0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Sp. Educator στις Απριλίου 23, 2013, 08:19:29 pmΕίμαι ο μόνος που απορώ με αυτές τις προσλήψεις που έγιναν λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία της
Είμαι ο μόνος που απορώ με αυτές τις προσλήψεις που έγιναν λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία της
Προς τι η εκπληξη?
Γεια σας! Ζητώ συγνώμη που δεν απάντησα σε ερώτηση που μου έγινε για τα ΠΕΚ αλλά την είδα πολλές μέρες αργότερα. Θα ήθελα την γνώμη σας για κάτι.. Ενα διευκρινιστικό στοιχείο για τον πανικό με το ωράριο.. σχεδόν σίγουρα ο νόμος δε λέει ότι το ωράριο των εκπαιδευτικών είναι 8-2 αλλά ότι είναι ΕΩΣ 30 ώρες εβδομαδιαίως, εαν υπάρχει διοικητική δουλεια που πρέπει να γίνει.Είμαι αναπληρώτρια μειωμένου ωραρίου με 15 ώρες εβδομαδιαίως, παράλληλη στήριξη, προσλήφθηκα τέλος Φεβρουαρίου. Όπως και άλλες χρονιές δεν έχω κανένα μα κανένα πρόβλημα να κάνω ευχαρίστως ότι μου ανατεθεί και ότι είναι απαραίτητο και έξτρα δουλειά έχω αναλάβει άλλες χρονιές και με ευχαρίστηση.Φέτος, πρώτη χρονιά στην παράλληλη στήριξη (άλλες χρονιές είχα τμήματα ένταξης), δεν έχω πια ούτε βαθμούς να περάσω , ούτε απουσίες, ούτε θέματα να βγάλω.Φυσικά όταν έχω επιτηρήσεις ή όταν εξετάζονται οι μαθητές μου θα βρίσκομαι στο σχολείο.Το οποίο είναι μιάμιση ώρα απόσταση από το σπίτι μου.Τις μέρες που δεν έχω ούτε επιτηρήσεις, ούτε εξετάζεται ο μαθητής μου, ούτε δουλειά, ούτε απουσίες ούτε βαθμούς, ούτε θέματα και που έχω τόσες φορές προτείνει να βοηθήσω κάποιον συνάδερφο για να πάρω πάντα ευγενική άρνηση, πρέπει να βρίσκομαι στο σχολείο?Πρώτη φορά το ακούω αυτό. Λόγω επίταξης εννοώ που μου ήρθε σήμερα.. Κι αν είναι έτσι, λόγω μειωμένου δεν πρέπει να είμαι τρεις ώρες ημερησίως?Δεν έχω αποφασίασει τι θα κάνω. Αύριο πάντως δε θα πάω το αποφάσισα! Δεν έχω κανένα απολύτως αντικείμενο!Ίσως πηγαίνω μέσα στις εξετάσεις, αυριο πάντως δε θα πάω κι ας μου είπανε!
Προς τους αναπληρωτες ΠΣ: εχει καποιος απο εσας παλαιοτερη εμπειρια σχετικα με τις ενδοσχολικες εξετασεις; Κανω μαθημα σε :παιδι με αυτισμο. Συγκεκριμενα, ποιος εξεταζει το παιδι, ποιος βαζει βαθμους, που ειναι ο "ρημαδης ο νομος" που λεει οτι τα θεματα ειναι υποχρεωτικα κοινα για ολους (της ιδιας ταξης) που μας λεει συνεχεια ο σχολικος συμβουλος (και αν ισχυει ειναι η απολυτη κοροιδια και ματαιωση για το παιδι που αλλα μπορει να κανει και αλλα του βαζουμε στο τελος να απαντησει). Τον γενικο νομο 3699 για ΠΣ τον γνωριζω. Το θεμα μου ειναι αν γνωριζει καποιος απο εσας που ειναι γραπτως (αν υπαρχει) κατι σχετικα με τις ενδοσχολικες εξετασεις. Το μονο σιγουρο ειναι η προφορικη εξεταση, στα υπολοιπα οι αποψεις διιστανται προς το παρον, οποτε παρακαλω αν γνωριζει κατι καποιος απο εσας να με πληροφορησει.
Για την προφορικη το λεω αποκλειστικα για τον μαθητη μου, ετσι που το εγραψα εχεις δικιο ειναι σαν να το εννουσα γενικα. Στον μαθητη μου ειναι σιγουρη η προφορικη εξεταση, το γραπτο οπως ρωτησα τον συμβουλο ειδικης χρησημοποιειται αλλα δεν λαμβανεται υποψη δλδ το θεωρουν κατι σαν προχειρο οπου σημειωνει και μετα ερχεται και λεει τις απαντησεις. Τουλαχιστον ετσι μου ειπαν οτι εκαναν τις προηγουμενες χρονιες με αυτον το μαθητη (δεν ειχε ομως ΠΣ μονο ΤΕ). Αλλα απο αυτα που λες καταλαβα οτι εφοσον χαρτι επισημο για την διαδικασια δεν υπαρχει ο καθενας κανει οτι νομιζει σωστοτερο. Ασφαλως ο επιτηρητης η ο εισηγητης (τηε γενικης ταξης) σε αρκετες περιπτωσεις δεν γνωριζουν και δεν μπορουν να εξετασουν το παιδι με αυτισμο προφορικα. Απο οτι καταλαβα τον ρωτουσαν τις ερωτησεις του γραπτου ελεγε ο,τι νομιζε και αυτοι εβαζαν τον βαθμο που του εβαζαν παντα 13-14. Το ο,τι νομιζε το λεω γιατι το συγκεκριμενο παιδι αν δεν το ρωτησεις με μικρες και συχνες ερωτησεις (ποιος, που, ποτε, γιατι κτλ) και το αφησεις απλως να λεει δεν βγαζεις κανενα νοημα (ενω αλλιως τα λεει μια χαρα γιατι τα γνωριζει). Γνωριζω οτι δεν ειμαι απο πανω του ουτε και διπλα του την ωρα της γραπτης εξετασης. Αλλα ενω ο συμβουλος ειπε οτι το εξεταζω εγω και ο εκπαιδευτικος γενικης ειναι παντα παρων και βαζουμε τους βαθμους σε συνεργασια (και τους βαθμους τριμηνου αλλα κανεις δεν μας ρωτησε και οταν το μαθαμε ηταν αργα), ο διευθυντης υποστηριζει οτι τον εξεταζει ο καθηγητης γενικης και απλως εγω παρακολουθω, και ο γενικης βεβαια βαζει τους βαθμους κτλ. και υστερα μου λενε οτι δεν με αντιμετωπιζουν ως βοηθητικο προσωπικο. Γι άυτο το λογο εψαχνα αν υπαρχει καποια οδηγια για τετοιες περιπτωσεις, τουλαχιστον να ενημερωθουμε ολοι στο σχολειο (ειμαστε οι πρωτοι σε ΠΣ).Να σημειωσω επισης οτι το αφηνουν να γραψει/ σημειωσει ο,τι νομιζει και μετα τους φωναζει και πανε σε αλλη ξεχωριστη αιθουσα και τα λεει. Το τι εκαναν οι προηγουμενοι της γενικης κανει μπαμ στο σχολειο μου (το ΤΕ καθηγητες της γενικης το ειχαν στα φιλολογικα τουλαχιστον): ο,τι και να ελεγε του ελεγαν μπραβο καλα τα ειπες, βαζαν ενα 13-14 και ξεμπερδευαν. Ειμαι φιλολογος, στα μαθηματικα κ.τ.λ δεν ξερω τι θα κανει η τι εκανε.