*

Αποστολέας Θέμα: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ  (Αναγνώστηκε 18123 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #56 στις: Αυγούστου 17, 2007, 01:38:52 am »
O Tarzan έχει δίκιο ότι δεν πρεπει να χωριζομαστε σε στρατοπεδα. Εγώ τοφωναζω συνεχεια ότι μόνο με συνεργασία θα πετυχουμε μεγαλυτερη διαφάνεια και περισσότερη αξιοκρατια. Οι διαφορετικοι πίνακες και κατηγοριες είναι ένας τρόπος να μας έχουν με το καρότο και το μαστιγιο.  Κατηγορουμε οι μισοι τους άλλους μισους. Ετσι οι μονοι που δεν κερδιζουμε από αυτη την κατασταση ε'ιμαστε εμείς. Και χρήματα δε δινουν στην παιδεια και μας έχουν και πελατακους. Εγώ έχω ελάχιστα μορια και δεν προσβλεπω άμεσα σε διορισμό και βλέπω το μέλλον μου χλωμο αλλά αυτό που είπε ο Ταρζαν για τους ΠΕο2 ισχυει. Η καλυτερη μου φιλη αναπληρωτρια την περασμενη χρονια, αξιόλογη εκπαιδευτικος με μεταπτυχιακα και σημαντικο εργο στη σχολικη μοναδα που εργαζοταν φέτος μάλλον δεν θα την παρουν. Ειχε εγκαταλειψει τα παντα για να ξενιτευτεί (ιδιαιτερα, φροντιστηρια) και τωρα πρεπει να αρχισει από την αρχη. Είναι πολυ απογοητευμενη. Εκει που έβλεπε λίγο φως στον οριζοντα, τωρα έχει πέσει σε καταθλιψη. Και επειδη δεν έχει ΙΝΤΕΡΝΕΤ στο σπιτι της μου μεταφερει εμενα κάποια πραγματα και ρωτω για αυτην.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:12:49 »

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #57 στις: Αυγούστου 17, 2007, 02:19:07 am »
Να σας πω κι εγώ τη γνώμη μου.  :)
Σαν εκπαιδευτικοί πρέπει να επιλεγόμαστε οι καλύτεροι, γι' αυτό ας εξετάσουμε και τις δύο δυνατές οδούς που οδηγούν στον διορισμό αν το καταφέρνουν:

- Ο διορισμός μέσω προϋπηρεσίας (ΠΔΣ-ωρομισθία-αναπλήρωση) ούτε είναι δίκαιος ούτε αποδεικνύει πολλά, μιας και όλοι μας έχουμε δει ή ακούσει πόσο (αν)αξιοκρατικά και αδιαφανώς γίνονται οι προσλήψεις εκεί και μαζεύονται οι προϋπηρεσίες. Και η παρούσα συζήτηση άλλωστε αυτό δείχνει. Με το σύστημα αυτό ευνοούνται οι ήδη έχοντες προϋπηρεσία γιατί προηγούνται στους πίνακες και οι ήδη έχοντες... βύσμα ή την τύχη να πέσουν σε σωστούς και δίκαιους ανθρώπους! Οι νέοι στο επάγγελμα και οι αβυσμάτωτοι έτσι όπως έχουν τα πράγματα δεν έχουν στον ήλιο μοίρα...

- Όμως ούτε και ο νυν διαγωνισμός του ΑΣΕΠ αποδεικνύει κάτι περισσότερο. Πρέπει να είναι, κατά τη γνώμη μου, καλύτερα σχεδιασμένος. Και επιπλέον πρέπει να είναι και πρακτικός - αν όχι να βασίζεται κυρίως στην πράξη. Δηλαδή καλό είναι να υπάρχει το γραπτό μέρος (επί του γνωστικού) αλλά και το πρακτικό (επί της διδακτικής+το γνωστικό). Έτσι θα επιβραβεύεται και η γνώση και η εμπειρία. Φυσικά δεν είναι και πολύ εύκολο να στηθεί πρακτικός διαγωνισμός για τις χιλιάδες των υποψηφίων, αλλά μπορεί π.χ. να υπάρχει μία διαρκής εξεταστική επιτροπή ανά νομό ( όσο το δυνατόν πιο αδιάφθορη! ) που να αξιολογεί πρακτικά τους υποψηφίους σε συγκεκριμένες ημερομηνίες ανά τακτά χρονικά διαστήματα και η βαθμολογία να προσμετράται ή κάτι άλλο πιο έξυπνο και υλοποιήσιμο.

Όσο υποβαθμίζει το πτυχίο μας ο παρών διαγωνισμός, άλλο τόσο και περισσότερο υποβαθμίζει την αξιοπρέπειά μας το σύστημα των προσλήψεων στην ΠΔΣ-ωρομισθία-αναπλήρωση. Τείνω όμως περισσότερο υπέρ ενός αναθεωρημένου και αξιοκρατικού διαγωνισμού σαν το καλύτερο σύστημα διορισμού εκπαιδευτικών, γιατί θα δίνει το δικαίωμα σε όλους να ελπίζουν και τη δυνατότητα σε όλους να προσπαθήσουν.
Δεν θα μπορούσε να υπάρχει ένα τέτοιο σύστημα που να κάνει διαγωνισμό κάθε δύο χρόνια (το θεωρητικό μέρος) όπου κανείς θα πρέπει να γράφει μόνο τη βάση 55 ή 60 (όλοι οι επιτυχόντες κάθε χρόνο δεν είναι περίπου 4000 φιλόλογοι;) και μετά όλοι αυτοί οι 4000 να πηγαίνουν στο πρακτικό μέρος όπου να διδάσκουν στα δημόσια σχολεία όλοι για δύο χρόνια (ούτως ή άλλως περίπου 4000 τοποθετήσεις δε γίνονται μέσα σε 2 χρόνια ως αναπληρωτές- ωρομίσθιοι και πδσ στα σχολεία;) και να διορίζονται στο τέλος όλοι, αφού και οι ανάγκες είναι μεγαλύτερες από αυτές που μας φανερώνουν, αλλά και ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη είναι καλύτερα να μειωθεί; Χωρίς να μετράει ο βαθμός πτυχίου, ούτε τα μεταπτυχιακά-διδακτορικά, ούτε οι προϋπηρεσίες, απλά μόνο να πιάνουμε βάση στο διαγωνισμό. 

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #58 στις: Αυγούστου 17, 2007, 02:55:36 am »
Syllas, αυτο που λες θεωρω ότι θα ήταν πολυ ωραίο αν υπήρχαν όμως καποιες προυποθεσεις  και κάποια πραγματα που για αυτά θα έπερεπε να αναρωτηθούμε?
1. Ποσο διαφανης και αξιοκρατικος θα ήταν ο διαγωνισμός? Δηλαδή θα υπήρχε διαφανεια στο ποιοι βαζουν τα θεματα, ποιοι τα βαθμολογουν, με ποια κριτηρια και με ποιες οδηγιες? Θα βγαινει η υλη πιο νωρις για να μπορουμε να διαβαζουμε? Και ποιος θα είναι καλυτερος φιλολογος? Αυτος που γνωριζει τι ώρα ο Ιουστινιανος έφαγε το πρωινο του την μερα που πέθανε?
2.Θα λέμε στους φοιτητες που σπουδαζουν στα πανεπιστήμια ότι δεν είναι φιλολογοι ικανοι για την εκπαιδευση? Και πως θα τους αποκαλουμε? potential philologists?
3. Aυτους που ξεσκιστηκαν να διαβαζουν στο πανεπιστημιο θα το αγνοήσουμε και θα πουμε τι 5 τι 9 , το αποτελεσμα μετραει.
4. Οσοι,δε, βγαλαν τα ματια τους για να κανουν μεταπτυχιακα και διδακτορικα ας τα βαλουν εκει που ξερουν.
Πέρα από την πλάκα θεωρώ ότι έχεις καλη προαιρεση και προσπαθεις να προτεινεις ένα δικαιοτερο σύστημα επιλογής. Είπα κάποιες χαζομαρες για να εκφρασω την άποψη μου ότι το προβλημα είναι συνθετο και πρεπει να λάβουμε υποψη μας πολλες παραμετρους. Επίσης θεωρώ ότι εάν γινονταν οι διορισμοι που πρεπει και εάν το γυμνασιο γινοταν ολοήμερο σε περιπου 5 χρονια θα είχε λυθει ένα σημαντικο κομματι του προβλήματος (βλεπε ολοημερα δημοτικα). Απο εκει και πέρα ένα πιο λογικος αριθμος πρωτοετων στις φιλοσοφικες σχολες θα δημιουργουσε μικροτερα ποσοστα αδιοριστων. Στις πιο προηγμενες χώρες οι αριθμοι των εισακτέων σε καθε σχολη ρυθμιζονται από την προσφορα και τη ζητηση του καθε επαγγελματος. Γι'αυτο οι αριθμοι των εισακτεων αυξομειώνονται καθε χρονο αναλογα με τις αναγκες? Συμπερασμα? Δεν τους συμφερει ένα δικαιοτερο σύστημα προσληψεων. Χανουν και χρημα και πελατες. Σκεψου αυτα και συνεχισε. Είναι ωραια η ανταλλαγη απόψεων.

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #59 στις: Αυγούστου 17, 2007, 03:17:57 am »
Επίσης Syllas μου, σκεψου ότι καθε 2 χρόνια δεν είναι 4.000 οι τοποθετησεις. Μακαρι να ήταν έτσι. Θα είχαμε διοριστει όλοι. Οταν καθε χρόνο παιρνουν περιπου 1000 αναπληρωτες και 1000 ωρομισθιους, την επόμενη χρονια αυτους τους διοριζουν και παιρνουν άλλους τόσους? Τα ιδια και τα ιδια άτομα είναι που θέλουν 5-8 χρόνια για ναδιοριστουν και ανακυκλώνονται συνεχώς. Το ίδιο άτομο θα κάνει 3 χρόνια ωρομισθια και 2-3 χρονια αναπλήρωσης και στο τελος θα παρει και μορια από τον ΑΣΕΠ για να διοριστει. Δυστυχώς δεν είναι τοποθετησεις διαφορετικων ατομων. Τα ιδια άτομα πάνε και ξαναπανε και ξαναπάνε και μαζευουν κουκι κουκι τα μορια με την ελπιδα να πετύχουν μια άνοδο μεσω ΑΣΕΠ. Για τους από πάνω δεν είμαστε τιποτε άλλο παρά αναλώσιμα προιοντα. Μας ριχνουν σε ένα μαγκανοπηγαδο και μας λενε κολυμπα με οποιο τροπο μπορεις για να μην πνιγεις. Αλλοι γραπώνονται από τον διπλανό τους χωρις να τους νοιαζει αν πνιξουν και αυτον, άλλοι απογοητευονται και βουλιάζουν, άλλους δε τους νοιαζει να καταπιουν και λιγη λάσπη. Εγώ τουλάχιστον, για τον εαυτο μου, ελπίζω με το κολυμπι μου να κρατηθω μόνη μου. Και εάν κουραστώ και δεν τα καταφερω, παντως θα βουλιαξω με τα ματια ανοιχτα, με αξιοπρεπεια και χωρις να τραβηξω κανενα μαζι μου. Κατάλαβες τι εννοω? Να'σαι καλά και πάντα να αγωνιζεσαι για το καλυτερο. Η Ιθακη σου χαρισε το ωραιο ταξιδι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:12:49 »

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #60 στις: Αυγούστου 17, 2007, 10:18:59 am »
Επίσης Syllas μου, σκεψου ότι καθε 2 χρόνια δεν είναι 4.000 οι τοποθετησεις. Μακαρι να ήταν έτσι. Θα είχαμε διοριστει όλοι. Οταν καθε χρόνο παιρνουν περιπου 1000 αναπληρωτες και 1000 ωρομισθιους, την επόμενη χρονια αυτους τους διοριζουν και παιρνουν άλλους τόσους?
2000 τη μία χρονιά και 2000 την άλλη= 4000 τοποθετήσεις, απλά έλεγα να περνούσαν όλοι αυτοί οι 4000 από το πρακτικό μέρος και μετά όλοι αυτοί να διορίζονται. Σύνθετη πρόταση δεν έκανα, απλά μου έδωσε αφορμή ο συνάδελφος vsk με αυτά που είπε.

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #61 στις: Αυγούστου 17, 2007, 11:45:29 am »
Μακαρι Syllas μου. Εαν διοριζαν 2000 το χρονο (διορισμους, όχι τοποθετησεις) σε συνδυασμο με ένα ολοημερο γυμνασιο θα είχε λυθει το πρόβλημα αλλα δε θελουν.
Επίσης θελω να πω και κατι άλλο. Γιατι στους διαγωνισμους του Δημοσιου για ΠΕ σε διαφορες υπηρεσιες δεν παιρνουν απο φιλοσοφικες, ξερεις?
Γιατι ή νομοθεσια παλιοτερα θεωρουσε ότι η θεση των φιλολογων είναι στα σχολεια, αρα δεν υπήρχε ζήτημα για άλλες θεσεις. Τώρα όμως που δεν θεωρειται δεδομενο ότι βγαινοντας από το πανεπιστημιο θα διοριστουμε κιολας μήπως πρέπει να ανοιξουμε ένα ζητημα για αναγνωριση των φιλοσοφικων σχολών σε θεσεις ΠΕ Διοικητικου? Κανενας δεν έχει ενδιαφερθει γι'αυτό. Δεν ειναι και αυτη μια διεκδικηση που πρεπει να πετυχουμε? Δηλαδή αδικημενοι και από δυο πλευρες? Σε ποιες άλλες πανεπιστημιακες σχολες τους λενε είστε ασχετου, δεν σας παιρνουμε και αν θελετε να δουλεψετε ξαναδιαβαστε τα όλα από την αρχή και βλέπουμε. Δεν ήταν δικο μας προβλημα η διογκωση της επετηριδας. Δημιουργηθηκε σταδιακα γιατι δεν διοριζαν εκπαιδευτικους. Και τωρα που μας έφεραν σε αυτο το χάλι, μας λένε να βρουμε ενα τροπο να φαει ο ενας τις σαρκες του άλλου είτε με πλαγιο τροπο (Σιβιτανιδειος, εκκλησιαστικα κ.λ.π.) είτε αλλιως (βλεπε ΑΣΕΠ - ο θανατος σου η ζωη μου) . Είναι πολλα τα πράγματα που πρεπει να πετυχουμε και αυτο θα τα καταφερουμε μονο ενωμενοι. Αν οι μισοι καπακωνουν τους άλλους μισους (με οποιοδηποτε τροπο) διαιωνιζουμε από μονοι μας το προβλημα. Ελπίζω να σου έδωσα τροφή για σκεψη. Περιμενω τις ιδεες σου.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 05, 2007, 03:20:36 pm από kellykou »

eleftheria

  • Επισκέπτης
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #62 στις: Αυγούστου 17, 2007, 11:52:42 am »
Να πω τη γνώμη μου κι εγώ.
Σίγουρα καλό θα ήταν να τελειώναμε το παν/μιο και με 1-2 χρόνια αναπλήρωση το πολύ (και σε καμία περίπτωση ωρομισθία) να διοριζόμασταν.

ΑΛΛΑ αυτό δεν συμβαίνει.

ΑΛΛΑ ο ΑΣΕΠ είναι μία δυσάρεστη πραγματικότητα.

Ας δούμε, λοιπόν, κατάματα αυτή τη πραγματικότητα κι ας συζητήσουμε πάνω σ' αυτή τη βάση: Ποιο το νόημα της θέσπισης αυτού του θεσμού; Να διορίζονται στο δημόσιο σχολείο οι καλύτεροι εκπαιδευτικοί; ΧΑ ΧΑ ΧΑ ας γελάσουμε όλοι μαζί παρέα  ;D
Γιατί αν αυτό είναι το νόημα του διαγωνισμού, τότε γιατί το 40% (και βάλε...) των διοριζόμενων δεν περνούν ούτε έξω από τη πόρτα των εξεταστικών κέντρων; Αυτοί δεν πρέπει να υφίστανται αξιολόγηση; Αυτοί έχουν πάρει το συγχωροχάρτι του Ιννοκέντιου που δεν ξέρουν σε ποια σταυροφορία ήταν αυτός πάπας; Λοιπόν, ας αφήσουμε στην άκρη το παραμυθάκι περί αξιολόγησης.

Το νόημα του διαγωνισμού ήταν και είναι το εξής: σου λέει το κράτος: χρήμα δεν έχω να διαθέσω για να σας διορίσω όλους. Κόψτε το λαιμό σας και διοριστείτε από μόνοι σας. Κι εγώ θα κάνω ό,τι μπορώ για να βγάζω στην απέξω όσο το δυνατόν περισσότερους.

Κατά την άποψή μου η κοροϊδία στο ζήτημα του ΑΣΕΠ δεν είναι τόσο η ύλη ή τα θέματα όσο αυτή η εξωφρενική και παράλογη ταμπέλα "επιτυχών μη διοριστέος". Τί θα πεί πέρασα, πέτυχα αλλά δεν διορίζομαι; Κάτσε ρε φίλε, με χρήζεις επιτυχούσα και ταυτόχρονα αποτυχούσα; Έλα δω ρε Μπαμπινιώτη και πες μας μήπως υπάρχει καμιά κρυφή νοηματοδότηση σ'αυτό το στερητικό α- και δεν το ξέραμε; Κατά την άποψή μου, αν δεν καταφέρουμε να καταργήσουμε αυτόν τον τρισάθλιο θεσμό και αν αποδεχτούμε ότι ο ΑΣΕΠ ήρθε για να μείνει, τότε θα πρέπει όλοι οι διορισμοί να γίνονται από τον πίνακα των επιτυχόντων. Να μη γίνεται διαγωνισμός αν δεν εξαντληθούν οι πίνακες των επιτυχόντων.
  

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #63 στις: Αυγούστου 17, 2007, 12:16:24 pm »
Ναι αλλά ετσι δεν αποκλειονται οι συναδελφοι που για διαφορους λογους δεν μπορεσαν να δώσουν τη συγκεκριμενη φορα? Και για τους πιο νεους συναδελφους που θα θελουν να δώσουν βγαινοντας απο το πανεπιστημιο που τα έχουν πιο προσφατα τι θα τους πουμε? Περιμενετε 5 χρονια να διοριστουν όλοι οι επιτυχόντες? (και σου τω λεω εγω αυτό που έχω πτυχιο από το 96) Και αυτοι που θεωρουνται ότι αδικουνται από τον ΑΣΕΠ στις βαθμολογιες λογω αδιαφανειας τι θα τους κανουμε? Θέλω να πω ότι είναι χοντρή απογοητευση να φτανεις στην πηγη και να μην πινεις νερο. Μου έχει συμβει και εμενα 2 φορες και φετος δεν περασα. Οποτε καταλαβαινεις πικρα. Είναι χοντρη βλακεια αυτο το επιτυχοντες μη διοριστεοι (παρεπιπτοντως έχει δει σε άλλο διαγωνισμο αρνητικη βαθμολογια? Εγώ περασα 2 μαθηματα στην αξιολογηση στο μεταπτυχιακο μου στην Αγγλια (assessment και testing) μελετησα όλους τους τροπους, είδη και μεσα αξιολογησης και αυτο τον ορο δεν το είδα πουθενα. Φαινεται είναι παγκοσμια ελληνικη πρωτοτυπια όπως και ο ορος επιτυχων μη διοριστεος. Σε ολες τις χώρες του κοσμου αν απαντησεις 50 στις 100 ερωτηαεις, το ποσοστο σου είναι 50%, στην Ελλάδα είναι 30%. Μήπως οι μαθηματικοι μπορουν να λυσουν αυτο το μαθηματικο γρίφο σε ποια μαθηματικη εξισωση ανηκει? Μήπως πρεπει να το βαλουμε ως challenge στους συναδελφους μαθηματικους πο ασχολουνται σε άλλο thread με τους μαθηματικους γριφους. Ρικάκι μου όλοι περναμε πίκρα. άλλοι περασαν και δεν διοριζονται, άλλοι δεν περασαν και θεωρουν ότι αδικηθηκαν, άλλοι ήξεραν μεχρι και τι ώρα ξυπνησε ο παπας Ιννοκεντιος και διοριζονται στην Κωλοπετινιτσα και θα πρεπει να επιστρεψουν σπιτι τους σε 5 χρονια. Δεν είναι λυση αυτη. Πρεπει να βρεθουν τροποι να απορροφηθουν περισσοτεροι συναδελφοι. Για αλλου και αλλου έχουν λεφτα, την παιδεια την εχουν πάντα τελευταια.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 17, 2007, 01:18:45 pm από kellykou »

eleftheria

  • Επισκέπτης
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #64 στις: Αυγούστου 17, 2007, 12:58:48 pm »
Μα γι' αυτό λέω ότι σαν θεσμός είναι απαράδεκτος. Να καταργηθεί! Δηλαδή μπορεί εμένα εκείνη τη μέρα να με πιάσει κόψιμο και να τρέχω στην τουαλέτα όλη μέρα και να μη προλάβω να γράψω τίποτα. Αυτό τί σημαίνει; Κρίνομαι ανάξια εκπαιδευτικός λόγω εντερικών διαταραχών;;;

Απο κει και πέρα, αφού εκ των πραγμάτων το σύστημα αυτό βολεύει τους εκάστοτε κυβερνώντες και δεν το κόβω να καταργείται, εμείς τί κάνουμε;

Αποσυνδεδεμένος antigastone

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #65 στις: Αυγούστου 17, 2007, 01:33:11 pm »
Θέλω να πω ότι είναι χοντρή απογοητευση να φτανεις στην πηγη και να μην πινεις νερο. Μου έχει συμβει και εμενα 2 φορες και φετος δεν περασα. Οποτε καταλαβαινεις πικρα. Είναι χοντρη βλακεια αυτο το επιτυχοντες μη διοριστεοι
(παρεπιπτοντως έχει δει σε άλλο διαγωνισμο αρνητικη βαθμολογια? Εγώ περασα 2 μαθηματα στην αξιολογηση στο μεταπτυχιακο μου στην Αγγλια (assessment και testing) μελετησα όλους τους τροπους, είδη και μεσα αξιολογησης και αυτο τον ορο δεν το είδα πουθενα.

Φαινεται είναι παγκοσμια ελληνικη πρωτοτυπια
όπως και ο ορος επιτυχων μη διοριστεος.




Από τα περίφημα Αμερικανικά GRE tests

Total score = Correct
Incorrect/4

Δηλ. ο τελικός βαθμός προκύπτει από τα μόρια των σωστών απαντήσεων πλην το 1/4 από τα μόρια που αντιστοιχούν στις λανθασμένες απαντήσεις  που δίνει ο εξεταζόμενος !!!

Τώρα, πλέον, έμαθες ακόμη ένα «είδος και μέσο αξιολόγησης»...

που προφανώς ΚΑΙ ΔΕΝ είναι... ελληνική πρωτοτυπία !

 

Σε ολες τις χώρες του κοσμου αν απαντησεις 50 στις 100 ερωτηαεις, το ποσοστο σου είναι 50%, στην Ελλάδα είναι 30%.

Και στην USA, τουλάχιστον, όπως (ίσως να) διαπίστωσες από τα παραπάνω !


Ρικάκι μου όλοι περναμε πίκρα. άλλοι περασαν και δεν διοριζονται, άλλοι δεν περασαν και θεωρουν ότι αδικηθηκαν, άλλοι ήξεραν μεχρι και τι ώρα ξυπνησε ο παπας Ιννοκεντιος και διοριζονται στην Κωλοπετινιτσα και θα πρεπει να επιστρεψουν σπιτι τους σε 5 χρονια. Δεν είναι λυση αυτη. Πρεπει να βρεθουν τροποι να απορροφηθουν περισσοτεροι συναδελφοι. Για αλλου και αλλου έχουν λεφτα, την παιδεια την εχουν πάντα τελευταια.

Ας είναι καλά η ### και ο ΚάΛΟΣ!!!

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #66 στις: Αυγούστου 17, 2007, 01:36:37 pm »
Εγώ θεωρω ότι πρεπει τηρώντας μια κοινη σταση (ακομη και αν πρεπει ο καθενας μας να κάνει αμοιβαιες υποχωρησεις) να προχωρησουμε ζητώντας τα αυτονοητα. Επίσης θεωρώ οτι δεν παιζουμε σωστα το παιχνιδι της δημοσιοτητας που κακα τα ψέματα πρεπει να λαβουμε υποψη μας. Είδατε τα πρωτοσελιδα των εφημεριδων μετα τα αποτελεσματα? Ασχετοι οι καθηγητες, μεταξεταστεοι, αυτοι θα διδαξουν τα παιδια μας? κατα διαόλου πάει η παιδεια με αυτους τους εκπαιδευτικους.
Ο καθενας λεει το κοντο του και το μακρυ του και εμεις οι ιδιοι στο τελος απαξιωνουμε τους εαυτους μας. Δε βγαζουμε προς τα έξω την πραγματικη εικονα του προβληματος. Αναλωνομαστε σε εσωτερικες συγκρουσεις, σε πικρες κουβεντες ο ένας για τον άλλον προσπαθώντας να βρουμε τη λύση του προβλήματος στο γιατι εσυ και όχι εγω. Ολοι θελουμε να προχωρησουμε και κανουμε ότι μπορουμε αλλά δεν πρεπει να τα βλεπουμε τα πραγματα από τη στενη συμφεροντολογικη οπτικη μας γωνια. Σκοπος είναι να βγάλουμε προς τα έξω το προβλημα ενωμένο και να βρεθουν πράγματικες λύσεις και όχι ημιμετρα (λιγοι από αυτον τον πινακα, λιγοι από τον άλλον, καποιοι από το παραθυρο, ας χρυσωσουμε και το χαπι σε καποιους ότι είναι επιτυχοντες και ας μη διοριστουν ποτε, να τακτοποιησουμε και μερικα δικα μας παιδια με τον α ή β τρόπο) Σίγουρα κάποιους συναδελφους τους συμφερει να διοριστουν μεσω ΑΣΕΠ, καποιοι δεν τα καταφερνουν (αυτο δεν τους κανει χειροτερους), καποιοι κυνηγουν προυπηρεσία, καποιοι έχουν μεχρι και διδακτορικα και μενουν στα αζητητα, καποιοι είναι πελατες σε ολα τα πολιτικα γραφεια. Αν μπορεσουμε και παραβλεψουμε όλοι από λιγο τα προσωπικα μας συμφεροντα θα ΄ταν καλυτερα τα πραγματα. Να προσπαθησουμε για κατι καλυτερο εννοω περα απο το πως θα τα καταφερουμε να γκρεμισουμε τους άλλους για να ανεβουμε εμεις. Εχει χωρο για ολους φτανει να το πιστεψουμε και να το διεκδικησουμε.

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #67 στις: Αυγούστου 17, 2007, 01:58:26 pm »
antigastone με επιασες αδιαβαστη.

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #68 στις: Αυγούστου 17, 2007, 02:10:05 pm »
Πάντως αν είδες οι Αμερικανοι δεν έχουν το θρασος των δικών μας. Γράφουν scaled score που θα πει κλιμακουμενος βαθμος για να δηλώσουν ότι δεν είναι βαθμος που προκυπτει απο αναγωγη των σωστων στο συνολο αλλά βαθμος που έχει προερθει από επεξεργασια και τροποποιηση. Οι δικοι μας έχουν το θρασος να δηλώνουν ότι ο βαθμος σου είναι 30% όταν έχει ς απαντησει τις μισες ερωτησεις σωστα. Ετσι όμως δημιουργουνται οι εντυπώσεις περι ασχετοσυνης των καθηγητων.

Αποσυνδεδεμένος antigastone

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #69 στις: Αυγούστου 17, 2007, 02:27:01 pm »
1)   Δες πόσοι Αμερικανοί έχουν πάρει βραβεία Νόμπελ τα τελευταία 30 χρόνια, ποιες εταιρίες κρατούν τα ινία στην τεχνολογία κτλ. O Bill Gates βέρο αμερικανάκι είναι, και ως μαθητής και (όσο ήταν) φοιτητής διακρίθηκε ως «σπασίκλας»     
2)   Οι Ιάπωνες αυτοκτονούν γενικώς για κάθε αποτυχία τους (you know: χαρακίρι – πατροπαράδοτό τους) πολλοί αυτοκτονούν όταν κάνουν κάποιο λάθος στη δουλειά τους και απολυθούν! Σημαίνει κάτι αυτό για την αρνητική ή μη βαθμολόγηση; 
   
3)   «Και μη ξεχναμε ότι τα μεγαλύτερα ερευνητικά ιδρύματά τους (ΜΙΤ, ΗARVARD) είναι επανδρωμένα από ξένους επιστήμονες όπως και η ΝΑSA (μάλιστα πολλοί από αυτούς είναι Έλληνες).»
Λυπάμαι αλλά πάλι αδιάβαστη πιάστηκες… φυσικά και υπάρχουν ξένοι επιστήμονες ΑΛΛΑ η πλειοψηφία (85%) είναι Αμερικανοί (δες τα Νομπέλ)! 
4)   «Ο καθένας λέει το κοντό του και το μακρύ του»
Συμφωνώ απόλυτα, εάν δεν υπήρχε η αρνητική βαθμολογία οι αποτυχόντες του διαγωνισμού θα μιλούσαν για διαγωνισμό «λόττο» κτλ.

Πάντως αν είδες οι Αμερικανοι δεν έχουν το θρασος των δικών μας. Γράφουν scaled score που θα πει κλιμακουμενος βαθμος για να δηλώσουν ότι δεν είναι βαθμος που προκυπτει απο αναγωγη των σωστων στο συνολο αλλά βαθμος που έχει προερθει από επεξεργασια και τροποποιηση. Οι δικοι μας έχουν το θρασος να δηλώνουν ότι ο βαθμος σου είναι 30% όταν έχει ς απαντησει τις μισες ερωτησεις σωστα. Ετσι όμως δημιουργουνται οι εντυπώσεις περι ασχετοσυνης των καθηγητων.

Τελικά θα μας εντοπίσεις που είναι ακριβώς το πρόβλημά σου;
Στο scaled score ή στην αποτυχία;   
Γιατί το πρώτο "λύνεται" πανεύκολα... 
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 17, 2007, 02:30:18 pm από antigastone »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182571
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 552
Σύνολο: 571

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.