απαγορεύει ο δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας.
Εγώ εστίασα στην οπτική του γονιού. Αν θέλει να στείλει το παιδί του φροντιστήριο, πού το πρόβλημα; Σαφώς και απαγορεύεται ο μόνιμος να κάνει φροντιστήρια.

P.S. Ίσως στο άλλο μήνυμα δεν έπρεπε να βάλω σε παράθεση την απάντησή σου. Αναφερόμουν γενικότερα.
Tι σημαίνει όμως "θέλει"; Πληρώνει απλά γιατί το θέλει ή γιατί κρίνει ότι πρέπει να το κάνει; Και από που κρίνει ο γονιός αν χρειάζεται; Μήπως πολλοί το κάνουν απλά γιατί "το κάνουν όλοι" και επίσης πολλοί αναγκάζονται γιατί βλέπουν ότι η δουλειά στο σχολείο δεν αρκεί για τις απαιτήσεις των πανελληνίων;

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #33 στις: Φεβρουαρίου 02, 2012, 05:39:18 pm »
Γιατι εγω νομιζω πως ολα αυτα που λενε για το νεο συστημα (εδω και 2 μερες) καταλαβαινω πως ειναι το λυκειο που εχει ανακοινωθει εδω και καποιους μηνες με τις κατευθυνσεις Α και

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #34 στις: Φεβρουαρίου 02, 2012, 05:44:12 pm »
Οχι ,αναμορφωθηκε σε καποια σημεια απο τον Μπαμπινιωτη.

Αποσυνδεδεμένος Empedocles

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #35 στις: Φεβρουαρίου 02, 2012, 05:45:45 pm »
Οι εξετάσεις που θα δίνουν πανελλαδικά οι μαθητές στην Α και

Αποσυνδεδεμένος marinadim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #36 στις: Φεβρουαρίου 02, 2012, 05:47:19 pm »
Τι να σας πω, εγώ εξαρχής θεώρησα δεδομένο ότι πρόκειται για αυτό που έχει ήδη ανακοινωθεί. Τι άλλαξε ο Μπαμπινιώτης; Επενέβη και στη δομή του προγράμματος, και όχι μόνο στο εξεταστικό σύστημα;

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #37 στις: Φεβρουαρίου 02, 2012, 05:50:24 pm »
Τι να σας πω, εγώ εξαρχής θεώρησα δεδομένο ότι πρόκειται για αυτό που έχει ήδη ανακοινωθεί. Τι άλλαξε ο Μπαμπινιώτης; Επενέβη και στη δομή του προγράμματος, και όχι μόνο στο εξεταστικό σύστημα;
Όσα είχαν ανακοινωθεί ήταν για τη δομή του Νέου Λυκείου. Χθες κατέθεσαν την πρόταση για τις πανελλήνιες. Δεν αναιρεί λοιπόν η χθεσινή ανακοίνωση την προηγούμενη.

Αποσυνδεδεμένος Empedocles

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #38 στις: Φεβρουαρίου 02, 2012, 05:54:27 pm »
Διότι άν είναι πανελλαδικά οι προαγωγικές από τη μία θα λυθεί το πρόβλημα του διαφορετικού τρόπου βαθμολόγησης, αλλά και το γεγονός ότι πολλοί περνάνε ταξεις δια της ... παρουσίας, αλλά στις εξετάσεις θα γίνει ο κλαυθμός και ο οδυρμός !

Αποσυνδεδεμένος atem

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 351
  • Thessaloniki
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #39 στις: Φεβρουαρίου 02, 2012, 05:54:49 pm »
αλλά και γιατί τα απαγορεύει ο δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας.

Εδω γελαμε... ;D ;D ;D
Αναστασιάδης η Τάνκς;
Δογματικώς ΠΕ03.

Αποσυνδεδεμένος marinadim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #40 στις: Φεβρουαρίου 02, 2012, 06:04:27 pm »
Τι να σας πω, εγώ εξαρχής θεώρησα δεδομένο ότι πρόκειται για αυτό που έχει ήδη ανακοινωθεί. Τι άλλαξε ο Μπαμπινιώτης; Επενέβη και στη δομή του προγράμματος, και όχι μόνο στο εξεταστικό σύστημα;
Όσα είχαν ανακοινωθεί ήταν για τη δομή του Νέου Λυκείου. Χθες κατέθεσαν την πρόταση για τις πανελλήνιες. Δεν αναιρεί λοιπόν η χθεσινή ανακοίνωση την προηγούμενη.


Ευχαριστούμε για τη διευκρίνιση, Green.

atem, δυσκολεύομαι να καταλάβω τι ακριβώς σε κάνει και γελάς. Το ότι μεγάλο μέρος των εκπαιδευτικών δε συμμορφώνεται με τη νομοθεσία δυστυχώς μόνο για γέλια δεν είναι.

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Νέο σύστημα πρόσβασης στην Tριτοβάθμια Eκπαίδευση και Νέο Λύκειο
« Απάντηση #41 στις: Φεβρουαρίου 02, 2012, 08:52:31 pm »
Εμείς οι εκπαιδευτικοί δεν θέλουμε να καταπολεμηθούν τα φροντιστήρια, γιατί από αυτά τρώνε ψωμάκι χιλιάδες αδιόριστοι συνάδελφοι εδώ και δεκαετίες. Όπως έβγαζαν και το παντεσπάνι τους και χιλιάδες διορισμένοι. Ας είμαστε ειλικρινείς τουλάχιστον μεταξύ μας. Και για αυτό το λόγο εγώ είμαι πολύ επιφυλακτικός όταν ακούω προτάσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας για αλλαγές στα συστήματα εξετάσεων με σκοπό και την μείωση των φροντιστηρίων.
Σκοπός δε θα έπρεπε να είναι η μείωση των φροντιστηρίων, αλλά η παροχή καλύτερης εκπαίδευσης. Επίσης, όσο και να βελτιωθεί η παρεχόμενη εκπαίδευση, και πάλι δεν είμαι κατά των φροντιστηρίων. Αρκεί, βέβαια, ο στόχος να είναι η παροχή πραγματικής βοήθειας στο μαθητή και όχι η εκμετάλλευση.  Αν εγώ, ως γονιός κρίνω ότι το παιδί μου θα ωφεληθεί με το φροντιστήριο, γιατί να μην το στείλω; Αν, επίσης, γνωρίζω ότι ο τάδε πολύ καλός καθηγητής είναι μόνιμος , γιατί να μη στείλω το παιδί μου σε αυτόν, αλλά να το στείλω σε κάποιον για τον οποίο δεν είμαι σίγουρος; Πολλές φορές πάντως οι γονείς στέλνουν τα παιδιά τους, επειδή έχουν τη λανθασμένη νοοτροπία ότι μόνο με το φροντιστήριο θα ωφεληθεί το παιδί τους. Κάποιες φορές χρειάζεται, αλλά όχι πάντα.
Μα φυσικά και σκοπός μιας δημοκρατικής κοινωνίας θα πρέπει να είναι η μείωση της παρα-παιδείας,η οποία καταστρέφει την δημόσια εκπαίδευση και την παροχή ίσων ευκαιριών.Το εκπ/κό σύστημα τί σκοπό έχει;Την επαγγελματική κατάρτιση;Γιατί ουσιαστικά περί αυτού πρόκειται.Τους προσφέρουμε άχρηστες αποσπασματικές πληροφορίες (λίγους μήνες μετά τις πανελλήνιες δεν θυμούνται και πολλά π.χ. από την ιστορία του τόπου τους), μόνο και μόνο για να μπουν στο πανεπιστήμιο(μόνο γνώσεις δεν είναι,καθώς το παιδί δεν μαθαίνει να αγαπάει τη γνώση).

Ο γονιός θα έπρεπε να ενδιαφέρεται για την καλλιέργεια κριτικής σκέψης,την ενθάρρυνση των πνευματικών αναζητήσεων του εφήβου (κάτι απαραίτητο για την ωρίμασή του) και γενικά την απόλαυση αυτής της πολύ σημαντικής ηλικίας.Αντ΄αυτού παράγουμε αμόρφωτους και ανώριμους ιδιώτες (καμιά σχέση με συνειδητοποιημένους πολίτες).Ο Ελληνας ζει παρατεταμένη μετεφηβική ηλικία προσπαθώντας να αναπληρώσει το χαμένο χρόνο.

Οσο λοιπόν δεν αποφασίζουμε να καταπολεμήσουμε την παρα-παιδεία δεν δικαιούμαστε να γκρινιάζουμε για τα χάλια της ελληνικής κοινωνίας.Αν θέλει ένας γονέας να βοηθήσει το παιδί του στο δημοτικό ή στις πρώτες τάξεις του γυμνασίου,επειδή έχει κάποιο μαθησιακό πρόβλημα,να το καταλάβω.Αλλά όχι αυτή η κατάντια,όπου το φροντιστήριο έχει αντικαταστήσει το σχολείο...

Οσο επίσης δεν αποφασίζουμε να καταπολεμήσουμε την παρα-παιδεία δεν δικαιούμαστε να γκρινιάζουμε για τη μισθολογική και κοινωνική απαξίωση του κλάδου.Ούτε για το ότι δεν καταφέρνουμε να κάνουμε ούτε μια απεργία της προκοπής...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 553
Σύνολο: 554

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.