0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σχετικά με την είδηση από το defencenet..1ον γενικά δεν είναι ένα έγκυρο σάιτ2ον στο θέμα που αναφέρει (το οποίο δημοσιεύτηκε από χτες ανοιχτά έτσι κι αλλιώς) έχει να κάνει με τα CDS, κοινώς κάποιοι θα τα κονομήσουν γερά! Θυμάστε μια είδηση παλιότερα ότι ένα από τα αδερφάκια του ΓΑΠ είχε αγοράσει CDS (ποντάροντας ουσιαστικά στη χρεοκοπία της χώρας); Αν αληθεύει εκείνη η είδηση (ποτέ δεν διελευκάνθηκε το θέμα), τότε έχουμε να κάνουμε όχι με πιστωτικό γεγονός.. αλλά με εθνοπροδοτικό γεγονός! Όχι ότι υπάρχει αμφιβολία..
Ο φίλος Empedocles περιέγραψε σε μια παράγραφο το πιο σημαντικό πρόβλημα της β/θμιας εκπαίδευσης. Όταν οι πάντες, ακόμα και οι πιο προκλητικά αδιάφοροι, περνάν τις τάξεις με περισσή ευκολία, επειδή "έτσι είναι το σύστημα" ε ότι και να γίνει δεν πρόκειται να βελτιωθεί το επίπεδο της μόρφωσης που λαμβάνουν. Αν δεν αρχίσει να κόβεται ένα 20% τουλάχιστον από την πρώτη τάξη του Γυμνασίου ε δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα. Και φυσικά τίνος είναι η ευθύνη; Του "συστήματος"; Η αποκλειστική ευθύνη είναι των καθηγητών γιατί αυτοί είναι που βάζουν τους βαθμούς. Οπότε πρέπει να το παραδεχτούμε ότι έχουμε ένα τεράστιο μέρος της ευθύνης και να αλλάξουμε τον τρόπο που σκεφτόμαστε (βάλτους εκεί ένα 10 να περάσουν την τάξη, να μην τους έχω και του χρόνου στο κεφάλι μου ! ). Δηλαδή αν δεν δοθεί εντολή εκ των άνωθεν για πιο αυστηρή βαθμολόγηση, κοινώς αν δεν υπάρχει μπαμπούλας να μας εξωθεί, δεν μπορούμε από μόνοι μας να κάνουμε το αυτονόητο ;Σας διαβεβαιώ ότι αν γινόταν αυτό το πολύ μικρό βήμα εκ μέρους μας, τότε και το μάθημα θα γινόταν πολύ πιο καλό, αφού, αναγκαστικά θα δείχναν ενδιαφέρον πολλοί περισσότεροι μαθητές, αν θέλανε να περάσουν την τάξη και γενικότερα το επίπεδο των γνώσεων των μαθητών θα ανέβαινε σημαντικά.Τέλος φυσικά και συμφωνώ ότι οι καθηγητές πρέπει να είναι καλοπληρωμένοι και γενικότερα να τους δίνονται κίνητρα για καλύτερη απόδοση (ακόμα και μέσω της αξιολόγησης) αλλά όσο και αν ανέβουν οι μισθοί (θεωρητικά μιλάμε, το ξέρω ότι δεν πρόκειται να ανέβουν για αρκετά χρόνια ...) το επίπεδο της μάθησης δεν πρόκειται να ανέβει αν δεν αντιμετωπιστούν κάποια χρόνια προβλήματα, όπως αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω.