*

Αποστολέας Θέμα: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες  (Αναγνώστηκε 69175 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #14 στις: Μάιος 27, 2012, 01:57:10 πμ »
Στα Μαθηματικά κανείς δεν ήξερε να μας πει συγκεκριμένες οδηγίες.

Ας πουμε αν ο μαθητής μου πει προφορικά, "για να βρω τον μέσο όρο θα προσθέσω τις τιμές και θα διαιρέσω με το πλήθος του", εγώ θα το βαθμολογήσω σωστά, χωρίς να μου κάνει τις πράξεις και να βρει αποτέλεσμα;

περιγράφοντας προφορικά τον τρόπο λύσης μιας άσκησης παίρνει 20 δηλαδή και χωρίς να εχει γράψει απολύτως τίποτα στο τετράδιο;

ας πει κάποιος Μαθηματικός ειδικής αγωγής, ή κάποιος που ξέρει

Αν βαθμολογείς το αν ξέρει τον μέσο όρο τότε σου απάντησε σωστά. Αν το ερώτημα λοιπόν έδινε 2 μονάδες ως άριστα τότε απάντησε. Αν θεωρείς ότι μπορεί να κάνει λάθος στις πράξεις τότε βάλτον να κάνει τις πράξεις 2+3+4+2+3+6+10+1/8 π.χ. αν δεν βρει το αποτέλεσμα τότε κόψτου μονάδες... αλήθεια πόσες μονάδες θα κόψεις από τις 2 ? 0.1  0.2 0.3 ?  το θέμα είναι μπορείς να καταλάβεις που έκανε το λάθος ? π.χ. το έκανε γιατί είδε το 6 για 9 γιατί αντί για + έκανε x, ή απλά γιατί έβαλε τα ψηφία σε λάθος θέση στην πρόσθεση που έκανε στο χαρτί ? όταν το καταλάβεις αν το καταλάβεις που το έκανε το λάθος ξέρεις αν αυτό οφείλετε την ειδική δυσκολία που έχει ? και σε ξαναρωτάω άλλη μια φορά και μην μου ξαναπείς ότι στους άλλους μαθητές κόβεις μονάδες στις πράξεις, εσύ αξιολογείς το αν μαθητής κάνει σωστά τις πράξεις ή αν κατέχει την λογικομαθηματική σκέψη και την μαθηματική έννοια της ενότητα (π.χ. μέση τιμή)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:48:21 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 27, 2012, 08:15:24 πμ »
Αν βαθμολογείς το αν ξέρει τον μέσο όρο τότε σου απάντησε σωστά.
Μα αυτό ρωτάω! Τι πρέπει να βαθμολογήσω?

Εδώ μιλάμε για την ΣΤατιστική.
Η συμπλήρωση του πίνακα για παράδειγμα απαιτεί αρκετές πράξεις.

Η ερώτησή μου είναι πολύ σαφής: Αν ο μαθητής ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΏΣΕΙ καθόλου τον πίνακα, και απλά μου περιγράψει τον τρόπο που θα υπολογίσει την κάθε στήλη, εγώ θα πρέπει να το πάρω σωστό και να δώσω όλες τις μονάδες;

Φυσικά και στους κανονικούς μαθητές θα έκοβα πολλές μονάδες αν έβλεπα έναν πίνακα τελείως κενό, και μου έγραφε κάποιος ότι για τον υπολογισμό της τάδε στήλης θα διαρέσω τα νούμερα από την τάδε στήλη με το πλήθος κλπ κλπ.

Τα ερωτήματα είναι πάρα πολλά για τον τρόπο εξέτασης προφορικά:
Αν μου πει ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ το πως θα παραγωγίσει το κλάσμα,  και μετά μου πει ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ότι θα μελετήσω το πρόσημο της παραγώγου και έτσι θα βρω την μονοτονία, χωρίς να δω απολύτως τίποτα γραπτά (αφού ο μαθητής εξετάζεται προφορικά εξάλλου) εγώ θα το πάρω σωστά;

(δεν μιλάω για το αν στο τέλος το 6 μου το γράψε 9. Άντε!)

Μιλάμε αν αντί για 8 σελίδες γραπτού που θα πρέπει να έχει υπο κανονικές συνθήκες, εγώ δεν δω τίποτα γραπτά και μου κάνει μια ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ περιγραφή-σκιαγράφηση για το πως λύνεται η κάθε άσκηση. Εγώ θα πρέπει να το πάρω σωστά και να του βάλω 20?

Πιστεύω ότι είμαι πολύ σαφής

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 27, 2012, 10:30:03 πμ »
Το διαδίκτυο αφορά απλή ανταλλαγή πληροφοριών. Εσύ ρωτάς για το καθαρά παιδαγωγικό κομμάτι της αξιολόγησης. Μήπως ελπίζεις να πετύχεις το σχολικό σύμβουλο στο φόρουμ; :P

Αποσυνδεδεμένος ga

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 29, 2012, 02:04:30 πμ »
Αν βαθμολογείς το αν ξέρει τον μέσο όρο τότε σου απάντησε σωστά.
Μα αυτό ρωτάω! Τι πρέπει να βαθμολογήσω?

Εδώ μιλάμε για την ΣΤατιστική.
Η συμπλήρωση του πίνακα για παράδειγμα απαιτεί αρκετές πράξεις.

Η ερώτησή μου είναι πολύ σαφής: Αν ο μαθητής ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΏΣΕΙ καθόλου τον πίνακα, και απλά μου περιγράψει τον τρόπο που θα υπολογίσει την κάθε στήλη, εγώ θα πρέπει να το πάρω σωστό και να δώσω όλες τις μονάδες;

Φυσικά και στους κανονικούς μαθητές θα έκοβα πολλές μονάδες αν έβλεπα έναν πίνακα τελείως κενό, και μου έγραφε κάποιος ότι για τον υπολογισμό της τάδε στήλης θα διαρέσω τα νούμερα από την τάδε στήλη με το πλήθος κλπ κλπ.

Τα ερωτήματα είναι πάρα πολλά για τον τρόπο εξέτασης προφορικά:
Αν μου πει ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ το πως θα παραγωγίσει το κλάσμα,  και μετά μου πει ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ότι θα μελετήσω το πρόσημο της παραγώγου και έτσι θα βρω την μονοτονία, χωρίς να δω απολύτως τίποτα γραπτά (αφού ο μαθητής εξετάζεται προφορικά εξάλλου) εγώ θα το πάρω σωστά;

(δεν μιλάω για το αν στο τέλος το 6 μου το γράψε 9. Άντε!)

Μιλάμε αν αντί για 8 σελίδες γραπτού που θα πρέπει να έχει υπο κανονικές συνθήκες, εγώ δεν δω τίποτα γραπτά και μου κάνει μια ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ περιγραφή-σκιαγράφηση για το πως λύνεται η κάθε άσκηση. Εγώ θα πρέπει να το πάρω σωστά και να του βάλω 20?

Πιστεύω ότι είμαι πολύ σαφής

Νομίζω ότι στο κομμάτι της στατιστικής αρκείσαι στο να σου περιγράψει τον τρόπο, το πώς βρίσκει δλδ το κάθε κελί του πίνακα. Θα μου φαινόταν περίεργο να απαιτήσουμε να κάνουν με το μυαλό τους πράξεις (διαιρέσεις κυρίως) που καταλήγουν σε δεκαδικά, κλπ κλπ. Από την άλλη, πιστεύω ότι δεν είναι τόσο πολύπλοκο να βάλει μια τιμή σε ένα πολυώνυμο και να απαντήσει για πρόσημο παραγώγου , μονοτονία κλπ.
Δεν γνωρίζω κι αν επιτρέπεται να κρατούν γραπτό πρόχειρο (όσοι μπορούν), σε αυτή την περίπτωση ο μαθητής μπορεί να κάνει περισσότερα.
Πάντως αν όλα γίνονται με το μυαλό και προφορικά, γενικά από βήμα σε βήμα επαναλαμβάνεις τι έχει γίνει ως τώρα, σαν να σπας την άσκηση σε επιμέρους ερωτήματα. Προφανώς κανείς δεν πρόκειται να αρχίσει να λέει κατεβατο τη λύση της άσκησης.
Εννοείται πως δεν μπαίνουν και όλοι οι μαθητές στο ίδιο τσουβάλι, παίζει ρόλο και τι πρόβλημα έχει ο καθένας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:48:21 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 29, 2012, 06:43:35 πμ »
Δεν μπορεί να μην υπάρχουν συγκεκριμένες και σαφής οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος των Μαθηματικών για φυσικούς αδυνάτους.

Το ερώτημα είναι απλό: Μπορεί ο μαθητής να μην γράψει απολύτως τίποτα και να κάνει μόνο μια πολύ γενική περιγραφή των απαντήσεων προφορικά, και να πάρει 20;

ή είναι υποχρεωμένος να τα γράψει ΟΛΑ και η προφορική εξέταση συνίσταται στο να σου εξηγεί το πιθανώς κακογραμμένο και μπερδεμένο γραπτό του?

τι από τα δύο ισχύει;

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3630
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 29, 2012, 09:52:40 πμ »
Δεν μπορεί να μην υπάρχουν συγκεκριμένες και σαφής οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος των Μαθηματικών για φυσικούς αδυνάτους.

Το ερώτημα είναι απλό: Μπορεί ο μαθητής να μην γράψει απολύτως τίποτα και να κάνει μόνο μια πολύ γενική περιγραφή των απαντήσεων προφορικά, και να πάρει 20;

ή είναι υποχρεωμένος να τα γράψει ΟΛΑ και η προφορική εξέταση συνίσταται στο να σου εξηγεί το πιθανώς κακογραμμένο και μπερδεμένο γραπτό του?

τι από τα δύο ισχύει;


Το αν θα γράψει ή όχι κάτι σε πρόχειρο τι σχέση έχει με το τι απάντηση θα σου δώσει εσένα;
Μπορεί να κρατήσει ό,τι σημειώσεις θέλει, δεν τις βλέπετε εσείς. Είναι προχειρο. ΄πως δεν εξετάζεις τι έγραψε ο "φυσιολογικός" μαθητής σου στο πρόχειρό, έτσι δεν εξετάζεις και τι γράφει ο φυσικώς αδύνατος. Είναι σαν να μην γράφει τίποτα. Αλλιώς δεν μιλάμε για προφορική εξέταση, αλλά για γραπτή και ανάγνωση του γραπτού.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 29, 2012, 10:29:18 πμ »
killbill εκτός από το άσπρο μαύρο υπάρχουν και οι ενδιάμεσες αποχρώσεις.
Ο ΦΑ μαθητής δεν υποχρεούται να γράψει τίποτε, το αντίθετο συμβαίνει. Εξετάζεται προφορικά έχοντας μαζί του και το "γραπτό" του όπου μπορεί να γράφει οτιδήποτε θέλει χωρίς όμως να βαθμολογείται για αυτά που γράφει αλλά για αυτά που λέει. Στη φυσική και στα μαθηματικά αντίστοιχα θα πρέπει να καταλήξει και σε αποτέλεσμα το οποίο όμως συνήθως σαν πράξη βαθμολογείται με 1 μονάδα από τις 6 ή 7 που έχει το θέμα κι αυτό δεν ισχύει μόνο για τους ΦΑ αλλά και για όλους τους διαγωνιζόμενους. Αν λοιπόν σου περιγράψει την διαδικασία, σου πει τις μαθηματικές σχέσεις και δεν καταλήξει σε σωστό αποτέλεσμα (μπορεί να κάνει τις πράξεις στο τετράδιό του και να σου πει τι αποτέλεσμα βρίσκει) τότε του κόβεις 1 μονάδα ή όσες έχει συμφωνήσει η επιτροπή βαθμολόγησης πριν μπείτε στην τάξη για εξέταση.
Δεν ευνοείς τον ΦΑ μαθητή βαθμολογώντας τον διαφορετικά από τους υπόλοιπους.


Αποσυνδεδεμένος ga

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #21 στις: Μάιος 29, 2012, 03:25:17 μμ »
Δεν μπορεί να μην υπάρχουν συγκεκριμένες και σαφής οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος των Μαθηματικών για φυσικούς αδυνάτους.

Το ερώτημα είναι απλό: Μπορεί ο μαθητής να μην γράψει απολύτως τίποτα και να κάνει μόνο μια πολύ γενική περιγραφή των απαντήσεων προφορικά, και να πάρει 20;

ή είναι υποχρεωμένος να τα γράψει ΟΛΑ και η προφορική εξέταση συνίσταται στο να σου εξηγεί το πιθανώς κακογραμμένο και μπερδεμένο γραπτό του?

τι από τα δύο ισχύει;


Το αν θα γράψει ή όχι κάτι σε πρόχειρο τι σχέση έχει με το τι απάντηση θα σου δώσει εσένα;
Μπορεί να κρατήσει ό,τι σημειώσεις θέλει, δεν τις βλέπετε εσείς. Είναι προχειρο. ΄πως δεν εξετάζεις τι έγραψε ο "φυσιολογικός" μαθητής σου στο πρόχειρό, έτσι δεν εξετάζεις και τι γράφει ο φυσικώς αδύνατος. Είναι σαν να μην γράφει τίποτα. Αλλιώς δεν μιλάμε για προφορική εξέταση, αλλά για γραπτή και ανάγνωση του γραπτού.

Φυσικά και έχει σχέση (στα μαθηματικά) το πρόχειρο. Αν κάποιος κρατάει πρόχειρο, μπορεί να κάνει κανα δυο πράξεις που ίσως χρειάζονται και να προχωρήσει την άσκηση δίνοντας αποτέλεσμα, όχι περιγράφοντας μόνο τον τρόπο λύσης!!!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #22 στις: Μάιος 29, 2012, 03:52:54 μμ »
συνεχίζω να μην καταλαβαίνω πως μπορεί να γίνει προφορική εξέταση στα Μαθηματικά.
Ωραία, δεν κοιτάω καθόλου το γραπτό του μαθητή αφού εξετάζεται προφορικά, και μου τα λέει όλα προφορικά.
Είναι δυνατόν να τον παρακολουθώ... προφορικά, χωρίς να βλέπω πράξεις (πολύπλοκες), συμβολισμούς κλπ;
Αυτά δεν λέγονται με λόγια.
Συγνώμη αλλά θα έχω εγώ πρόβλημα τότε να παρακολουθήσω την εξέταση!

Η περίπτωση ο μαθητής να μην έχει γράψει απολύτως τίποτα και να τα πει όλα προφορικά μοιάζει αδύνατη. Εκτός αν είναι ιδιοφυία και μπορεί να απαγγέλει πράξεις, παραστάσεις κλπ. Τότε θα έχω εγώ ο εξεταστής πρόβλημα

ΆΡα εξετάζουμε την περίπτωση όπου ο μαθητής έχει γεμίσει το πρόχειρο το οποίο όμως εγώ δεν επιτρέπεται να κοιτάξω, σωστά;
Άρα ο μόνος τρόπος να μπορώ να τον παρακολουθώ είναι να μου κάνει μια γενική σκιαγράφηση του τρόπου λύσης μιας άσκησης. Αυτό ρωτάω! Αυτό θα το βαθμολογήσω με 20?

Αποσυνδεδεμένος ga

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #23 στις: Μάιος 29, 2012, 04:11:02 μμ »
Πχ, εξετάζεις τυφλό μαθητή της Γ γυμνασίου στα μαθηματικά, σε θέμα που έχει να απλοποιήσεις κλασματική παράσταση. Διαβάζεις εκφώνηση, σου λέει το παιδί ότι πρώτα πρέπει να παραγοντοποιήσω παρονομαστές, εσύ εκεί του διαβάζεις παρονομαστές έναν έναν, λες πχ ο πρώτος είναι (χ^2-χ) και περιμένεις να σου απαντήσει, κοκ.
Στο επόμενο βήμα θα σου πει ότι παω να βρώ που ορίζεται η παράσταση, εκεί του ξαναλές έναν έναν τους παραγοντοποιημένους παρονομαστές που σου είπε στο προηγούμενο βήμα, πχ έχω στο πρώτο κλάσμα παρονομαστή χ(χ-1), κοκ. Σου βρίσκει μετά το ΕΚΠ, σου λεέι οτι πρέπει να το πολ/σεις με τα κλάσματα, αλλά και πάλι στον πολλ/σμό κατευθύνεις εσύ, πχ λές έχω ΕΚΠ το χ(χ-1) και στο δεύτερο κλάσμα ο παρονομαστής είναι (χ-1), οπότε σου λέει ο μαθητής τι θα μείνει μετά την απλοποίηση. Σου λέει οτι πρέπει να τωρα να κάνουμε πράξεις σε αυτά ποθ έμειναν από τις απλοποιήσεις, λες εσύ  έχω χ που έμεινε απο την απλοποίηση και αριθμητή το κλάσμα είχε (χ-5) για παραδειγμα, οπότε περιμένεις να σου πει ότι πρέπει να κάνει την πράξη χ(χ-5) και να σου δώσει αποτέλεσμα. Κάπως έτσι πάει η δουλειά.
Αν κρατάει πρόχειρο, τότε δεν χρειάζονται τόσες εξηγήσεις απο μέρους σου, αυτά μπορεί να τα γράψει και να σου τα πει μετά κοιτάζοντας το πρόχειρό του.

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 18, 2012, 10:56:38 μμ από ga »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3630
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #24 στις: Μάιος 29, 2012, 07:17:49 μμ »
Δεν μπορεί να μην υπάρχουν συγκεκριμένες και σαφής οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος των Μαθηματικών για φυσικούς αδυνάτους.

Το ερώτημα είναι απλό: Μπορεί ο μαθητής να μην γράψει απολύτως τίποτα και να κάνει μόνο μια πολύ γενική περιγραφή των απαντήσεων προφορικά, και να πάρει 20;

ή είναι υποχρεωμένος να τα γράψει ΟΛΑ και η προφορική εξέταση συνίσταται στο να σου εξηγεί το πιθανώς κακογραμμένο και μπερδεμένο γραπτό του?

τι από τα δύο ισχύει;


Το αν θα γράψει ή όχι κάτι σε πρόχειρο τι σχέση έχει με το τι απάντηση θα σου δώσει εσένα;
Μπορεί να κρατήσει ό,τι σημειώσεις θέλει, δεν τις βλέπετε εσείς. Είναι προχειρο. ΄πως δεν εξετάζεις τι έγραψε ο "φυσιολογικός" μαθητής σου στο πρόχειρό, έτσι δεν εξετάζεις και τι γράφει ο φυσικώς αδύνατος. Είναι σαν να μην γράφει τίποτα. Αλλιώς δεν μιλάμε για προφορική εξέταση, αλλά για γραπτή και ανάγνωση του γραπτού.

Φυσικά και έχει σχέση (στα μαθηματικά) το πρόχειρο. Αν κάποιος κρατάει πρόχειρο, μπορεί να κάνει κανα δυο πράξεις που ίσως χρειάζονται και να προχωρήσει την άσκηση δίνοντας αποτέλεσμα, όχι περιγράφοντας μόνο τον τρόπο λύσης!!!

Δεν κατάλαβες. Εννοώ ότι το πρόχειρο είναι πρόχειρο και δεν βαθμολογείται. Σε αυτό ο μαθητής μπορεί να γράωει ό,τι θέλει. ΑΠό πράξεις, μέχρι την ιστορία της ζωής του.... Ο εξεταστής δεν έχει λόγο στο τι γράφεται εκεί και φυσικά δεν το βαθμολογεί.
Αλήθεια, σε ένα "φυσιολογικό" μαθητή, κοιτάτε τι γράφει στο πρόχειρο;
Γιατί όσοι καθηγητές γνωρίζω δεν το κοιτάνε καθόλου
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος ga

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #25 στις: Μάιος 30, 2012, 12:21:58 πμ »
Δεν μπορεί να μην υπάρχουν συγκεκριμένες και σαφής οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος των Μαθηματικών για φυσικούς αδυνάτους.

Το ερώτημα είναι απλό: Μπορεί ο μαθητής να μην γράψει απολύτως τίποτα και να κάνει μόνο μια πολύ γενική περιγραφή των απαντήσεων προφορικά, και να πάρει 20;

ή είναι υποχρεωμένος να τα γράψει ΟΛΑ και η προφορική εξέταση συνίσταται στο να σου εξηγεί το πιθανώς κακογραμμένο και μπερδεμένο γραπτό του?

τι από τα δύο ισχύει;


Το αν θα γράψει ή όχι κάτι σε πρόχειρο τι σχέση έχει με το τι απάντηση θα σου δώσει εσένα;
Μπορεί να κρατήσει ό,τι σημειώσεις θέλει, δεν τις βλέπετε εσείς. Είναι προχειρο. ΄πως δεν εξετάζεις τι έγραψε ο "φυσιολογικός" μαθητής σου στο πρόχειρό, έτσι δεν εξετάζεις και τι γράφει ο φυσικώς αδύνατος. Είναι σαν να μην γράφει τίποτα. Αλλιώς δεν μιλάμε για προφορική εξέταση, αλλά για γραπτή και ανάγνωση του γραπτού.

Φυσικά και έχει σχέση (στα μαθηματικά) το πρόχειρο. Αν κάποιος κρατάει πρόχειρο, μπορεί να κάνει κανα δυο πράξεις που ίσως χρειάζονται και να προχωρήσει την άσκηση δίνοντας αποτέλεσμα, όχι περιγράφοντας μόνο τον τρόπο λύσης!!!

Δεν κατάλαβες. Εννοώ ότι το πρόχειρο είναι πρόχειρο και δεν βαθμολογείται. Σε αυτό ο μαθητής μπορεί να γράωει ό,τι θέλει. ΑΠό πράξεις, μέχρι την ιστορία της ζωής του.... Ο εξεταστής δεν έχει λόγο στο τι γράφεται εκεί και φυσικά δεν το βαθμολογεί.
Αλήθεια, σε ένα "φυσιολογικό" μαθητή, κοιτάτε τι γράφει στο πρόχειρο;
Γιατί όσοι καθηγητές γνωρίζω δεν το κοιτάνε καθόλου

Εννοείται πως δεν έχει σημασία τι γράφει κανείς στο πρόχειρό του, άλλο εννοώ.
πχ ας πάρουμε ένα θέμα από τα φετινά της στατιστικής, παίρνει λοιπόν ο μαθητής τον τύπο που πρέπει να χρησιμοποιήσει, κάνει αντικατάσταση και καταλήγει στο εξής
(12*195+18*16+24*36+6*256)/60
Κάποιος που κρατάει πρόχειρο μπορεί να υπολογίσει το αποτέλεσμα μόνος του και να σου πει κατευθείαν ότι αυτό κάνει 84 , ενώ κάποιος που δεν μπορεί να γράψει , πιθανόν να χρειάζεται βοήθεια, να του πεις εναν εναν τους πολλαπλασιασμους, μετα να του ξαναθυμίσεις τι βρήκε στο καθένα για να κάνει την πρόσθεση, κοκ.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #26 στις: Μάιος 30, 2012, 12:52:47 μμ »
απότι φαίνεται κάθε περίπτωση είναι και διαφορετική.
Εγώ αναφέρομαι στην πιο απλή περίπτωση όπου ο μαθητής βλέπει, ακούει και γράφει και που ούτε που καταλαβαίνεις ότι έχει πρόβλημα

Απάντησέ μου συγκεκριμένα με ΝΑΙ ή ΟΧΙ

μπορεί ένας μαθητής στα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ να στα πει όλα προφορικά και να μην έχει απολύτως τίποτα;

Μπορεί ας πουμε στην στατιστική να σου πει ότι θα διαιρέσω τους αριθμούς αυτής της στήλης με το πλήθος και έτσι θα βρω αυτήν την στήλη. και τίποτα άλλο!
θα του βάλεις 25 μονάδες αν στο πει αυτό;

αν σου πει θα παραγωγίσω το κλάσμα και σου περιγράψει ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ το πως παραγωγίζεται ένα κλάσμα, θα του δώσεις 25 μονάδες;
επαναλαβμάνω: ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΊΠΟΤΑ!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 30, 2012, 12:54:56 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος xristis23

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 553
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #27 στις: Μάιος 30, 2012, 01:45:16 μμ »
η εγκύκλιος για την εξέταση των φυσικώς αδυνάτων:
Φ.251/ 45737 /Β6 /24 – 4 -2012 εγκύκλιος (ΑΔΑ: : Β4ΩΧ9-ΡΔ1)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1157993
  • Σύνολο θεμάτων: 19192
  • Σε σύνδεση σήμερα: 421
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 169
Σύνολο: 176

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.