0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν αντιλέγω μακάρι να δοθουν σε όλους!!!Γιατι όμως πάντα πρέπει να υπάρχει αυτή η αντιπαράθεση Πρωτοβάθμιας -Δευτεροβαθμιας; Εκπαίδευση δεν είναι και τα δύο ; Ιδιες αναγκες (ποιοτικες ) δεν εχουν και οι δυο; Ναι ειναι περισσοτεροι όπως λες και ναι έχουμε κριση. Πιστώσεις δεν υπάρχουν. Λεφτα δεν υπαρχουν.Όπως είπε και συνάδελφος πιο πριν Τα λογιστικά και τα πρακτικά δεν νομίζω ότι έχουν θέση στην ειδική αγωγήΘα πρεπει να τα βλεπουμε ως παιδιά και όχι ως αριθμούς.
Συνάδελφοι μη κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε! Μακάρι να εγκριθούν πιστώσεις για ΟΛΟΥΣ!Στην προσχολική αγωγή και πρωτοβάθμια εκπαίδευση φοιτούν αριθμητικά περισσότεροι μαθητές και γι αυτό το λόγο δίνονται πάντα μεγαλύτερες πιστώσεις. Χαρακτηριστικά στην περιοχή μου το ειδικό δημοτικό/νηπιαγωγείο έχουν 55 μαθητές και το αντίστοιχο ΕΕΕΕΚ μετά βίας 15. 3-4 Τ.Ε. στη δευτεροβάθμια, πάνω από 20 στην πρωτοβάθμια. Περίπου 15 αιτήσεις για παράλληλη στη α/θμια, 2-3 στη δευτεροβάθμια. Τι να λέμε τώρα!Μακάρι επαναλαμβάνω και πάλι να εγκριθούν πιστώσεις για όλους, αλλά ας μην αρνούμαστε αντικειμενικές καταστάσεις.
Στατιστικά στοιχεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έτους 2011 Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011Βασίλης Φουρτούνης, δάσκαλος, αναπληρωματικός Αιρετός ΑΠΥΣΠΕ Αττικής, Αντιπρόεδρος Συλλόγου Εκπ/κών «Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ» Αύξηση του μαθητικού πληθυσμού της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και μείωση του μαθητικού πληθυσμού της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προκύπτει από τα στοιχεία που δημοσίευσε η Ελληνική Στατιστική Αρχή την Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011, για το σχολικό έτος 2011.Σύμφωνα με ατ στοιχεία αυτά έχουμε τα εξής:α) Οι μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατά το σχολικό έτος 2010/11 παρουσιάζουν αύξηση κατά 1,2% σε σχέση με το 2009/10, συγκεκριμένα από 791.314 το σχολικό έτος 2009/10 ανέρχονται στους 801.101 μαθητές το σχολικό έτος 2010/11, ενώ οι μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παρουσιάζουν μείωση κατά 0,5% σε σχέση με το 2009/10, συγκεκριμένα από 694.950 το σχολικό έτος 2009/10 μειώνονται στους 691.556 μαθητές το σχολικό έτος 2010/11.Οι ποιοτικές ανάγκες των παιδιών στην Α/θμια (πέρα από τις ποσοτικές που φαίνονται παραπάνω) είναι σημαντικότερες, καθώς στο νηπιαγωγείο μαθαίνουν βασικούς κοινωνικο-συναισθηματικούς κανόνες και τις πρώτες γνώσεις σε προανάγνωση/προγραφή, ενώ στο δημοτικό έρχονται σε επαφή με τις ακαδημαϊκές γνώσεις (ανάγνωση, γραφή, μαθηματικά, φυσική κλπ).Τι να τον κάνει ένα παιδί το Θουκιδίδη όταν δε μπορεί να διαβάσει ή τα διάφορα θεωρήματα στα μαθηματικά όταν δε γνωρίζει αριθμητικά σύμβολα? Πραγματικά δεν το καταλαβαίνω!Οι παραπάνω απόψεις είναι αντικειμενικές και δεν έχουν σχέση με την επιθυμία των εκπαιδευτικών β/θμιας για διορισμό (την οποία σέβομαι απολύτως). Όπως προείπα και σε άλλα post, μακάρι να εγκριθούν πιστώσεις για ΟΛΟΥΣ!
Αποτελέσματα της στατιστικής υπηρεσίας είναι. Κάθε χρόνο διεξάγεται στατιστική έρευνα α/θμιας και β/θμιας εκπαίδευσης. Ο αιρετός τα κοινοποίησε.