0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
στην πρωτη φαση δεν τηρηθηκε αυτο το νεο συστημα, εγινε με αλλο τροπο(τον παλιο παραδοσιακο, παρτε οσους να ναι), οσο για τη δευτερη φαση, με τον τροπο αυτο τον καινουριο βγηκε το μικρο νουμερακι, εγινε επανασταση, και το 360 εγινε 669, δηλαδη στην πραξη παμε οπως παλια, αλλα με πολυ λιγοτερες πιστωσεις,αυτα
Παράθεση από: physikos13 στις Οκτωβρίου 20, 2012, 03:09:12 pmστην πρωτη φαση δεν τηρηθηκε αυτο το νεο συστημα, εγινε με αλλο τροπο(τον παλιο παραδοσιακο, παρτε οσους να ναι), οσο για τη δευτερη φαση, με τον τροπο αυτο τον καινουριο βγηκε το μικρο νουμερακι, εγινε επανασταση, και το 360 εγινε 669, δηλαδη στην πραξη παμε οπως παλια, αλλα με πολυ λιγοτερες πιστωσεις,αυταΚαι τα 2 νούμερα από το ίδιο σύστημα προέκυψαν. Η διαφορά είναι ότι το 669 ήταν τα κενά κατ' εκτίμηση των σχολείων, ενώ στο 360 είχαν ληφθεί υπόψη και τα πλεονάσματα κλάδων ανά ομάδα σχολείων. Και επειδή τα κενά κατά δήλωση των ΔΔΕ στο ΟΠΣΥΔ ήταν 1336, είπαν να πάνε με την ενδιάμεση τιμή για να μην πέσουν γιαούρτια από τώρα.
Παράθεση από: Patreas στις Οκτωβρίου 21, 2012, 01:45:44 amΠαράθεση από: physikos13 στις Οκτωβρίου 20, 2012, 03:09:12 pmστην πρωτη φαση δεν τηρηθηκε αυτο το νεο συστημα, εγινε με αλλο τροπο(τον παλιο παραδοσιακο, παρτε οσους να ναι), οσο για τη δευτερη φαση, με τον τροπο αυτο τον καινουριο βγηκε το μικρο νουμερακι, εγινε επανασταση, και το 360 εγινε 669, δηλαδη στην πραξη παμε οπως παλια, αλλα με πολυ λιγοτερες πιστωσεις,αυταΚαι τα 2 νούμερα από το ίδιο σύστημα προέκυψαν. Η διαφορά είναι ότι το 669 ήταν τα κενά κατ' εκτίμηση των σχολείων, ενώ στο 360 είχαν ληφθεί υπόψη και τα πλεονάσματα κλάδων ανά ομάδα σχολείων. Και επειδή τα κενά κατά δήλωση των ΔΔΕ στο ΟΠΣΥΔ ήταν 1336, είπαν να πάνε με την ενδιάμεση τιμή για να μην πέσουν γιαούρτια από τώρα.Δηλαδή τελικά προσέλαβαν αναπληρωτές σε περιοχές που υπήρχαν πλεονάσματα μονίμων στις αντίστοιχες ειδικότητες;
Δηλαδή τελικά προσέλαβαν αναπληρωτές σε περιοχές που υπήρχαν πλεονάσματα μονίμων στις αντίστοιχες ειδικότητες;