0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Λοιπόν, σήμερα είχα μία ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ συζήτηση , λόγω μη σχολείου , με πολύ καλά πληροφορημένο και αξιόπιστο άνθρωπο. Επιτέλους η ένωση χημικών έκανε παρέμβαση τις τελευταίες ημέρες , για την ποσόστωση στον ΠΕΟ4 , πολύ δυναμική από ότι έμαθα στο υπουργείο. Ας το αναγνωρίσουμε ως θετικό αρχικά και μπράβο σε όσους φωνάζοντας , γράφοντας κλπ συντέλεσαν σε αυτό. Έγινε ο σχετικός ντόρος και είναι μία αρχή. Και τώρα στο ζουμί: από του χρόνου , ο προσανατολισμός του υπουργείου είναι , τα κενά να δίνονται κατευθείαν από τα σχολεία ΩΣ ΩΡΕΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ , να μαζεύονται οι ώρες του κάθε μαθήματος και να γίνουν έτσι πιο αξιόπιστα τα πράγματα. Αυτό βέβαια σε απομακρυσμένες περιοχές έχει το θεματάκι του , αλλά στα μεγάλα αστικά κέντρα ΛΥΝΕΙ αρκετά καλά το θέμα των β αναθέσεων. Τώρα , όταν ένα σχολείο έχει δώσει διαφορετικά τα πράγματα γιατί ίσως κάποιος παλιός βολεύεται με ώρες που αντιστοιχούν σε άλλη ειδικότητα , είναι υποχρέωσή μας να αντιδράμε. Το μόνο μείον σε όλο αυτό είναι ότι σε μεγάλο βαθμό θα παίξει το δεύτερο σχολείο (ίσως και το τρίτο ). Ειδικότερα αν παίζει και γυμνάσιο μέσα. Όμως είναι μία θετικότατη εξέλιξη , μην τα θέλουμε όλα δικά μας και μένει να παρακολουθήσουμε αν εφαρμοστεί ΣΩΣΤΑ και χωρίς έξωθεν παρεμβάσεις. Δεν ξέχασα τους συναδέλφους , λόγω τακτοποίησης . Τα ξαναλέμε.
Συμφωνώ και γω να δίνονται οι ώρες μόνο σε Α ανάθεση! Ο χημικός μόνο χημεία και ο κάθε καθηγητής να διδάσκει το αντικείμενό του! Ας πηγαίνουμε και σε 3 σχολεία! Δεν είναι τόσο πρόβλημα! Απλά θα πηγαίνουμε π.χ. Δευτέρα - Τετάρτη - Παρασκευή στο πρώτο και τις άλλες ημέρες στο άλλο!