*

Αποστολέας Θέμα: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ  (Αναγνώστηκε 18094 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

eleftheria

  • Επισκέπτης
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #70 στις: Αυγούστου 17, 2007, 03:13:07 pm »
Και πάλι βγήκαμε από το θέμα μας. Νομίζω ότι το ζήτημα περί αρνητικής βαθμολογίας λύθηκε, προσωπικά δεν με νοιάζει τί κάνουν τα αμερικανάκια, με νοιάζει τί γίνεται εδώ. Η συζήτησή μας είναι περί ΑΣΕΠ και συστήματος προσλήψεων. Παρακαλώ οποιεσδήποτε προσωπικές διαφωνίες ας λυθούν με pm, δεν θα ήθελα να αναγκαστώ να διαγράψω πάλι μηνύματα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:23:33 »

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #71 στις: Αυγούστου 17, 2007, 03:19:03 pm »
O καθενας έχει τις δικες του αποψεις και ειναι σεβαστες. Για τα Νομπελ η αποψη μου είναι οτι παρολο που αξιολογες προσωπικοτητες τα έχουν καταφερει, ο τροπος με τον οποιο τιθενται καποιες υποψηφιοτητες θα σε κανει να δεις οτι κατα καιρους έχουν βρεθει υποψηφιοι άνθρωποι που δεν αξιζουν και εχουν παραγκωνιστει σημαντικες προσωικοτητες. Αν δεις τους υποψηφιους για το βραβειο Ειρηνης θα καταλαβεις τι εννοω. Η αναφορα στα Ιαπωνεζακια έγινε ως σχολιασμος του γεγονοτος ότι σε κα΄ποιες κοινωνιες η απόρριψη σε διαγωνισμους ή σε διαδικασιες επιλογων κατατασσει αυτοματα τα ατομα ως αποτυχημενα με δυσαρεστες συνεπειες. (και στην ελλάδα είχαμε κάποια κρουσματα). Δεν έχω κανενα προβλημα πραγματικα ουτε με το αν θα εχουν αρνητικη βαθμολογια ή οχι τα τεστ του ΑΣΕΠ. Δεν ειμαι ειδικος επιστημονας για να εξετασω ποιο συστημα είναι δικαιοτερο και ποιο όχι. Μπορει εσυ να έχεις δικιο. Δεν έχω τις γνωσεις να το κρινω. Απλά τη νοοτροπια σχολιασα και θα μου αρεσε λιγο περισσοτερη εμπιστοσυνη στους ελληνες επιστημονες. Επίσης συγχαιρω τα παιδια που τα κατάφεραν. Την αξια τους δεν την αμφισβητει κανεις όπως δεν αμφισβητώ και την αξια των παιδιών που δεν τα καταφεραν.
Τελος, μακρια από εμένα το κομπλεξ της αποτυχημενης. Για μενα μετα από σοβαρο προβλημα υγειας που αντιμετώπισα και αντιμετωπιζω το θαυμα της ζωής για μενα ειναι πιο σημαντικο. Δυστυχως για μενα δεν έχω την πολυτελεια να χαιρομαι ή ναλυπαμαι  για το διαγωνισμο του ΑΣΕΠ γιατι η ζωή έφερε να γεμιζω το μυαλο μου με άλλα πραγματα που έχουν σχέση με την επιβιωση. Δεν με παιρνει λοιπον όπως καταλαβαινεις να έχω πολλες δυναμεις για άλλες διεκδικησεις. Απλά θα μου αρεσε να βλέπω γυρω μου συναδελφους πραγματικα ευτυχισμενους και αισοδοξους. Να είσαι παντα καλά.

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #72 στις: Αυγούστου 17, 2007, 03:21:27 pm »
Rica μου σου ζητω συγγνωμη δεν ειχα διαβασει το μηνυμα σου όταν το έστειλα. Σε καμια περιπτωση δεν θα ηθελα να σε φερω σε δυσκολη θεση να σβηνεις μηνυματα. Από την πλευρα μου θα φροντισω να μη ξαναγινει.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 17, 2007, 03:23:01 pm από kellykou »

Αποσυνδεδεμένος antigastone

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #73 στις: Αυγούστου 17, 2007, 03:48:18 pm »
Θα περιοριστώ ΜΟΝΟΝ στα εξής:

O καθενας έχει τις δικες του αποψεις και ειναι σεβαστες. Για τα Νομπελ η αποψη μου είναι οτι παρολο που αξιολογες προσωπικοτητες τα έχουν καταφερει, ο τροπος με τον οποιο τιθενται καποιες υποψηφιοτητες θα σε κανει να δεις οτι κατα καιρους έχουν βρεθει υποψηφιοι άνθρωποι που δεν αξιζουν και εχουν παραγκωνιστει σημαντικες προσωικοτητες. Αν δεις τους υποψηφιους για το βραβειο Ειρηνης θα καταλαβεις τι εννοω.

Νόμιζα ότι ήταν ξεκάθαρο ότι μιλούσα για τα Νόμπελ Φυσικής - Χημείας  και μάλιστα, όπως έγραψα, της τελευταίας 30ετίας, άρα μετά τον ψυχρό πόλεμο!

Η αναφορα στα Ιαπωνεζακια έγινε ως σχολιασμος του γεγονοτος ότι σε κα΄ποιες κοινωνιες η απόρριψη σε διαγωνισμους ή σε διαδικασιες επιλογων κατατασσει αυτοματα τα ατομα ως αποτυχημενα με δυσαρεστες συνεπειες. (και στην ελλάδα είχαμε κάποια κρουσματα).

Δε διαφωνώ με τα περί κρουσμάτων,
αλλά παντού και σε όλα υπάρχει «αξιολόγηση», από τους πελάτες ενός κομμωτηρίου ως προς την δουλειά των ιδιοκτητών του μέχρι... και την «συμπεριφορά» του συντρόφου σου πόσο μάλλον στην εκπαίδευση, άρα... 


Δεν έχω κανενα προβλημα πραγματικα ουτε με το αν θα εχουν αρνητικη βαθμολογια ή οχι τα τεστ του ΑΣΕΠ.
Δεν ειμαι ειδικος επιστημονας για να εξετασω ποιο συστημα είναι δικαιοτερο και ποιο όχι. Μπορει εσυ να έχεις δικιο. Δεν έχω τις γνωσεις να το κρινω.

Ναι, αλλά το έκανες...

Έγραψες:
Θέλω να πω ότι είναι χοντρή απογοητευση να φτανεις στην πηγη και να μην πινεις νερο. Μου έχει συμβει και εμενα 2 φορες και φετος δεν περασα. Οποτε καταλαβαινεις πικρα.
Εγώ περασα 2 μαθηματα στην αξιολογηση στο μεταπτυχιακο μου στην Αγγλια (assessment και testing) μελετησα όλους τους τροπους, είδη και μεσα αξιολογησης και αυτο τον ορο δεν το είδα πουθενα. Φαινεται είναι παγκοσμια ελληνικη πρωτοτυπια όπως και ο ορος επιτυχων μη διοριστεος.
 Σε ολες τις χώρες του κοσμου αν απαντησεις 50 στις 100 ερωτηαεις, το ποσοστο σου είναι 50%, στην Ελλάδα είναι 30%.


Απλά τη νοοτροπια σχολιασα και θα μου αρεσε λιγο περισσοτερη εμπιστοσυνη στους ελληνες επιστημονες.


Προκύπτει (και αν ναι πως;) το αντίθετο απ’ τα δικά μου γραφόμενα;  

Να είσαι παντα καλά.

Αντεύχομαι !!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:23:33 »

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #74 στις: Αυγούστου 17, 2007, 04:31:46 pm »
Οι απόψεις όλων σεβαστες και εκτιμητεες. Αλιμονο αν υπηρχε ισοπεδωση και ομοιομορφια. Η ανταλλαγη τους είναι αυτη που δινει τροφή στο μυαλο.
Για τη γενικη έννοια της αξιολογησης είναι αναμφισβητητο ότι πρεπει να υπάρχει απλά θεωρώ ότι πρεπει να εχει χαρακτηρα επανατροφοδοτικο (να γινεσαι καλυτερος βλεποντας τις αδυναμιες σου) και λιγοτερο επιλεκτικο (τη στιγμη που έχεις ήδη περάσει κάποια σταδια προτοιμασιας επιτυχώς πρεπει θεωρητικά να βελτιώνεσαι και όχι να απορριπτεσαι). Επίσης θεωρητικα πρεπει η αξιολογηση να γινεται με πολλά και διαφορετικά μεσα (αυτα τα ξερουν καλυτερα οι ειδικοι γι'αυτο άλλωστε και η αξιολογηση στην εκπαιδευση είναι επιστημονικος τομεας τοσο ευρυς και συνθετος) για να είναι όσο το δυνατον πιο αντικειμενική.
Τέλος η προσωπικη πίκρα ήταν ένας απλός σχολιασμός που περιεγραφε μια προσωπική ψυχολογική κατασταση συνδυασμος πολλών πραγματων που σε καμια περιπτωση δεν εκφράζει απαξιωση ή ανταγωνισμο σε σχεση με άλλους συναδέλφους. Εξάλλου αν έχεις παρακολουθησει τα γραφομενα μου θα δεις ότι άπειρες φορες έχω εκφρασει συγχαρητηρια και ευχες σε επιτυχόντες ή διοριστεους συναδελφους και μαλιστα καποιοι απο αυτους βρισκονται στο στενο οικογενειακο ή φιλικο μου περιβάλλον. Οσο για μενα θα συνεχιζω να βλεπω το μελλον μου με αισιοδοξια να αγαπάω τη δουλεια μου και τα παιδια και να πιστευω στη αξιοπρεπεια. Είμαι σιγουρη ότι το ιδιο θα κανεις και εσύ γιατι φαινεσαι αγωνιστης της ζωης και αυτο σε τιμα. Σε ευχαριστώ για τις ευχες σου. 

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #75 στις: Αυγούστου 17, 2007, 04:56:46 pm »
Ένας δάσκαλος με 55 αξιολογήθηκε άξιος να μπεί στην τάξη και ένας φιλόλογος με 55 πήγε σειρά 4000 και πρέπει να αξιολογηθεί εκ νέου σε δυο χρόνια. 55 δεν έγραψαν και οι δύο; Σε δύο χρόνια όμως θα τον αξιολογήσουν και σε τεστ δεξιοτήτων και με ψυχομετρικά τεστ και σε υπολογιστές και και... και στο τέλος πάλι άξιος μπορεί να μην κριθεί. Όλο και περισσότερες αξιολογήσεις θα μας κάνουν και όλο και λιγότερους θα διορίζουν. 

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #76 στις: Αυγούστου 17, 2007, 06:03:21 pm »
Για αυτο είπα και εγώ ότι η μονη λύση ειναι μαζικοτεροι διορισμοι και ολοημερο σχολειο. Γιατι ένα αξιοκρατικο διαφανες και επιστημονικο συστημα αξιολογησης ειναι δυσκολο να εφαρμοστει στην ελλάδα επειδή υπαρχουν συμφεροντα που επιδώκουν το να μας εχουν ομηρους για να μπορουν να μας ελέγχουν καλύτερα.

Αποσυνδεδεμένος alice cooper

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ωραία που ναι η ζωή!!!!
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #77 στις: Αυγούστου 21, 2007, 07:13:30 pm »
Το λάθος μας μάλλον είναι ότι (παρα)παίρνουμε στα σοβαρά έναν μάλλον "κουλό" διαγωνισμό (ως προς τη διοργάνωση κτλ!)
 Είμαι επιτυχούσα και μη διορισθείσα του φετεινού διαγωνισμού, φιλόλογος,και
 έζησα (όπως και όλοι οι συνάδελφοι φιλόλογοι) την ψυχοφθόρα διαδικασία της εξάμηνης αναμονής των αποτελεσμάτων ("βγαίνουν αυτή τη βδομάδα", "βγαίνουν την άλλη βδομάδα"), μόνο και μόνο επειδή "δεν υπήρχε χώρος στο ΑΣΕΠ για να ξεκινήσουν νωρίτερα οι διορθώσεις"...έτσι ξεκίνησαν μετά το Πάσχα (αυτά τα έμαθα από γνωστό μου ο οποίος ήταν διορθωτής σε προηγούμενους διαγωνισμούς και ξέρει πράγματα και καταστάσεις!!) Μάζεψαν σχεδόν 1500000 ευρώ από τα παράβολα, δεν μπορούσαν να νοικιάσουν κάποιες αίθουσες ώστε να διορθωθούν και τα δικά μας γραπτά νωρίτερα;;;; Κι αφού χάσαμε το μισό μας καλοκαίρι περιμένοντας...τώρα λόγω εκλογών το υπουργείο αποφασίζει να κάνει τους διορισμούς/τοποθετήσεις των συναδέλφων μετά τις 16/9!!!
Τελικά, το μόνο που πρέπει να παίρνει κάποιος στα σοβαρά γι' αυτό τον διαγωνισμό είναι η προετοιμασία που θα κάνει ο ίδιος! Κατά τα άλλα, βράσε όρυζα που έλεγε και η μακαρίτισσα η γιαγιά μου!
Στο Πακιστάν/Τιμπουκτού είναι περισσότερο οργανωμένοι!!

Αποσυνδεδεμένος θάνος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Φύλο: Άντρας
  • Π.Ε.Α.Ε
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #78 στις: Αυγούστου 21, 2007, 07:27:07 pm »
Αγαπητή συναδέλφισσα εδώ δυστυχώς είναι Ελλαδιστάν.Και το Α.Σ.Ε.Π θα συνεχίσει να μας απαξιώνει με τις ευλογίες της εκάστοτε κυβέρνησης,εκτός κι αν αντιδράσουμε δυναμικά.

Αποσυνδεδεμένος alexmaths

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Φύλο: Άντρας
  • Αρχή άνδρα δείκνυσι
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #79 στις: Αυγούστου 21, 2007, 08:25:16 pm »
Παράθεση
Ένας δάσκαλος με 55 αξιολογήθηκε άξιος να μπεί στην τάξη και ένας φιλόλογος με 55 πήγε σειρά 4000 και πρέπει να αξιολογηθεί εκ νέου σε δυο χρόνια. 55 δεν έγραψαν και οι δύο; Σε δύο χρόνια όμως θα τον αξιολογήσουν και σε τεστ δεξιοτήτων και με ψυχομετρικά τεστ και σε υπολογιστές και και... και στο τέλος πάλι άξιος μπορεί να μην κριθεί. Όλο και περισσότερες αξιολογήσεις θα μας κάνουν και όλο και λιγότερους θα διορίζουν.

Φίλε Syllas. διαφωνώ μαζί σου. Άλλος είναι ο διαγωνισμός των φιλολόγων και άλλος των δασκάλων. Με διαφορετικό αριθμό υποψηφίων, διαφορετικά θέματα, διαφορετικό αριθμό διοριστέων. Σε κάθε διαγωνισμό που είναι συγκριτικός παρατηρούνται τέτοια φαινόμενα. Στις πανελλήνιες συμβαίνει το ίδιο πράγμα. Άλλους βαθμούς πρόσβασης έχουν οι υποψήφιοι της  κάθε κατεύθυνσης. Όποιος δέχεται τους όρους παίρνει μέρος.
Careful with that axe Eugene...

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #80 στις: Αυγούστου 21, 2007, 09:04:51 pm »
Θεωρώ ότι εμεις οι φιλολογοι δεν πρεπει να λέμε ότι εμεις αδικουμαστε επειδη θελουμε 80 για διορισμο και οι δασκάλοι θελουν 55. Πρεπει να λέμε ότι αδικουμαστε γιατι δεν γινονται τα γυμνασια ολοημερα. Καλά κάνουν και τους διοριζουν τους δασκάλους αμεσως. Μακαρι να γινοταν το ιδιο και σε μας και σε άλλες ειδικοτητες και να διοριζόταν κόσμος και να αποσυμφορεθουμε και εμεις λιγο.

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #81 στις: Αυγούστου 21, 2007, 10:59:43 pm »
Φίλε Syllas. διαφωνώ μαζί σου. Άλλος είναι ο διαγωνισμός των φιλολόγων και άλλος των δασκάλων. Με διαφορετικό αριθμό υποψηφίων, διαφορετικά θέματα, διαφορετικό αριθμό διοριστέων. Σε κάθε διαγωνισμό που είναι συγκριτικός παρατηρούνται τέτοια φαινόμενα. Στις πανελλήνιες συμβαίνει το ίδιο πράγμα. Άλλους βαθμούς πρόσβασης έχουν οι υποψήφιοι της  κάθε κατεύθυνσης. Όποιος δέχεται τους όρους παίρνει μέρος.
Μα στον ίδιο τον διαγωνισμό των φιλολόγων γράφεις 74,80 το 2005 και δεν διορίζεσαι, το 2007 με αυτό το βαθμό είσαι διοριστέος. Λέω πόσο σχετικά είναι όλα με τις βαθμολογίες. Και γιατί πρέπει να αξιολογούμαι 2,3,4 φορές και άλλοι να παίρνουν προϋπηρεσία με αδιαφανείς τρόπους και να διορίζονται; Σαν να λέμε και οι μαθητές να μπαίνουν στα ΑΕΙ με άλλο τρόπο από την γραπτή εξέταση.Δεν έχω τίποτε με τους δασκάλους.

Αποσυνδεδεμένος alexmaths

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Φύλο: Άντρας
  • Αρχή άνδρα δείκνυσι
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #82 στις: Αυγούστου 22, 2007, 12:24:44 am »
Παράθεση
Μα στον ίδιο τον διαγωνισμό των φιλολόγων γράφεις 74,80 το 2005 και δεν διορίζεσαι, το 2007 με αυτό το βαθμό είσαι διοριστέος. Λέω πόσο σχετικά είναι όλα με τις βαθμολογίες.

Όπως και στις πανελλήνιες "παίζουν" κάθε χρόνο οι βάσεις, ανάλογα και με τις επιδόσεις των άλλων υποψηφίων.

Παράθεση
άλλοι να παίρνουν προϋπηρεσία με αδιαφανείς τρόπους και να διορίζονται; Σαν να λέμε και οι μαθητές να μπαίνουν στα ΑΕΙ με άλλο τρόπο από την γραπτή εξέταση.Δεν έχω τίποτε με τους δασκάλους.

Άλλο αυτό και εδώ με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο!
Careful with that axe Eugene...

Αποσυνδεδεμένος Lechuck

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
  • Φύλο: Άντρας
  • Με Κατέλη υπουργό Παιδείας, κα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #83 στις: Αυγούστου 24, 2007, 01:24:51 am »
Διάβασα όλες τις απαντήσεις, μερικές πολύ εμπεριστατωμένες αλλά ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιά είναι η εναλλακτική λύση που προτείνουμε? Το πτυχίο που παίρνουμε απο το πανεπιστήμιο, τουλάχιστον για τους ξενόγλωσσους φιλολογικούς κλάδους στους οποίους ανήκω, δεν είναι πτυχίο καθηγητή. Κάποιος μπορεί να γίνει μεταφραστής, άλλος να ασχοληθεί με τη λογοτεχνία ή την ιστορία κλπ. Δεν είναι απαραίτητο να γίνουν όλοι καθηγητές, όσοι όμως το αποφασίσουν δεν θα ήταν σωστό να κριθούν? Γιατί το ότι πήρα το πτυχίο δεν σημαίνει ότι είμαι και σε θέση να διδάξω. (Σκεφτείτε το ρεαλιστικά. Πόσους συμφοιτητές σας δεν βλέπατε και σκεφτόσαστε ότι δεν θα άντεχαν ούτε μισή ώρα σε αίθουσα. Και πόσους καθηγητές δεν είχατε στο σχολείο - όλοι με επετηρίδα-  που γνώριζαν το αντικείμενό τους και παρόλα αυτά δεν είχαν μεταδοτικότητα ή την προσωπικότητα και τους πετούσαμε σαΐτες!) Αυτά για όσους λένε ότι δεν πρέπει να κριθούμε μιας έχουμε ήδη το πτυχίο μας. Το ξαναλέω: το ότι ξεσκίστηκα στο πανεπιστήμιο και διάβασα παπαγαλία 40 μαθήματα και τα πέρασα δεν με κάνει πρακτικά καθηγητή.
Τώρα το αν ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ είναι ιδανικός τρόπος κρίσης αυτό είναι άλλο ζήτημα. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι σαφώς καλύτερος απο την επετηρίδα μιας και δίνει ένα κάποιο φίλτρο. Το καλύτερο βέβαια θα ήταν να υπήρχε μια επιτροπή η οποία σε συνδυασμό με γραπτές εξετάσεις και προφορικές να έλεγχε έναν έναν τους υποψηφίους σε διάφορους τομείς: ψυχολογία, μεταδοτηκότητα, γνώση του αντικειμένου κλπ. Δεν είναι πιο λογικό απο το μπείτε όλοι της επετηρίδας? Επειδή όμως ζούμε στην ΕΛΛΑΔΑ, ποιά τέτοια επιτροπή θα ήταν αδιάβλητη; Τα βύσματα θα έπαιρναν φωτιά! ή κάνω λάθος? Και τότε θα διαμαρτυρόμασταν πάλι.
Μέχρι να φτάσουμε όμως σε ιδανικές συνθήκες ο ΑΣΕΠ είναι η αναγκαία λύση.
Στο κάτω κάτω, όσοι διαφωνούν γιατί συνεχίζουν και παίρνουν μέρος? Εγω προσωπικά έδωσα στον προηγούμενο και κόπηκα. Δεν βγήκα να βρίσω το ΑΣΕΠ επειδη μου έφταιγε.Τα ίδια έλεγα και τότε, τα ίδια λέω και τώρα που πέρασα. Θα αισθανόμουν άσχημα να λέω αριστερά και δεξιά ότι με εμπαίζουν αλλά εγώ συνεχίζω να παίζω το παιχνίδι τους. Προς Θεού βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρεπει να ασκούμε κριτική ή να καυτηριάσουμε τα κακώς κείμενα αλλά να μην αφορίζουμε έτσι όλο το σύστημα.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 24, 2007, 01:26:39 am από Theo74 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 591
Σύνολο: 594

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.