0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ως προς τις μεταθέσεις,το ζητούμενο είναι να δίνονται σε οργανικά κενά.Αυτό λέει η λογική,όσο κι αν δεν μας συμφέρει.
η ύπαρξη κενής οργανικής θέσης ως απαραίτητη προυπόθεση για την πραγματοποίηση της μετάθεσης
η διάθεση του υπεράριθμου σε γειτονική διεύθυνση που έχει ανάγκες αντί να δουλεύει 2-3 ώρες την εβδομάδα[/b]
το κόψιμο των μαιμού δυσπροσίτων
η μοριοδότηση στο σύστημα των αποσπάσεων
ο διορισμός αποκλειστικά μέσω ΑΣΕΠ
Επίσης, το παρόν θέμα θα κλειδωθεί, ύστερα και από δική σας πρόταση , με τη σύμφωνη γνώμη των διαχειριστών
Damien,αυτά που γράφεις εννοούσα όταν μιλούσα για παραλείψεις ή στρεβλώσεις.
Παράθεση από: rublev στις Μαρτίου 07, 2012, 09:15:28 pmDamien,αυτά που γράφεις εννοούσα όταν μιλούσα για παραλείψεις ή στρεβλώσεις.Ωστοσο, εγω κρινω εκ του αποτελεσματος και δεν αξιολογω προθεσεις, διοτι, ως γνωστον, ο δρομος για την κολαση ειναι στρωμενος με αγαθες προθεσεις.
Η Παιδεια δεν εγινε καλυτερη επι των ημερων της Δ., το αντιθετο μαλιστα.Η Δ θεωρησε αντιπαλο τον εκπαιδευτικο κ εχασε το στοχο της το μαθητη .Οχυρωθηκε πισω απο τον ασεπ ως οχημα αξιοκρατιας που θα φερει την επανασταση στην παιδεια.