*

Ψηφοφορία

Εσείς πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;

Με επιλαχόντες/επιτυχόντες του ΑΣΕΠ
12 (9.1%)
Από τον Ενιαίο Πίνακα Διορισμών (χωρίς να μετρήσει η προϋπηρεσία μετά τις 1/7/2010)
7 (5.3%)
Από τον Ενιαίο Πίνακα Διορισμών (αφού προσμετρηθεί η προϋπηρεσία μετά τις 1/7/2010)
14 (10.6%)
Με νέο πίνακα που θα περιλαμβάνει προϋπηρεσία και μία (τουλάχιστον) επιτυχία σε ΑΣΕΠ (χωρίς να μετρήσει η προϋπηρεσία μετά τις 1/7/2010)
10 (7.6%)
Με νέο πίνακα που θα περιλαμβάνει προϋπηρεσία και μία (τουλάχιστον) επιτυχία σε ΑΣΕΠ (αφού προσμετρηθεί η προϋπηρεσία μετά τις 1/7/2010)
51 (38.6%)
Με επέκταση του 60-40 με επιτυχόντες ΑΣΕΠ και από τον Ενιαίο Πίνακα (χωρίς να μετρήσει η προϋπηρεσία μετά τις 1/7/2010)
10 (7.6%)
Με επέκταση του 60-40 με επιτυχόντες ΑΣΕΠ και από τον Ενιαίο Πίνακα (αφού προσμετρηθεί η προϋπηρεσία μετά τις 1/7/2010)
23 (17.4%)
Κάτι άλλο . . .
5 (3.8%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 131

Αποστολέας Θέμα: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;  (Αναγνώστηκε 27111 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος loukritiα

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #28 στις: Σεπτεμβρίου 01, 2012, 03:15:27 pm »
ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών: ένας άδικος και αναποτελεσματικός διαγωνισμός
Και τα ερωτήματα προβάλλουν σκληρά προς το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας. Όσοι δεν διορίζονται, μετά από αυτές τις τρίωρες εξετάσεις, είναι άραγε «ανίκανοι εκπαιδευτικοί»; Οι επιστήμονες που ξεπέρασαν ως υποψήφιοι φοιτητές τη σκόπελο των Πανελληνίων εξετάσεων, που μετά από  τετραετείς σπουδές κρίθηκαν από πανεπιστημιακούς δασκάλους άξιοι των πτυχίων τους στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας, που απέκτησαν μεταπτυχιακούς τίτλους, που αναγορεύτηκαν σε διδάκτορες, που απέκτησαν διδακτική εμπειρία στη δημόσια και στην ιδιωτική εκπαίδευση, θα πρέπει να αποδείξουν πάλι και σε ποιους τις επιστημονικές τους ικανότητες;

Πέραν τούτων, η ουσία αυτού του διαγωνισμού έχει δεχθεί σοβαρή κριτική για τα κριτήρια και τη μεθοδολογία του.

Συγκεκριμένα, η καθιέρωση ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής στις επιστήμες της αγωγής, με το πρόσχημα της «αντικειμενικής» και «αδιάβλητης» κρίσης καθώς και της «εύκολης», τυποποιημένης αξιολόγησης, μείωσε ακόμη περισσότερο την αξιοπιστία του διαγωνισμού. Η αναγκαστική επιλογή από τον υποψήφιο μιας και μόνης απάντησης ως ορθής, πέραν της καταρράκωσης κάθε επιστημονικής τεκμηρίωσης, οδηγεί στο επικίνδυνο μονοπάτι της καθιέρωσης μιας «επίσημης κρατικής παιδαγωγικής», που προσομοιάζει σε ολοκληρωτικά καθεστώτα καταδικασμένα από την ιστορία και τους λαούς.

...

Δεν θα πρέπει να διαφύγει της προσοχής μας και το γεγονός ότι υποψήφιοι πολλών ειδικοτήτων καλούνται να εξεταστούν σε άγνωστα για αυτούς διδακτικά αντικείμενα. Για παράδειγμα, ένας βιολόγος να εξεταστεί στην γεωλογία, ένας φυσικός στη βιολογία, ενώ ένας πτυχιούχος του ΦΠΨ στα Αρχαία Ελληνικά. Το πιο ενδιαφέρον είναι το γεγονός της εξέτασης των πτυχιούχων των θετικών κυρίως επιστημών, με τον τρόπο που αναφέρθηκε, στις επιστήμες της αγωγής και στα αντικείμενα της γενικής και ειδικής διδακτικής, όταν αυτές απουσιάζουν παντελώς από τα προγράμματα σπουδών των αντίστοιχων σχολών. Συνεχίζεται, κατά συνέπεια, και σε αυτό το επίπεδο, η απαράδεκτη κατάσταση που αντιμετώπισαν πολλοί υποψήφιοι φοιτητές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, να εξετάζονται δηλαδή στο σχέδιο, στα γαλλικά, στα γερμανικά, στα ισπανικά, στο σολφέζ κ.λ.π., όταν αυτά τα μαθήματα ουδέποτε διδάχθηκαν στο Λύκειο.
...

Συμπέρασμα
Η κατάργηση της επετηρίδας και η επιλογή των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μέσω γραπτών διαγωνισμών του ΑΣΕΠ δεν έλυσε το πρόβλημα της επιλογής των καλύτερων εκπαιδευτικών. Η λειτουργία του θεσμού και η εικόνα του εκπαιδευτικού δυναμικού αυτά τα τελευταία δεκατέσσερα χρόνια δεν αποδεικνύουν την αξιοπιστία και τη χρησιμότητα του. Η αντιεπιστημονικότητα αυτής της εξέτασης και ο διασυρμός των υποψηφίων εκπαιδευτικών πρέπει να σταματήσουν. Ένα σύστημα επιλογής των αυριανών εκπαιδευτικών, που θα λαμβάνει υπόψη του το σύνολο των προσόντων τους, των εκπαιδευτικών τους εμπειριών και δια του οποίου θα τους εξοπλίζει με τις αναγκαίες παιδαγωγικές γνώσεις, είναι επιτακτική εκπαιδευτική αναγκαιότητα.[/tt]

Απόλυτα εύστοχες διαπιστώσεις τις οποίες κατά διαστήματα αναφέρω η ίδια από εδώ μέσα....


Αε θυμηθούμε και ένα παλαιότερο δελτίο τύπου της ΟΛΜΕ το οποίο λέει παρόμοια πράγματα και επιπρόσθετα λειτούργησε προφητικά για τη διαδικασία του ΑΣΕΠ

Παράθεση
ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΑΡΩΔΙΑ!

[ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ ΟΛΜΕ]

Ο Υπουργός Παιδείας και η κυβέρνηση,
παρά τη ήδη διαπιστωμένη καθολική αντίδραση της εκπαιδευτικής κοινότητας, προχωρούν στην εφαρμογή του αντιεκπαιδευτικού νόμου 2525/97.

Ήδη έχουν δημοσιοποιηθεί Υπουργικές Αποφάσεις και Π.Δ. που αφορούν τα ωρολόγια προγράμματα του “Ενιαίου Λυκείου”, τη συμμόρφωση και την πειθάρχηση των εκπαιδευτικών. Προωθείται, παράλληλα, για ψήφιση νομοσχέδιο που αποβλέπει στη συρρίκνωση της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης – Κατάρτισης και τη σταδιακή παράδοση της στους ιδιώτες.

Το τελευταίο βήμα στον αυταρχικό κατήφορο της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΕΠΘ είναι η δημοσίευση της προκήρυξης του διαγωνισμού – παρωδία και η προώθηση της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων συμμετοχής σε αυτόν.

Η ΟΛΜΕ και ευρύτερα η εκπαιδευτική κοινότητα υπεράσπισε με σκληρούς αγώνες την επετηρίδα, την υπερασπίζει και τώρα ως το μόνο αξιόπιστο και φερέγγυο σύστημα διορισμών, ως το σύστημα που διασφαλίζει διαφάνεια, αξιοπρέπεια και ένα σταθερό εργασιακό καθεστώς για τους εκπαιδευτικούς, ως το σύστημα που δημιουργεί καλύτερες προϋποθέσεις για μαζικούς διορισμούς. Ο διαγωνισμός αμφισβητεί τις πανεπιστημιακές σπουδές και ευτελίζει την κατοχή επιστημονικού τίτλου και το κύρος του επιστήμονα. Η κυβέρνηση μετατρέπει το πανεπιστημιακό πτυχίο σε ένα απλό πιστοποιητικό αποφοίτησης με εκμηδενισμένη αξία χρήσης.

Η de facto κατάργηση των πανεπιστημίων, η αντίληψη ότι όποιος ενδιατρίψει στην αποστήθιση διδακτικών και παιδαγωγικών μεθοδολογιών για τις ανάγκες μιας τρέχουσας εξεταστικής διαδικασίας είναι ο εκπαιδευτικός που θα αναλωθεί στην τάξη του απειλεί σοβαρά την εκπαίδευση και το σχολείο.

Η ύλη του διαγωνισμού επιβεβαιώνει την εκτίμηση μας ότι επιδιώκεται ο ιδεολογικός έλεγχος των υποψηφίων και η συμμόρφωση τους προς τις κυρίαρχες εκπαιδευτικές και παιδαγωγικές αντιλήψεις.

Γιατί τα κάνει όλα αυτά το Υπουργείο Παιδείας;

    Διότι η κατάργηση της επετηρίδας σημαίνει από την πλευρά του κράτους την άρνηση και θεσμικά της υποχρέωσης που είχε αναλάβει μέχρι τώρα: να εγγυάται με μόνο κριτήριο το πτυχίο και την ημερομηνία λήψης του, τη μόνιμη και σταθερή εργασία για τον εκπαιδευτικό στο δημόσιο σχολείο.
    Διότι η σημερινή πολιτική για τους εργαζόμενους σε ένα σχολείο που αλλάζει συνολικά, που χάνει το δημόσιο χαρακτήρα του, σε ένα σχολείο που η φράση “ισότητα ευκαιριών για τους μαθητές” είναι κενό γράμμα, είναι η πολιτική της μη μόνιμης εργασίας, της περιστασιακής απασχόλησης.
    Διότι περνάμε στην εποχή όπου η κατάργηση της επετηρίδας ανοίγει το δρόμο για την άρση της μονιμότητας για όσους ήδη δουλεύουν στο σχολείο, για τις συνεχείς εξετάσεις και κρίσεις, για τις ασφαλιστικές περικοπές, για την αύξηση του ορίου συνταξιοδότησης.
    Διότι περνάμε στην εποχή όπου ο διαγωνισμός, η μέθοδος της … συνέντευξης, του βιογραφικού και των πελατειακών σχέσεων, η διαδικασία των προσλήψεων μέσω νομαρχιών θα αποτελούν το υποτιθέμενο τέλος μιας διαδρομής εργασιακής περιπλάνησης και μακρόχρονης ανεργίας.

    Ο διαγωνισμός όχι μόνο δεν σημαίνει το τέλος της αδιοριστίας για τον εκπαιδευτικό, αλλά αντίθετα επικυρώνει, θεσμοθετεί και συμβολίζει τη μονιμότητα αυτής της αδιοριστίας, σημαίνει την συνεχιζόμενη ανεργία και εργασιακή ανασφάλεια όλων των πτυχιούχων.

    Η ανάλγητη κυβερνητική πολιτική δημιουργεί, πέραν των άλλων, και οξύτατα κοινωνικά προβλήματα σε βάρος των χιλιάδων αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών.

    Η πολύχρονη διδακτική τους εμπειρία, η αναγνωρισμένη εκπαιδευτική ιδιότητά τους αποτελούν ισχυρά επιχειρήματα του συνδικαλιστικού κινήματος απέναντι στο διάτρητο από κάθε άποψη διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, ο οποίος ευτελίζει τους εκπαιδευτικούς, χρησιμοποιείται προσχηματικά και σε καμιά περίπτωση δεν παρέχει εγγυήσεις αντικειμενικότητας και «αξιοκρατίας».

    Ο εκπαιδευτικός κόσμος έχει κάνει μακρόχρονους και δυναμικούς αγώνες για να επιβάλει ένα εργασιακό καθεστώς με αξιοπρέπεια, σταθερότητα, παιδαγωγική ελευθερία, ένα εργασιακό καθεστώς αντίστοιχο του έργου που προσφέρει.

    Και στη διάρκεια της φετεινής σχολικής χρονιάς οργανώσαμε πολύμορφες κινητοποιήσεις (απεργίες, στάσεις εργασίας, συλλαλητήρια κ.λπ.) διεκδικώντας την κατάργηση του αντιεκπαιδευτικού νόμου 2525/97.

    Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε με την ίδια αποφασιστικότητα τους αγώνες μας.

    Ήδη έχουμε αποφασίσει να προχωρήσουμε σε Απεργιακές Κινητοποιήσεις κατά τις ημέρες που θα προγραμματιστεί να γίνει ο διαγωνισμός -παρωδία.

    Ήδη δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί σε όλη τη χώρα υπέγραψαν κείμενο με το οποίο δηλώνουν: ” Είμαστε αποφασισμένοι να πάρουμε όλα τα μέτρα για να μην πραγματοποιηθεί ο απαράδεκτος διαγωνισμός. Δε συμμετέχουμε ως επιτηρητές ή αξιολογητές ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο στο σχεδιαζόμενο διαγωνισμό”.

    Τα παραπάνω αποτελούν ταυτόχρονα ομόφωνες αποφάσεις των Γ.Σ. των ΕΛΜΕ και των Γ.Σ. των Προέδρων των ΕΛΜΕ.

    Αντίστοιχες αποφάσεις έχουν πάρει οι Σύλλογοι μελών Διδακτικού Προσωπικού πολλών Πανεπιστημίων και το Συνέδριο των Πανεπιστημιακών της χώρας.

    Είναι φανερό ότι ο διαγωνισμός αυτός δεν έχει και ούτε πρόκειται να νομιμοποιηθεί στη συνείδηση του εκπαιδευτικού κόσμου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος loukritiα

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #29 στις: Σεπτεμβρίου 01, 2012, 03:18:48 pm »
Και η ανακοίνωση της ολμε καταλήγει:


"Να γίνουν τώρα οι αναγκαίοι 8.000 διορισμοί με βάση την επετηρίδα, ώστε να καλυφθούν όλα τα υπάρχοντα κενά στο διδακτικό προσωπικό και αυτά που θα προκύψουν από τις αναγκαίες αλλαγές.
Να μειωθεί ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα στους 25 κατ’ ανώτατο όριο.
Να ενταχθούν όλα τα ιδρύματα και οι φορείς παροχής εκπαίδευσης και κατάρτισης (ΙΕΚ, ΚΕΚ, ΟΑΕΑ,ΝΕΛΕ, ΙΑΕΚΕ κλπ) σε συνολικό σχεδιασμό με δημόσιο χαρακτήρα και πλήρη διαφάνεια.
Να μειωθεί το όριο ηλικίας για συνταξιοδότηση των εκπαιδευτικών.
Να γενικευθούν τα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας.
Να θεσμοθετηθεί άμεσα το πιστοποιητικό ψυχοπαιδαγωγικής κατάρτισης για τους προς διορισμό εκπαιδευτικούς και να ξεκινήσει τώρα η εισαγωγική επιμόρφωση μετά το διορισμό.
Να γίνει εκκαθάριση της επετηρίδας (διπλοεγγραφές, διαγραφή όσων δεν αποδέχτηκαν διορισμό κλπ).
Καλούμε την εκπαιδευτική κοινότητα σ’ επαγρύπνηση, ώστε να μη γίνει ο διαγωνισμός –παρωδία.
Καλούμε το ευρύτερο συνδικαλιστικό κίνημα να σταθεί στο πλευρό των εκπαιδευτικών.
Καλούμε τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ και τους συναδέλφους αδιόριστους να προχωρήσουν άμεσα στην ενημέρωση της κοινής γνώμης, των μαθητών και των γονέων.

Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ – ΠΑΡΩΔΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ

ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΜΑΣ

ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΩΡΑ 8.000 ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ

Από το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ (Αθήνα 14/4/98)

Από το Πληροφοριακό Δελτίο της ΟΛΜΕ,

Τεύχος 657 (Μάρτιος-Μάιος 1997)"

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #30 στις: Σεπτεμβρίου 01, 2012, 03:19:22 pm »
Παράθεση
...
Είναι φανερό ότι ο διαγωνισμός αυτός δεν έχει και ούτε πρόκειται να νομιμοποιηθεί στη συνείδηση του εκπαιδευτικού κόσμου.


Έλα, όμως, που έχει νομιμοποιηθεί στη συνείδηση μεγάλου ποσοστού του εκπαιδευτικού κόσμου, μιας και αποτελεί τη μοναδική - παρ' όλες τις ατέλειες και αστοχίες - αντικειμενική διέξοδο στο πρόβλημα των διορισμών μεσοπρόθεσμα.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος KonSam

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Let's teach!!!!
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #31 στις: Σεπτεμβρίου 01, 2012, 03:22:24 pm »
Συμφωνώ με τον Klassikos! Γιατί και τα μεταπτυχιακά-διδακτορικά κάποτε πρέπει να μοριοδοτηθούν! Με το νόμο της Διαμαντοπούλου τουλάχιστον μετρούσαν κάπου! Άλλωστε θεωρητικά θέλουμε εξειδικευμένα άτομα στην εκπαίδευση. Έτσι όπως δίνουν μόρια για την προυπηρεσία να δώσουν και για  τα μεταπτυχιακά!!!! Και εννοείται ΜΟΝΟ  αν υπάρχει επιτυχία ΑΣΕΠ! Από τη στιγμή που ΑΣΕΠ υπάρχει από το 1998 δεν δικαιολογείται καθηγητής να μην έχει μια επιτυχία πλέον! και αν έχεις πάνω από 24 μήνες προυπηρεσία σημαίνει ότι δουλεύεις πολύ καιρό και θα έπρεπε να έχεις δώσει... Άρα πάνω απ'όλα  η επιτυχία στον ΑΣΕΠ + προυπηρεσία + μεταπτυχιακά! και να ξεκλειδώσουν  οι πίνακες! Τί σόι κλειδωμένοι είναι αυτοί που μπαίνουν οι πολύτεκνοι κτλ;;;;
Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι αναπληρώτρια!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #32 στις: Σεπτεμβρίου 01, 2012, 03:24:15 pm »
ωραία η υπενθύμιση των νιάτων μας αλλά στη σημερινή συγκυρία η ρομαντική αναπόληση προκαλεί θυμηδία.Έχουν μεσολαβήσει δεκάδες χιλιάδες νέοι εκπαιδευτικοί,των οποίων ο προγραμματισμός λέει ή θα έπρεπε να λέει ΑΣΕΠ και μόνον ΑΣΕΠ.Τα γνωστά θύματα τα ξέρουμε,τα κλάψαμε,σε λίγο θα γίνουν και τα κόλλυβα. Το πρόβλημα 15 χρόνια μετά τη θεσμοθέτηση του διαγωνισμού των εκπαιδευτικών είναι η κάκιστη εφαρμογή του και όχι η ύπαρξή του.

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #33 στις: Σεπτεμβρίου 01, 2012, 03:26:10 pm »
Συμφωνώ με τον Klassikos! Γιατί και τα μεταπτυχιακά-διδακτορικά κάποτε πρέπει να μοριοδοτηθούν! Με το νόμο της Διαμαντοπούλου τουλάχιστον μετρούσαν κάπου! Άλλωστε θεωρητικά θέλουμε εξειδικευμένα άτομα στην εκπαίδευση. Έτσι όπως δίνουν μόρια για την προυπηρεσία να δώσουν και για  τα μεταπτυχιακά!!!! Και εννοείται ΜΟΝΟ  αν υπάρχει επιτυχία ΑΣΕΠ! Από τη στιγμή που ΑΣΕΠ υπάρχει από το 1998 δεν δικαιολογείται καθηγητής να μην έχει μια επιτυχία πλέον! και αν έχεις πάνω από 24 μήνες προυπηρεσία σημαίνει ότι δουλεύεις πολύ καιρό και θα έπρεπε να έχεις δώσει... Άρα πάνω απ'όλα  η επιτυχία στον ΑΣΕΠ + προυπηρεσία + μεταπτυχιακά! και να ξεκλειδώσουν  οι πίνακες! Τί σόι κλειδωμένοι είναι αυτοί που μπαίνουν οι πολύτεκνοι κτλ;;;;
συγνώμη,με το νόμο Δ. δε δίνει 2 μόρια το μεταπτυχιακό και 4-5 το διδακτορικό;Τι ζητάτε,να αλλάξει ο παλιός νόμος που ισχύει τώρα με αναδρομική εφαρμογή;

Αποσυνδεδεμένος KonSam

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Let's teach!!!!
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #34 στις: Σεπτεμβρίου 01, 2012, 03:30:20 pm »
Αφου συζητάμε πώς θέλουμε να γίνονται οι διορισμοί, λέμε ότι πιστεύει ο καθένας! Δεν χρειάζεται έτσι κ αλλιώς αναδρομική ισχύ... αν γίνουν κάποια στιγμή οι πίνακες, θα μπουν τα 2 μόρια κανονικά!
Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι αναπληρώτρια!

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #35 στις: Σεπτεμβρίου 01, 2012, 03:34:20 pm »
για τη μεταβατική συζητάμε βέβαια.Επομένως,γιατί δε λέμε καθαρά:να ισχύσουν τα μόρια που προβλέπει ο νόμος Διαμαντοπούλου χωρίς την προϋπόθεση διενέργειας δ/σμού,μιας και δεν είναι στο πρόγραμμα!

Αποσυνδεδεμένος KonSam

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Let's teach!!!!
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #36 στις: Σεπτεμβρίου 01, 2012, 03:38:28 pm »
να σου πω, ειναι και αυτή μια λύση! Από τη στιγμη που υπάρχει ο νόμος να εφαρμοστεί χωρίς να γίνει νέος προς το παρόν! Και όσοι έχουν πολλή προυπηρεσία μέχρι να γίνει άλλος διαγωνισμός να έχουν θεωρητικά τη βάση!
Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι αναπληρώτρια!

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #37 στις: Σεπτεμβρίου 01, 2012, 03:41:30 pm »
Ο κύριος που έγραψε το άρθρο σχετικά με ένα νέο σύστημα διορισμών, το οποίο παράθεσε ο Στέλιος, όχι μόνο προφανώς δεν έχει σχέση με την εκπαιδευτική πραγματικότητα, αλλά ούτε καν με την ελληνική εν γένει.
Γράφει: «Εκτός από το πτυχίο και  το πιστοποιητικό μεταπτυχιακής παιδαγωγικής επιμόρφωσης θα συνυπολογίζονται στην διαδικασία επιλογής των εκπαιδευτικών οι μεταπτυχιακές τους σπουδές καθώς και η διδακτική εμπειρία σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία, φροντιστήρια, δημόσια και ιδιωτικά ΙΕΚ, ωδεία κλπ».

Εδώ λέμε τόσα χρόνια ότι σε αυτή την ριμάδα τη χώρα δεν μπορέσαμε ποτέ να διασφαλίσουμε την φερεγγυότητα των προϋπηρεσιών (από ειδική αγωγή, ΠΔΣ, Σιβιτανίδειο, εκκλησιαστικά λύκεια αθλητικά σχολεία, ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ, ΣΔΕ κλπ), και αυτός πάει να ανοίξει και άλλες κερκόπορτες απόκτησης προϋπηρεσίας, και από την ιδιωτική εκπαίδευση αυτή τη φορά.

Δηλαδή αυτός που είχε τον τάδε φροντιστηριάρχη ή διευθυντή ιδιωτικού ΙΕΚ γνωστό, συγγενή, γκόμενο θα προσλαμβάνεται -ακόμα και πλασματικά- και θα μαζεύει προϋπηρεσία για διορισμό. Πολύ λογικό το ακούω...

Ας καταλάβουμε κάποια στιγμή σε αυτή τη χώρα ότι η αναγκαιότητα του ΑΣΕΠ δεν πηγάζει από το ότι διασφαλίζει τον καταλληλότερο για να διδάξει, είναι γνωστό ο εκπαιδευτικός κρίνεται από την δουλειά του στην τάξη. Η αναγκαιότητα του ΑΣΕΠ σε μία χώρα πλήρως διαφθαρμένη και διαπλεκόμενη έχει να κάνει με ένα πιο μετρήσιμο και κοινό για όλους κριτήριο, μία κρησάρα, για να ξεχωρίσουν κάποιοι από κάποιους άλλους. Και όσο αυτή η χώρα αδυνατεί να διασφαλίσει στον καθένα το πώς αποκτήθηκαν οι εκάστοτε προϋπηρεσίες που βλέπει στους πίνακες, εγώ δεν βλέπω κανένα άλλο τρόπο επιλογής.

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #38 στις: Σεπτεμβρίου 01, 2012, 04:01:08 pm »
Μόνο με διαγωνισμό ΑΣΕΠ και μοριοδότηση της προυπηρεσίας που έχει ο καθένας. ξεκάθαρα πράγματα. να κλείσουν όλοι οι πίνακες και να υπάρχει μόνο ένας με μοριοδότηση των γραπτών του ΑΣΕΠ είτε μίας χρονιάς είτε και προηγούμενης  συν την προυπηρεσία.

Αποσυνδεδεμένος ericPaker

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #39 στις: Σεπτεμβρίου 01, 2012, 04:18:05 pm »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 14, 2012, 02:03:59 pm από ericPaker »

Αποσυνδεδεμένος sparos2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 279
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #40 στις: Σεπτεμβρίου 01, 2012, 04:25:46 pm »
Συμφωνώ με τον Klassikos! Γιατί και τα μεταπτυχιακά-διδακτορικά κάποτε πρέπει να μοριοδοτηθούν! Με το νόμο της Διαμαντοπούλου τουλάχιστον μετρούσαν κάπου! Άλλωστε θεωρητικά θέλουμε εξειδικευμένα άτομα στην εκπαίδευση. Έτσι όπως δίνουν μόρια για την προυπηρεσία να δώσουν και για  τα μεταπτυχιακά!!!! Και εννοείται ΜΟΝΟ  αν υπάρχει επιτυχία ΑΣΕΠ! Από τη στιγμή που ΑΣΕΠ υπάρχει από το 1998 δεν δικαιολογείται καθηγητής να μην έχει μια επιτυχία πλέον! και αν έχεις πάνω από 24 μήνες προυπηρεσία σημαίνει ότι δουλεύεις πολύ καιρό και θα έπρεπε να έχεις δώσει... Άρα πάνω απ'όλα  η επιτυχία στον ΑΣΕΠ + προυπηρεσία + μεταπτυχιακά! και να ξεκλειδώσουν  οι πίνακες! Τί σόι κλειδωμένοι είναι αυτοί που μπαίνουν οι πολύτεκνοι κτλ;;;;
Δεν καταλαβαίνω αυτή τη μανία που σας έχει πιάσει με τον ΑΣΕΠ...δεν είναι και κανένα κατόρθωμα ! και δεν είναι δυνατόν όσοι έχουν 50 μήνες προϋπηρεσία χωρις ΑΣΕΠ να πεταχτούν έξω.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 01, 2012, 05:15:09 pm από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #41 στις: Σεπτεμβρίου 01, 2012, 04:33:28 pm »
μιλάμε για τους 100 διορισμούς που λένε/προγραμματίζουν για του χρόνου; Τότε με κλήρωση.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182554
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 594
Σύνολο: 605

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.