*

Αποστολέας Θέμα: ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"  (Αναγνώστηκε 10147 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"
« Απάντηση #28 στις: Απριλίου 27, 2013, 11:44:11 am »
Ενστάσεις για το ΑΠ δεν είσαι ο μόνος που έχει dooodl, αλλά επί του θέματος κάνε μου μία διευκρίνιση.
Τι εννοείς "Πρέπει να αφήνουμε το παιδί ελεύθερο σε ένα υπολογιστή, και να περνάμε κυκλικά και να το παρακινούμε ανάλογα με τα ενδιαφέροντά του." ; Το να μην δίνει κανείς συγκεκριμένο θέμα για την άσκηση το καταλαβαίνω, αλλά και χωρίς συγκεκριμένες κατευθύνσεις υλοποίησης, εργαλεία κτλ; Μπορείς να δώσεις ένα αναλυτικό παράδειγμα από τον τρόπο με τον οποίο δομείς το μάθημά σου και καταφέρνεις να εξαλείφεται ο "νεκρός χρόνος";

ΥΓ: σε αυτό το θέμα δεν συζητάμε τόσο το περιεχόμενο της διδασκαλίας μας , αν και φυσικά είναι προφανές ότι το περιεχόμενο έχει άμεση σχέση με την δόμηση του μαθήματος, οπότε καλύτερα να μην εκφράζεις εδώ τις απόψεις σου για αυτό. Νομίζω πρέπει να ανοίξουμε συγκεκριμένο θέμα, εκτός του "τι κάνουμε τον νεκρό χρόνο" και του "τι κάνουμε για τπε στο δημοτικό" και ένα "περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας στο δημοτικό".

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:56:21 »

Αποσυνδεδεμένος dooodl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"
« Απάντηση #29 στις: Απριλίου 27, 2013, 12:06:39 pm »
Ενστάσεις για το ΑΠ δεν είσαι ο μόνος που έχει dooodl, αλλά επί του θέματος κάνε μου μία διευκρίνιση.
Τι εννοείς "Πρέπει να αφήνουμε το παιδί ελεύθερο σε ένα υπολογιστή, και να περνάμε κυκλικά και να το παρακινούμε ανάλογα με τα ενδιαφέροντά του." ; Το να μην δίνει κανείς συγκεκριμένο θέμα για την άσκηση το καταλαβαίνω, αλλά και χωρίς συγκεκριμένες κατευθύνσεις υλοποίησης, εργαλεία κτλ; Μπορείς να δώσεις ένα αναλυτικό παράδειγμα από τον τρόπο με τον οποίο δομείς το μάθημά σου και καταφέρνεις να εξαλείφεται ο "νεκρός χρόνος";

Αυτό ακριβώς που λέω.

Αφήνω τα παιδια σε έναν υπολογιστή όπου σε περίοπτη θέση έχει το
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο διδακτικό λάθος, από το να βάζεις ίδια θέματα σε ανόμοιους μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος dooodl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"
« Απάντηση #30 στις: Απριλίου 27, 2013, 12:26:23 pm »
Και κάποιες άλλες στατιστικές παρατηρήσεις που έχω κάνει.

Τα αγόρια αρέσκονται να φτιάχνουν παιχνίδια με ράλλυ, πάκμαν, γερανούς, αεροπλάνα.
Τα επιτραπέζια και τα αθλητικά (πινγκ πονγκ, τραμπολίνο) αρέσουν σε όλους.
Στα κορίτσια τους αρέσουν τα γεωμετρικά σχήματα, και τα όμορφα σχέδια που υλοποιούνται με λόγκο. Και να φτιάχνουν ιστορίες με ανθρωπάκια που μιλάνε.

Όταν η τάξη είναι ίδια ηλικιακά, υπάρχει περίπτωση να προκύψει ανταγωνισμός, ως συνέπεια της παιδείας που κάποιοι δάσκαλοι παρέχουν. Όταν η τάξη είναι μικτών ηλικιών, είναι καταπληκτικό να βλέπεις πως βοηθάνε τα μεγάλα παιδιά τα μικρά.

Ωραία εφαρμογή είναι επίσης να τα βάζω να φτιάχνουν διαγωνίσματα με ερωτήσεις, και ο καθένας να απαντά στις ερωτήσεις του άλλου.  Φτιάχνουν δικές τους ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών από τις γνώσεις που έχει το κάθε παιδί. Ρωτάνε δικά τους πράγματα π.χ. πόσα είναι τα μέλη του τάδε συγκροτήματος; Έτσι γίνονται και δάσκαλοι, και μαθητές ταυτόχρονα.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο διδακτικό λάθος, από το να βάζεις ίδια θέματα σε ανόμοιους μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"
« Απάντηση #31 στις: Απριλίου 27, 2013, 12:43:28 pm »
dooodl είναι ενδιαφέρουσα η προσέγγισή σου. Θέλεις να αντιγράψεις τα μηνύματά σου στο "τι κάνουμε" ή στο "περιεχόμενο διδασκαλίας" για να την αναπτύξουμε περισσότερο;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:56:21 »

Αποσυνδεδεμένος dooodl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"
« Απάντηση #32 στις: Απριλίου 27, 2013, 01:13:16 pm »
dooodl είναι ενδιαφέρουσα η προσέγγισή σου. Θέλεις να αντιγράψεις τα μηνύματά σου στο "τι κάνουμε" ή στο "περιεχόμενο διδασκαλίας" για να την αναπτύξουμε περισσότερο;

Μήπως για αυτή την δουλειά είναι προτιμότερο ένα wiki;
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο διδακτικό λάθος, από το να βάζεις ίδια θέματα σε ανόμοιους μαθητές.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182531
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 600
Σύνολο: 607

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.