0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η έννοια των επιλαχόντων ασεπιτών καταργήθηκε πρόσφατα με νομική διάταξη.
Το θέμα δεν είναι ποιά από τις δύο κατηγορίες είναι καλύτερη, το 24μηνο ή το 40%. Το θέμα είναι ότι και οι δύο δεν είναι διοριστέοι του ΑΣΕΠ είτε επειδή έγραψαν και απέτυχαν ή δεν έπιασαν καν τη βάση του διαγωνισμού.Το σύνταγμα εδώ και μια δεκαετία λέει ότι μόνο μέσω ΑΣΕΠ πρέπει να διορίζεται κανείς στο δημόσιο.Με βάση αυτό καταλαβαίνεις ότι όλοι οι διορισμοί από οποιεσδήποτε κατηγορίες είναι αντισυνταγματικοί.
Και πάλι μια μικρή ένσταση ! όσοι είναι στο 24 +ΑΣΕΠ εάν οι διορισμοί γίνονταν όπως λες δηλαδή 100 % ΑΣΕΠ και ξέρω ότι ισχύει αυτό με το Σύνταγμα και δεν υπήρχε το 40% όλοι εμείς οι πρότεροι επιτυχόντες αλλά αδιόριστοι του 24 + ασεπ θα ήμασταν προ πολλού διορισμένοι
Στην περίπτωση του 24μήνου τουλάχιστον υπάρχει ΑΣΕΠ. Επομένως δεν υπάρχει αντισυνταγματικότητα στους διορισμούς τους. Δε νομίζω ότι το σύνταγμα απαγορεύει το κριτήριο της προϋπηρεσίας, που υπάρχει και στο 24μηνο και στον πίνακα επιτυχόντων του Ασεπ. Απλά είναι δύο διαφορετικοί πίνακες διορισμού, ενώ θα ήταν καλύτερα να έχουμε έναν.
Το σύνταγμα δε θεωρεί κριτήριο διορισμού την προϋπηρεσία. Αυτό γινόταν τόσα χρόνια στη χώρα μας και είναι λάθος. Κάποιοι κατάφερναν να ανανεώνουν τις συμβάσεις τους στο δημόσιο και διεκδικούσαν μονιμότητα. Αυτό δε μπορεί να γίνεται πλέον. Και εφόσον συμφωνείς ότι θα ήταν καλύτερο να είχαμε έναν και μοναδικό πίνακα διορισμού, καταλαβαίνεις ότι αυτός θα έπρεπε να είναι ένας πίνακας με τους διοριστέους του ΑΣΕΠ, έστω με τη μοριοδότηση που δίνει από εκεί και πέρα ο 3848...αλλά ένας και μόνο πίνακας, όχι τόσους που έχουμε τώρα!
Δεν καταλαβαίνω λοιπόν συνάδελφοι και σας παρακαλώ να μου το εξηγήσετε:θέλετε η προυπηρεσία σας να υπολογιστεί διπλά;Δηλαδή,μια στον ΑΣΕΠ και άλλη μια για να διοριστείτε;