*

Αποστολέας Θέμα: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13  (Αναγνώστηκε 953057 φορές)

0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ealevrid

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ Ο2.50
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #4102 στις: Οκτώβριος 31, 2012, 03:53:35 μμ »
lia27 σε ποια περιοχή αναφέρεσαι;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:47:32 »

Αποσυνδεδεμένος demi44

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02.50
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #4103 στις: Οκτώβριος 31, 2012, 03:59:16 μμ »
Δεν αντιλέγω μακάρι να δοθουν σε όλους!!!
Γιατι όμως πάντα πρέπει να υπάρχει αυτή η αντιπαράθεση Πρωτοβάθμιας -Δευτεροβαθμιας; Εκπαίδευση δεν είναι και τα δύο ; Ιδιες αναγκες (ποιοτικες ) δεν εχουν και οι δυο;   
Ναι ειναι περισσοτεροι όπως λες και ναι έχουμε κριση. Πιστώσεις δεν υπάρχουν. Λεφτα δεν υπαρχουν.
Όπως είπε και συνάδελφος πιο πριν Τα  λογιστικά  και  τα  πρακτικά  δεν  νομίζω  ότι  έχουν  θέση  στην  ειδική  αγωγή
Θα πρεπει  να τα βλεπουμε ως παιδιά και όχι ως αριθμούς.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #4104 στις: Οκτώβριος 31, 2012, 04:31:03 μμ »
Σύμφωνα με την εισήγηση του προυπολογισμού που κατατέθηκε σήμερα, μειώνονται οι δαπάνες για τις προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών μέσα στο 2013 κατά 57,1 εκατομμύρια ευρώ σε σχέση με φέτος. Αυτό θα επιτευχθεί με αύξηση των ωρών διδασκαλίας, συγχωνεύσεις σχολείων και ορθολογικότερη αξιοποίηση των οργανικών θέσεων των μονίμων.


Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #4105 στις: Οκτώβριος 31, 2012, 04:36:27 μμ »
Δεν αντιλέγω μακάρι να δοθουν σε όλους!!!
Γιατι όμως πάντα πρέπει να υπάρχει αυτή η αντιπαράθεση Πρωτοβάθμιας -Δευτεροβαθμιας; Εκπαίδευση δεν είναι και τα δύο ; Ιδιες αναγκες (ποιοτικες ) δεν εχουν και οι δυο;   
Ναι ειναι περισσοτεροι όπως λες και ναι έχουμε κριση. Πιστώσεις δεν υπάρχουν. Λεφτα δεν υπαρχουν.
Όπως είπε και συνάδελφος πιο πριν Τα  λογιστικά  και  τα  πρακτικά  δεν  νομίζω  ότι  έχουν  θέση  στην  ειδική  αγωγή
Θα πρεπει  να τα βλεπουμε ως παιδιά και όχι ως αριθμούς.

Δίκιο έχεις, αλλά η ειδική αγωγή, αν ισχύσουν όσα λέγονται για τις πιστώσεις αναπληρωτών, από του χρόνου θα επιστρέψει στη δεκαετία του 90 που την πρόλαβα προς το τέλος της ( οι δύσκολες περιπτώσεις στο σπίτι, asperger/ΔΕΠΥ στα ειδικά, χαρακτηριστικές περιπτώσεις μαθησιακών δυσκολιών και μόνο σε λίγα Τ.Ε, παράλληλες ούτε λόγος).
Άλλη περίπτωση, να φοιτούν όλοι στα κανονικά σχολεία και όποιον πάρει ο χάρος!
Η λογιστική και πρακτική σκέψη, τέλος, δεν είναι δική μου αλλά του υπουργείου και του μνημονίου.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:47:32 »

Αποσυνδεδεμένος elav

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #4106 στις: Οκτώβριος 31, 2012, 04:57:17 μμ »
Καλησπέρα σε όλους!
Είμαι ολοκαίνουρια στο φόρουμ (είναι το πρώτο μου μήνυμα) και θέλω κι εγώ να πω τον πόνο μου μια και έχει σχέση με το θέμα...
Ημουν αναπληρώτρια κλάδου ειδικότητας σε ειδικά σχολεία δευτεροβάθμιας πέρυσι και πρόπερσι, έχοντας δηλώσει συγκεκριμένες περιοχές στην αττική. Τελικά μαλλον αποδεικνύεται τώρα ότι ήμουν τυχερή, γιατί φέτος έχοντας δηλώσει τις ίδιες περιοχές, ακόμα περιμένω να με καλέσουν και μάλλον δεν θα παρουν άλλους απο τον κλάδο μου (θα μείνουμε στην α' φάση!). Σε σχέση με πέρυσι έχουν παρει περίπου τους μισούς...και πού να φανταστώ ότι περα από αυτό, θα εμφανίζονταν άτομα με μεταπτυχιακά χωρίς προ'υ'πηρεσία και θα προτάσσονταν στον πίνακα -αυτό για μένα δεν είναι δίκαιο, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα-...είχα καλομάθει λοιπόν τα προηγούμενα χρόνια και δεν έβαλα και γω όοοοοοολη την αττική στη δήλωση των περιοχών, ακόμα κι αν είχα πρόβλημα μετακίνησης! Η τραγική ειρωνεία είναι α) ότι έχουν πάρει άτομα που είναι μετά από μενα στον πίνακα που είχαν δηλώσει άλλες περιοχές της αθήνας και β) Υπάρχουν ακόμα κενά στις περιοχές που θέλω! Τί θα γίνει πια με αυτές τις πιστώσεις; Είναι πολύ λυπηρό να αγαπάς τη δουλειά σου, να έχεις όρεξη να δουλέψεις, να ξέρεις ότι πολύ κοντά σου σ'έχουν ανάγκη κάποιοι μαθητές, να έχουν κενό στην ώρα του μαθήματός σου και εσύ να κάθεσαι στο σπίτι περιμένοντας μια αναθεματισμένη πίστωση απ΄το υπουργείο για να πας! Αλλά είπαμε, φταίω εγώ και μόνο εγώ...Του χρόνου θα βαλω όλη την Ελλάδα στις προτιμήσεις μου, κι αν με πάρουν θα πάρω κι εγώ το παιδί μου, θα παρατήσω τον άντρα μου που έχει τη δουλειά του εδώ(προς το παρόν)  και θα πάω όπου με στείλουν. Μπορώ να κάνω κι αλλιώς;;; Συγνώμη αλλά είμαι θυμωμένη και απογοητευμένη. Πολύ φοβάμαι ότι του χρόνου δεν θα παρουν αναπληρωτές ή ελάχιστους, τους πλέον απαραίτητους, μακάρι να κάνω λάθος.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #4107 στις: Οκτώβριος 31, 2012, 09:36:50 μμ »
elav

δυστυχώς όπως τα λες είναι. Μόνο που τα υποψιαζόμασταν από πέρυσι με τον αριθμό των πιστώσεων που έγιναν με το 7μηνο. Του χρόνου θα είναι δυσκολότερα με ελάχιστες πιστώσεις.

Αποσυνδεδεμένος elmprous

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #4108 στις: Οκτώβριος 31, 2012, 11:48:06 μμ »
elav
μου συμβαινει το ιδιο ακριβως, μονο που εγω δουλεψα πεντε χρονια ως αναπληρωτρια στην ειδικη αγωγη, φετος δεν με καλεσαν ακομα γιατι ειχα δηλωσει και εγω μονο αττικη (δεν μπορω να δηλωσω επαρχια γιατι ειμαι μαμα μιας κορης αμεα).Ειμαι και εγω πολυ στενοχωρημενη και θυμωμενη, μετα την οικογενεια μου αυτη η δουλεια ειναι το μονο πραγμα που μου δινει χαρα.Το μυνημα σου με εκφραζει απολυτα ομως!Ευχομαι στην επομενη επικοινωνια μας να μας εχουν καλεσει (για φετος τουλαχιστον). 

Αποσυνδεδεμένος Jane_Eyre

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #4109 στις: Νοέμβριος 01, 2012, 12:14:32 μμ »
Συνάδελφοι μη κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε! Μακάρι να εγκριθούν πιστώσεις για ΟΛΟΥΣ!
Στην προσχολική αγωγή και πρωτοβάθμια εκπαίδευση φοιτούν αριθμητικά περισσότεροι μαθητές και γι αυτό το λόγο δίνονται πάντα μεγαλύτερες πιστώσεις.
Χαρακτηριστικά στην περιοχή μου το ειδικό δημοτικό/νηπιαγωγείο έχουν 55 μαθητές και το αντίστοιχο ΕΕΕΕΚ μετά βίας 15.
3-4 Τ.Ε. στη δευτεροβάθμια, πάνω από 20 στην πρωτοβάθμια.
Περίπου 15 αιτήσεις για παράλληλη στη α/θμια, 2-3 στη δευτεροβάθμια.
Τι να λέμε τώρα!
Μακάρι επαναλαμβάνω και πάλι να εγκριθούν πιστώσεις για όλους, αλλά ας μην αρνούμαστε αντικειμενικές καταστάσεις.


Τι θα πει στην προσχολική και πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι περισσότεροι οι μαθητές????? Μετά τι γίνονται αυτά τα παιδιά??
Παρατάνε το σχολείο και δεν συνεχίζουν στο Γυμνάσιο???? Τι είναι αυτά που λέτε ρε παιδιά? Είμαστε σοβαροί???
Αν το πάρουμε κι αλλιώς στη Β'θμια Εκπαίδευση τα παιδιά έχουν περισσότερη ανάγκη καθηγητή Ε.Α. γιατί αν μη τι άλλο τα φιλολογικά μαθήματα καλύπτουν τον μεγαλύτερο αριθμό εβδομαδιαίως, τα μαθηματικά είναι κλάσης πιο δύσκολα και γενικά οι απαιτήσεις είναι περισσότερες!!!!!!!! Αν θέλετε τελικά να μιλήσουμε λογιστικά και πρακτικά, γιατί απ'ότι κατάλαβα κάποιοι θεωρούν τον εαυτό τους λογιστή κι όχι εκπαιδευτικό...


Υ.Γ. Κι εν πάση περιπτώσει εσείς οι δάσκαλοι δεν πρέπει να έχετε παράπονο, ΠΕ71 έχει εξαντληθεί ο πίνακας και παίρνουν από τον γενικό πίνακα..Μην παραπονιέστε, άσε να το κάνουν άλλοι αυτό¨ της Β'θμιας....
Ποτέ μην αφήνεις μέρα να περάσει χωρίς
να χαμογελάσεις!!!

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #4110 στις: Νοέμβριος 01, 2012, 02:53:54 μμ »
Στατιστικά στοιχεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έτους 2011
Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011
Βασίλης Φουρτούνης, δάσκαλος, αναπληρωματικός Αιρετός ΑΠΥΣΠΕ Αττικής, Αντιπρόεδρος Συλλόγου Εκπ/κών «Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ»
 
Αύξηση του μαθητικού πληθυσμού της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και μείωση του μαθητικού πληθυσμού της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προκύπτει από τα στοιχεία που δημοσίευσε η Ελληνική Στατιστική Αρχή την Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011, για το σχολικό έτος 2011.
Σύμφωνα με ατ στοιχεία αυτά έχουμε τα εξής:
α) Οι μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατά το σχολικό έτος 2010/11 παρουσιάζουν αύξηση κατά 1,2% σε σχέση με το 2009/10, συγκεκριμένα από 791.314 το σχολικό έτος 2009/10 ανέρχονται στους 801.101 μαθητές το σχολικό έτος 2010/11, ενώ οι μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παρουσιάζουν μείωση κατά 0,5% σε σχέση με το 2009/10, συγκεκριμένα από 694.950 το σχολικό έτος 2009/10 μειώνονται στους 691.556 μαθητές το σχολικό έτος 2010/11.

Οι ποιοτικές ανάγκες των παιδιών στην Α/θμια (πέρα από τις ποσοτικές που φαίνονται παραπάνω) είναι σημαντικότερες, καθώς στο νηπιαγωγείο μαθαίνουν βασικούς κοινωνικο-συναισθηματικούς κανόνες και τις πρώτες γνώσεις σε προανάγνωση/προγραφή, ενώ στο δημοτικό έρχονται σε επαφή με τις ακαδημαϊκές γνώσεις (ανάγνωση, γραφή, μαθηματικά, φυσική κλπ).
Τι να τον κάνει ένα παιδί το Θουκιδίδη όταν δε μπορεί να διαβάσει ή τα διάφορα θεωρήματα στα μαθηματικά όταν δε γνωρίζει αριθμητικά σύμβολα? Πραγματικά δεν το καταλαβαίνω!
Οι παραπάνω απόψεις είναι αντικειμενικές και δεν έχουν σχέση με την επιθυμία των εκπαιδευτικών β/θμιας για διορισμό (την οποία σέβομαι απολύτως).
Όπως προείπα και σε άλλα post, μακάρι να εγκριθούν πιστώσεις για ΟΛΟΥΣ!
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 01, 2012, 10:01:15 μμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #4111 στις: Νοέμβριος 01, 2012, 03:06:34 μμ »
Τα παραπάνω στοιχεία δείχνουν ακριβώς ότι ακόμα περισσότεροι μαθητές σταματούν τη φοίτησή τους στο σχολείο στο δημοτικό, κάτι άκρως ανησυχητικό (ας δούμε και το ποσοστό ευθύνης των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε αυτό). Αν το ζητούμενο της Ελλάδας εν έτει 2012 είναι να εξασφαλίσει  στα παιδιά, και μελλοντικούς πολίτες, απλά την εκμάθηση μίας στοιχειώδους ανάγνωσης και γραφής, τότε το τέλος μας είναι πολύ πιο κοντά από ότι νομίζουμε.

Αποσυνδεδεμένος Jane_Eyre

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #4112 στις: Νοέμβριος 01, 2012, 03:08:25 μμ »
Στατιστικά στοιχεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έτους 2011
Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011
Βασίλης Φουρτούνης, δάσκαλος, αναπληρωματικός Αιρετός ΑΠΥΣΠΕ Αττικής, Αντιπρόεδρος Συλλόγου Εκπ/κών «Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ»
 
Αύξηση του μαθητικού πληθυσμού της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και μείωση του μαθητικού πληθυσμού της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προκύπτει από τα στοιχεία που δημοσίευσε η Ελληνική Στατιστική Αρχή την Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011, για το σχολικό έτος 2011.
Σύμφωνα με ατ στοιχεία αυτά έχουμε τα εξής:
α) Οι μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατά το σχολικό έτος 2010/11 παρουσιάζουν αύξηση κατά 1,2% σε σχέση με το 2009/10, συγκεκριμένα από 791.314 το σχολικό έτος 2009/10 ανέρχονται στους 801.101 μαθητές το σχολικό έτος 2010/11, ενώ οι μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παρουσιάζουν μείωση κατά 0,5% σε σχέση με το 2009/10, συγκεκριμένα από 694.950 το σχολικό έτος 2009/10 μειώνονται στους 691.556 μαθητές το σχολικό έτος 2010/11.

Οι ποιοτικές ανάγκες των παιδιών στην Α/θμια (πέρα από τις ποσοτικές που φαίνονται παραπάνω) είναι σημαντικότερες, καθώς στο νηπιαγωγείο μαθαίνουν βασικούς κοινωνικο-συναισθηματικούς κανόνες και τις πρώτες γνώσεις σε προανάγνωση/προγραφή, ενώ στο δημοτικό έρχονται σε επαφή με τις ακαδημαϊκές γνώσεις (ανάγνωση, γραφή, μαθηματικά, φυσική κλπ).
Τι να τον κάνει ένα παιδί το Θουκιδίδη όταν δε μπορεί να διαβάσει ή τα διάφορα θεωρήματα στα μαθηματικά όταν δε γνωρίζει αριθμητικά σύμβολα? Πραγματικά δεν το καταλαβαίνω!
Οι παραπάνω απόψεις είναι αντικειμενικές και δεν έχουν σχέση με την επιθυμία των εκπαιδευτικών β/θμιας για διορισμό (την οποία σέβομαι απολύτως).
Όπως προείπα και σε άλλα post, μακάρι να εγκριθούν πιστώσεις για ΟΛΟΥΣ!

Και πάλι αυτό δεν μου λέει κάτι. Επειδή αυτό το είπε ένας αιρετός του ΠΥΣΠΕ? ???
1) Αυτοί δεν έχουν πατήσει ποτέ το πόδι τους σε σχολική τάξη
2) Δεν μπορούν να ξέρουν ποια είναι πραγματικά τα κενά και οι πραγματικές ανάγκες στη Β'θμια..
Για να έχεις σαφή εικόνα και για τις 2 βαθμίδες καλό είναι να ρωτήσεις και καθηγητές της Β'θμιας οι οποίοι όμως μπαίνουν σε σχολική τάξη για να καταλάβεις τι ακριβώς συμβαίνει.....
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 01, 2012, 10:00:52 μμ από Stelios »
Ποτέ μην αφήνεις μέρα να περάσει χωρίς
να χαμογελάσεις!!!

Αποσυνδεδεμένος Jane_Eyre

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #4113 στις: Νοέμβριος 01, 2012, 03:08:57 μμ »
Και πάλι αυτό δεν μου λέει κάτι. Επειδή αυτό το είπε ένας αιρετός του ΠΥΣΠΕ? 
1) Αυτοί δεν έχουν πατήσει ποτέ το πόδι τους σε σχολική τάξη
2) Δεν μπορούν να ξέρουν ποια είναι πραγματικά τα κενά και οι πραγματικές ανάγκες στη Β'θμια..
Για να έχεις σαφή εικόνα και για τις 2 βαθμίδες καλό είναι να ρωτήσεις και καθηγητές της Β'θμιας οι οποίοι όμως μπαίνουν σε σχολική τάξη για να καταλάβεις τι ακριβώς συμβαίνει...
Ποτέ μην αφήνεις μέρα να περάσει χωρίς
να χαμογελάσεις!!!

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #4114 στις: Νοέμβριος 01, 2012, 03:18:55 μμ »
Αποτελέσματα της στατιστικής υπηρεσίας είναι. Κάθε χρόνο διεξάγεται στατιστική έρευνα α/θμιας και β/θμιας εκπαίδευσης.
Ο αιρετός τα κοινοποίησε.

Αποσυνδεδεμένος Jane_Eyre

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« Απάντηση #4115 στις: Νοέμβριος 01, 2012, 03:42:24 μμ »
Αποτελέσματα της στατιστικής υπηρεσίας είναι. Κάθε χρόνο διεξάγεται στατιστική έρευνα α/θμιας και β/θμιας εκπαίδευσης.
Ο αιρετός τα κοινοποίησε.

Και ποιο είναι το νόημα τώρα???? Ότι από τις 600 πιστώσεις (που λένε κάποιοι ότι έχουν μείνει) πρέπει η Α'θμια να πάρει τις περισσότερες για να προσληφθούν και άλλοι δάσκαλοι??? Εεεε πάρτε τες να προσληφθείτε και οι εναπομείναντες...
Αν και εγώ επιμένω ότι τα κενά στη Β'θμια είναι τεράστια!!!!!!!!!!!! Και οι Διευθυντές των σχολείων είναι σε απόγνωση
γιατί λείπουν από τα σχολεία φέτος φιλόλογοι και μαθηματικοί που είναι οι πιο βασικές ειδικότητες στο σχολείο (ας μη γελιόμαστε). Στο σχολείο που είμαι δεν υπάρχει φιλόλογος Ε.Α., Φιλόλογος Γενικής Παιδείας, Αγγλική Φιλόλογος, Θεολόγος
και εσυ κοπελιά μας λες τα της Α'θμιας. Τι να πω...Με αυτά τα μυαλά που κουβαλάμε καλά μας κάνουν.....
Ποτέ μην αφήνεις μέρα να περάσει χωρίς
να χαμογελάσεις!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161196
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 745
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 30
Επισκέπτες: 695
Σύνολο: 725

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.