0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: adigoni στις Αυγούστου 06, 2012, 11:05:10 amΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε
ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε
Ρε παιδια οι πινακες ειναι το θεμα η' οι 200 διορισμοι΄;Τι να τους κανω τους πινακες αν δεν διορισει;By the way,any news?
Παντως παιδια οτι και να λεμε εμεις εδω οσο κι αν μαλωνουμε αυτοι το στοχο τους τον πετυχαν Και ο στοχος ηταν και θα ειαναι ενας Μειωση των δημοσιων υπαλληλων Απο το δημοσιευμα του Εθνους προκυπτει πως μεχρι 30/6/2010 υπηρετουσαν 94264 εκπαιδευτικοι ενω η φετινη χρονια θα ξεκινησει με 83202 Τα συμπερασμα τα δικα σας 24μηνιτες=23,5μηνιτες, ειδικες κατηγοριες, ΑΣΕΠιτες, 40%,που μαλωνουμε Η δουλεια των Τροικανων της Ελλαδος γινεται Αποστολη εξετελεσθει
Η why μάλλον εννοεί τον πίνακα διορισμού, εεεεεεε;;;;;;;;;;;;;Και η Αντιγόνη των αναπληρωτών!
Παντως δεν το επιβεβαιωσε και επισημα το υπουργειο.Λετε να υπαρχει καποια ελπιδα για αυξηση του αριθμου διορισμων ;
Παράθεση από: Demek στις Αυγούστου 06, 2012, 10:34:34 amΠαντως παιδια οτι και να λεμε εμεις εδω οσο κι αν μαλωνουμε αυτοι το στοχο τους τον πετυχαν Και ο στοχος ηταν και θα ειαναι ενας Μειωση των δημοσιων υπαλληλων Απο το δημοσιευμα του Εθνους προκυπτει πως μεχρι 30/6/2010 υπηρετουσαν 94264 εκπαιδευτικοι ενω η φετινη χρονια θα ξεκινησει με 83202 Τα συμπερασμα τα δικα σας 24μηνιτες=23,5μηνιτες, ειδικες κατηγοριες, ΑΣΕΠιτες, 40%,που μαλωνουμε Η δουλεια των Τροικανων της Ελλαδος γινεται Αποστολη εξετελεσθειΔιάφορα τα συμπεράσματα, αλλά θα πω ένα το οποίο δεν πολυακούγεται (ένεκα του λαϊκισμού που ενδημεί στο χώρο της εκπαίδευσης) και με κίνδυνο να κατηγορηθώ ότι ότι ρίχνω νερό στο μύλο της troika: ο αριθμός των εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (για την οποία μπορώ να έχω άποψη) είχε ξεχειλώσει. Στη δημόσια εκπαίδευση (και όχι μόνο) δεν υπήρξε ποτέ κανένας σχεδιασμός στο θέμα των διορισμών, παρά μόνο υπήρξε για χρόνια ο χώρος άσκησης ρουσφετολογικής πολιτικής. Π.χ. στην ειδικότητά μου (Πληροφορικής) είχε φθάσει στο σημείο κάποιος να κάνει μια χρονιά ωρομίσθιος (ακόμα και σε ΠΔΣ, με τις γνωστές αδιαφανείς διαδικασίες) και την επόμενη να διορίζεται ΜΟΝΙΜΟΣ (με αποτέλεσμα να "μπουκώσει" ο κλάδος και στον προτελευταίο ΑΣΕΠ να μην προκηρυχθεί καμία θέση Πληροφορικής).Αυτή η έλλειψη σχεδιασμού αδικεί τους νεότερους, οι οποίοι (και σε συνδυασμό με ΔΝΤ κτλ.) αντιμετωπίζουν πλέον μηδενικούς αριθμούς διορισμού.Δεν είδα, όμως, στο παρελθόν τον κ. Κοτσιφάκη και τον κάθε Κοτσιφάκη (Σ.Σ. που και καλά επεξεργάστηκε στοιχεία του Υπουργείου, εγώ δεν είδα από το Υπουργείο στοιχεία, μάλλον το αρχείο της bitch ξεσήκωσε) αλλά και συνολικότερα τον κλάδο μας να επισημαίνει αυτό το ξεχείλωμα (σε συνδυασμό και με τους "αδυνατούντες" να προσφέρουν διδακτικό έργο), τη στιγμή που όλοι γνωρίζουμε ότι ακόμα και σήμερα υπάρχουν εκπαιδευτικοί κάποιων ειδικοτήτων με ελάχιστη κάλυψη ωραρίου και κυρίως σε ειδικότητες της επαγγελματικής εκπαίδευσης, πολλώ δε μάλλον μέχρι πριν 2 χρόνια με 94000+ εκπαιδευτικούς.Δημιουργήθηκαν σχολές με κάθε πιθανό και απίθανο τίτλο ανά την Ελλάδα για να δουλέψουν οι γκαρσονιέρες και οι τοπικές οικονομίες (κάποτε αυτό γινόταν με τα στρατόπεδα). Μέρος και αυτό του μεταπολιτευτικού μοντέλου ανάπτυξης, για να ικανοποιηθεί ο κάθε γονέας ότι "σπούδασα το παιδί μου" και να ψηφισθεί ο τοπικός ευεργέτης-πολιτικάντης. Μετά έπρεπε να βρεθεί τρόπος να υπάρχει δυνατότητα/πιθανότητα διορισμού όλων αυτών των πτυχιούχων και βρέθηκε (κυρίως) ο χώρος της επαγγελματικής εκπαίδευσης. Η συνέχεια είναι γνωστή.Φυσικά υπάρχουν πάρα πολλές προσεγγίσεις στο θέμα, όλες σεβαστές, απλώς ήθελα να παραθέσω μία που δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου.